Wednesday, February 3, 2021

2DS/Nintendo 2DS

2DS / Nintendo 2DS:

Nintendo 2DS mangrupikeun konsol gim genggam anu dihasilkeun ku Nintendo. Diumumkeun dina bulan Agustus 2013, alat ieu dileupaskeun di Amérika Kalér, Éropa sareng Australia dina 12 Oktober 2013. Nintendo 2DS mangrupikeun versi tingkat Éntri Nintendo 3DS anu ngajaga hardware anu sanésna, fungsionalitas anu sami, sareng kasaluyuan sareng parangkat lunak anu dirancang pikeun Nintendo DS sareng 3DS. Nanging, 2DS dibédakeun ku faktor formulir batu tulis anu énggal tibatan desain kerang anu dianggo ku anu sateuacanna sareng ku teu aya tampilan 3D 3D autostereoscopic Nintendo 3DS. 2DS dijual babarengan sareng modél 3DS anu aya salaku insentif pikeun mekarkeun pasar pikeun kaulinan Nintendo 3DS; tilas présidén Nintendo of America Reggie Fils-Aimé nyatakeun yén 2DS utamina ditargetkeun ka pamaén ngora, anu Nintendo sateuacanna disarankan henteu nganggo pungsi 3D dina 3DS kusabab masalah kaséhatan anu poténsial. Panerusna Nintendo 2DS, New Nintendo 2DS XL, diluncurkeun dina 2017.

2DSVD / Dua-dompét tunggal-nilai dékomposisi:

Dékomposisi singular-nilai dua diménsi ( 2DSVD ) ngitung perkiraan réngking rendah tina sakumpulan matrik sapertos gambar 2D atanapi peta cuaca dina cara anu ampir sami sareng SVD anu ngitung perkiraan réngking rendah tina matrik tunggal.

2DS XL / Anyar Nintendo 2DS XL:

New Nintendo 2DS XL mangrupikeun konsol gim genggam anu dihasilkeun ku Nintendo. Éta mangrupikeun sistem anu kagenep sareng terakhir dina kulawarga Nintendo 3DS tina konsol genggem, sareng dileupaskeun di Australia sareng Selandia Anyar dina 15 Juni 2017, di Jepang sareng Koréa Kidul dina 13 Juli 2017, sareng di Amérika Kalér sareng Éropa dina 28 Juli 2017.

2DTV / 2DTV:

2DTV mangrupikeun acara tipi animasi satirical Inggris anu diproduksi ku Giles Pilbrow kanggo ITV, sareng sacara resmi ditingalkeun dina 14 Oktober 2001.

2DU / 2DU:

2DU mangrupikeun stasiun radio Australia anu ngalayanan wilayah Dubbo. Éta dibuka dina bulan Juli 1936.

2D (Gorillaz) / 2-D (karakter):

Stuart Harold "2-D" Pot mangrupikeun musisi Inggris fiksi sareng anggota band virtual Inggris Gorillaz. Anjeunna nyayogikeun vokal utama sareng maénkeun kibor pikeun banda. Sora nyanyi 2-D disayogikeun ku Blur frontman Damon Albarn dina rékor sareng pagelaran Gorillaz; sorana nyarios na disayogikeun ku aktor Nelson De Freitas dina sababaraha proyék langsung-ka-video Gorillaz sapertos Fase Hiji: Selebriti Candak Turun Tahap Kadua: Slowboat to Hades . Dina 2017, Kevin Bishop matak salaku sora anu nyarios 2-D anyar. Anjeunna diciptakeun ku Albarn sareng Jamie Hewlett di 1998.

2D (Gorillaz_member) / 2-D (karakter):

Stuart Harold "2-D" Pot mangrupikeun musisi Inggris fiksi sareng anggota band virtual Inggris Gorillaz. Anjeunna nyayogikeun vokal utama sareng maénkeun kibor pikeun banda. Sora nyanyi 2-D disayogikeun ku Blur frontman Damon Albarn dina rékor sareng pagelaran Gorillaz; sorana nyarios na disayogikeun ku aktor Nelson De Freitas dina sababaraha proyék langsung-ka-video Gorillaz sapertos Fase Hiji: Selebriti Candak Turun Tahap Kadua: Slowboat to Hades . Dina 2017, Kevin Bishop matak salaku sora anu nyarios 2-D anyar. Anjeunna diciptakeun ku Albarn sareng Jamie Hewlett di 1998.

2D (karakter) / 2-D (karakter):

Stuart Harold "2-D" Pot mangrupikeun musisi Inggris fiksi sareng anggota band virtual Inggris Gorillaz. Anjeunna nyayogikeun vokal utama sareng maénkeun kibor pikeun banda. Sora nyanyi 2-D disayogikeun ku Blur frontman Damon Albarn dina rékor sareng pagelaran Gorillaz; sorana nyarios na disayogikeun ku aktor Nelson De Freitas dina sababaraha proyék langsung-ka-video Gorillaz sapertos Fase Hiji: Selebriti Candak Turun Tahap Kadua: Slowboat to Hades . Dina 2017, Kevin Bishop matak salaku sora anu nyarios 2-D anyar. Anjeunna diciptakeun ku Albarn sareng Jamie Hewlett di 1998.

2D (disambiguasi) / 2D:

2D atanapi 2-D tiasa ningali:

2D (fictional_musician) / 2-D (karakter):

Stuart Harold "2-D" Pot mangrupikeun musisi Inggris fiksi sareng anggota band virtual Inggris Gorillaz. Anjeunna nyayogikeun vokal utama sareng maénkeun kibor pikeun banda. Sora nyanyi 2-D disayogikeun ku Blur frontman Damon Albarn dina rékor sareng pagelaran Gorillaz; sorana nyarios na disayogikeun ku aktor Nelson De Freitas dina sababaraha proyék langsung-ka-video Gorillaz sapertos Fase Hiji: Selebriti Candak Turun Tahap Kadua: Slowboat to Hades . Dina 2017, Kevin Bishop matak salaku sora anu nyarios 2-D anyar. Anjeunna diciptakeun ku Albarn sareng Jamie Hewlett di 1998.

2D (musisi) / 2-D (karakter):

Stuart Harold "2-D" Pot mangrupikeun musisi Inggris fiksi sareng anggota band virtual Inggris Gorillaz. Anjeunna nyayogikeun vokal utama sareng maénkeun kibor pikeun banda. Sora nyanyi 2-D disayogikeun ku Blur frontman Damon Albarn dina rékor sareng pagelaran Gorillaz; sorana nyarios na disayogikeun ku aktor Nelson De Freitas dina sababaraha proyék langsung-ka-video Gorillaz sapertos Fase Hiji: Selebriti Candak Turun Tahap Kadua: Slowboat to Hades . Dina 2017, Kevin Bishop matak salaku sora anu nyarios 2-D anyar. Anjeunna diciptakeun ku Albarn sareng Jamie Hewlett di 1998.

2D Adaptive_Filters / 2D saringan adaptif:

Saringan adaptif dua diménsi (2D) mirip pisan sareng saringan adaptif hiji-diménsi sabab éta sistem linier anu parameterna diapdet sacara adaptif sapanjang prosés, numutkeun sababaraha pendekatan optimasi. Beda utama antara saringan adaptif 1D sareng 2D nyaéta anu tilas biasana nyandak salaku sinyal input anu aya hubunganana sareng waktos, naon anu hartosna dina kendala sabab, sedengkeun anu terakhir nanganan sinyal kalayan 2 diménsi, sapertos koordinat xy dina domain luar angkasa, anu biasana henteu -cukang sabab. Sumawona, sapertos saringan 1D, kaseueuran saringan adaptif 2D mangrupikeun saringan digital, kusabab sifatna rumit sareng iteratif tina algoritma.

Animasi 2D / Animasi tradisional:

Animasi tradisional mangrupikeun téknik animasi anu unggal pigura digambar ku tangan. Téhnikna nyaéta bentuk dominan animasi dina bioskop dugi ka munculna animasi komputer.

2D Blacktop / 2-D Blacktop:

" 2-D Blacktop " mangrupikeun épisode lima belas usum katujuh tina sitkom animasi Futurama . Asalna ditayangkeun di Comedy Central tanggal 19 Juni 2013. Episode ieu ditulis ku Michael Rowe sareng diarahkeun ku Raymie Muzquiz. Professor Farnsworth ngagabung sareng geng punks balap jalanan, sareng tungtungna di dunya dua-diménsi. Judulna sigana mangrupikeun rujukan kana pilem Two-Lane Blacktop .

