Saturday, February 27, 2021

Access ptb/Epidemiology

Aksés ptb / Epidemiology:

Epidemiology mangrupikeun studi sareng analisis sebaran, pola sareng faktor penentu kaayaan kaséhatan sareng panyakit dina populasi anu ditetepkeun.

Aksés query_language / aksés basa query:

Access , panerus ENGLISH, mangrupikeun bahasa pamundut sapertos Inggris anu dianggo dina sistem operasi Pick.

Aksés ngadaptar / aksés ngadaptar:

Dina terminologi IBM, aksés ngadaptar (AR) mangrupikeun daptar pakakas dina ESA / 370 sareng prosésor anu salajengna. Ngadaptar aksés dianggo sasarengan sareng register tujuan umum, masihan program aksés transparan dugi ka genep belas ruang alamat 2 GB sakaligus. AR dikenalkeun sareng ESA / 370 di 1988, sareng didukung ku sistem operasi MVS / ESA.

Aksés ngadaptar / aksés ngadaptar:

Dina terminologi IBM, aksés ngadaptar (AR) mangrupikeun daptar pakakas dina ESA / 370 sareng prosésor anu salajengna. Ngadaptar aksés dianggo sasarengan sareng register tujuan umum, masihan program aksés transparan dugi ka genep belas ruang alamat 2 GB sakaligus. AR dikenalkeun sareng ESA / 370 di 1988, sareng didukung ku sistem operasi MVS / ESA.

Hak aksés / Hak aksés:

Hak aksés tiasa ningali ka:

  • Hak aksés, hak lord liege ngagunakeun istana vassal, imah benteng atanapi kota benteng dina waktos konflik
  • Kabébasan pikeun ngorondang, hak ngaksés lahan publik
  • Aksés kana inpormasi Act, kalakuan Kanada anu ngamungkinkeun aksés umum kana inpormasi pamaréntah
  • Gerakan hak cacat, aksés ditumpurkeun ka lokasi umum sareng swasta mangrupikeun masalah utama
  • Kontrol aksés, kamampuan pikeun ngijinkeun atanapi nolak panggunaan hal ku batur
  • Idin sistem file, kontrol kaamanan ngalangkungan aksés file dina sistem operasi komputer
  • Harvey lawan Horan, kasus Pengadilan Federal AS anu mutuskeun hak aksés pikeun uji DNA
  • Hak aksés umum ka gurun
Hak aksés_ (disambiguasi) / Hak aksés:

Hak aksés tiasa ningali ka:

  • Hak aksés, hak lord liege ngagunakeun istana vassal, imah benteng atanapi kota benteng dina waktos konflik
  • Kabébasan pikeun ngorondang, hak ngaksés lahan publik
  • Aksés kana inpormasi Act, kalakuan Kanada anu ngamungkinkeun aksés umum kana inpormasi pamaréntah
  • Gerakan hak cacat, aksés ditumpurkeun ka lokasi umum sareng swasta mangrupikeun masalah utama
  • Kontrol aksés, kamampuan pikeun ngijinkeun atanapi nolak panggunaan hal ku batur
  • Idin sistem file, kontrol kaamanan ngalangkungan aksés file dina sistem operasi komputer
  • Harvey lawan Horan, kasus Pengadilan Federal AS anu mutuskeun hak aksés pikeun uji DNA
  • Hak aksés umum ka gurun
Hak aksés_ (abad pertengahan_law) / Öffnungsrecht:

Öffnungsrecht dina Abad Pertengahan mangrupikeun hak pikeun gusti liege, langkung khususna tuan téritorial atanapi gusti pelindung, di Kekaisaran Romawi Suci ngagaduhan panggunaan istana vassal, imah benteng atanapi kota benteng salaku markas tarung dina acara bentrok. Éta mangrupikeun bentuk hak aksés.

Jalan aksés / Frontage road:

Jalan payun mangrupikeun jalan lokal anu ngalir sajajar sareng jalan aksés anu gancang, terbatas. Jalan frontage sering dianggo pikeun nyayogikeun jalan tol pribadi, toko, bumi, industri atanapi kebon. Dimana jalan gancang-gancang paralel disayogikeun salaku bagian tina jalan tol utama, ieu ogé dikenal salaku jalur lokal-express.

Akses jalan_to_Zhukovsky / Jalan aksés ka Zhukovsky:

Jalan aksés ka Zhukovsky ti jalan raya M5 nyaéta jalan anu ngalir ngalangkungan jarak 9 km ti padumukan Imeni Telmana dugi ka Zhukovsky.

Akses router / Router (komputasi):

Router mangrupikeun alat jaringan anu payunkeun paket data antara jaringan komputer. Router ngalaksanakeun fungsi pangarahan patalimarga dina Internét. Data anu dikirim ngalangkungan internét, sapertos halaman wéb atanapi email, dina bentuk paket data. Paket anu biasana diteruskeun tina hiji router kana router anu sanés ngalangkungan jaringan anu mangrupikeun internét dugi ka ngahontal kana tujuan na.

