Thursday, February 25, 2021

Abuse of_authority/Abuse of power

Nyalahgunakeun of_authority / Abuse of power:

Nyalahgunakeun kakawasaan atanapi nyalahgunakeun wewenang , dina bentuk "malfeasance in office" atanapi "kalakuan salah resmi", mangrupikeun komisi kalakuan anu haram, dilakukeun dina kapasitas resmi, anu mangaruhan kana ngajalankeun tugas resmi. Malfeasance di jabatan sering janten sebab anu adil pikeun dicabut pejabat anu kapilih ku statute atanapi pamilihan umum. Pejabat anu ngagunakeun panyalahgunaan kakuatan seringna jalma anu ngamangpaatkeun kamampuan ngagunakeun korupsi pikeun kauntunganana.

Nyiksa of_corpse / Necrophilia:

Necrophilia, ogé katelah necrophilism, necrolagnia, necrocoitus, necrochlesis, sarta thanatophilia, nyaeta atraksi seksual arah atawa polah seksual ngalibetkeun corpses. Hal ieu diklasifikasikeun salaku paraphilia ku Organisasi Kaséhatan Dunya (WHO) dina manual diagnostik Klasifikasi Kasakit (ICD), ogé ku Amérika Psychiatric Association dina Diagnostic and Statistics Manual (DSM) na.

Penyalahgunaan of_discretion / Discretion:

Hikmah ngagaduhan hartos tina kalakuan kana kawenangan sareng pameunteu nyalira. Dina hukum, kawijaksanaan ngeunaan kaputusan hukum, sapertos naha bukti dikaluarkeun dina sidang, tiasa dilakukeun ku hakim. Sababaraha ningali kawijaksanaan négatip, sedengkeun aya anu ningali éta positip. Bijaksana aya di sadaya tingkatan penegak hukum sareng di seueur jinis birokrat garis payun. Panipuan disebat "Seni ngagentos tindakan pikeun kaayaan anu khusus". Jalma anu dina kakuatan anu paling sering tiasa nganggo kawijaksanaan kumaha aranjeunna bakal nerapkeun atanapi ngalaksanakeun kakuatan éta. Kamampuh nyandak kaputusan anu ngagambarkeun pilihan anu tanggung jawab sareng anu paham kana naon anu halal, bener atanapi wijaksana tiasa disangka.

Penyalahgunaan of_dominance / Monopoly:

Monopoli aya nalika jalma atanapi perusahaan khusus mangrupikeun hiji-hijina panyayogi komoditas khusus. Ieu kontras sareng monopon anu aya hubunganana sareng panguasaan entitas hiji pasar pikeun mésér barang atanapi jasa, sareng oligopoli sareng duopoli anu diwangun ku sababaraha anu ngical dominan pasar. Monopoli sahingga dicirikeun ku kurangna persaingan ékonomi pikeun ngahasilkeun barang atanapi jasa, kakurangan barang anu tiasa diganti, sareng kamungkinan harga monopoli anu luhur jauh teuing di luhur biaya marginal penjual anu nyababkeun untung monopoli anu luhur. Kecap pagawéan monopolize atanapi monopolize ngarujuk kana prosés dimana perusahaan ngagaduhan kamampuan pikeun naékkeun harga atanapi ngaluarkeun pesaing. Dina ékonomi, monopoli mangrupikeun ngajual tunggal. Dina hukum, monopoli mangrupikeun éntitas bisnis anu ngagaduhan kakuatan pasar anu signifikan, nyaéta kakuatan pikeun ngecas harga anu langkung ageung, anu aya hubunganana sareng panurunan surplus sosial. Sanaon monopoli tiasa janten bisnis ageung, ukuran henteu janten ciri monopoli. Usaha alit panginten masih gaduh kakuatan pikeun naék harga di industri alit.

Penyalahgunaan of_drugs / Zat penyalahgunaan:

Penyalahgunaan zat , ogé katelah nyalahgunakeun narkoba , mangrupikeun panggunaan ubar dina jumlah atanapi ku cara anu ngabahayakeun jalma atanapi batur. Mangrupikeun bentuk karusuhan anu aya hubunganana sareng zat. Definisi anu béda tina penyalahgunaan narkoba dianggo dina kaséhatan masarakat, kontéks kaadilan médis sareng pidana. Dina sababaraha kasus perilaku kriminal atanapi anti-sosial lumangsung nalika jalma éta dina pangaruh narkoba, sareng parobihan kapribadian jangka panjang dina individu ogé tiasa kajantenan. Salaku tambahan pikeun ngarugikeun fisik, sosial, sareng psikologis, panggunaan sababaraha obat ogé tiasa ngakibatkeun hukuman pidana, sanaos beda-beda gumantung kana yurisdiksi lokal.

Nyalahgunakeun_indulgences / Indulgence:

Di ajar Garéja Katolik, hiji indulgence nyaeta "cara keur ngurangan jumlah hukuman salah geus ngalaman pikeun dosa". Katekismus Garéja Katolik ngajelaskeun indulgénsi salaku "pangampunan sateuacan Gusti tina hukuman temporal kusabab dosa anu kalepatanana parantos dihampura, anu urang Kristen anu satia anu leres-leres miceun kauntungan dina kaayaan anu parantos ditangtoskeun ngalangkungan tindakan Garéja anu, salaku menteri panebusan, nyebarkeun sareng ngalarapkeun ku kawenangan perbendaharaan kakaosan Kristus sareng sadayana para wali ".

Penyalahgunaan of_information / Abuse:

Nyiksa mangrupikeun panggunaan atanapi perlakuan anu salah tina hiji hal, sering pikeun henteu adil atanapi henteu leres kéngingkeun kauntungan. Nyiksa tiasa aya dina sababaraha bentuk, sapertos: salah laku fisik atanapi lisan, cilaka, narajang, ngalanggar, perkosaan, prakték henteu adil, kajahatan, atanapi jinis panyerang anu sanés. Pikeun pedaran ieu, urang ogé tiasa nambihan paham Kantian ngeunaan kalepatan ngagunakeun manusa anu sanés salaku hartosna pikeun tujuan tibatan salaku tujuan dina dirina. Sababaraha sumber ngajelaskeun nyiksa salaku "diwangun sacara sosial", anu hartosna meureun aya kirang langkung pangakuan kana kasangsaraan korban dina waktos sareng masarakat anu bénten-bénten.

Nyiksa of_inmates / Nyiksa tahanan:

Nyiksa tahanan nyaéta kalakuan salah jalma nalika aranjeunna ditahan atanapi dipenjara. Nyiksa tahanan tiasa kalebet nyiksa fisik, nyiksa psikologis, nyiksa séks, panyiksaan, atanapi tindakan sanés sapertos nolak pangobatan ésénsial.

Nyiksa of_judicial_process / Nyiksa prosés:

Penyalahgunaan prosés nyaéta panggunaan prosés hukum anu teu leres atanapi henteu wajar pikeun prosés panyabab anu dilakukeun ku anu ngalamar atanapi ngagugat dina hiji tindakan. Mangrupikeun klaim anu dilakukeun ku réspondén atanapi terdakwa yén pihak sanésna nyalahgunakeun atanapi nyimpang sacara rutin prosés pengadilan anu dikaluarkeun henteu dibenerkeun ku tindakan hukum anu aya dina kaayaan. Dina hukum umum éta diklasifikasikeun salaku panyiksaan anu dihaja. Éta kedah dibédakeun tina panuntutan jahat, jinis panyiksaan sanés anu ngalibatkeun nyalahgunakeun hak publik aksés ka pengadilan.

Penyalahgunaan of_ Justice / Abuse:

Nyiksa mangrupikeun panggunaan atanapi perlakuan anu salah tina hiji hal, sering pikeun henteu adil atanapi henteu leres kéngingkeun kauntungan. Nyiksa tiasa aya dina sababaraha bentuk, sapertos: salah laku fisik atanapi lisan, cilaka, narajang, ngalanggar, perkosaan, prakték henteu adil, kajahatan, atanapi jinis panyerang anu sanés. Pikeun pedaran ieu, urang ogé tiasa nambihan paham Kantian ngeunaan kalepatan ngagunakeun manusa anu sanés salaku hartosna pikeun tujuan tibatan salaku tujuan dina dirina. Sababaraha sumber ngajelaskeun nyiksa salaku "diwangun sacara sosial", anu hartosna meureun aya kirang langkung pangakuan kana kasangsaraan korban dina waktos sareng masarakat anu bénten-bénten.

Nyiksa of_language / Nyiksa basa:

Nyiksa basa tiasa ningali:

  • Nyalahgunakeun terminologi, dina matématika, panggunaan terminologi dina cara anu teu leres sacara resmi tapi anu nyederhanakeun éksposisi atanapi nunjukkeun intuisi anu leres
  • Misnomer, istilah anu nunjukkeun interpretasi anu dipikaterang teu leres
  • Babarit (linguistik), panggunaan wangun basa anu teu standar
Nyiksa of_language_ (disambiguasi) / Nyiksa basa:

Nyiksa basa tiasa ningali:

  • Nyalahgunakeun terminologi, dina matématika, panggunaan terminologi dina cara anu teu leres sacara resmi tapi anu nyederhanakeun éksposisi atanapi nunjukkeun intuisi anu leres
  • Misnomer, istilah anu nunjukkeun interpretasi anu dipikaterang teu leres
  • Babarit (linguistik), panggunaan wangun basa anu teu standar
Nyalahgunakeun_notasi / Nyiksa notasi:

Dina matématika, nyalahgunakeun notasi lumangsung nalika panulis nganggo notasi matématika dina cara anu henteu leres-leres leres, tapi anu tiasa ngabantosan éksposisi atanapi nunjukkeun intuisi anu leres. Nanging, kumargi konsép kabeneran formal / sintaksis gumantung kana waktos sareng kontéksna, notasi tertentu dina matématika anu ditandaan salaku panyalahgunaan dina hiji kontéks tiasa sacara leres leres dina hiji atanapi langkung kontéks sanés. Pelanggaran notasi anu gumantung kana waktos tiasa lumangsung nalika notasi novél diwanohkeun kana téori sababaraha waktos sateuacan téori mimiti diformalisasi; ieu tiasa dilereskeun sacara formal ku cara ngukuhan sareng / atanapi ningkatkeun téorina. Nyalahgunakeun notasi kedah dibandingkeun sareng nyalahgunakeun notasi, anu henteu ngagaduhan kauntungan presentasi anu tiheula sareng kedah dijauhan.