Budak 2D / Dunya Goo:

World of Goo mangrupikeun gim pidéo puzzle anu dikembangkeun sareng dipedalkeun ku developer game independen 2D Boy. Kaulinan ieu dirilis dina platform Microsoft Windows sareng Wii tanggal 13 Oktober 2008, kalayan rilis dina Nintendo Switch, Mac OS X, Linux, sareng sababaraha alat sélulér dina taun-taun salajengna. Puzzler berbasis fisika, World of Goo ngagaduhan pamuter nganggo bola leutik tina goo pikeun nyiptakeun sasak sareng struktur anu sami dina cangkang sareng halangan pikeun ngabantosan bola goo sanésna ngahontal titik tujuan, kalayan tantangan pikeun ngagunakeun sababaraha bola goo sabisa-bisa ngawangun struktur ieu.

2D Computer_Graphics / 2D grafik komputer:

Grafik komputer 2D mangrupikeun generasi digital gambar digital — biasana tina modél dua diménsi sareng téknik anu khusus pikeun aranjeunna. Éta tiasa ngarujuk kana cabang élmu komputer anu ngalangkungan téhnik sapertos atanapi ka modél nyalira.

2D DPD / Multidimensional Digital Pra-distorsi:

Multidimensional Digital Pre-distortion (MDDPD), sering disebut multiband digital pre-distortion (MBDPD), mangrupikeun subset digital predistortion (DPD) anu ngamungkinkeun DPD dilarapkeun kana sinyal (saluran) anu henteu tiasa atanapi henteu nembus pra-distorsi digital anu sami tapi sacara sakaligus ngaliwat sistem nonlinear anu sami. Kamampuanana pikeun ngalakukeun éta asalna tina bagéan tiori sinyal multidiménsi anu ngungkulan hiji input vektor waktos diskrit diménsi - 1-D sistem kaluaran vektor diskrit waktos sapertos anu ditetepkeun dina Multidimensional Digital Signal Processing . Kertas munggaran anu mendakan aplikasi na nyaéta taun 1991 sapertos anu ditingali di dieu. Teu aya salah sahiji aplikasi MDDPD anu tiasa nga-gunakeun sipat sistem linear shift invariant (LSI) sakumaha sacara definisi sipatna henteu liniér sareng henteu shift-invariant sanaos sering didugikeun salaku shift-invarian (memoryless).

Hiburan 2D / Hiburan 2D:

2D Entertainment mangrupikeun perusahaan produksi sareng distribusi pilem India anu didirikeun ku Suriya. Jalma konci aub téh Rajsekar Pandian, lanceukna ngora Suriya 's Karthi jeung pamajikan Jyothika. Pausahaan ieu ngaranna ku hurup awal Suriya 's barudak Diya na Dev. Perusahaan didirikan dina 2013.

2D FLAIR / Cairan-atenuated recovery inversi:

Pamulihan inversi cairan-atenuasi ( FLAIR ) mangrupikeun sekuen MRI kalayan pamulihan inversi disetél ka cairan anu teu aya hasilna. Salaku conto, éta tiasa dianggo dina gambar otak pikeun neken épék cairan cerebrospinal (CSF) dina gambar, sahingga ngaluarkeun lesi hyperintense periventricular, sapertos plakosis sababaraha sclerosis (MS). Éta nimukeun ku Dr. Graeme Bydder. FLAIR tiasa dianggo nganggo imaging tilu diménsi atanapi dua imaging dimensi.

Saringan 2D / Saringan 2D:

Dua saringan diménsi parantos ningali usaha pangwangunan anu penting kusabab pentingna sareng panerapanna luhur ngalangkungan sababaraha domain. Dina kasus 2-D kaayaan na beda pisan sareng kasus 1-D, kusabab polinomial multi-diménsi teu tiasa sacara umum didaptarkeun. Ieu ngandung hartos yén fungsi transfer sawenang teu umum tiasa dimanipulasi kana bentuk anu diperyogikeun ku palaksanaan khusus. Hubungan input-kaluaran saringan IIR D-nurut kana persamaan bébédaan parsial linier-koefisien ti mana nilai sampel kaluaran tiasa diitung nganggo sampel input sareng sampel kaluaran anu diitung sateuacanna. Kusabab nilai sampel kaluaran dieusian deui, saringan 2-D, sapertos tara 1-D na, tiasa henteu stabil.

Kacamata 2D / Sydney Padua:

Melina Sydney Padua mangrupikeun seniman grafis sareng animator anu dumuk di London, Inggris. Anjeunna panulis The Thrilling Adventures of Lovelace and Babbage steampunk comic, sareng karya animasi na muncul dina sababaraha pilem Hollywood anu populér.

Konci 2D / QR:

Kodeu QR mangrupikeun jinis barkod barkod anu mimiti dirarancang taun 1994 pikeun industri otomotif di Jepang. Barkod mangrupikeun labél optik anu tiasa dibaca ku mesin anu ngandung inpormasi ngeunaan barang anu dipasangna. Dina praktékna, kode QR sering ngandung data pikeun locator, identifier, atanapi tracker anu nunjuk kana halaman wéb atanapi aplikasi. Kodeu QR nganggo opat modeu panyandian standar pikeun nyimpen data sacara éfisién; penyuluhan ogé tiasa dianggo.

2D Cinta / Moe (gaul):

Moe mangrupikeun kecap Jepang anu ngarujuk kana perasaan kaasih anu kuat utamina kana karakter dina anime, manga, video games, sareng média sanés anu diarahkeun di pasar otaku . Moe , kumaha ogé, ogé parantos kéngingkeun panggunaan pikeun ngarujuk kana perasaan kanyaah kana poko naon waé.

Lalaki 2D / Daptar karakter Batman Beyond:

Ieu daptar karakter anu dipendakan dina Batman Beyond , bagian tina kontinuitas DC Animated Universe (DCAU).

Bahan 2D / Bahan dua diménsi:

Bahan dua diménsi ( 2D ), sakapeung disebut salaku bahan lapisan-tunggal , nyaéta bahan-bahan kristal anu diwangun ku hiji lapisan atom. Bahan ieu parantos dipendakan dianggo dina aplikasi sapertos fotovoltaik, semikonduktor, éléktroda sareng pemurnian cai.

Bahan 2D / Bahan dua diménsi:

Bahan dua diménsi ( 2D ), sakapeung disebut salaku bahan lapisan-tunggal , nyaéta bahan-bahan kristal anu diwangun ku hiji lapisan atom. Bahan ieu parantos dipendakan dianggo dina aplikasi sapertos fotovoltaik, semikonduktor, éléktroda sareng pemurnian cai.

Gerakan 2D / Movimiento 2D:

Movimiento 2D mangrupikeun gerakan oposisi Venezuelan anu dipimpin ku éditor El Nacional sareng proprietor Miguel Henrique Otero. 2D, diadegkeun ku Otero dina akhir taun 2007 dina ngajalankeun referendum konstitusional Venezuelan 2007, kalebet sajumlah jalma Venezuelan anu kawéntar di sagigireun Otero, kalebet tilas menteri luar negeri Simón Alberto Consalvi, anu ngajabat handapeun Jaime Lusinchi sareng Carlos Andrés Pérez. Nami gerakan nunjukkeun ka 2 Désémber, janten tanggal pamilihan umum présidén Vénézuéla 2012. Dina Pébruari 2010 M2D ngumumkeun éta bakal ngadukung koalisi pamilihan oposisi Mesa de la Unidad Democrática dina pamilihan umum parlemén Séptémber 2010.

2D NMR / Spéktroskopi résonansi magnét nuklir dua diménsi:

Spéktroskopi résonansi magnét nuklir dua diménsi mangrupikeun susunan metode spéktroskopi résonansi magnét nuklir (NMR) anu masihan data diplot dina rohangan anu ditetepkeun ku dua sumbu frékuénsi tibatan hiji. Jinis 2D NMR kalebet spéktroskopi korélasi (COZY), J-spéktroskopi , spéktroskopi pertukaran (EXSY), sareng spéktroskopi pangaruh Overhauser nuklir (NOESY). Spéktra NMR dua diménsi nyayogikeun langkung seueur inpormasi ngeunaan hiji molekul tibatan spéktra NMR hiji-diménsi sareng khususna gunana dina nangtoskeun struktur hiji molekul, khususon pikeun molekul anu rumit teuing pikeun dianggo nganggo NMR hiji-diménsi.