Server aksés / Server aksés jaringan:

Server aksés jaringan ( NAS ) mangrupikeun hiji titik aksés kana sumber jauh.

Server aksés / Server aksés jaringan:

Server aksés jaringan ( NAS ) mangrupikeun hiji titik aksés kana sumber jauh.

Access specifier / Access modifier:

Modifiers aksés mangrupikeun kecap konci dina basa anu berorientasi obyék anu netepkeun aksés kelas, metode, sareng anggota sanés. Modifiers aksés mangrupikeun bagian anu khusus tina sintaksis basa pamrograman anu dianggo pikeun mempermudah panyandakan komponén.

Aksés specifiers / aksés modifiers:

Modifiers aksés mangrupikeun kecap konci dina basa anu berorientasi obyék anu netepkeun aksés kelas, metode, sareng anggota sanés. Modifiers aksés mangrupikeun bagian anu khusus tina sintaksis basa pamrograman anu dianggo pikeun mempermudah panyandakan komponén.

Stimulasi aksés / Lalu lintas ngompa:

Pompa lalu lintas , ogé dikenal salaku stimulasi aksés , mangrupikeun prakték kontroversial anu sababaraha operator telepon tukeuran lokal di daérah padesaan Amérika Serikat ngagedékeun volume telepon anu asup kana jaringanna, sareng kauntungan tina biaya kompensasi anu ningkat pisan anu aranjeunna dijudulan ku Undang-Undang Telekomunikasi 1996.

Akses stratum / Akses stratum:

Stratum aksés (AS) mangrupikeun lapisan fungsional dina protokol télékom nirkabel UMTS sareng LTE antara jaringan radio sareng alat-alat pangguna. Sedengkeun definisi stratum aksés béda pisan antara UMTS sareng LTE, dina kadua kasus stratum aksés tanggung jawab pikeun ngangkut data ngalangkungan sambungan nirkabel sareng ngatur sumberdaya radio. Jaringan radio disebut ogé jaringan aksés.

 + - - - - - - + + - - - - - - - + | HTTP | | Aplikasi | + - - - - - - + + - - - - - - - + | TCP | | Ngangkut | + - - - - - - + + - - - - - - - + | IP | | Internét | + - - - - - - + + - - - - - - - + | NAS | | Jaringan | + - - - - - - + + - - - - - - - + | AS | | Tautan | + - - - - - - + + - - - - - - - + | Saluran | | Fisik | + - - - - - - + + - - - - - - - +
Struktur aksés / Struktur aksés:

Struktur aksés dipaké dina diajar sistem kaamanan dimana sababaraha pihak kedah damel babarengan pikeun kéngingkeun sumber daya. Grup pihak anu kéngingkeun aksés disebut mumpuni. Dina netepkeun istilah téoritis aranjeunna disebat salaku set mumpuni. Dina gilirannana, sét sadaya sét anu mumpuni sapertos kitu disebut struktur aksés sistem. Kirang sacara formal éta mangrupikeun pedaran saha waé anu kedah damel babarengan sareng saha pikeun aksés sumberdaya éta. Dina panggunaan aslina dina kriptografi, sumberdaya éta mangrupikeun rahasia anu dibagi diantara para pamilon. Ngan subkelompok pamilon anu aya dina struktur aksés, anu tiasa ngiringan sahamna pikeun nyatakeun rahasia na. Langkung umum, sumberdaya ogé tiasa janten tugas anu sakelompok jalma tiasa dongkap sasarengan, sapertos ngadamel tandatangan digital, atanapi ngadekrip pesen énkripsi.

Akses tandem / saklar telepon Kelas-4:

Saklar telepon kelas-4 , atanapi tandem , nyaéta telepon perusahaan perusahaan bursa telepon kantor pusat AS anu dianggo pikeun silih sambungkeun kantor pamawa bursa lokal pikeun komunikasi jarak jauh dina jaringan telepon umum.

Téknologi aksés / Téhnologi bantosan:

Téknologi bantosan (AT) mangrupikeun alat anu ngabantosan, adaptif, sareng rehabilitasi pikeun Jalma anu cacad atanapi penduduk anu sepuh. Jalma anu cacad sering ngalaman kasusah ngalaksanakeun kagiatan kahirupan sadidinten (ADL) sacara mandiri, atanapi bahkan kalayan bantosan. ADL mangrupikeun kagiatan ngurus diri anu kalebet toilét, mobilitas (ambulasi), tuang, mandi, ganti baju, dandan, sareng perawatan alat pribadi. Téknologi anu ngabantosan tiasa ngamaenkeun épék cacad anu ngawatesan kamampuan ngalaksanakeun ADLs. Téknologi bantosan ngamajukeun kamerdékaan anu langkung ageung ku ngamungkinkeun urang ngalaksanakeun pancén anu baheulana henteu tiasa dilakonan, atanapi ngagaduhan kasusah anu hébat, ku nyayogikeun paningkatan, atanapi ngarobih metodeu tina hubungan sareng, téknologi anu diperyogikeun pikeun ngalaksanakeun tugas sapertos kitu. Salaku conto, korsi roda nyayogikeun mobilitas anu mandiri pikeun anu teu tiasa jalan-jalan, sedengkeun alat-alat tuang anu ngabantosan tiasa nyandak jalma anu teu tiasa tuang nyalira pikeun ngalakukeunana. Kusabab téknologi bantosan, jalma cacad ngagaduhan kasempetan gaya hirup anu langkung positip sareng gampang, sareng kanaékan "partisipasi sosial," "kaamanan sareng kontrol," sareng kasempetan anu langkung ageung pikeun "ngirangan biaya institusional tanpa sacara signifikan ningkatkeun biaya rumah tangga."