Penyalahgunaan of_office / Abuse:

Nyiksa mangrupikeun panggunaan atanapi perlakuan anu salah tina hiji hal, sering pikeun henteu adil atanapi henteu leres kéngingkeun kauntungan. Nyiksa tiasa aya dina sababaraha bentuk, sapertos: salah laku fisik atanapi lisan, cilaka, narajang, ngalanggar, perkosaan, prakték henteu adil, kajahatan, atanapi jinis panyerang anu sanés. Pikeun pedaran ieu, urang ogé tiasa nambihan paham Kantian ngeunaan kalepatan ngagunakeun manusa anu sanés salaku hartosna pikeun tujuan tibatan salaku tujuan dina dirina. Sababaraha sumber ngajelaskeun nyiksa salaku "diwangun sacara sosial", anu hartosna meureun aya kirang langkung pangakuan kana kasangsaraan korban dina waktos sareng masarakat anu bénten-bénten.

Nyiksa ka_bapa_dina_budak / Nyiksa kolot ku barudak:

Nyiksa kolot ku budakna , ogé katelah kekerasan anak-ka-kolot (CPV), mangrupikeun hiji bentuk kekerasan rumah tangga, sareng mangrupikeun salah sahiji hal anu paling henteu dilaporkeun sareng henteu ditalungtik dina bidang psikologi. Kolot rada sering tunduk kana tingkat agresi budak leutik dina langkung ti ledakan agrésip budak leutik, biasana dina bentuk panyiksa lisan atanapi fisik. Kolot ngaraos raoseun sareng éra janten ngagaduhan masalah éta, janten aranjeunna jarang milari bantosan.

Nyiksa of_ pasién / Panyiksa pasién:

Nyiksa pasién atanapi ngalalaworakeun nyaéta naon waé tindakan atanapi kagagalan pikeun ngalaksanakeun panyabab anu teu masuk akal, kasangsaraan atanapi cilaka pikeun pasién.

  • Nyiksa kaasup keuna sacara fisik atanapi narajang séksual pasién. Éta ogé kalebet nahan ngahaja pikeun tuangeun anu diperyogikeun, perawatan fisik, sareng perhatian médis.
  • Ngalalanyahan kalebet kagagalan pikeun leres-leres ngurus kabutuhan sareng perawatan pasién, atanapi panyabab anu teu dihaja pikeun saurang pasien, naha ku kalakuan atanapi henteu.
Nyalahgunakeun of_power / Nyiksa kakuatan:

Nyalahgunakeun kakawasaan atanapi nyalahgunakeun wewenang , dina bentuk "malfeasance in office" atanapi "kalakuan salah resmi", mangrupikeun komisi kalakuan anu haram, dilakukeun dina kapasitas resmi, anu mangaruhan kana ngajalankeun tugas resmi. Malfeasance di jabatan sering janten sebab anu adil pikeun dicabut pejabat anu kapilih ku statute atanapi pamilihan umum. Pejabat anu ngagunakeun panyalahgunaan kakuatan seringna jalma anu ngamangpaatkeun kamampuan ngagunakeun korupsi pikeun kauntunganana.

Penyalahgunaan of_power_ (disambiguation) / Abuse of Power:

Nyiksa Kakuatan tiasa ningali:

  • Nyalahgunakeun kakawasaan, komisi kalakuan anu haram dina kapasitas resmi
  • Abuse of Power (pilem) , pilem Yunani 1971 anu diarahkeun ku Stavros Tsiolis sareng dibéntangan ku Nikos Kourkoulos
  • Abuse of Power (novel) , novél Amérika 2011 karya Michael Savage
  • The Abuse of Power , peringatan 1979 ku James Margach
Penyalahgunaan of_power_by_police / Penyalahgunaan hukum:

Nyiksa hukum nuduhkeun tindakan hukum anu teu adil atanapi teu leres anu dimimiti ku niat pamrih atanapi jahat. Nyiksa tiasa didamel tina ampir bagian mana waé dina sistem hukum, kalebet litigant anu teu sopan sareng ngaganggu, nyiksa ku penegak hukum, pangacara anu henteu kompeten, ceroboh atanapi korupsi sareng salah laku ti yudikatif éta sorangan.

Penyalahgunaan of_prisoners / tahanan tahanan:

Nyiksa tahanan nyaéta kalakuan salah jalma nalika aranjeunna ditahan atanapi dipenjara. Nyiksa tahanan tiasa kalebet nyiksa fisik, nyiksa psikologis, nyiksa séks, panyiksaan, atanapi tindakan sanés sapertos nolak pangobatan ésénsial.

Penyalahgunaan of_prisoners_in_Iraq_under_Saddam_Hussein / HAM di Saddam Hussein urang Irak:

Jaman Irak dina Présidén Saddam Hussein kasohor ku pelanggaran parah ngeunaan hak asasi manusa, anu dianggap salah sahiji anu pang parah di dunya. Pulisi rahasia, térorisme nagara, panyiksaan, pembunuhan masal, pembantaian, pembersihan étnis, perkosaan, pengusiran, pembunuhan extrajudicial, ngaleungitkeun paksa, pembunuhan, perang kimia, sareng musnahna rawa-rawa Irak kidul mangrupikeun sababaraha cara Saddam sareng Ba'athist nagara éta pamaréntah biasa ngajaga kontrol. Jumlah total maot anu aya hubunganana sareng panyiksaan sareng pembunuhan salami periode ieu henteu dipikaterang, tapi diperkirakeun aya sakitar 250,000 numutkeun Human Rights Watch, kalayan seuseueurna anu kajantenan akibat tina genosida Anfal taun 1988 sareng suprési pemberontakan 1991 di Irak. Human Rights Watch sareng Amnesty International ngaluarkeun laporan rutin ngeunaan panjara sareng panyiksaan anu nyebar.

Penyalahgunaan of_prisoners_in_Iraq_under_coalition_forces / HAM dina post-invasi Irak:

Hak asasi manusa dina post-invasi Irak parantos janten masalah sareng kontroversi ti saprak invasi 2003. Masalah parantos dikedalkeun ngeunaan kalakuan ku pemberontak, pasukan koalisi pimpinan AS sareng pamaréntah Irak. AS nalungtik sababaraha tuduhan pelanggaran standar internasional sareng internal kalakuan dina insiden terasing ku kakuatan sareng kontraktorna nyalira. Inggris ogé ngayakeun panyilidikan dugaan nyiksa hak asasi manusa ku pasukanana. Pengadilan kajahatan perang sareng gugatan pidana tina seueur kajahatan ku pemberontak sigana mangtaun-taun jauh. Dina akhir bulan Pébruari 2009, departemen nagara AS ngaluarkeun laporan ngeunaan kaayaan hak asasi manusa di Irak, ningali taun ka tukang (2008).

Penyalahgunaan of_prisoners_in_the_United_States / HAM di Amérika Serikat:

Hak asasi manusa di Amérika Serikat mangrupikeun saruntuyan hak-hak anu sacara hukum dijagaan ku Konstitusi Amérika Serikat, konstitusi nagara, perjanjian sareng hukum internasional adat, panerapan anu disahkeun ku Kongrés sareng legislatif nagara, sareng référénsi nagara sareng inisiatif warga nagara. Pamaréntah Féderal parantos, ngalangkungan konstitusi anu diratifikasi, ngajamin hak-hak anu teu tiasa dialihkeun pikeun wargana sareng sanés warganegara. Hak-hak ieu parantos mekar dina waktosna ku amandemen konstitusional, panerapan, sareng precedent yudisial. Sareng hakna nyalira, bagian tina populasi anu nampi hak-hak ieu parantos ngalegaan ku sababaraha waktos. Di Amérika Serikat, pengadilan féderal ngagaduhan yurisdiksi ngeunaan hukum HAM internasional.

Nyiksa of_process / Nyiksa prosés:

Penyalahgunaan prosés nyaéta panggunaan prosés hukum anu teu leres atanapi henteu wajar pikeun prosés panyabab anu dilakukeun ku anu ngalamar atanapi ngagugat dina hiji tindakan. Mangrupikeun klaim anu dilakukeun ku réspondén atanapi terdakwa yén pihak sanésna nyalahgunakeun atanapi nyimpang sacara rutin prosés pengadilan anu dikaluarkeun henteu dibenerkeun ku tindakan hukum anu aya dina kaayaan. Dina hukum umum éta diklasifikasikeun salaku panyiksaan anu dihaja. Éta kedah dibédakeun tina panuntutan jahat, jinis panyiksaan sanés anu ngalibatkeun nyalahgunakeun hak publik aksés ka pengadilan.