2D Atanapi_N_2_2Animasi_Pesta / 2D Atanapi Henteu 2D Péstasi Animasi:

Festival Animasi 2D Atanapi 2D ( 2dornot2d ), mangrupikeun festival pilem animasi anu diayakeun taunan di Seattle, Washington, sareng dikhususkeun pikeun bioskop animasi internasional. Pusat Élmu Pasipik host acara dina téater IMAX na anu cicing di kampus Seattle Center.

2D PAGE / Éléktroforésis gél dua diménsi:

Éléktroforésis gél dua diménsi , disingget janten éléktroforesis 2-DE atanapi 2-D , mangrupikeun bentuk éléktroforésis gél anu biasa dianggo pikeun nganalisis protéin. Campuran protéin dipisahkeun ku dua sipat dina dua diménsi dina gél 2D. 2-DE munggaran diwanohkeun sacara mandiri ku O'Farrell sareng Klose di 1975.

2D Percolation_cluster / téori Percolation:

Dina fisika statistik sareng matématika, tiori percolation ngajelaskeun paripolah jaringan nalika titik atanapi tautan dihapus. Ieu mangrupikeun jinis géométri transisi fase, kumargi dina fraksi kritis ngaluarkeun jaringan jaringan janten klaster sambung anu langkung alit. Penerapan téori percolasi kana élmu matérial sareng seueur disiplin sanésna dibahas di dieu sareng dina téori jaringan tulisan sareng percolasi.

2D X-ray / radiografi Proyeksi:

Radiografi proyéksi , ogé katelah radiografi konvensional , mangrupikeun salah sahiji bentuk radiografi sareng pencitraan médis anu ngahasilkeun gambar dua diménsi ku radiasi sinar-x. Akuisisi gambar umumna dilakukeun ku radiographers, sareng gambar-gambarna sering diparios ku ahli radiologis. Boh prosedur na gambar anu aya hasilna sering disebat "X-ray". Radiografi polos atanapi roentgenography umumna ngarujuk kana radiografi proyéksi. Radiografi polos ogé tiasa ngarujuk kana radiografi tanpa agén radiocontrast atanapi radiography anu ngahasilkeun gambar statis tunggal, sakumaha bédana sareng fluoroscopy, anu sacara téhnisna ogé proyéksi.

2D Z-transform / 2D Z-transform:

2D Z-transform , sami sareng Z-transform, dianggo dina pamrosésan sinyal Multidimensional pikeun ngahubungkeun sinyal diskrit-waktos dua diménsi kana domain frékuénsi kompléks dimana permukaan 2D dina rohangan 4D anu tempatna Fourier Transform dipikaterang salaku permukaan unit atanapi unit bicircle. 2D Z-transform dihartikeun ku

2D akselerator / Unit pamrosésan Grafika:

Unit pamrosésan grafis ( GPU ) mangrupikeun sirkuit éléktronik khusus anu dirancang pikeun gancang ngamanipulasi sareng ngarobih mémori pikeun ngagancangkeun nyiptakeun gambar dina panyangga bingkai anu ditujukeun pikeun kaluaran kana alat tampilan. GPU dipaké dina sistem anu dipasang, telepon sélulér, komputer pribadi, workstation, sareng konsol gim. GPU modéren épisién pisan dina ngamanipulasi grafik komputer sareng ngolah gambar. Struktur anu sajajar pisan ngajantenkeun aranjeunna langkung épisién tibatan unit pamrosésan pusat tujuan umum (CPU) pikeun algoritma anu ngolah blok data ageung sajajar. Dina komputer pribadi, GPU tiasa aya dina kartu vidéo atanapi dipasang dina motherboard. Dina CPU anu tangtu, aranjeunna dipasang dina CPU mati.

2D adaptif_filter / 2D adaptif saringan:

Saringan adaptif dua diménsi (2D) mirip pisan sareng saringan adaptif hiji-diménsi sabab éta sistem linier anu parameterna diapdet sacara adaptif sapanjang prosés, numutkeun sababaraha pendekatan optimasi. Beda utama antara saringan adaptif 1D sareng 2D nyaéta anu tilas biasana nyandak salaku sinyal input anu aya hubunganana sareng waktos, naon anu hartosna dina kendala sabab, sedengkeun anu terakhir nanganan sinyal kalayan 2 diménsi, sapertos koordinat xy dina domain luar angkasa, anu biasana henteu -cukang sabab. Sumawona, sapertos saringan 1D, kaseueuran saringan adaptif 2D mangrupikeun saringan digital, kusabab sifatna rumit sareng iteratif tina algoritma.

Animasi 2D / Animasi tradisional:

Animasi tradisional mangrupikeun téknik animasi anu unggal pigura digambar ku tangan. Téhnikna nyaéta bentuk dominan animasi dina bioskop dugi ka munculna animasi komputer.

2D barkod / barkod:

A barkod atanapi watang kode nyaéta metoda ngalambangkeun data dina formulir visual, mesin-bisa dibaca. Mimitina, barkod ngagambarkeun data ku ngabeda-beda lébar sareng spacings tina garis paralel. Barkod ieu, ayeuna biasa disebut salaku linier atanapi hiji-diménsi (1D), tiasa discan ku scanner optik khusus, disebat pamiarsa barkod, diantarana aya sababaraha jinis. Teras, varian dua diménsi (2D) dikembangkeun, ngagunakeun segi opat, titik, héksagon sareng pola géométri anu sanés, disebat kode matrik atanapi barkod 2D , sanaos henteu nganggo batang sapertos kitu. Barkod 2D tiasa dibaca nganggo scanner optik 2D anu diwangun-tujuan, anu aya dina sababaraha bentuk anu béda. Barkod 2D ogé tiasa dibaca ku kaméra digital anu nyambung kana parangkat lunak anu ngajalankeun mikrokomputer anu nyandak gambar fotografi tina barkod sareng nganalisis gambarna pikeun ngadékonstruksikeun sareng ngadekode barkod 2D. Alat sélulér kalayan kaméra inbuilt, sapertos smartphone, tiasa fungsina salaku jinis tukang maca barkod 2D anu ngagunakeun perangkat lunak aplikasi khusus.

2D komputer_pisan / Animasi:

Animasi mangrupikeun cara anu dimanipulasi tokoh pikeun némbongan salaku gambar anu ngagerakkeun. Dina animasi tradisional, gambar digambar atanapi dicét nganggo tangan dina lambaran séluloid transparan pikeun dipoto sareng dipamérkeun dina pilem. Ayeuna, seuseueurna animasi didamel nganggo citra anu dihasilkeun ku komputer (CGI). Animasi komputer tiasa janten animasi 3D anu lengkep, sedengkeun animasi komputer 2D tiasa dianggo pikeun alesan gaya, rubakpita rendah atanapi rendering real-time langkung gancang. Métode animasi umum sanésna nerapkeun téknik gerak eureun pikeun objék dua sareng tilu diménsi sapertos potongan kertas, wayang atanapi tokoh liat.

2D computer_graphics / 2D grafik komputer:

Grafik komputer 2D mangrupikeun generasi digital gambar digital — biasana tina modél dua diménsi sareng téknik anu khusus pikeun aranjeunna. Éta tiasa ngarujuk kana cabang élmu komputer anu ngalangkungan téhnik sapertos atanapi ka modél nyalira.

Kelompok 2lo Crystallographic_group / Wallpaper:

Kelompok wallpaper mangrupikeun klasifikasi matématika pola répétitif dua diménsi, dumasar kana simétris dina pola. Pola sapertos kitu sering kajadian dina arsitektur sareng seni hiasan, utamina dina tékstil sareng ubin ogé wallpaper.

2D dead_reckoning / Dead reckoning:

Dina navigasi, perhitungan maot mangrupikeun prosés ngitung posisi ayeuna tina sababaraha obyék anu obah ku ngagunakeun posisi anu parantos ditangtoskeun, atanapi ngalereskeun, teras ngalebetkeun perkiraan kagancangan, arah pos, sareng kursus waktos anu parantos kalangkungan. Istilah anu saluyu dina biologi, anu dipaké pikeun ngajelaskeun prosés anu sato nganyarkeun perkiraan posisi atanapi posna, nyaéta integrasi jalur.