Télévisi aksés / Televisi aksés umum:

Televisi aksés umum sacara tradisional mangrupikeun hiji média massa non-komérsial dimana masarakat umum tiasa nyiptakeun pamrograman televisi kontén anu sempit ku saluran khusus TV kabel. Televisi aksés umum didamel di Amérika Serikat antara 1969 sareng 1971 ku Komisi Komunikasi Federal (FCC), dina Pupuhu Dean Burch, dumasar kana karya panaratas sareng advokasi George Stoney, Red Burns, sareng Sidney Dean.

Waktos aksés / waktos aksés:

Waktos aksés mangrupikeun waktos reureuh atanapi latency antara pamundut kana sistem éléktronik, sareng aksés parantos réngsé atanapi data anu dipénta dikembalikan

  • Dina komputer, éta mangrupikeun interval waktos antara instan dimana unit kontrol instruksi ngamimitian telepon pikeun data atanapi pamundut pikeun nyimpen data, sareng instan nalika pangiriman data réngsé atanapi panyimpenan dimimitian.
Aksés ka_Abortion_Services_Act / aksés kana Aborsi Layanan Act:

Undian ka Aborsi Layanan Hukum mangrupikeun hukum di propinsi Kanada di British Columbia. Diaku dina Séptémber 1995, éta ngajagi aksés ka jasa aborsi ku ngawatesan démo di luar klinik aborsi, kantor dokter, sareng bumi dokter. Éta nyiptakeun "zona aksés" di sakuriling fasilitas tempat kagiatan sapertos protés, konseling trotoar, pikasieuneun atanapi gangguan fisik sareng panyadia aborsi atanapi pasiénna dilarang. Jarak ieu beda-beda gumantung kana jenis gedongna, kalayan protés di luar kantor dokter diwatesan dugi dina 10 méter, dugi ka 50 méter pikeun rumah sakit atanapi klinik, sareng 160 méter pikeun bumi dokter.

Aksés ka_Adoption_Records_Act / aksés kana Act Adoption Records:

The Access to Adoption Records Act , mangrupikeun undang-undang Ontario (Kanada) anu diliwatan dina 2008 ngeunaan panyingkepan inpormasi antara pihak anu kalibet dina adopsi. Éta panerusna tina Undang-Undang Panyingkepan Émbaran Adoption 2005, sababaraha bagéan na ditepak di 2007 dina kaputusan ku Hakim Edward Belobaba ti Pengadilan Tinggi Ontario. RUU ieu ngalirkeun bacaan katilu dina 14 Méi 2008.

Akses ka_Prayogi / Akses 2 Ngajengkeun:

Access 2 Advocacy mangrupikeun jasa advokasi anu mandiri di Rhyl, Denbighshire di North Wales. Aranjeunna damel sareng jalma-jalma anu cicing di kabupatén langkung umur 50 taun, tapi bakal lami deui ngabantosan anu yuswa 11-25 taun ogé. Pelayanan ieu ditujukeun pikeun mastikeun yén jalma-jalma ngagaduhan kasempetan pikeun ngupingkeun sorana, ngadukung aranjeunna nyandak kaputusan anu mandiri sareng ngagaduhan kapercayaan pikeun ngungkulan masalah anu sami, di payun.

Aksés ka_Arasaka / aksés ka Arasaka:

Rob Lioy , katelah Access to Arasaka , mangrupikeun musisi éléktronik Amérika ti Rochester, New York.

Aksés ka_Archives / The National Archives (Inggris):

Arsip Nasional mangrupikeun departemén pamaréntah sanés menteri. Jabatan indukna nyaéta Jurusan Digital, Budaya, Média sareng Olahraga Karajaan Inggris Raya sareng Irlandia Kalér. Éta mangrupikeun arsip resmi pamaréntah Inggris sareng pikeun Inggris sareng Wales; sareng "wali tina sababaraha dokumén anu paling ikonik di bangsa, ti saprak langkung ti 1.000 taun." Aya arsip nasional anu kapisah pikeun Skotlandia sareng Irlandia Kalér.