Nyiksa of_rank / Abuse:

Nyiksa mangrupikeun panggunaan atanapi perlakuan anu salah tina hiji hal, sering pikeun henteu adil atanapi henteu leres kéngingkeun kauntungan. Nyiksa tiasa aya dina sababaraha bentuk, sapertos: salah laku fisik atanapi lisan, cilaka, narajang, ngalanggar, perkosaan, prakték henteu adil, kajahatan, atanapi jinis panyerang anu sanés. Pikeun pedaran ieu, urang ogé tiasa nambihan paham Kantian ngeunaan kalepatan ngagunakeun manusa anu sanés salaku hartosna pikeun tujuan tibatan salaku tujuan dina dirina. Sababaraha sumber ngajelaskeun nyiksa salaku "diwangun sacara sosial", anu hartosna meureun aya kirang langkung pangakuan kana kasangsaraan korban dina waktos sareng masarakat anu bénten-bénten.

Nyalahgunakeun of_reflexive / Reflexive pronoun:

Sacara linguistik umum, kecap ganti réfléktif , kadang-kadang ngan saukur disebut réfléksif , mangrupikeun kata ganti anaforis anu kedah inti kalayan penting sareng nomina sanés dina klausa anu sami.

Nyalahgunakeun_reflexive_pronoun / kecap ganti réfléktif:

Sacara linguistik umum, kecap ganti réfléktif , kadang-kadang ngan saukur disebut réfléksif , mangrupikeun kata ganti anaforis anu kedah inti kalayan penting sareng nomina sanés dina klausa anu sami.

Penyalahgunaan of_rights / Abuse of rights:

Dina yurisdiksi hukum perdata, nyalahgunakeun hak-hak mangrupikeun palanggaran hak hukum pikeun nyababkeun gangguan, cilaka, atanapi cilaka ka anu sanés. Anu nyalahgunakeun tanggung jawab pikeun cilaka anu disababkeun ku polah aranjeunna. Sababaraha conto ieu nyaéta nyalahgunakeun kakawasaan, barratry, litigasi sepele atanapi parah, pager atanapi témbok, balanja forum, penyalahgunaan prosés, penuntutan jahat, nyingkahan pajeg, sareng sajabana doktrin hukum lingkungan tina aemulatio vicini handapeun jus jus . Prinsip ieu angkat tina téori klasik yén "anjeunna anu ngagunakeun hak henteu nyakolakeun sasaha", tibatan nganut maksim "hak tungtung dimana panyalahgunaan dimimitian".

Nyalahgunakeun_statistik / Nyalahgunakeun statistik:

Statistik, nalika dianggo dina cara anu nyasabkeun, tiasa nipu panitén kasual pikeun percanten hal anu sanés anu nunjukkeun data. Nyaéta, nyalahgunakeun statistik lumangsung nalika argumen statistik negeskeun salah. Dina sababaraha kasus, panyalahgunaanana tiasa janten teu dihaja. Di batur, éta aya tujuan sareng pikeun kauntungan palaku. Nalika alesan statistik anu kalebet bohong atanapi lepat, ieu mangrupikeun kalepatan statistik .

Nyiksa_terminology / Nyiksa notasi:

Dina matématika, nyalahgunakeun notasi lumangsung nalika panulis nganggo notasi matématika dina cara anu henteu leres-leres leres, tapi anu tiasa ngabantosan éksposisi atanapi nunjukkeun intuisi anu leres. Nanging, kumargi konsép kabeneran formal / sintaksis gumantung kana waktos sareng kontéksna, notasi tertentu dina matématika anu ditandaan salaku panyalahgunaan dina hiji kontéks tiasa sacara leres leres dina hiji atanapi langkung kontéks sanés. Pelanggaran notasi anu gumantung kana waktos tiasa lumangsung nalika notasi novél diwanohkeun kana téori sababaraha waktos sateuacan téori mimiti diformalisasi; ieu tiasa dilereskeun sacara formal ku cara ngukuhan sareng / atanapi ningkatkeun téorina. Nyalahgunakeun notasi kedah dibandingkeun sareng nyalahgunakeun notasi, anu henteu ngagaduhan kauntungan presentasi anu tiheula sareng kedah dijauhan.

Penyalahgunaan of_the_honours_system / Pesenan, hiasan, sareng medali Karajaan Inggris:

Sistem penghormatan Inggris mangrupikeun cara pikeun ngahargaan kawani pribadi, prestasi, atanapi jasa ka Karajaan Inggris sareng Téritori Luar Negeri Inggris. Sistem diwangun ku tilu jinis penghargaan - ngahargaan, ngahias sareng medali:

  • Penghormatan digunakeun pikeun mikawanoh jasa dina hal kahontalna sareng jasa;
  • Hiasan condong dianggo pikeun mikawanoh kalakuan khusus;
  • Medali digunakeun pikeun mikawanoh jasa dina operasi tinangtu atanapi dina téater khusus, jasa panjang atanapi berharga, sareng tingkah laku anu saé.
Penyalahgunaan of_the_legal_system / Penyalahgunaan hukum:

Nyiksa hukum nuduhkeun tindakan hukum anu teu adil atanapi teu leres anu dimimiti ku niat pamrih atanapi jahat. Nyiksa tiasa didamel tina ampir bagian mana waé dina sistem hukum, kalebet litigant anu teu sopan sareng ngaganggu, nyiksa ku penegak hukum, pangacara anu henteu kompeten, ceroboh atanapi korupsi sareng salah laku ti yudikatif éta sorangan.

Nyalahgunakeun of_the_system / Kaulinan sistem:

Sistem sistem tiasa diartikeun nganggo aturan sareng prosedur anu dimaksud pikeun ngajaga sistem, tibatan, ngamanipulasi sistem pikeun hasil anu dipikahoyong.

Nyiksa of_the_systems / Kaulinan sistem:

Sistem sistem tiasa diartikeun nganggo aturan sareng prosedur anu dimaksud pikeun ngajaga sistem, tibatan, ngamanipulasi sistem pikeun hasil anu dipikahoyong.

Nyalahgunakeun of_trust / Position of trust:

Posisi kapercayaan mangrupikeun jabatan anu meryogikeun panyekelna pikeun nampi amanah jalma anu milih atanapi milih anu gaduhna. Hal ieu sering dianggo dina hartos anu langkung diwatesan anu ditetepkeun ku organisasi atanapi ku panerapan.

Nyalahgunakeun of awéwé / Kekerasan ngalawan awéwé:

Kekerasan ngalawan awéwé ( VAW ), ogé katelah kekerasan berbasis génder sareng kekerasan berbasis séks sareng kelamin ( SGBV ), mangrupikeun tindakan telenges anu utamina atanapi sacara éksklusif dilakukeun ka awéwé atanapi awéwé. Kekerasan sapertos kitu sering dianggap mangrupikeun kajahatan hate, dilakukeun ka awewe atanapi budak awéwé khususna sabab awéwé, sareng tiasa ngawangun sababaraha bentuk.

Penyalahgunaan of_women_and_ Children_in_Bolivia / HAM di Bolivia:

Konstitusi sareng undang-undang Bolivia sacara téknis ngajamin sababaraha rupa-rupa hak asasi manusa, tapi dina praktékna hak-hak ieu sering gagal dihargaan sareng dikuatkeun. "Hasil tina pelanggaran hak-hak permanén ku pamaréntah Bolivia ngalawan rakyatna," Numutkeun kana Yayasan pikeun Pengembangan Berkelanjutan, "parantos ngahudangkeun rasa asa-asa sareng ambek anu kasebar di sakumna nagara."

Nyiksa on_anak / Nyiksa anak:

Nyiksa budak atanapi nyiksa anak mangrupikeun panyakit fisik, séks, sareng / atanapi psikologis atanapi teu dipilampah ku murangkalih atanapi murangkalih, utamina ku sepuh atanapi pangasuh. Nyiksa budak tiasa kalebet kalakuan atanapi kagagalan pikeun dilakukeun ku kolot atanapi pangasuh anu nyababkeun cilaka anu saleresna atanapi poténsial pikeun budak, sareng tiasa kajantenan di bumi murangkalih, atanapi di organisasi, sakola atanapi komunitas anu dipatalikeun ku budak.

Nyiksa poténsial / Bahan nyiksa:

Penyalahgunaan zat , ogé katelah nyalahgunakeun narkoba , mangrupikeun panggunaan ubar dina jumlah atanapi ku cara anu ngabahayakeun jalma atanapi batur. Mangrupikeun bentuk karusuhan anu aya hubunganana sareng zat. Definisi anu béda tina penyalahgunaan narkoba dianggo dina kaséhatan masarakat, kontéks kaadilan médis sareng pidana. Dina sababaraha kasus perilaku kriminal atanapi anti-sosial lumangsung nalika jalma éta dina pangaruh narkoba, sareng parobihan kapribadian jangka panjang dina individu ogé tiasa kajantenan. Salaku tambahan pikeun ngarugikeun fisik, sosial, sareng psikologis, panggunaan sababaraha obat ogé tiasa ngakibatkeun hukuman pidana, sanaos beda-beda gumantung kana yurisdiksi lokal.

Program pencegahan nyiksa / pencegahan nyiksa:

Program pencegahan panyalahgunaan mangrupikeun program sosial anu dirancang pikeun ngabantosan kolot sareng guru pikeun mikawanoh tanda-tanda kekerasan dina budak anu disiksa sareng ngajarkeun kumaha ngajelaskeun perlindungan panyiksa ka aranjeunna. Program ieu ogé ngabantosan barudak dina netepkeun harga diri.

Program pencegahan nyalahgunakeun / program pencegahan nyiksa:

Program pencegahan panyalahgunaan mangrupikeun program sosial anu dirancang pikeun ngabantosan kolot sareng guru pikeun mikawanoh tanda-tanda kekerasan dina budak anu disiksa sareng ngajarkeun kumaha ngajelaskeun perlindungan panyiksa ka aranjeunna. Program ieu ogé ngabantosan barudak dina netepkeun harga diri.