Alat tampilan / Tampilan 2D:

Alat tampilan mangrupikeun alat kaluaran pikeun presentasi inpormasi dina bentuk visual atanapi taktil. Nalika inpormasi input anu disayogikeun ngagaduhan sinyal listrik tampilan na disebut tampilan éléktronik .

2D éléktron_gas / Gas éléktron dua diménsi:

Gas éléktron dua diménsi ( 2DEG ) nyaéta modél ilmiah dina fisika solid-state. Mangrupikeun gas éléktron anu bebas gerak dina dua diménsi, tapi dikurung ketat dina katilu. Kurungan ketat ieu ngakibatkeun tingkat énergi diitung pikeun gerak dina arah katilu, anu teras tiasa dipaliré pikeun paling masalah. Maka éléktron siga anu lambar 2D anu dilebetkeun dina dunya 3D. Konstruksi analog tina liang disebut gas liang dua diménsi (2DHG), sareng sistem sapertos kitu gaduh seueur sipat anu manpaat sareng pikaresepeun.

2D fighting_game / Fighting game:

Kaulinan tarung mangrupikeun jinis gim video dumasar kana tempur caket antara sababaraha karakter anu kawates, dina tahapan wates anu parantos ditangtoskeun. Karakterna silih tempuhan dugi ka ngéléhkeun lawanna atanapi waktosna kadaluarsa. Pertandingan biasana diwangun ku sababaraha babak, dina arena, kalayan masing-masing karakter pamuter ngagaduhan kamampuan anu béda tapi masing-masing relatif tiasa dipilih. Pamaén kedah nguasai téknik sapertos blokir, serangan balik, sareng ranté serangan babarengan kana "combo". Dimimitian dina awal taun 1990an, kaseueuran pertandingan gelut ngamungkinkeun pamaén pikeun nga-serangan khusus ku ngalakukeun kombinasi input khusus. Jinis gim gelut aya hubunganana sareng béda ti beat 'up, anu ngalibatkeun seueur musuh ngalawan pamuter manusa.

2D geometric_model / 2D modél geometric:

Modél geometri 2D mangrupikeun modél géométri pikeun objék salaku inohong dua diménsi, biasana dina pesawat Euclidean atanapi Cartesian.

2D geometric_models / 2D geometric model:

Modél geometri 2D mangrupikeun modél géométri pikeun objék salaku inohong dua diménsi, biasana dina pesawat Euclidean atanapi Cartesian.

2D geometric_primitive / Geometric primitive:

Istilah géométri primitif , atanapi prim , dina grafik komputer vektor, sistem CAD, sareng sistem inpormasi Véktor Géografi mangrupikeun bentuk geometri saderhana anu tiasa ditanganan ku sistem. Kadang-kadang subroutin anu ngagambar objék anu saluyu disebut "géométri primitip" ogé. Primitip anu paling "primitif" nyaéta bagéan sareng garis lempeng, anu sadayana ngagaduhan sistem grafik vektor mimiti.

Géométri 2D / géométri Euclidean:

Géométri Euclidean mangrupikeun sistem matématika anu disababkeun ku matématikawan Yunani Euclid Yunani, anu dijelaskeun dina buku téks na ngeunaan géométri: Unsur . Metoda Euclid diwangun dina asumsi sakumpulan akséi anu pikaresepeun sacara intuitif, sareng nyimpulkeun seueur dalil (téoréma) sanésna. Sanaos seueur hasil Euclid parantos dinyatakeun ku matématikawan baheula, Euclid mangrupikeun anu pangpayunna nunjukkeun kumaha proposisi ieu tiasa lebet kana sistem deduktif sareng logis anu komprehensif. Unsur dimimitian ku géométri pesawat , masih diajarkeun di sakola menengah salaku sistem aksioma anu munggaran sareng conto-conto mimiti buktina resmi. Éta teraskeun kana géométri padet tilu diménsi. Kaseueuran Unsur nyatakeun hasil tina naon anu ayeuna disebat aljabar sareng teori tiori, dipedar dina basa géométri.

Grafik 2D / Grafik komputer 2D:

Grafik komputer 2D mangrupikeun generasi digital gambar digital — biasana tina modél dua diménsi sareng téknik anu khusus pikeun aranjeunna. Éta tiasa ngarujuk kana cabang élmu komputer anu ngalangkungan téhnik sapertos atanapi ka modél nyalira.

Bahan 2D / Bahan dua diménsi:

Bahan dua diménsi ( 2D ), sakapeung disebut salaku bahan lapisan-tunggal , nyaéta bahan-bahan kristal anu diwangun ku hiji lapisan atom. Bahan ieu parantos dipendakan dianggo dina aplikasi sapertos fotovoltaik, semikonduktor, éléktroda sareng pemurnian cai.

2D memory_access_pattern / Pola aksés mémori:

Dina komputasi, pola aksés mémori atanapi pola aksés IO nyaéta pola anu sistem atanapi program maca sareng nyerat memori dina panyimpenan sekundér. Pola ieu bénten-bénten dina tingkat lokalitas référénsi sareng sacara drastis mangaruhan kinerja cache, sareng ogé ngagaduhan implikasi pikeun pendekatan kana paralelisme sareng distribusi beban kerja dina sistem mémori bersama. Salajengna, masalah koherensi cache tiasa mangaruhan kinerja multiprocessor, anu hartosna pola aksés mémori tangtu nempatkeun siling dina paralelisme.

Modél 2D / modél geometri 2D:

Modél geometri 2D mangrupikeun modél géométri pikeun objék salaku inohong dua diménsi, biasana dina pesawat Euclidean atanapi Cartesian.

2D percolation_cluster / Téori Perolasi:

Dina fisika statistik sareng matématika, tiori percolation ngajelaskeun paripolah jaringan nalika titik atanapi tautan dihapus. Ieu mangrupikeun jinis géométri transisi fase, kumargi dina fraksi kritis ngaluarkeun jaringan jaringan janten klaster sambung anu langkung alit. Penerapan téori percolasi kana élmu matérial sareng seueur disiplin sanésna dibahas di dieu sareng dina téori jaringan tulisan sareng percolasi.

2D planar_struktur / Bahan dua diménsi:

Bahan dua diménsi ( 2D ), sakapeung disebut salaku bahan lapisan-tunggal , nyaéta bahan-bahan kristal anu diwangun ku hiji lapisan atom. Bahan ieu parantos dipendakan dianggo dina aplikasi sapertos fotovoltaik, semikonduktor, éléktroda sareng pemurnian cai.

Pesawat 2D / pesawat (géométri):

Dina matématika, pesawat mangrupikeun permukaan anu datar sareng dua diménsi anu dugi ka jauhna. Pesawat mangrupikeun analog dua-dimensi pikeun titik, garis sareng rohangan tilu diménsi. Pesawat tiasa janten bagian tina sababaraha rohangan anu langkung saé diménsi, sapertos dina salah sahiji témbok rohangan, diperpanjang tanpa wates, atanapi aranjeunna tiasa ngaraosan ayana mandiri dina hakna, sapertos dina setting géométri Euclidean.

Platform 2D / Platform platform:

Kaulinan platform mangrupikeun jinis gim video sareng subgénre tina aksi aksi anu tujuan inti nyaéta mindahkeun karakter pamuter antara titik-titik dina lingkungan anu dilakukeun. Platformers sering dicirikeun, tapi henteu dihartikeun, ku panggunaan luncat sareng nanjak pikeun nganapigasi lingkungan pamuter sareng ngahontal tujuanana. Tingkat sareng lingkungan condong nampilkeun rupa bumi anu henteu rata sareng platform anu ditunda tina jangkungna anu bénten-bénten anu meryogikeun panggunaan kamampuan karakter pamuter pikeun ngalangkungan. Manuver akrobatik sanésna sering ogé midangkeun, sapertos nanjak, ngayun tina objék sapertos anggur atanapi kait grappling, luncat tina témbok, hawa dashing, gliding ngaliwatan hawa, ditémbak tina mariem atanapi mumbul tina springboard atanapi trampolines. Mékanika ieu, bahkan dina kontéks genre anu sanés, biasa disebut platforming. Unsur anu ngahijikeun Tatar anu paling umum tina genre ieu nyaéta kamampuan luncat. Kaulinan dimana luncat otomatis sacara lengkep, sapertos kaulinan 3D dina séri The Legend of Zelda , ragrag di luar jinisna.