Akses ka_COVID-19_Tools_Accelerator / aksés kana COVID-19 Alat Akselerator:

Akses kana COVID-19 Alat Akselerator , atanapi Kolaborasi Global pikeun Ngagancangkeun Pangembangan, Produksi sareng Akses Anu sami pikeun diagnostik COVID-19 Anyar, therapeutics sareng vaksin , mangrupikeun inisiatif G20 anu diumumkeun ku Kursi pro-tem Mohammed al-Jadaan dina 24 April 2020. Seruan pikeun aksi diterbitkeun sakaligus ku Organisasi Kaséhatan Dunya (WHO) dina 24 April.

Aksés ka_Cannabis_for_Medical_Purposes_Regulasi / aksés kana Ganja pikeun Peraturan Tujuan Médis:

Marihuana pikeun Peraturan Tujuan Médis ( MMPR ) mangrupikeun susunan peraturan Kanada anu diberlakukeun dina bulan Juli 2013 ngeunaan produksi, distribusi sareng panggunaan ganja médis. Bagian tina undang-undang janten épéktip dina 1 Oktober 2013, 31 Maret 2014 sareng 31 Maret 2015. Hukum ieu ditegeskeun sakumaha teu konstitusional ku Pengadilan Federal kusabab henteu mampuh pikeun penderita melak ubarna nyalira. Aksi anyar anu ditepikeun nyaéta aksés kana ganja pikeun Peraturan Tujuan Médis ( ACMPR ).

Aksés ka_Cannabis_for_Medical_Purposes_Regulations_ (ACMPR) ./ aksés kana ganja pikeun Peraturan Tujuan Médis:

Marihuana pikeun Peraturan Tujuan Médis ( MMPR ) mangrupikeun susunan peraturan Kanada anu diberlakukeun dina bulan Juli 2013 ngeunaan produksi, distribusi sareng panggunaan ganja médis. Bagian tina undang-undang janten épéktip dina 1 Oktober 2013, 31 Maret 2014 sareng 31 Maret 2015. Hukum ieu ditegeskeun sakumaha teu konstitusional ku Pengadilan Federal kusabab henteu mampuh pikeun penderita melak ubarna nyalira. Aksi anyar anu ditepikeun nyaéta aksés kana ganja pikeun Peraturan Tujuan Médis ( ACMPR ).

Aksés ka_Global_Online_Research_on_Agriculture_program / AGORA:

AGORA mangrupikeun singkatan tina Access to Global Online Research on pertanian program. Diluncurkeun taun 2003 ku Organisasi Pangan sareng Pertanian PBB (FAO) kalayan kerja sama sareng Universitas Cornell sareng dugi ka 70 panerbit sains terkemuka di dunya, pikeun nyayogikeun aksés online gratis atanapi harga murah pikeun publikasi anu ditinjau tara di tatanén sareng élmu biologis, lingkungan sareng sosial anu aya hubunganana sareng langkung ti 100 nagara anu panghasilan langkung handap.

Akses ka_HE / Akses kana Pendidikan Tinggi:

The Access to Higher Education (HE) Diploma mangrupikeun kualifikasi Inggris anu nyiapkeun mahasiswa - biasana 19+ - pikeun diajar salaku sarjana di universitas. Diploma dirancang pikeun jalma anu hoyong diajar di paguron luhur tapi anu tinggaleun sakola tanpa ngahontal kualifikasi Level 3, sapertos A-Levels. Sakali réngsé, diploma aksés diayakeun dina posisi anu sami sareng A-Levels, ngamungkinkeun anu gaduh kanggo diajar gelar BA, gelar BSc, HNCs, HNDs, LLBs sareng gelar sarjana anu sanés. Kerangka nasional parantos aya ti saprak 1989. Badan Penjaminan Mutu (QAA), aksés ka badan pangaturan HE, parantos tanggel waler pikeun kerangka ieu di Inggris, Wales sareng Irlandia Kalér ti saprak didirikeun taun 1997.

Aksés ka_Health_Records_Act_1990 / aksés kana Catetan Kaséhatan Act 1990:

The Access to Health Records Act 1990 (c.23) mangrupikeun Undang-Undang Parlemén Karajaan Inggris anu lumaku pikeun jalma-jalma di Inggris, Wales sareng Skotlandia.

Akses ka_Higher_Education / Access to Higher Education:

The Access to Higher Education (HE) Diploma mangrupikeun kualifikasi Inggris anu nyiapkeun mahasiswa - biasana 19+ - pikeun diajar salaku sarjana di universitas. Diploma dirancang pikeun jalma anu hoyong diajar di paguron luhur tapi anu tinggaleun sakola tanpa ngahontal kualifikasi Level 3, sapertos A-Levels. Sakali réngsé, diploma aksés diayakeun dina posisi anu sami sareng A-Levels, ngamungkinkeun anu gaduh kanggo diajar gelar BA, gelar BSc, HNCs, HNDs, LLBs sareng gelar sarjana anu sanés. Kerangka nasional parantos aya ti saprak 1989. Badan Penjaminan Mutu (QAA), aksés ka badan pangaturan HE, parantos tanggel waler pikeun kerangka ieu di Inggris, Wales sareng Irlandia Kalér ti saprak didirikeun taun 1997.