Program pencegahan Nyalahgunakeun / Program pencegahan nyiksa:

Program pencegahan panyalahgunaan mangrupikeun program sosial anu dirancang pikeun ngabantosan kolot sareng guru pikeun mikawanoh tanda-tanda kekerasan dina budak anu disiksa sareng ngajarkeun kumaha ngajelaskeun perlindungan panyiksa ka aranjeunna. Program ieu ogé ngabantosan barudak dina netepkeun harga diri.

Laporan nyiksa / Kawijakan panggunaan anu ditampi:

Kawijakan panggunaan anu ditarima ( AUP ), kabijakan panggunaan anu ditarima atanapi kabijakan panggunaan anu adil , nyaéta sakumpulan aturan anu diterapkeun ku pamilik, panyipta atanapi pangurus jaringan, halaman wéb, atanapi jasa, anu ngawatesan cara jaringan, halaman wéb atanapi sistem tiasa dianggo sareng netepkeun pedoman kumaha cara nganggona. Dokumén AUP ditulis pikeun perusahaan, bisnis, paguron luhur, sakola, panyadia layanan internét (ISP), sareng pamilik halaman wéb, sering ngirangan potensi tindakan hukum anu tiasa dilakukeun ku pangguna, sareng sering sareng sakedik prospek penegak hukum.

Skandal nyalahgunakeun

Tuduhan nyiksa barudak di lembaga-lembaga anu tangtu dipimilik, dikelola, sareng seueur anu dikerjakeun ku Sisters of Mercy, di Irlandia, ngabentuk sakumpulan tuduhan nyiksa budak anu dilakukeun ka pendeta Katolik sareng anggota Institusi Agama Katolik di sababaraha nagara di akhir Abad ka-20. Perilaku kasar anu diduga dilakukeun di lembaga anu dikelola ku Sisters of Mercy dibasajankeun teuing tina hukuman korporal dugi ka nyiksa émosional, sareng kalebet sababaraha tuduhan nyiksa seksual ku jalma awam anu padamelan di lembaga éta.

Nyalahgunakeun the_system / Gaming sistem:

Sistem sistem tiasa diartikeun nganggo aturan sareng prosedur anu dimaksud pikeun ngajaga sistem, tibatan, ngamanipulasi sistem pikeun hasil anu dipikahoyong.

Nyiksa ka_Suffer / Sora Rotten:

Rotten Sound mangrupikeun band grindcore Finlandia ti Vaasa, dibentuk taun 1993. Band ieu mangrupikeun vokalis Keijo Niinimaa, gitaris Mika Aalto, bassis Kristian Toivainen, sareng drummer Sami Latva. Band ieu parantos ngarilis dalapan albeum studio sareng "kéngingkeun reputasi janten salah sahiji band anu paling sengit dina adegan logam pati / grindcore Skandinavia".

Disiksa / nyiksa:

Nyiksa mangrupikeun panggunaan atanapi perlakuan anu salah tina hiji hal, sering pikeun henteu adil atanapi henteu leres kéngingkeun kauntungan. Nyiksa tiasa aya dina sababaraha bentuk, sapertos: salah laku fisik atanapi lisan, cilaka, narajang, ngalanggar, perkosaan, prakték henteu adil, kajahatan, atanapi jinis panyerang anu sanés. Pikeun pedaran ieu, urang ogé tiasa nambihan paham Kantian ngeunaan kalepatan ngagunakeun manusa anu sanés salaku hartosna pikeun tujuan tibatan salaku tujuan dina dirina. Sababaraha sumber ngajelaskeun nyiksa salaku "diwangun sacara sosial", anu hartosna meureun aya kirang langkung pangakuan kana kasangsaraan korban dina waktos sareng masarakat anu bénten-bénten.

Kapercayaan Anu Dipercaya / Kapercayaan Anu Dipaké:

Abused Confidence nyaéta pilem drama Perancis 1938 anu diarahkeun ku Henri Decoin sareng dibéntangan ku Danielle Darrieux sareng Charles Vanel.

Disalahgunakeun the_system / Gaming sistem:

Sistem sistem tiasa diartikeun nganggo aturan sareng prosedur anu dimaksud pikeun ngajaga sistem, tibatan, ngamanipulasi sistem pikeun hasil anu dipikahoyong.

Disiksa pamajikan_defense / Nyiksa pertahanan:

Pertahanan nyiksa mangrupikeun pertahanan hukum kriminal anu terdakwa nyatakeun yén sejarah panyalahgunaan sateuacanna ngabales balesan telenges. Sedengkeun istilah anu paling sering nuduhkeun conto nyiksa budak atanapi nyiksa séks, éta ogé nuduhkeun langkung umum pikeun usaha naon waé anu dilakukeun ku pihak pembelaan pikeun ngagunakeun sindrom atanapi kaayaan masarakat pikeun nolak tanggung jawab ti terdakwa. Kadang-kadang konsepna disebat salaku alesan panyalahgunaan , khususna ku kritikus ngeunaan pamanggih yén jalma-jalma anu kalepatan tiasa ngagunakeun korban anu kaliwat pikeun ngirangan tanggung jawab kajahatanana.

Abusehelper / AbuseHelper:

AbuseHelper mangrupikeun proyek open-source anu digagas ku CERT.FI (Finlandia) sareng CERT.EE (Estonia) kalayan ClarifiedNetworks pikeun sacara otomatis ngolah béwara insiden.

Abusejo / Abusejo:

Abusejo mangrupikeun kalurahan sareng kotamadya di propinsi Salamanca, Spanyol kulon, bagian tina komunitas otonom Castile sareng León. Dugi ka 2016 éta populasi 202 jalma. Ngawengku lega tina 23 km 2 (8,9 mi sq), kampung na aya di luhurna 845 méter (2,772 ft) di luhur permukaan laut.

Abusement Park / Popeye the Sailor filmography (Terkenal Studios):

Ieu daptar 122 kartun anu dibéntangan ku Popeye the Sailor sareng diproduksi ku Paramount Pictures 'Famous Studios ti taun 1942 dugi ka 1957, sareng 14 warna hideung bodas sareng warna na 108. Kartun ieu dihasilkeun saatos Paramount nyandak kapamilikan Fleischer Studios, anu asalna ti séri kartun Popeye di 1933.

Abusena / Abusina:

Abusina atanapi Abusena mangrupikeun kasta Romawi, sareng engkéna janten kota, Propinsi Romawi Jérmania.

Anu nyiksa / nyiksa:

Nyiksa mangrupikeun panggunaan atanapi perlakuan anu salah tina hiji hal, sering pikeun henteu adil atanapi henteu leres kéngingkeun kauntungan. Nyiksa tiasa aya dina sababaraha bentuk, sapertos: salah laku fisik atanapi lisan, cilaka, narajang, ngalanggar, perkosaan, prakték henteu adil, kajahatan, atanapi jinis panyerang anu sanés. Pikeun pedaran ieu, urang ogé tiasa nambihan paham Kantian ngeunaan kalepatan ngagunakeun manusa anu sanés salaku hartosna pikeun tujuan tibatan salaku tujuan dina dirina. Sababaraha sumber ngajelaskeun nyiksa salaku "diwangun sacara sosial", anu hartosna meureun aya kirang langkung pangakuan kana kasangsaraan korban dina waktos sareng masarakat anu bénten-bénten.

Waragad panyalahgunaan / Waragad Rémédial Sipil (Virginia):

Waragad Rémédial Virginia mangrupikeun sakumpulan pajak anu disahkeun ku Majelis Umum Virginia anu ngoleksi dugi ka $ 3.000 pikeun palanggaran minor sapertos gagal ngajantenkeun péngkolan sareng ngebut 10 mph langkung had dina jalan 70 mph. Pajak kasebut diberlakukeun salaku cara pikeun ngabiayaan sababaraha rupa proyék transportasi tanpa naékkeun pajak anu sanés, sareng kalayan manpaatna pikeun ngiringan nyetir anu kasar. Nanging, pajak dikritik kusabab kaleuleuwihi sareng henteu dipungut ngalawan supir luar nagara.

Abuser of_the_system / Kaulinan sistem:

Sistem sistem tiasa diartikeun nganggo aturan sareng prosedur anu dimaksud pikeun ngajaga sistem, tibatan, ngamanipulasi sistem pikeun hasil anu dipikahoyong.

Abuseridze / Irakli Abuseridze:

Irakli Abuseridze nyaéta saurang pamaén union rugbi Georgia anu maénkeun salaku scrum-half. Abuseridze mangrupikeun pamuter paling sering pikeun tim union rugbi nasional Georgia.

Abuseridze, Irakli / Irakli Abuseridze:

Irakli Abuseridze nyaéta saurang pamaén union rugbi Georgia anu maénkeun salaku scrum-half. Abuseridze mangrupikeun pamuter paling sering pikeun tim union rugbi nasional Georgia.

Abuserisdze / Abuserisdze:

Abuserisdze mangrupikeun kulawarga menak di abad pertengahan Georgia. Anggota kulawarga anu pangpayunna dikenal, Ioane sareng putrana, Abuser, ngawula satia ka Raja Bagrat IV salaku panyekel turunan Artanuji sareng Khikhata. Abuser ogé saurang komandan Atskuri sareng Tsikhisjvari sareng gubernur kota Ani Arménia. Karirna, ogé sareng putrana, Grigol, dihentikan nalika aranjeunna ditawan ku panglima perang Georgia anu Liparit Baguashi dina 1040an. Salaku hasil tina kamunduran ieu, kulawarga angkat ka kamunduran relatif sareng ditingalkeun sareng Khikhata hungkul, tapi tetep tetep aktip nepi ka abad ka-16 nalika Abuserisdz kacatet pikeun terakhir kalina dina daptar bangsawan Samtskhe-Saatabago. Sarjana terkenal Tbeli Abuserisdze sareng amirspasalar (komandan) Ivane ogé kagolong kulawarga ieu.