2_ platform_game / Platform platform:

Kaulinan platform mangrupikeun jinis gim video sareng subgénre tina aksi aksi anu tujuan inti nyaéta mindahkeun karakter pamuter antara titik-titik dina lingkungan anu dilakukeun. Platformers sering dicirikeun, tapi henteu dihartikeun, ku panggunaan luncat sareng nanjak pikeun nganapigasi lingkungan pamuter sareng ngahontal tujuanana. Tingkat sareng lingkungan condong nampilkeun rupa bumi anu henteu rata sareng platform anu ditunda tina jangkungna anu bénten-bénten anu meryogikeun panggunaan kamampuan karakter pamuter pikeun ngalangkungan. Manuver akrobatik sanésna sering ogé midangkeun, sapertos nanjak, ngayun tina objék sapertos anggur atanapi kait grappling, luncat tina témbok, hawa dashing, gliding ngaliwatan hawa, ditémbak tina mariem atanapi mumbul tina springboard atanapi trampolines. Mékanika ieu, bahkan dina kontéks genre anu sanés, biasa disebut platforming. Unsur anu ngahijikeun Tatar anu paling umum tina genre ieu nyaéta kamampuan luncat. Kaulinan dimana luncat otomatis sacara lengkep, sapertos kaulinan 3D dina séri The Legend of Zelda , ragrag di luar jinisna.

Platformer 2D / Platform platform:

Kaulinan platform mangrupikeun jinis gim video sareng subgénre tina aksi aksi anu tujuan inti nyaéta mindahkeun karakter pamuter antara titik-titik dina lingkungan anu dilakukeun. Platformers sering dicirikeun, tapi henteu dihartikeun, ku panggunaan luncat sareng nanjak pikeun nganapigasi lingkungan pamuter sareng ngahontal tujuanana. Tingkat sareng lingkungan condong nampilkeun rupa bumi anu henteu rata sareng platform anu ditunda tina jangkungna anu bénten-bénten anu meryogikeun panggunaan kamampuan karakter pamuter pikeun ngalangkungan. Manuver akrobatik sanésna sering ogé midangkeun, sapertos nanjak, ngayun tina objék sapertos anggur atanapi kait grappling, luncat tina témbok, hawa dashing, gliding ngaliwatan hawa, ditémbak tina mariem atanapi mumbul tina springboard atanapi trampolines. Mékanika ieu, bahkan dina kontéks genre anu sanés, biasa disebut platforming. Unsur anu ngahijikeun Tatar anu paling umum tina genre ieu nyaéta kamampuan luncat. Kaulinan dimana luncat otomatis sacara lengkep, sapertos kaulinan 3D dina séri The Legend of Zelda , ragrag di luar jinisna.

2D plus_Delta / 2D plus Delta:

2D Plus Delta mangrupikeun metoda encoding gambar 3D anu didaptarkeun salaku bagian tina standar MPEG2 sareng MPEG4, khusus dina palaksanaan H.264 tina ekstensi Multiview Video Coding. Téknologi ieu mimitina dimimitian salaku padika proprietary pikeun Stereoscopic Video Coding sareng penyebaran kontén anu ngamangpaatkeun saluran Kénca atanapi Katuhu salaku vérsi 2D sareng bédana atanapi bédana anu dioptimalkeun (Délta) antara pandangan kanal gambar sareng pandangan gambar panon kadua disuntik kana videostream salaku user_data, aliran sekundér, aliran mandiri, lapisan paningkatan atanapi NALu kanggo dikaluarkeun. Data Délta tiasa mangrupikeun disparity stereo spatial, dédiksi temporal, bidirectional atanapi dioptimalkeun gerak.

2D plus_depth / 2D-plus-jero:

2D-plus-Depth mangrupikeun format coding video stereoscopic anu dianggo pikeun tampilan 3D, sapertos Philips WOWvx. Philips ngeureunkeun pagawéan dina garis WOWvx di 2009, nyutat "pamekaran pasar ayeuna". Ayeuna, téknologi Philips ieu dianggo ku perusahaan SeeCubic, dipimpin ku mantan insinyur 3D konci sareng élmuwan Philips. Aranjeunna nawiskeun tampilan 3D autostereoscopic anu nganggo format 2D-plus-Depth kanggo input video 3D.

2D polar_angle / Polar koordinat sistem:

Dina matématika, sistem koordinat kutub mangrupikeun sistem koordinasi dua diménsi dimana unggal titik dina pesawat ditangtukeun ku jarak ti titik rujukan sareng sudut tina arah rujukan. Titik rujukan disebut kutub , sareng sinar tina kutub dina arah rujukan nyaéta poros polar . Jarak ti kutub disebut koordinat radial , jarak radial atanapi radius saderhana , sareng sudutna disebut koordinat sudut , sudut kutub , atanapi azimuth . Koordinat radial sering dilambangkeun ku r atanapi ρ , sareng koordinat sudut ku φ , θ , atanapi t . Sudut dina notasi kutub umumna dikedalkeun dina derajat boh radian.

Radiografi 2D / radiografi Proyeksi:

Radiografi proyéksi , ogé katelah radiografi konvensional , mangrupikeun salah sahiji bentuk radiografi sareng pencitraan médis anu ngahasilkeun gambar dua diménsi ku radiasi sinar-x. Akuisisi gambar umumna dilakukeun ku radiographers, sareng gambar-gambarna sering diparios ku ahli radiologis. Boh prosedur na gambar anu aya hasilna sering disebat "X-ray". Radiografi polos atanapi roentgenography umumna ngarujuk kana radiografi proyéksi. Radiografi polos ogé tiasa ngarujuk kana radiografi tanpa agén radiocontrast atanapi radiography anu ngahasilkeun gambar statis tunggal, sakumaha bédana sareng fluoroscopy, anu sacara téhnisna ogé proyéksi.

Semikonduktor 2D / semikonduktor Dua-diménsi:

Semikonduktor dua diménsi nyaéta jinis semikonduktor alami kalayan kandel dina skala atom. Geim sareng Novoselov dkk. ngagagas lapangan taun 2004 nalika aranjeunna ngalaporkeun graphene bahan semikonduktor anyar, monolayer datar atom karbon disusun dina kisi honeycomb 2D., Semikonduktor monolayer 2D penting sabab nunjukkeun gandéng piezoelektrik anu langkung kuat tibatan bentuk massal anu biasa dianggo. Gandeng ieu tiasa ngaktipkeun aplikasi. Hiji fokus panalungtikan nyaéta dina ngarancang komponén nanoélectronic ku panggunaan graphene salaku konduktor listrik, héksagonal boron nitrida salaku insulator listrik, sareng dichalcogenide logam transisi salaku semikonduktor.

2D shaders / Shader:

Dina grafik komputer, shader mangrupikeun jinis program komputer anu mimitina dianggo pikeun ngiuhan dina pidangan 3D. Aranjeunna ayeuna ngalaksanakeun sababaraha jinis fungsi khusus dina sababaraha bidang dina katégori épék grafis khusus komputer, atanapi sanés ngalakukeun pamrosésan pidéo anu teu aya hubunganana sareng ngiuhan, atanapi bahkan ngalakukeun pungsi anu teu aya hubunganana sareng grafik.

2D bentuk / Wangun:

Wangun mangrupikeun obyék atanapi wates luarna, garis luar, atanapi permukaan luar, sabalikna tina sipat sanés sapertos warna, tékstur atanapi jinis bahan.

2 Shooter / Shooter game:

Kaulinan némbak mangrupikeun subgénre tina video game aksi, anu sering nguji kasadaran ruang pamuter, refleks, sareng kagancangan dina duanana pamuter tunggal anu terasing atanapi lingkungan multiplayer jaringan. Kaulinan Shooter ngalangkungan seueur subgenres anu gaduh sasaruaan fokus kana tindakan avatar anu ngarangna kalayan senjata ngalawan duanana musuh NPC anu didamel kode atanapi avatar anu sanés anu dikawasa ku pamaén sanés.

2D video-scrolling / Side-scrolling video game:

Hiji kaulinan sisi-ngagulung atanapi samping-scroller mangrupa kaulinan video nu peta midangkeun ieu ditempo ti sudut kaméra sisi-view, jeung salaku belah karakter dina pamuter urang kenca atawa ka katuhu, anu scrolls layar sareng maranehna. Kaulinan ieu ngamangpaatkeun téknologi tampilan komputer ngagulung. Pindah tina layar layar tunggal atanapi layar flip kana ngagulung grafik, nalika umur emas game arcade video sareng salami konsol generasi katilu, bakal kabuktosan janten kabisat penting dina desain game, sabanding sareng ngalih kana grafik 3D salami generasi kalima.