Akses ka_Higher_Education_Diploma / Akses kana Pendidikan Tinggi:

The Access to Higher Education (HE) Diploma mangrupikeun kualifikasi Inggris anu nyiapkeun mahasiswa - biasana 19+ - pikeun diajar salaku sarjana di universitas. Diploma dirancang pikeun jalma anu hoyong diajar di paguron luhur tapi anu tinggaleun sakola tanpa ngahontal kualifikasi Level 3, sapertos A-Levels. Sakali réngsé, diploma aksés diayakeun dina posisi anu sami sareng A-Levels, ngamungkinkeun anu gaduh kanggo diajar gelar BA, gelar BSc, HNCs, HNDs, LLBs sareng gelar sarjana anu sanés. Kerangka nasional parantos aya ti saprak 1989. Badan Penjaminan Mutu (QAA), aksés ka badan pangaturan HE, parantos tanggel waler pikeun kerangka ieu di Inggris, Wales sareng Irlandia Kalér ti saprak didirikeun taun 1997.

Akses ka_History / Akses kana Sejarah:

Akses kana Sejarah mangrupikeun séri buku Inggris anu dirancang pikeun diajar pra-universitas. Séri ieu dikandung ku sareng dikembangkeun ku Keith Randell (1943-2002) anu hoyong ngahasilkeun buku pikeun siswa "sakumaha aranjeunna, sanés sakumaha anu urang pikahoyong janten aranjeunna". Séri ieu diterbitkeun ku Hodder Education, sareng nampilkeun judul anu aya hubunganana pikeun sadaya badan panghargaan utama, kalebet AQA, Pearson Edexcel, OCR sareng WJEC.

Akses ka_Informasi / Kabebasan inpormasi:

Kabebasan inpormasi mangrupikeun kabébasan jalma atanapi jalma pikeun nyebarkeun sareng nyéépkeun inpormasi. Akses kana inpormasi nyaéta kamampuan pikeun saurang individu pikeun milari, nampi sareng ngabagi inpormasi sacara épéktip. Ieu sakapeung kalebet "élmu, pribumi, sareng élmu tradisional; kabébasan inpormasi, ngawangun sumber terbuka kabuka, kalebet Internét kabuka sareng standar kabuka, sareng aksés kabuka sareng kasadiaan data; pelestarian warisan digital; hormat kana keragaman budaya sareng linguistik, sapertos salaku ngabina aksés kana kontén lokal dina basa anu tiasa diaksés; pendidikan kualitas pikeun sadayana, kalebet saumur hirup sareng e-learning; difusi média anyar sareng literasi inpormasi sareng katerampilan, sareng kalebetan sosial online, kalebet ngungkulan kateusaruaan dumasar kana katerampilan, pendidikan, gender, umur, ras, étnis, sareng aksés ku jalma-jalma cacat; sareng pamekaran konéktipitas sareng TIK anu terjangkau, kalebet mobile, Internet, sareng infrastruktur broadband ".

Akses ka_Informasi _-_ The_World_Bank / Grup Bank Dunia:

Grup Bank Dunia ( WBG ) mangrupikeun kulawarga tina lima organisasi internasional anu ngasilkeun pinjaman pikeun nagara berkembang. Ieu mangrupikeun bank pangembangan anu pangageungna sareng terkenal di dunya sareng panitén di Grup Pengembangan PBB. Bank ieu kantor pusatna di Washington, DC di Amérika Serikat. Éta nyayogikeun sakitar $ 61 milyar dina pinjaman sareng bantosan pikeun "ngembangkeun" nagara-nagara transisi dina taun fiskal 2014. Misi anu nyatakeun bank nyaéta pikeun ngahontal tujuan kembar tina ngeureunkeun kamiskinan anu ekstrim sareng ngawangun kamakmuran babarengan. Total pinjaman dugi ka 2015 salami 10 taun ka pengker ngalangkungan Pembiayaan Kawijakan Pangwangunan sakitar $ 117 milyar. Lima organisasi na nyaéta Bank Internasional pikeun Rekonstruksi sareng Pangwangunan (IBRD), Asosiasi Pangwangunan Internasional (IDA), International Finance Corporation (IFC), Badan Penjaminan Investasi Multilateral (MIGA) sareng Pusat Internasional pikeun Permasalahan Permasalahan Investasi (ICSID ). Dua anu munggaran kadang-kadang sacara koléktif disebut salaku Bank Dunia.