Penyalahgunaan / Nyiksa:

Nyiksa mangrupikeun panggunaan atanapi perlakuan anu salah tina hiji hal, sering pikeun henteu adil atanapi henteu leres kéngingkeun kauntungan. Nyiksa tiasa aya dina sababaraha bentuk, sapertos: salah laku fisik atanapi lisan, cilaka, narajang, ngalanggar, perkosaan, prakték henteu adil, kajahatan, atanapi jinis panyerang anu sanés. Pikeun pedaran ieu, urang ogé tiasa nambihan paham Kantian ngeunaan kalepatan ngagunakeun manusa anu sanés salaku hartosna pikeun tujuan tibatan salaku tujuan dina dirina. Sababaraha sumber ngajelaskeun nyiksa salaku "diwangun sacara sosial", anu hartosna meureun aya kirang langkung pangakuan kana kasangsaraan korban dina waktos sareng masarakat anu bénten-bénten.

Abusers of_the_system / Kaulinan sistem:

Sistem sistem tiasa diartikeun nganggo aturan sareng prosedur anu dimaksud pikeun ngajaga sistem, tibatan, ngamanipulasi sistem pikeun hasil anu dipikahoyong.

Nyiksa / nyiksa:

Nyiksa mangrupikeun panggunaan atanapi perlakuan anu salah tina hiji hal, sering pikeun henteu adil atanapi henteu leres kéngingkeun kauntungan. Nyiksa tiasa aya dina sababaraha bentuk, sapertos: salah laku fisik atanapi lisan, cilaka, narajang, ngalanggar, perkosaan, prakték henteu adil, kajahatan, atanapi jinis panyerang anu sanés. Pikeun pedaran ieu, urang ogé tiasa nambihan paham Kantian ngeunaan kalepatan ngagunakeun manusa anu sanés salaku hartosna pikeun tujuan tibatan salaku tujuan dina dirina. Sababaraha sumber ngajelaskeun nyiksa salaku "diwangun sacara sosial", anu hartosna meureun aya kirang langkung pangakuan kana kasangsaraan korban dina waktos sareng masarakat anu bénten-bénten.

Penyalahgunaan of_CIA_authority, _1970s-1990s / Central Intelligence Agency:

Badan Intél Pusat , anu dikenal sacara informal salaku " The Agency " sareng " The Company ", mangrupikeun jasa intél asing asing pikeun pamaréntah féderal Amérika Serikat, sacara resmi ditugaskeun pikeun ngumpulkeun, ngolah, sareng nganalisis inpormasi kaamanan nasional ti sakumna dunya, utamina ngalangkungan panggunaan kecerdasan manusa (HUMINT). Salaku anggota poko Komunitas Intél Amérika Serikat (IC), CIA ngalaporkeun ka Diréktur Intél Nasional sareng utamina fokus kana nyayogikeun intél pikeun Présidén sareng Kabinet Amérika Serikat.

Penyalahgunaan of_CIA_authority, _1970s% E2% 80% 931990s / Central Intelligence Agency:

Badan Intél Pusat , anu dikenal sacara informal salaku " The Agency " sareng " The Company ", mangrupikeun jasa intél asing asing pikeun pamaréntah féderal Amérika Serikat, sacara resmi ditugaskeun pikeun ngumpulkeun, ngolah, sareng nganalisis inpormasi kaamanan nasional ti sakumna dunya, utamina ngalangkungan panggunaan kecerdasan manusa (HUMINT). Salaku anggota poko Komunitas Intél Amérika Serikat (IC), CIA ngalaporkeun ka Diréktur Intél Nasional sareng utamina fokus kana nyayogikeun intél pikeun Présidén sareng Kabinet Amérika Serikat.

Penyalahgunaan of_Indulgences / Indulgence:

Di ajar Garéja Katolik, hiji indulgence nyaeta "cara keur ngurangan jumlah hukuman salah geus ngalaman pikeun dosa". Katekismus Garéja Katolik ngajelaskeun indulgénsi salaku "pangampunan sateuacan Gusti tina hukuman temporal kusabab dosa anu kalepatanana parantos dihampura, anu urang Kristen anu satia anu leres-leres miceun kauntungan dina kaayaan anu parantos ditangtoskeun ngalangkungan tindakan Garéja anu, salaku menteri panebusan, nyebarkeun sareng ngalarapkeun ku kawenangan perbendaharaan kakaosan Kristus sareng sadayana para wali ".

Penyalahgunaan of_authority / Abuse:

Nyiksa mangrupikeun panggunaan atanapi perlakuan anu salah tina hiji hal, sering pikeun henteu adil atanapi henteu leres kéngingkeun kauntungan. Nyiksa tiasa aya dina sababaraha bentuk, sapertos: salah laku fisik atanapi lisan, cilaka, narajang, ngalanggar, perkosaan, prakték henteu adil, kajahatan, atanapi jinis panyerang anu sanés. Pikeun pedaran ieu, urang ogé tiasa nambihan paham Kantian ngeunaan kalepatan ngagunakeun manusa anu sanés salaku hartosna pikeun tujuan tibatan salaku tujuan dina dirina. Sababaraha sumber ngajelaskeun nyiksa salaku "diwangun sacara sosial", anu hartosna meureun aya kirang langkung pangakuan kana kasangsaraan korban dina waktos sareng masarakat anu bénten-bénten.

Penyalahgunaan of_indulgences / Indulgence:

Di ajar Garéja Katolik, hiji indulgence nyaeta "cara keur ngurangan jumlah hukuman salah geus ngalaman pikeun dosa". Katekismus Garéja Katolik ngajelaskeun indulgénsi salaku "pangampunan sateuacan Gusti tina hukuman temporal kusabab dosa anu kalepatanana parantos dihampura, anu urang Kristen anu satia anu leres-leres miceun kauntungan dina kaayaan anu parantos ditangtoskeun ngalangkungan tindakan Garéja anu, salaku menteri panebusan, nyebarkeun sareng ngalarapkeun ku kawenangan perbendaharaan kakaosan Kristus sareng sadayana para wali ".

Penyalahgunaan of_information / Abuse:

Nyiksa mangrupikeun panggunaan atanapi perlakuan anu salah tina hiji hal, sering pikeun henteu adil atanapi henteu leres kéngingkeun kauntungan. Nyiksa tiasa aya dina sababaraha bentuk, sapertos: salah laku fisik atanapi lisan, cilaka, narajang, ngalanggar, perkosaan, prakték henteu adil, kajahatan, atanapi jinis panyerang anu sanés. Pikeun pedaran ieu, urang ogé tiasa nambihan paham Kantian ngeunaan kalepatan ngagunakeun manusa anu sanés salaku hartosna pikeun tujuan tibatan salaku tujuan dina dirina. Sababaraha sumber ngajelaskeun nyiksa salaku "diwangun sacara sosial", anu hartosna meureun aya kirang langkung pangakuan kana kasangsaraan korban dina waktos sareng masarakat anu bénten-bénten.

Penyalahgunaan of_power / Abuse:

Nyiksa mangrupikeun panggunaan atanapi perlakuan anu salah tina hiji hal, sering pikeun henteu adil atanapi henteu leres kéngingkeun kauntungan. Nyiksa tiasa aya dina sababaraha bentuk, sapertos: salah laku fisik atanapi lisan, cilaka, narajang, ngalanggar, perkosaan, prakték henteu adil, kajahatan, atanapi jinis panyerang anu sanés. Pikeun pedaran ieu, urang ogé tiasa nambihan paham Kantian ngeunaan kalepatan ngagunakeun manusa anu sanés salaku hartosna pikeun tujuan tibatan salaku tujuan dina dirina. Sababaraha sumber ngajelaskeun nyiksa salaku "diwangun sacara sosial", anu hartosna meureun aya kirang langkung pangakuan kana kasangsaraan korban dina waktos sareng masarakat anu bénten-bénten.

Penyalahgunaan of_process / Nyiksa prosés:

Penyalahgunaan prosés nyaéta panggunaan prosés hukum anu teu leres atanapi henteu wajar pikeun prosés panyabab anu dilakukeun ku anu ngalamar atanapi ngagugat dina hiji tindakan. Mangrupikeun klaim anu dilakukeun ku réspondén atanapi terdakwa yén pihak sanésna nyalahgunakeun atanapi nyimpang sacara rutin prosés pengadilan anu dikaluarkeun henteu dibenerkeun ku tindakan hukum anu aya dina kaayaan. Dina hukum umum éta diklasifikasikeun salaku panyiksaan anu dihaja. Éta kedah dibédakeun tina panuntutan jahat, jinis panyiksaan sanés anu ngalibatkeun nyalahgunakeun hak publik aksés ka pengadilan.

Penyalahgunaan of_religious_freedom_in_Belarus / Freedom of religion in Belarus:

Konstitusi nyayogikeun kabébasan agama; kumaha oge, Pamaréntah ngawatesan hak ieu dina prakték.