Silika 2D / silika 2D:

Silika dua diménsi ( silika 2D ) mangrupikeun polimorf lapis silikon dioksida. Dua jinis silika 2D, duanana tina simétri kristal héksagonal, parantos dipelak dugi ka sababaraha rupa substrat logam. Hiji dumasarkeun kana SiO 4 tetrahedra, anu kovalén kabeungkeut kana substrat. Kadua ngandung lambar jenuh sapertos graphene, anu berinteraksi sareng substrat ngalangkungan ikatan van der Waals anu lemah. Hiji lambar ragam silika 2D kadua disebut ogé héksagonal bilayer silica ( HBS ); éta tiasa ngagaduhan struktur anu dipesen atanapi henteu disaluyuan (amorf).

Rohangan 2D / rohangan Dua-diménsi:

Spasi dua diménsi mangrupikeun setting géométris dimana dua nilai diperyogikeun pikeun nangtoskeun posisi hiji unsur. Sét 2 sapasang angka nyata kalayan struktur anu pas sering dianggo salaku conto kanonis rohangan Euclidean dua diménsi. Pikeun generalisasi konsépna, tingali diménsi.

2D ka_3D_Conversi / 2D kana konversi 3D:

Konversi pidéo 2D kana 3D nyaéta prosés ngarobih pilem 2D ("datar") kana bentuk 3D, anu ampir sadayana kasus stéréo, janten éta prosés nyiptakeun citra pikeun masing-masing mata tina hiji gambar 2D.

2D kana_3D_konversi / 2D kana konversi 3D:

Konversi pidéo 2D kana 3D nyaéta prosés ngarobih pilem 2D ("datar") kana bentuk 3D, anu ampir sadayana kasus stéréo, janten éta prosés nyiptakeun citra pikeun masing-masing mata tina hiji gambar 2D.

2D video_game_graphics / Grafik buruan pidéo:

Rupa-rupa téhnik grafik komputer parantos dianggo pikeun méréskeun kontén video game sapanjang sajarah video games. Kautamaan téknik masing-masing parantos mekar kana waktos, utamina kusabab kamajuan perangkat keras sareng pangwatesan sapertos kakuatan pamrosesan unit pamrosésan sentral atanapi grapik.

2Dark / 2Dark:

2Dark mangrupikeun gim horor petualangan siluman anu diarahkeun ku Frédérick Raynal, dipikaterang mekarkeun Nyalira dina Gelap .

2Day / 2Day FM:

2Day FM mangrupikeun stasiun radio FM komérsial anu nyiarkeun di Sydney, New South Wales, Australia, dina frékuénsi 104,1 MHz, sareng mangrupikeun bagian tina Jaringan Hit Selatan Palang Austereo.

2DayFM / 2Day FM:

2Day FM mangrupikeun stasiun radio FM komérsial anu nyiarkeun di Sydney, New South Wales, Australia, dina frékuénsi 104,1 MHz, sareng mangrupikeun bagian tina Jaringan Hit Selatan Palang Austereo.

2Day FM / 2Day FM:

2Day FM mangrupikeun stasiun radio FM komérsial anu nyiarkeun di Sydney, New South Wales, Australia, dina frékuénsi 104,1 MHz, sareng mangrupikeun bagian tina Jaringan Hit Selatan Palang Austereo.

2Day FM_ (Fiji) / 2day FM (Fiji):

2Day FM mangrupikeun stasiun radio komérsial FM radio Inggris anu nyiarkeun di Suva, Fiji, dina frekuensi 95,4 MHz di Suva, Nadi, Lautoka, Yasawa, Labasa, Savusavu, sareng Taveuni, dina 95,2 MHz di Sigatoka sareng Ba, 95,6 MHz di Tavua sareng Vatukoula, sareng 95,8 MHz di Rakiraki sareng mangrupikeun bagian tina Jaringan Fiji Broadcasting Corporation, The Naitional Broadcaster of Fiji, anu ogé ngagaduhan FBC TV, Radio Fiji One, Radio Fiji Two, Bula FM, Gold FM (Fiji), sareng Mirchi FM di Fiji.

2Day FM_ (disambiguasi) / 2day FM (disambiguasi):

2Day FM 104.1 (2DAY) nyaéta stasiun radio di Sydney, New South Wales, Australia.

2Baju / 2 buah:

2degrees mangrupikeun panyadia télékomunikasi Selandia Anyar. Jaringan mobile na diluncurkeun dina 4 Agustus 2009 saatos salapan taun ngarencanakeun. 2degrees nawiskeun jasa seluler prabayar sareng mayar-bulanan ogé telepon telepon sareng saluran broadband garis tetep. 2degrees mangrupikeun operator nirkabel panggedéna katilu di Selandia Anyar, kalayan 1,3 juta palanggan dugi Juli 2015.

2DopeBoyz / 2DOPEBOYZ:

2DOPEBOYZ mangrupikeun ulasan musik hip hop online, halaman wartos sareng kritik anu diluncurkeun taun 2007 ku Meka Udoh sareng Joel "Shake" Zela, anu tilas éditor di HipHopDX. Dina 2012, 2DOPEBOYZ ditunjuk dina katégori "Loka Hip Hop Online Pangsaéna" dina 2012 Bet Hip Hop Awards.

2E / 2E:

2E atanapi II-E tiasa ningali ka:

  • Wétan meridian ka-2, koordinat bujur
  • Apple IIe, modél 1983 dina séri Apple II komputer pribadi
  • Aptera 2e, modél 2009 sareng munggaran dina Aptera 2 Series ku Aptera Motors
  • Oflag II-E, tahanan kamp perang di Jérman
  • Arrondissement ka-2 Paris
  • Faktor Transkripsi II E
  • Dua kali istiméwa, jalma anu ngagaduhan kabutuhan khusus anu ogé kado.
  • Rujukan pikeun data anu dikumpulkeun ku Einstein Observatory
  • YoRHa No. 2 Tipe E, sebutan asli YoRHa No. 2 Tipe B dina Nier: Automata
  • Advanced Dungeons & Dragons 2nd Edition, vérsi ti Dungeons & Dragons role-playing game anu debut di 1989.
2000000 / 2E6:

2E6 tiasa ningali:

  • EIA Kelas 2 diéléktrik
  • 2 E 6 kelompok dina matématika
2E6 (disambiguasi) / 2E6:

2E6 tiasa ningali:

  • EIA Kelas 2 diéléktrik
  • 2 E 6 kelompok dina matématika
2E6 (matematika) / 2E6 (matematika):

Dina matématika, 2 E 6 mangrupikeun nami kulawarga Steinberg atanapi kelompok Chevalley anu bengkok. Éta mangrupikeun bentuk kuasi-split E 6 , gumantung kana perpanjangan kuadratik lapangan KL. Hanjakalna notasi pikeun grup henteu distandarkeun, sabab sababaraha panulis nyeratna salaku 2 E 6 ( K ) (mikiran 2 E 6 salaku grup aljabar nyandak nilai dina K ) sareng sababaraha salaku 2 E 6 ( L ) (mikiran grup salaku subkelompok E 6 ( L ) dibéréskeun ku cara dilebetkeun ku luar).

Radio 2EA / SBS:

SBS Radio mangrupikeun palayanan anu disayogikeun ku Layanan Panyiaran Khusus anu ngagaduhan tujuan "pikeun nginpokeun, ngadidik sareng ngahibur urang Australi, khususna anu kasang tukangna non-Inggris". SBS Radio asalna dimimitian salaku dua stasiun anu dumasarkeun di Melbourne sareng Sydney, nyetél pikeun nyayogikeun inpormasi anu tos dirékam ngeunaan sistem perawatan kaséhatan Medibank anu anyar dina basa sanés basa Inggris. Kiwari jasa éta nargétkeun perkiraan 4+ juta urang Australi anu nyarios basa sanés basa Inggris di bumi sareng program dina 68 basa.

2 taun / 2 taun:

2EARfm mangrupikeun stasiun radio komunitas, dumasarkeun di Moruya, di Far South Coast of New South Wales, Australia.

2 taun / 2 taun:

2EARfm mangrupikeun stasiun radio komunitas, dumasarkeun di Moruya, di Far South Coast of New South Wales, Australia.