Aksés ka_Informasi_Act / aksés kana inpormasi Act:

The Access to Information Act atanapi Informasi Act mangrupikeun Undang-Undang Kanada anu nyayogikeun hak aksés kana inpormasi dina kadali lembaga pamaréntah féderal. Ti taun 2020, Undang-undang ieu ngamungkinkeun "jalma anu mayar $ 5 kanggo nyungkeun file féderal". Ayat 2. (1) Undang - Undang ("Tujuan") nyatakeun yén inpormasi pamaréntahan kedah sayogi pikeun masarakat, tapi kalayan aya pengecualian pikeun hak aksés anu kedah diwatesan sareng spésifik, sareng kaputusan ngeunaan panyingkepan inpormasi pamaréntah kedah ditinjau sacara mandiri ti pamaréntah. Paragraf salajengna masihan tanggung jawab pikeun marios ieu ka Komisaris Inpormasi, anu ngalaporkeun langsung ka parlemén tibatan pamaréntah anu kawasa. Nanging, Undang - undang ieu nyayogikeun komisaris kakuatan pikeun ngan ukur nyarankeun tibatan maksa ngaleupaskeun inpormasi anu dipénta yén komisaris hakim henteu tunduk kana pengecualian anu ditetepkeun dina Undang - Undang éta .

Aksés ka_Informasi_Central_Clearing_House / aksés kana Inpormasi Pusat Kliring Pusat:

The Access to Information Central Clearing House didirikan ku Pamaréntah Inggris dina Januari 2005. The Central Clearing House didirikan pikeun mastikeun panerapan anu tetep tina Data Protection Act 1998, Freedom of Information Act 2000, sareng Peraturan Informasi Lingkungan (EIRs) peuntas Pamaréntah Pusat. The Central Clearing House nyayogikeun naséhat ahli pikeun kasus anu dirujuk ka Komisaris Inpormasi atanapi Pengadilan Informasi.

Aksés ka_Information_Commissioner / Komisaris Émbaran Kanada:

Komisaris Émbaran Kanada mangrupikeun ombudsman mandiri sareng perwira parlemén Kanada anu ngalaporkeun langsung ka Déwan Commons Kanada sareng Sénat Kanada.

Akses ka_Informasi_Hari / Poé Internasional pikeun Universal Access to Information:

Poé Internasional pikeun Universal Access to Information (IDUAI) diproklamasikeun dina 15 Oktober 2019 di Majelis Umum PBB ka-74 anu bakal dilaksanakeun dina 28 Séptémber.

Akses ka_Informasi_jeung_Proteksi_of_Privacy_Act_ (Zimbabwé) / Akses kana Inpormasi sareng Perlindungan Undang-Undang Privasi (Zimbabwé):

Akses kana Inpormasi sareng Perlindungan Privasi Act (AIPPA) dilaksanakeun di 2002 ku Parlemén Zimbabwé handapeun mayoritas Uni Nasional Afrika Zimbabwé - Front Patriotik (ZANU – PF) sareng Tilas Présidén Robert Mugabe.

Akses ka_Insight / Access to Wawasan:

Akses ka Insight mangrupikeun halaman wéb Theravada Budha anu nyayogikeun aksés kana seueur téks anu ditarjamahkeun tina Tipitaka, sareng bahan kontemporer anu diterbitkeun ku Buddhist Publication Society sareng seueur guru ti Tradisi Leuweung Thailand.

Akses ka_Justice / Access to Justice:

Akses ka Kaadilan (AJ) , didirikeun taun 1999, mangrupikeun organisasi HAM anu fokus di Nigeria anu dumuk di Lagos. Numutkeun kana halaman wébna, "éta mangrupikeun kelompok advokasi kaadilan anu damel pikeun membela hak aksés anu sami sareng non-diskriminatif ka pengadilan hukum, ngalegaan aksés jalma anu dipinggirkeun kana kaadilan anu sami sareng henteu bias, nyerang korupsi dina administrasi kaadilan, ngadukung perjuangan hukum pikeun martabat manusa sareng nyebarkeun sumber daya hukum anu ngabantosan ngahontal tujuan ieu. " AJ ngudag tujuanana ngalangkungan tilu program anu aya hubunganana: Program Integritas Yudisial sareng Program Kamerdekaan; Program Akses Hukum; sareng Program Sumber Daya Hukum. Aranjeunna nyebarkeun buku, jurnal, sareng tulisan pikeun ngadukung karyana.

Aksés ka_Justice_Act / aksés kana Act Justice:

Aksés ka Act Justice bisa ningali

  • Akses kana Undang-Undang Kaadilan 1999, Undang-Undang Parlemén Inggris
  • Akses Sarua pikeun Kaadilan Act, panerapan yudisial yudisial AS
  • Aksés ka servicemember pikeun hukum kaadilan, pertahanan féderal AS sareng panerapan kaamanan nasional
Aksés ka_Justice_Act_1999 / aksés kana kaadilan Act 1999:

The Access to Justice Act 1999 mangrupikeun Undang-Undang Parlemén Karajaan Inggris. Éta ngagentos sistem bantuan hukum di Inggris sareng Wales. Éta nyiptakeun Komisi Jasa Hukum, ngagentos Déwan Bantuan Hukum, sareng dua skéma énggal: Layanan Hukum Komunitas pikeun ngabiayaan kasus sipil sareng kulawarga, sareng Layanan Pertahanan Pidana pikeun kasus kriminal. Undang-undang ieu ngagantungkeun jumlah anu dihasilkeun pikeun bantuan hukum sipil. Pamakéan perjanjian biaya kondisional, anu biasa dikenal salaku "no-win no-fee", diperpanjang nepi ka kalolobaan kasus pengadilan sipil.