Penyalahgunaan of_religious_freedom_in_Eg Mesir / Agama di Mesir:

Agama di Mesir ngadalikeun seueur aspek kahirupan sosial sareng didukung ku hukum. Agama nagara Mesir nyaéta Islam. Sanaos perkiraan beda-beda pisan henteuna statistik resmi. Kusabab sénsus taun 2006 agama parantos dikaluarkeun, sahingga statistik anu sayogi aya perkiraan anu dilakukeun ku agénsi agama sareng non-pamaréntahan. Nagara ieu mayoritas Muslim Sunni, kalayan gugus agama anu pangageungna janten Kristen Koptik. Angka pasti tunduk kana kontropérsi, sareng urang Kristen nyatakeun yén aranjeunna sacara sistematis parantos teu kaitung dina sénsus anu aya.

Penyalahgunaan of_religious_freedom_in_Iran / Freedom of religion in Iran:

Kabébasan agama atanapi kapercayaan dina ngajar, prakték, nyembah, sareng taat di Républik Islam Iran (IRI) ditandaan ku budaya Iran, agama utama sareng politik. Konstitusi Républik Islam Iran maréntahkeun yén agama resmi Iran nyaéta Syiah Islam sareng sakola Twelver Ja'fari, sareng ogé mandat yén sakola-sakola Islam sanésna kedah dipasihkeun, sareng pengikutna bébas ngalakukeun tindakan saluyu sareng fikihna sorangan dina ngajalankeun ritus agamana. Konstitusi Iran nyatakeun yén Zoroastrians, Yahudi, sareng Kristen mangrupikeun hiji-hijina minoritas agama anu diaku. Ayana kontinyu nagara pra-Islam, komunitas non-Muslim, sapertos Zoroastrians, Yahudi, sareng Kristen, parantos ngabijilkeun penduduk kana partisipasi jalma-jalma anu henteu Muslim dina masarakat.

Penyalahgunaan of_religious_freedom_in_Jordan / Kabebasan agama di Yordania:

Konstitusi nyayogikeun kabébasan pikeun ngalaksanakeun hak-hak agama sareng iman hiji jalma saluyu sareng adat istiadat anu ditetepkeun di karajaan, kecuali lamun éta ngalanggar katertiban umum atanapi moralitas. Agama nagara nyaéta Islam. Pamaréntah ngalarang asup agama Islam sareng ngahukum agama Islam.

Penyalahgunaan of_religious_freedom_in_Kyrgyzstan / Agama di Kyrgyzstan:

Islam mangrupikeun agama utama di Kirgistan , sareng konstitusi jaminan kabébasan agama. Kyrgyzstan mangrupikeun nagara anu seueur étnis sareng seueur agama anu ngagaduhan Islam, Budha, Baháʼí, Kristen, Yahudi, sareng agama-agama sanés anu sadayana ngagaduhan ayana di nagara éta. Umat ​​Islam mangrupikeun kelompok agama utama di Kirgistan kalayan sakitar 90% penduduk dugi ka 2017.

Penyalahgunaan of_religious_freedom_in_Moldova / Kabebasan agama di Moldova:

Konstitusi nyayogikeun kabébasan agama, sareng Pamaréntah umumna ngahargaan hak ieu dina prakték; Nanging, Undang-Undang 1992 ngeunaan Agama, anu nyatakeun kabébasan agama, ngandung watesan anu ngahambat kagiatan kelompok agama anu henteu kadaptar. Sanaos undang-undang dirobih dina 2002, seueur larangan anu tetep dina tempatna. Hukum nyayogikeun kabébasan latihan agama, kalebet hak masing-masing jalma pikeun ngaku agamana dina naon waé. Éta ogé ngajagi kerahasiaan tina pangakuan, ngamungkinkeun mazhab pikeun ngadegkeun pakumpulan sareng yayasan, sareng nyatakeun yén Pamaréntah moal ngaganggu kagiatan kaagamaan tina denominasi. Hukum nyatakeun yén "dina raraga ngatur sareng fungsina", organisasi kaagamaan kedah didaptarkeun sareng Pamaréntah, sareng kelompok anu henteu kadaptar henteu tiasa ngagaduhan harta, ngiringan padamel, atanapi kéngingkeun rohangan di kuburan umum nganggo nami nyalira.

Penyalahgunaan of_religious_freedom_in_Myanmar / Freedom of religion in Myanmar:

Myanmar parantos aya dina kakawasaan rézim militér otoriter réprésipis ti saprak 1962. Saatos konstitusi Sosialis 1974 ditunda di 1988, perlindungan konstitusional kabébasan agama teu acan aya, saatos penekanan getih dina Pemberontakan 8888. Otoritas umumna ngamungkinkeun para penganut ti kelompok agama anu kadaptar pikeun ibadah sakumaha anu aranjeunna pilih; Nanging, pamaréntah netepkeun larangan pikeun kagiatan kaagamaan anu tangtu sareng dituduh nyalahgunakeun hak kabébasan agama.

Penyalahgunaan of_religious_freedom_in_Russia / Kabébasan agama di Rusia:

Di Rusia, kabébasan agama dina prinsipna dijamin di handapeun Konstitusi Féderasi Rusia. Kaunggulan sareng wibawa sababaraha kelompok agama caket pisan sareng kaayaan politik nagara. Dina abad ka-10, Pangeran Vladimir I, anu dirobih ku misionaris ti Byzantium, nganut agama Kristen salaku agama resmi Rusia. Kira-kira 1.000 taun saatosna, Rusia Orthodoksi janten agama utama nagara.

Penyalahgunaan of_religious_freomer_in_Syria / Kabebasan agama di Suriah:

Konstitusi Républik Arab Siria ngajamin kabébasan agama. Suriah ngagaduhan dua konstitusi: hiji diliwatan dina 1973, sareng hiji di 2012 ngaliwatan referendum konstitusional Siria 2012. Kelompok oposisi nolak réferéndum; ngaku yén sora éta diciptakeun.

Penyalahgunaan of_religious_freedom_in_Tajikistan / Kabebasan agama di Tajikistan:

Kabébasan agama di Tajikistan disayogikeun dina konstitusi Tajikistan. Nanging, ngahargaan kabébasan agama parantos ngikis dina sababaraha taun ka pengker, nyiptakeun sababaraha bidang anu matak pikahariwangeun.

Penyalahgunaan of_religious_freomer_in_Turkey / Kabebasan agama di Turki:

Turki mangrupikeun nagara sekuler saluyu sareng Pasal 24 konstitusi na. Sekularisme di Turki asalna tina Genep Panah Sakola Mustafa Kemal Atatürk: républik, populisme, laïcité, reformisme, nasionalisme sareng statisme. Pamaréntah Turki maksakeun sababaraha larangan ka umat Islam sareng kelompok agama sanésna, ogé éksprési kaagamaan Muslim di kantor-kantor pamaréntah sareng lembaga-lembaga pamaréntah, kalebet paguron luhur.

Panyalahgunaan of_religious_freedom_in_Uzbekistan / Freedom of religion in Uzbekistan:

Status kabébasan agama tetep dibatesan ku turunna khusus pikeun sababaraha kelompok Kristen Pentecostal sareng kelompok Kristen sanés salami laporan ieu. Sajumlah kelompok agama minoritas, kaasup jamaah sababaraha agama Kristen, teras-terasan beroperasi tanpa pendaptaran sabab henteu nyugemakeun sarat pendaftaran anu ketat anu ditetepkeun ku hukum. Saperti dina jaman harita, kelompok Protestan kalayan anggota étnis Uzbék dilaporkeun operasi dina iklim pelecehan sareng sieun. Ngagunakeun undang-undang kriminal anyar anu diberlakukeun dina 2006, Pamaréntah nyandak tuduhan kriminal ka dua pastor. Hiji dihukum 4 taun di kamp kerja paksa; anu sanésna nampi hukuman gantung sareng cobaan. Pejabat penegak hukum nyerang sareng ngaganggu sababaraha kelompok anu teu kadaptar, nahan sareng denda pamimpin sareng anggotana. Pamaréntah neraskeun kampanyeu ngalawan kelompok Islam anu teu sah anu disangka tina perasaan atanapi kagiatan ekstremis, néwak sababaraha anggota anu dituduh tina grup ieu sareng ngahukum aranjeunna kana panjara anu panjang. Seueur diantara ieu disangka anggota Hizb ut-Tahrir (HT), gerakan politik Islam ekstremis anu dilarang, grup Islam anu dilarang Akromiya (Akromiylar), atanapi kelompok "Wahhabi" anu henteu ditangtoskeun. Pamaréntah umumna henteu ngaganggu panyembah anu hadir di masjid anu sanksi sareng masihan persetujuan pikeun bahan cetak, audio, sareng pidéo Islam anu énggal. Sajumlah leutik masjid "jero taneuh" dioperasikeun dina pengawasan ketat ku otoritas agama sareng dinas kaamanan.

Penyalahgunaan of_religious_freedom_in_Yemen / Kabebasan agama di Yaman:

Konstitusi Yaman nyayogikeun kabébasan agama, sareng Pamaréntah umumna ngahargaan hak ieu dina prakték; kumaha oge, aya sababaraha larangan. Konstitusi nyatakeun yén Islam mangrupikeun agama nagara, sareng yén Syariat mangrupikeun sumber tina sadaya panerapan. Kawijakan pamaréntahan terus nyumbang kana prakték agama umumna bébas; kumaha oge, aya sababaraha larangan. Umat ​​Islam sareng pengikut kelompok agama salain ti Islam bébas ibadah numutkeun kapercayaanna, tapi Pamaréntah ngalarang ngagolkeun agama Islam sareng ngahukum agama Islam. Sanaos hubungan di antara kelompok agama terus nyumbang kana kabébasan agama, aya sababaraha laporan ngeunaan panyalahgunaan masarakat sareng diskriminasi dumasar kana kapercayaan agama atanapi prakték. Aya serangan terasing ka urang Yahudi sareng sababaraha urang Muslim Zaydi anu kasohor ngaraos ditargetkeun ku éntitas pamaréntah pikeun afiliasi agamanya. Pangaturan militér pamaréntahan di gubernuran Saada nyababkeun ketegangan politik, kabilah, sareng agama muncul deui dina Januari 2007, saatos bentrokan militér katilu sareng pemberontak anu aya hubunganana sareng kulawarga al-Houthi, anu taat ka sakola Zaydi Syi'ah Islam.