2EC / 2EC:

2EC mangrupikeun stasiun radio anu nyiarkeun ka Basisir Kidul New South Wales, Australia, khususna daérah pamaréntah daérah Eurobodalla sareng Bega Valley. Milik ku East Coast Radio Pty. Ltd, anu mangrupikeun cabang tina Grant Broadcasters.

2EEE / Power FM Bega Bay:

Power FM Bega Bay mangrupikeun stasiun radio komérsial anu sayogi di basisir kidul New South Wales, ngalangkungan daérah sakitar Bega, Batemans Bay, Narooma, Merimbula, Eden sareng Moruya.

2EH / 2-Étililoksinol:

2-Étililoksanol mangrupikeun alkohol, chiral alkohol dalapan-karbon. Mangrupikeun cairan anu teu aya warna anu kirang leyur dina cai tapi leyur dina kaseueuran pelarut organik. Éta dihasilkeun dina skala anu masif (> 2.000.000.000 kg / y) pikeun dianggo dina sababaraha aplikasi sapertos pelarut, rasa, sareng wewangian sareng khususna salaku miheulaan pikeun produksi bahan kimia anu sanés sapertos émolisién sareng palastik. Éta karandapan dina wewangian tutuwuhan alami, sareng bau na parantos dilaporkeun salaku "beurat, kadunyaan, sareng sakedik kembang" kanggo enantiomer Sunda sareng "seungit kembang anu amis" kanggo S enantiomer.

2EL / 2EL:

2EL mangrupikeun stasiun radio Australia, milik Bill Caralis's Broadcast Operations Group. Éta dilisensikeun ka Oranyeu, New South Wales, sareng ngirim kana 1089kHz dina pita AM. BOG mésér stasiun éta ti AMI salami 2005.

2EL5 / 2EL5:

2EL5 - lokomotif listrik AC didamel ku Luhanskteplovoz.

2EL5 (lokomotif) / 2EL5:

2EL5 - lokomotif listrik AC didamel ku Luhanskteplovoz.

2EPB / Kelas Rél Inggris 416:

British Rail Class 416 (2-EPB) sababaraha unit listrik diwangun antara 1953 sareng 1956. Éta ditujukeun pikeun jasa panumpang pinggiran kota jero dina jaringan Listrik Kidul London. Aya dua subclass Class 416: Class 416/1 kana desain SR dina salvaged 2 NOL underframes, sareng Class 416/2 kana desain palatih Mark I BR.

2ES10 / 2ES10:

2ES10 mangrupikeun bagian kembar (Bo'Bo) (Bo'Bo ') lokomotif angkutan barang didamel ti 2010 ku Ural Locomotives. RZD maréntahkeun 221 unit di 2010. Railway Ukraina maréntahkeun 50 unit dina 2013.

2EUVE J0047-11.8 / NGC 246:

NGC 246 mangrupikeun nebula planét dina rasi Cetus. Nebula sareng bintang anu aya hubunganana didaptarkeun dina sababaraha katalog, sakumaha diringkeskeun ku basis data SIMBAD. Éta sakitar 1.600 taun cahaya. Bénténg tengah nebula nyaéta dwarf bodas saageung 12, HIP 3678.

2EXPTIME / 2-EXPTIME:

Dina tiori kompleksitas komputasional, kelas pajeulitna 2-EXPTIME nyaéta susunan sadaya masalah kaputusan anu tiasa direngsekeun ku mesin Turing deterministik dina waktos O (2 2 p ), dimana p ( n ) mangrupikeun fungsi polinomial n .

2MATA / 2Mata:

2Eyes (Koréa: 투 아이즈), ditata salaku 2EYES , mangrupikeun grup mojang Koréa Kidul anu dibentuk ku SidusHQ. Aranjeunna ngalakukeun debut di 2013 salaku grup lima anggota sareng diwangun ti Hyangsuk, Hyerin, Dasom, Daeun sareng Yeonjun. Saatos angkatna Yeonjun, grup terus promosikeun salaku grup opat-anggota.

2E (disambiguasi) / 2E:

2E atanapi II-E tiasa ningali ka:

  • Wétan meridian ka-2, koordinat bujur
  • Apple IIe, modél 1983 dina séri Apple II komputer pribadi
  • Aptera 2e, modél 2009 sareng munggaran dina Aptera 2 Series ku Aptera Motors
  • Oflag II-E, tahanan kamp perang di Jérman
  • Arrondissement ka-2 Paris
  • Faktor Transkripsi II E
  • Dua kali istiméwa, jalma anu ngagaduhan kabutuhan khusus anu ogé kado.
  • Rujukan pikeun data anu dikumpulkeun ku Einstein Observatory
  • YoRHa No. 2 Tipe E, sebutan asli YoRHa No. 2 Tipe B dina Nier: Automata
  • Advanced Dungeons & Dragons 2nd Edition, vérsi ti Dungeons & Dragons role-playing game anu debut di 1989.
2E 0021.8-7221 / 47 Tucanae:

47 Tucanae , atanapi 47 Tuc mangrupikeun gugus globular anu aya dina rasi Tucana. Kira-kira 4,0 ± 0,35 kpc (13,000 ± 1,100 ly) jauh ti Bumi, sareng diaméter 120 taun cahaya. 47 Tuc tiasa ditingali ku panon taranjang, kalayan ukuran anu jelas 4,1. Nembongan sakitar 50 arcminutes di peuntas. Kusabab ayana di belah kidul na, 18 ° ti kutub langit kidul, éta henteu di-katalog ku astronom Éropa dugi ka taun 1750an, nalika gugusan mimiti dikenalkeun ku Nicolas-Louis de Lacaille ti Afrika Kidul.

2E 0044.5-1208 / NGC 246:

NGC 246 mangrupikeun nebula planét dina rasi Cetus. Nebula sareng bintang anu aya hubunganana didaptarkeun dina sababaraha katalog, sakumaha diringkeskeun ku basis data SIMBAD. Éta sakitar 1.600 taun cahaya. Bénténg tengah nebula nyaéta dwarf bodas saageung 12, HIP 3678.

2E 178 / NGC 246:

NGC 246 mangrupikeun nebula planét dina rasi Cetus. Nebula sareng bintang anu aya hubunganana didaptarkeun dina sababaraha katalog, sakumaha diringkeskeun ku basis data SIMBAD. Éta sakitar 1.600 taun cahaya. Bénténg tengah nebula nyaéta dwarf bodas saageung 12, HIP 3678.

2E 4204 / SS 433:

SS 433 mangrupikeun salah sahiji sistem bintang anu paling aheng anu dititénan. Éta mangrupikeun sistem binér sinar-X eclipsing, kalayan anu paling utami dipikaresepna liang hideung, atanapi kamungkinan béntang neutron. Spéktrum béntang pendamping sekundér nunjukkeun yén éta mangrupikeun béntang tipe A telat. SS 433 mangrupikeun mikroquasar anu mimiti dipanggihan. Éta di tengah sésa Wern supernova.

2E 4574 / Gliese 849:

Gliese 849 mangrupikeun bintang kerdil beureum M3.5V sakitar 29 taun cahaya dina konstelasi Aquarius. Éta planét anu munggaran mendakan ngorbit kerdil beureum kalayan sumbu semi-utama langkung ageung ti 0,21 AU.

2E 82/47 Tucanae:

47 Tucanae , atanapi 47 Tuc mangrupikeun gugus globular anu aya dina rasi Tucana. Kira-kira 4,0 ± 0,35 kpc (13,000 ± 1,100 ly) jauh ti Bumi, sareng diaméter 120 taun cahaya. 47 Tuc tiasa ditingali ku panon taranjang, kalayan ukuran anu jelas 4,1. Nembongan sakitar 50 arcminutes di peuntas. Kusabab ayana di belah kidul na, 18 ° ti kutub langit kidul, éta henteu di-katalog ku astronom Éropa dugi ka taun 1750an, nalika gugusan mimiti dikenalkeun ku Nicolas-Louis de Lacaille ti Afrika Kidul.

2Eleven / CTE World:

CTE World , mangrupikeun labél rékor Amérika anu diadegkeun ku rapper Amérika Young Jeezy. Dina Désémber 2012, Young Jeezy nandatanganan kerjasama distribusi antara Corporate Thugz sareng Atlantik. Anggota USDA Boo Rossini nyaéta présidén labél.