Akses ka_Justice_Initiatives / Akses kana Inisiatif Kaadilan:

Akses kana prakarsa kaadilan sareng program dirancang pikeun nyayogikeun jasa hukum pikeun populasi anu sanésna kasusah kéngingkeun naséhat légal sareng perwakilan. Tanpa aksés kana kaadilan, jalma-jalma henteu tiasa pinuh ngagunakeun hak-hakna, nangtang diskriminasi, atanapi nanggungjawaban kana kaputusan anu nyandak kaputusan.

Akses ka_Ketahuan / aksés kana gerakan Pangetahuan:

Gerakan Akses ka Pangetahuan ( A2K ) mangrupikeun kumpulan kelompok masarakat sipil, pamaréntahan, sareng individu anu ngagabung kana ideu yén aksés kana élmu kedah dikaitkeun sareng prinsip dasar kaadilan, kabébasan, sareng pangwangunan ékonomi.

Akses ka_Know knowledge_Movement / Access kana gerakan Pengetahuan:

Gerakan Akses ka Pangetahuan ( A2K ) mangrupikeun kumpulan kelompok masarakat sipil, pamaréntahan, sareng individu anu ngagabung kana ideu yén aksés kana élmu kedah dikaitkeun sareng prinsip dasar kaadilan, kabébasan, sareng pangwangunan ékonomi.

Akses ka_Know knowledge_movement / Access kana gerakan Pangetahuan:

Gerakan Akses ka Pangetahuan ( A2K ) mangrupikeun kumpulan kelompok masarakat sipil, pamaréntahan, sareng individu anu ngagabung kana ideu yén aksés kana élmu kedah dikaitkeun sareng prinsip dasar kaadilan, kabébasan, sareng pangwangunan ékonomi.

Aksés ka_Medical_Reports_Act_1988 / aksés kana Laporan Médis Act 1988:

The Access to Medical Reports Act 1988 (c.28) mangrupikeun Undang-Undang Parlemén Karajaan Inggris anu lumaku pikeun jalma-jalma di Inggris, Wales sareng Skotlandia.

Aksés ka_Medicine_Index / aksés kana Indéks Kedokteran:

The Access to Medicine Index mangrupikeun sistem peringkat anu diterbitkeun dua taun ti saprak 2008 ku Access to Medicine Foundation di Amsterdam, Belanda, organisasi nirlaba internasional, dibiayaan ku Bill & Melinda Gates Foundation, Departemen Inggris pikeun Pangembangan Internasional ( DFID) sareng Kamentrian Luar Negeri Belanda. Éta mangrupikeun 20 perusahaan farmasi pangageungna sadunya numutkeun kamampuanna pikeun ngajantenkeun ubar farmasi langkung sayogi, terjangkau, tiasa diaksés sareng ditampi di 106 nagara handap-handap pikeun pendapatan tengah. Indéks biennial dimaksudkeun pikeun ngarangsang industri pikeun ningkatkeun aksés di nagara-nagara berkembang, pikeun nunjukkeun kagiatan sasamana, sareng ngantepkeun aranjeunna, pamaréntah, investor, masarakat sipil, organisasi pasién sareng akademi pikeun ngumpulkeun sareng ngawangun pandangan umum ngeunaan kumaha perusahaan farmasi tiasa ngajantenkeun kamajuan salajengna.

Akses ka_Medicines_Index / aksés kana Indéks Kedokteran:

The Access to Medicine Index mangrupikeun sistem peringkat anu diterbitkeun dua taun ti saprak 2008 ku Access to Medicine Foundation di Amsterdam, Belanda, organisasi nirlaba internasional, dibiayaan ku Bill & Melinda Gates Foundation, Departemen Inggris pikeun Pangembangan Internasional ( DFID) sareng Kamentrian Luar Negeri Belanda. Éta mangrupikeun 20 perusahaan farmasi pangageungna sadunya numutkeun kamampuanna pikeun ngajantenkeun ubar farmasi langkung sayogi, terjangkau, tiasa diaksés sareng ditampi di 106 nagara handap-handap pikeun pendapatan tengah. Indéks biennial dimaksudkeun pikeun ngarangsang industri pikeun ningkatkeun aksés di nagara-nagara berkembang, pikeun nunjukkeun kagiatan sasamana, sareng ngantepkeun aranjeunna, pamaréntah, investor, masarakat sipil, organisasi pasién sareng akademi pikeun ngumpulkeun sareng ngawangun pandangan umum ngeunaan kumaha perusahaan farmasi tiasa ngajantenkeun kamajuan salajengna.

Aksés ka_Medicines_Regime / aksés Kanada kana Regime Obat:

Akses Kanada pikeun Regime Obat (CAMR) mangrupikeun prosés anu diadegkeun ku pamaréntah Kanada anu ngamungkinkeun Kanada nyiptakeun lisénsi wajib pikeun ngekspor obat-obatan anu penting ka nagara-nagara tanpa kapasitas ngadamel nyalira.