Penyalahgunaan of_skepticism / Pseudoskepticism:

Pseudoskepticism mangrupikeun posisi filosofis atanapi ilmiah anu katingalina aya skeptisisme atanapi skeptisisme ilmiah tapi nyatana mangrupikeun bentuk dogmatisme.

Penyalahgunaan of_the_system / Kaulinan sistem:

Sistem sistem tiasa diartikeun nganggo aturan sareng prosedur anu dimaksud pikeun ngajaga sistem, tibatan, ngamanipulasi sistem pikeun hasil anu dipikahoyong.

Abush-Abad / Abışabad:

Abışabad mangrupikeun kalurahan sareng kotamadya di Jalilabad Rayon of Azerbaijan. Populasi na aya 1,124.

Abush Abad / Abışabad:

Abışabad mangrupikeun kalurahan sareng kotamadya di Jalilabad Rayon of Azerbaijan. Populasi na aya 1,124.

Abushabad / Abışabad:

Abışabad mangrupikeun kalurahan sareng kotamadya di Jalilabad Rayon of Azerbaijan. Populasi na aya 1,124.

Abushagur / Mustafa AG Abushagur:

Mustafa AG Abushagur mangrupikeun politikus Libya, profésor rékayasa listrik, presiden universitas sareng pengusaha. Anjeunna janten Wakil Perdana Menteri sementara Libya ti 22 Nopémber 2011 dugi ka 14 Nopémber 2012 dina kabinét Abdurrahim El-Keib sareng kapilih sakedik ngagentos El-Keib salaku Perdana Menteri di 2012, sateuacan gagal nampi persetujuan kongrés pikeun calon kabinétna sareng janten dikaluarkeun tina kantor.

Abushakhmetov / Aleksandr Abushakhmetov:

Aleksandr Abushakhmetov mangrupikeun petugas Soviét. Anjeunna meunang medali perunggu dina acara épée tim dina Olimpiade Usum Panas 1980.

Abushakhmetov, Aleksandr / Aleksandr Abushakhmetov:

Aleksandr Abushakhmetov mangrupikeun petugas Soviét. Anjeunna meunang medali perunggu dina acara épée tim dina Olimpiade Usum Panas 1980.

Abusharif / Nicole Abusharif:

Nicole M. Abusharif mangrupikeun awéwé Amérika, disabit di Villa Park 2007, pembunuhan Illionis tina pasangan domestikna, Rebecca "Becky" Klein. Saatos kaliru ngeunaan rajapati tingkat kahiji dina Méi 2009, Abusharif dihukum 50 taun panjara di Dwight Correctional Center di Nevada Township, Illionis. Kasus ieu ngadamel berita nasional kusabab muslihat rajapati "segitiga cinta lesbi".

Abusharif, Nicole / Nicole Abusharif:

Nicole M. Abusharif mangrupikeun awéwé Amérika, disabit di Villa Park 2007, pembunuhan Illionis tina pasangan domestikna, Rebecca "Becky" Klein. Saatos kaliru ngeunaan rajapati tingkat kahiji dina Méi 2009, Abusharif dihukum 50 taun panjara di Dwight Correctional Center di Nevada Township, Illionis. Kasus ieu ngadamel berita nasional kusabab muslihat rajapati "segitiga cinta lesbi".

Abushev / Abushev:

Abushev mangrupikeun nami kulawarga. Jalma kasohor kalayan ngaran kulawarga diantarana:

  • Magomedgasan Abushev, pegulat olahraga Rusia Soviét
  • Rangel Abushev, pamaén bal Bulgaria
  • Rasim Abushev, pamaén bal Azerbaijan
Abushev, Magomedgasan / Magomedgasan Abushev:

Magomedgasan Abushev mangrupikeun pegulat gaya bebas gaya rambut Kumyk pensiunan ti Dagestan. Bersaing pikeun Uni Soviét anjeunna meunang medali emas dina Olimpiade 1980 sareng 1980 Kejuaraan Éropa.

Abushev, Rangel / Rangel Abushev:

Rangel Abushev mangrupikeun pamaén bal Bulgaria anu maénkeun salaku payun kanggo Levski Lom.

Abusheva / Abushev:

Abushev mangrupikeun nami kulawarga. Jalma kasohor kalayan ngaran kulawarga diantarana:

  • Magomedgasan Abushev, pegulat olahraga Rusia Soviét
  • Rangel Abushev, pamaén bal Bulgaria
  • Rasim Abushev, pamaén bal Azerbaijan
Abushgeer / Manaf Abushgeer:

Manaf Idul Abushgeer mangrupikeun tilas pamaén bal profesional ti Jeddah, Arab Saudi. Internasional Arab Saudi anu lengkep, anjeunna maénkeun pikeun Al Ittihad dina posisi lini tengah kénca.

Abushgeer, Manaf / Manaf Abushgeer:

Manaf Idul Abushgeer mangrupikeun tilas pamaén bal profesional ti Jeddah, Arab Saudi. Internasional Arab Saudi anu lengkep, anjeunna maénkeun pikeun Al Ittihad dina posisi lini tengah kénca.

Pemberontakan Abushiri / pemberontakan Abushiri:

Pemberontakan Abushiri mangrupikeun pemberontakan di 1888-1889 ku penduduk Arab sareng Swahili di daérah basisir Afrika Wétan anu dipasihan, dina protés, ka Jérman ku Sultan Zanzibar di 1888. Akhirna diteken ku ekspedisi Jérman korps anu nalukkeun daérah basisir.

Pemberontakan Abushiri / pemberontakan Abushiri:

Pemberontakan Abushiri mangrupikeun pemberontakan di 1888-1889 ku penduduk Arab sareng Swahili di daérah basisir Afrika Wétan anu dipasihan, dina protés, ka Jérman ku Sultan Zanzibar di 1888. Akhirna diteken ku ekspedisi Jérman korps anu nalukkeun daérah basisir.

Pemberontakan Abushiri / Pemberontakan Abushiri:

Pemberontakan Abushiri mangrupikeun pemberontakan di 1888-1889 ku penduduk Arab sareng Swahili di daérah basisir Afrika Wétan anu dipasihan, dina protés, ka Jérman ku Sultan Zanzibar di 1888. Akhirna diteken ku ekspedisi Jérman korps anu nalukkeun daérah basisir.

Abushiri ibn_Salim_al-Harthi / Abushiri bin Salim al-Harthi:

Al Bashir bin Salim al-Harthi mangrupikeun padagang anu jegud sareng perkebunan perkebunan Omani Arab anu dipikaterang ku Pemberontakan Abushiri ngalawan Perusahaan Jatim Wétan Jérman di Tanzania ayeuna. Anjeunna dikredit sareng ngahijikeun padagang Arab lokal sareng suku Afrika ngalawan kolonialisme Jérman.

Pemberontakan Abushiri / Pemberontakan Abushiri:

Pemberontakan Abushiri mangrupikeun pemberontakan di 1888-1889 ku penduduk Arab sareng Swahili di daérah basisir Afrika Wétan anu dipasihan, dina protés, ka Jérman ku Sultan Zanzibar di 1888. Akhirna diteken ku ekspedisi Jérman korps anu nalukkeun daérah basisir.

Abushkovo / Abushkovo:

Abushkovo mangrupikeun tempat padesaan di Lotoshino Urban Settlement Kecamatan Lotoshinsky, Oblast Moskow, Rusia. Pendudukna aya 1 dugi ka 2010.

Abushneib / Abushneib:

Abushneib (أبوشنيب mangrupikeun désa anu kawilang ageung atanapi kota alit anu aya di daérah kalér propinsi al-Gezira, sakitar 90 km kiduleun Khartoum ibukota Sudan, sareng 100 km belah kulon kalér Wad-Madani, ibukota propinsi al-Gezira Désa éta aya di beulah kidul saluran cai utama anu ngalir tina sumber irigasi utama; Walungan Nil di Abu-Ushar. Terusan ieu dimaksudkeun pikeun ngiringan lahan-lahan anu dibudidayakan di sekitarna anu aya hubunganana sareng Proyék al-Gezira. Désa na nyaéta ogé disebat "Hillat al-Syeikh al-Tayyib" saatos nami tokoh agama: al-Syeikh al-Tayib wad-haj al-Siddiq wad-Badr, atanapi. Almarhum Al-Shaeikh al-Tayib terkenal di Sudan sareng sababaraha nagara Muslim sanés ngan ukur peranna anu penting dina nyebarkeun ajaran Islam di daérah éta, tapi ogé pikeun ngawangun langkung ti 130 masjid atanapi lembaga agama di sagala rupa daérah Sudan, kalebet ibukota Khartoum. Padahal anjeunna asalna ti Al- Badr, anu netep heula di Umdhawan-ban sareng abdi n Ummarahi, anjeunna milih dikubur di Abushneib. Makamna sering didatangan ku rébuan pengikut ti sadaya penjuru Sudan dina Idul Fitri sareng Idul Adha, ogé dina acara-acara kematian taunan.

Abusina / Abusina:

Abusina atanapi Abusena mangrupikeun kasta Romawi, sareng engkéna janten kota, Propinsi Romawi Jérmania.