2Hibur / 2 ngahibur:

2 Entertain mangrupikeun penerbit pidéo sareng musik Inggris anu dibentuk ku ngahijina BBC Video and Video Collection International di 2004. Dina CEO Richard Green, perusahaan dioperasikeun salaku patungan antara BBC Worldwide sareng Woolworths Group dugi ka BBC mésér pangsa Woolworths saatos administrasi anu terakhir di 2008. Dugikeun Nopémber 2013, mérek 2 Entertain ngan dianggo dina rilis anu sanés BBC; labél BBC parantos dianggo dina bahan nyalira waé.

2Eyes / 2Eyes:

2Eyes (Koréa: 투 아이즈), ditata salaku 2EYES , mangrupikeun grup mojang Koréa Kidul anu dibentuk ku SidusHQ. Aranjeunna ngalakukeun debut di 2013 salaku grup lima anggota sareng diwangun ti Hyangsuk, Hyerin, Dasom, Daeun sareng Yeonjun. Saatos angkatna Yeonjun, grup terus promosikeun salaku grup opat-anggota.

2F / 2F:

2F tiasa ningali:

  • 2F (musik) atanapi B-flat utama, tandatangan konci dua rumah susun
  • 2F , kode héksadesimal pikeun karakter slash
  • 2F-Spiele, penerbit Jérman kaulinan dewan anu aya di Bremen
  • Apartemen 2F , sitkom MTV 1997
  • Panjang Maret 2F, rokét Cina
  • Faktor transkripsi II F dina biokimia
2F-2-deoxyglucose / Fluorodeoxyglucose (18F):

Fluorodeoxyglucose ( 18 F) (INN), atanapi fluorodeoxyglucose F 18 , ogé biasa disebut fluorodeoxyglucose sareng disingget [ 18 F] FDG , 18 F-FDG atanapi FDG , mangrupikeun radiofarmasi anu digunakeun dina modél imitasi positron émisi tomografi (PET). Sacara kimia, éta 2-deoxy-2- [ 18 F] fluoro- D -glucose , analog glukosa, kalayan positron-emitting radionuclide fluorine-18 diganti pikeun gugus hidroksil normal dina posisi C-2 dina molekul glukosa.

2F-QMPSB / 2F-QMPSB:

2F-QMPSB ( SGT-13 ) mangrupikeun cannabinoid sintétik dumasar arylsulfonamide anu turunan fluorinasi QMPSB sareng parantos dijual salaku ubar desainer. Idéntifikasi na mimiti dilaporkeun ku laboratorium forensik di Italia dina Januari 2019, sareng didamel haram di Latvia henteu lami saatosna. Fluorinasi gugus buntut mangrupikeun strategi umum pikeun ningkatkeun poténsi reséptor cannabinoid anu katingali dina séri sél anu aya hubunganana.

2F-Spiele / Friedemann Friese:

Friedemann Friese mangrupikeun desainer permainan dewan Jerman, ayeuna dumuk sareng damel di Bremen. Mérek dagang na nyaéta rambut na warna héjo sareng gim anu judulna dimimitian ku hurup "F". Kaseueuran gimna, diterbitkeun nyalira ku perusahaan na 2F-Spiele, ogé olahraga skéma warna héjo. Anjeunna dipikaterang ku permainan anu teu masuk akal sareng humor-na. Seueur permainan na nampilkeun karya seni ti seniman permainan Harald Lieske.

2F-Spiele (game_publisher) / Friedemann Friese:

Friedemann Friese mangrupikeun desainer permainan dewan Jerman, ayeuna dumuk sareng damel di Bremen. Mérek dagang na nyaéta rambut na warna héjo sareng gim anu judulna dimimitian ku hurup "F". Kaseueuran gimna, diterbitkeun nyalira ku perusahaan na 2F-Spiele, ogé olahraga skéma warna héjo. Anjeunna dipikaterang ku permainan anu teu masuk akal sareng humor-na. Seueur permainan na nampilkeun karya seni ti seniman permainan Harald Lieske.

2F-Viminol / 2F-Viminol:

2F-Viminol mangrupikeun pyrrole diturunkeun ubar analgesik opioid, anu mimitina dikembangkeun ku hiji tim di perusahaan narkoba Zambon taun 1960an. Éta sakitar dua kali langkung kuat tibatan sanyawa kolotna viminol, sanaos henteu sapertos viminol, 2F-viminol henteu kantos ngalirénkeun uji klinis atanapi parantos disahkeun pikeun panggunaan médis. 2F-Viminol parantos dijual salaku ubar desainer, mimiti diidentipikasi di Swédia di 2019. Éta mangrupikeun salah sahiji agonis opioid struktural atipikal anu muncul dina desainer pasar abu-pasar kusabab kontrol anu lega pikeun analog fentanyl diwanohkeun di Cina. dina 2015. Éta dijantenkeun haram di Swédia Agustus Agustus sareng Latvia dina bulan Nopémber 2019.

2F-spiele / Friedemann Friese:

Friedemann Friese mangrupikeun desainer permainan dewan Jerman, ayeuna dumuk sareng damel di Bremen. Mérek dagang na nyaéta rambut na warna héjo sareng gim anu judulna dimimitian ku hurup "F". Kaseueuran gimna, diterbitkeun nyalira ku perusahaan na 2F-Spiele, ogé olahraga skéma warna héjo. Anjeunna dipikaterang ku permainan anu teu masuk akal sareng humor-na. Seueur permainan na nampilkeun karya seni ti seniman permainan Harald Lieske.

Fungsi 2F1 / Hypergeometric:

Dina matématika, fungsi Gaussian atanapi hypergeometric biasa 2 F 1 ( a , b ; c ; z ) mangrupikeun fungsi khusus anu diwakilan ku séri hypergeometric , anu kalebet seueur fungsi khusus sanés salaku kasus anu khusus atanapi ngawatesan. Mangrupikeun leyuran tina persamaan diferensial biasa linier urutan kadua (ODE). Unggal ODE liniér urutan kadua ku tilu poin tunggal biasa tiasa dirobih janten persamaan ieu.

2F2F / 2 Gancang 2 Ngamuk:

2 Fast 2 Furious nyaéta pilem aksi 2003 anu diarahkeun ku John Singleton sareng ditulis ku Michael Brandt sareng Derek Haas. Sekuel mandiri pikeun The Fast and the Furious (2001), éta angsuran kadua dina franchise Fast & Furious sareng dibintanginya Paul Walker, Tyrese Gibson, Eva Mendes, Cole Hauser, Chris "Ludacris" Bridges, sareng James Remar. 2 Fast 2 Furious nuturkeun Brian O'Conner (Walker) sareng Roman Pearce (Gibson) anu nyamar pikeun Layanan Bea Cukai AS pikeun nyekel lord ubar Carter Verone (Hauser) pikeun ngaganti pamupus rékaman kriminalna.

Antibodi 2F5 / antibodi 2F5:

2F5 mangrupikeun antibodi monoklonal manusa sacara lega (mAb) anu parantos kabuktosan ngiket sareng nétralisasi HIV-1 dina vitro, ngajantenkeun calon calon panggunaan dina sintésis vaksin. 2F5 ngakuan epitop dina mémbran-proksimal daérah éksternal (MPER) tina HIV-1 gp41. 2F5 teras ngariung kana épitop ieu sareng daérah konstan na berinteraksi sareng mémbran lipid virus, anu nétralisasi virus.

Bandara Internasional 2F7 / Dagang:

Bandara Municipal Commerce mangrupikeun bandara umum milik kota 3 mil laut (5,6 km) kaléreun distrik bisnis pusat Commerce, Texas, Amérika Serikat. Bandara teu ngagaduhan IATA atanapi ICAO sebutan.

Auténtikasi 2FA / Multi-faktor:

Auténtikasi multi-faktor mangrupikeun metode oténtikasi éléktronik anu pangguna komputer dipasihan aksés kana halaman wéb atanapi aplikasi ngan saatos suksés nampilkeun dua atanapi langkung potongan bukti kana mékanisme oténtikasi: élmu, ngilikan, sareng pusaka. MFA ngajagi pangguna tina jalma anu henteu dikenal anu nyoba ngaksés data na sapertos detil KTP pribadi atanapi aset kauangan.

Radio 2FBI / FBi:

Stasion FBi mangrupikeun radio komunitas anu sanésna nirlaba di Sydney, Australia. FBi nekenkeun pisan kana musik lokal anu muncul: éta ngagaduhan kawijakan sahenteuna 50 persén kontén musik na janten Australia, anu sahenteuna satengahna asalna ti musisi Sydney.

No comments:

Post a Comment