Nyiksa / nyiksa:

Nyiksa mangrupikeun panggunaan atanapi perlakuan anu salah tina hiji hal, sering pikeun henteu adil atanapi henteu leres kéngingkeun kauntungan. Nyiksa tiasa aya dina sababaraha bentuk, sapertos: salah laku fisik atanapi lisan, cilaka, narajang, ngalanggar, perkosaan, prakték henteu adil, kajahatan, atanapi jinis panyerang anu sanés. Pikeun pedaran ieu, urang ogé tiasa nambihan paham Kantian ngeunaan kalepatan ngagunakeun manusa anu sanés salaku hartosna pikeun tujuan tibatan salaku tujuan dina dirina. Sababaraha sumber ngajelaskeun nyiksa salaku "diwangun sacara sosial", anu hartosna meureun aya kirang langkung pangakuan kana kasangsaraan korban dina waktos sareng masarakat anu bénten-bénten.

Penyalahgunaan narkoba / penyalahgunaan zat:

Penyalahgunaan zat , ogé katelah nyalahgunakeun narkoba , mangrupikeun panggunaan ubar dina jumlah atanapi ku cara anu ngabahayakeun jalma atanapi batur. Mangrupikeun bentuk karusuhan anu aya hubunganana sareng zat. Definisi anu béda tina penyalahgunaan narkoba dianggo dina kaséhatan masarakat, kontéks kaadilan médis sareng pidana. Dina sababaraha kasus perilaku kriminal atanapi anti-sosial lumangsung nalika jalma éta dina pangaruh narkoba, sareng parobihan kapribadian jangka panjang dina individu ogé tiasa kajantenan. Salaku tambahan pikeun ngarugikeun fisik, sosial, sareng psikologis, panggunaan sababaraha obat ogé tiasa ngakibatkeun hukuman pidana, sanaos beda-beda gumantung kana yurisdiksi lokal.

Nyalahgunakeun akun_keuangan / Akun boneka kaos kaki:

A wayang sock atanapi sockpuppet mangrupa idéntitas online dipake keur kaperluan tina tipu daya. Istilah ieu, mangrupikeun rujukan kana manipulasi boneka tangan saderhana anu didamel tina kaos kaki, mimitina ngarujuk kana idéntitas palsu anu dianggap ku anggota komunitas Internét anu nyarios, atanapi ngeunaan, nyalira bari pura-pura jadi jalma séjén.

Nyiksa tahanan / nyiksa tahanan:

Nyiksa tahanan nyaéta kalakuan salah jalma nalika aranjeunna ditahan atanapi dipenjara. Nyiksa tahanan tiasa kalebet nyiksa fisik, nyiksa psikologis, nyiksa séks, panyiksaan, atanapi tindakan sanés sapertos nolak pangobatan ésénsial.

Nyalahgunakeun public_office / Nyiksa kakuatan:

Nyalahgunakeun kakawasaan atanapi nyalahgunakeun wewenang , dina bentuk "malfeasance in office" atanapi "kalakuan salah resmi", mangrupikeun komisi kalakuan anu haram, dilakukeun dina kapasitas resmi, anu mangaruhan kana ngajalankeun tugas resmi. Malfeasance di jabatan sering janten sebab anu adil pikeun dicabut pejabat anu kapilih ku statute atanapi pamilihan umum. Pejabat anu ngagunakeun panyalahgunaan kakuatan seringna jalma anu ngamangpaatkeun kamampuan ngagunakeun korupsi pikeun kauntunganana.

Nyalahgunakeun the_system / Gaming sistem:

Sistem sistem tiasa diartikeun nganggo aturan sareng prosedur anu dimaksud pikeun ngajaga sistem, tibatan, ngamanipulasi sistem pikeun hasil anu dipikahoyong.

Abusir / Abusir:

Abusir mangrupikeun nami anu dipasihkeun pikeun lokalitas arkéologis Mesir - khususna, mangrupikeun kota anu ageung di jaman Karajaan Tua, sasarengan sareng tambahan saterusna - di caket ibukota modern Kairo. Ngaranna ogé mangrupikeun kampung tatangga di Lebak Nil, dimana situs éta namina. Abusir perenahna sababaraha kilométer kaléreun Saqqara sareng, sapertos kitu, dijantenkeun salaku salah sahiji kuburan elit utama pikeun ibu kota Mesir kuno Memphis. Sababaraha desa sanésna di beulah kalér sareng kidul Mesir dingaranan Abusir atanapi Busiri .busbus mangrupikeun bagéan anu leutik tina "lapangan piramida" anu lega anu dugi ti kalér Giza dugi ka handapeun Saqqara. Lokalitas Abusir nyandak giliran salaku fokus tina upacara panguburan barat anu bergengsi anu ngalir di luar ibukota Memphis nalika Dinasti ka-5 Karajaan Tua. Salaku kuburan élit, Giza tatangga parantos "ngeusian" piramida masif sareng monumen sanésna tina Dinasti 4, ngarah para firaun Dinasti ka 5 milarian situs-situs sanésna pikeun monumén pamakamanna sorangan.

Abusir (Lake_Mariout) / Abusir (Lake Mariout):

Abusir mangrupikeun kota di sisi laut di basisir Danau Mariout di ujung kulon délta Nil urang Mesir. Tempatna aya sakitar 48 kilométer (30 mi) SW ti Alexandria. Ruruntuhan candi kuno sareng réplika kuno mercusuar Alexandria tiasa ditingali di dieu. Dugi ka taun 2009, éta ogé disangka janten tempat pamakaman Cleopatra VII sareng Mark Antony.

Abusir Papyri / Abusir Papyri:

Abusir Papyri mangrupikeun papirus papirus panggedéna dugi ka ayeuna ti Karajaan Tua di Mesir kuno. Papirus anu munggaran dipanggihan dina 1893 di Abu Gorab caket Abusir di beulah kalér Mesir. Asal muasalna ti saprak abad ka-24 SM nalika dinasti Kalima Mesir, ngajantenkeun aranjeunna, sanaos sering dipisah-pisahkeun, diantara sababaraha papirus anu pangkolotna anu aya nepi ka ayeuna. Teras dina sajumlah ageung fragmen naskah tambahan anu kapendakan di daérah éta.

Nyiksa / nyiksa:

Nyiksa mangrupikeun panggunaan atanapi perlakuan anu salah tina hiji hal, sering pikeun henteu adil atanapi henteu leres kéngingkeun kauntungan. Nyiksa tiasa aya dina sababaraha bentuk, sapertos: salah laku fisik atanapi lisan, cilaka, narajang, ngalanggar, perkosaan, prakték henteu adil, kajahatan, atanapi jinis panyerang anu sanés. Pikeun pedaran ieu, urang ogé tiasa nambihan paham Kantian ngeunaan kalepatan ngagunakeun manusa anu sanés salaku hartosna pikeun tujuan tibatan salaku tujuan dina dirina. Sababaraha sumber ngajelaskeun nyiksa salaku "diwangun sacara sosial", anu hartosna meureun aya kirang langkung pangakuan kana kasangsaraan korban dina waktos sareng masarakat anu bénten-bénten.

Ad_hominem / Iklan hominem kasar:

Ad hominem , singkatan tina argumentum ad hominem , ngarujuk kana sababaraha jinis argumen, sababaraha tapi henteu sadayana henteu leres. Ilaharna istilah ieu ngarujuk kana stratégi retorika dimana panyatur nyerang tokoh, motifna, atanapi sababaraha atribut sanésna anu ngadamel argumen tibatan nyerang inti argumen éta nyalira. Ieu nyingkahan perdebatan asli ku nyiptakeun pangalihan kana sababaraha masalah anu teu relevan tapi sering dibebankeun pisan. Bentuk anu paling umum tina kasalahan ieu nyaéta "A ngadamel klaim x , B negeskeun yén A nyepeng sipat anu teu dihoyongkeun, maka B nyimpulkeun yén argumen x salah".

Abusive ad_hominen / Ad hominem:

Ad hominem , singkatan tina argumentum ad hominem , ngarujuk kana sababaraha jinis argumen, sababaraha tapi henteu sadayana henteu leres. Ilaharna istilah ieu ngarujuk kana stratégi retorika dimana panyatur nyerang tokoh, motifna, atanapi sababaraha atribut sanésna anu ngadamel argumen tibatan nyerang inti argumen éta nyalira. Ieu nyingkahan perdebatan asli ku nyiptakeun pangalihan kana sababaraha masalah anu teu relevan tapi sering dibebankeun pisan. Bentuk anu paling umum tina kasalahan ieu nyaéta "A ngadamel klaim x , B negeskeun yén A nyepeng sipat anu teu dihoyongkeun, maka B nyimpulkeun yén argumen x salah".

Narkoba nyalahgunakeun / Panyalahgunaan zat:

Penyalahgunaan zat , ogé katelah nyalahgunakeun narkoba , mangrupikeun panggunaan ubar dina jumlah atanapi ku cara anu ngabahayakeun jalma atanapi batur. Mangrupikeun bentuk karusuhan anu aya hubunganana sareng zat. Definisi anu béda tina penyalahgunaan narkoba dianggo dina kaséhatan masarakat, kontéks kaadilan médis sareng pidana. Dina sababaraha kasus perilaku kriminal atanapi anti-sosial lumangsung nalika jalma éta dina pangaruh narkoba, sareng parobihan kapribadian jangka panjang dina individu ogé tiasa kajantenan. Salaku tambahan pikeun ngarugikeun fisik, sosial, sareng psikologis, panggunaan sababaraha obat ogé tiasa ngakibatkeun hukuman pidana, sanaos beda-beda gumantung kana yurisdiksi lokal.

No comments:

Post a Comment