Akses ka_Music / Akses kana Musik:

Akses kana Musik mangrupikeun panyadia latihan mandiri di Inggris anu khusus kana musik populér anu fokus kana industri sareng pendidikan kreatif. Éta dioperasikeun di saluareun Inggris sareng kampus musik khusus di Birmingham, Brighton, Bristol, Darlington, Great Yarmouth, Lincoln, London, Manchester, Norwich, sareng York. Kantor pusatna aya di Birmingham.

Akses ka_Personal_Files_Act_1987 / Daptar Aksi Parlemén di Inggris:

Ieu daptar tumbu kana daptar Kisah Para Parlemén Karajaan Inggris dikelompokkeun dumasar jaman. Éta ogé ngandung inpormasi ngeunaan séri polah anu sami waé.

Akses ka_Satellite_TV_for_10,000_African_Villages / Access to Satelit TV pikeun 10.000 Kampung Afrika:

Akses kana TV satelit pikeun 10.000 Désa Afrika mangrupikeun proyék kerjasama China-Afrika anu tujuanna pikeun ngirangan pamisahan digital di padesaan Afrika ku cara masihan désa aksés kana tipi digital. Ti April 2019, proyék-proyék parantos réngsé di 16 nagara sub-Sahara.

Akses ka_Satellite_TV_for_ten_thousand_African_Villages / Access to Satelit TV pikeun 10.000 Kampung Afrika:

Akses kana TV satelit pikeun 10.000 Désa Afrika mangrupikeun proyék kerjasama China-Afrika anu tujuanna pikeun ngirangan pamisahan digital di padesaan Afrika ku cara masihan désa aksés kana tipi digital. Ti April 2019, proyék-proyék parantos réngsé di 16 nagara sub-Sahara.

Aksés ka_Space_Study / HL-42 (pesawat ruang angkasa):

HL-42 mangrupikeun vérsi anu diusulkeun pikeun skala skala HL-20 anu tiasa dianggo deui pikeun desain pesawat ruang angkasa anu parantos dikembangkeun ti 1983 dugi ka 1991 di Pusat Penelitian Langley NASA tapi henteu pernah diterbitkeun. Sapertos HL-20, HL-42 bakal diluncurkeun kana orbit bumi rendah dipasang dina luhur rokét anu tiasa dibalakeun dua tahap. Dina akhir misi éta bakal asup deui sareng ngaluncatan ka landasan landasan pacu.

Aksés ka_US_Adoption_Records / panyingkepan Adoption:

Panyingkepan adopsi nujul kana sékrési resmi inpormasi anu aya hubunganana sareng panerapan hukum budak. Sapanjang abad ka-20, seueur nagara Kulon ngagaduhan panerapan anu ditujukeun pikeun nyegah anak angkat sareng kulawarga angkat tina teu terang idéntitas kolot kalahiran sabalikna. Saatos turunna stigma sosial sakitar adopsi, seueur nagara Kulon ngarobih undang-undang pikeun ngamungkinkeun ngaleupaskeun inpormasi kalahiran anu baheula, biasana aya watesan.

Aksés ka_abortion_services_act / aksés kana aborsi jasa undak:

Undian ka Aborsi Layanan Hukum mangrupikeun hukum di propinsi Kanada di British Columbia. Diaku dina Séptémber 1995, éta ngajagi aksés ka jasa aborsi ku ngawatesan démo di luar klinik aborsi, kantor dokter, sareng bumi dokter. Éta nyiptakeun "zona aksés" di sakuriling fasilitas tempat kagiatan sapertos protés, konseling trotoar, pikasieuneun atanapi gangguan fisik sareng panyadia aborsi atanapi pasiénna dilarang. Jarak ieu beda-beda gumantung kana jenis gedongna, kalayan protés di luar kantor dokter diwatesan dugi dina 10 méter, dugi ka 50 méter pikeun rumah sakit atanapi klinik, sareng 160 méter pikeun bumi dokter.

Aksés ka_adoption_records_act / aksés kana Act Adoption Records:

The Access to Adoption Records Act , mangrupikeun undang-undang Ontario (Kanada) anu diliwatan dina 2008 ngeunaan panyingkepan inpormasi antara pihak anu kalibet dina adopsi. Éta panerusna tina Undang-Undang Panyingkepan Émbaran Adoption 2005, sababaraha bagéan na ditepak di 2007 dina kaputusan ku Hakim Edward Belobaba ti Pengadilan Tinggi Ontario. RUU ieu ngalirkeun bacaan katilu dina 14 Méi 2008.

Aksés ka_affordable_housing_in_the_Silicon_Valley / Perumahan mampuh di Silicon Valley:

Silicon Valley, daérah anu perenahna di beulah kidul Area Bay San Fransisco, mangrupikeun salah sahiji daérah anu paling mahal cicing di Amérika Serikat, sareng seueur warga henteu aksés kana perumahan anu terjangkau. Dina 2018, harga bumi rata di daérah éta $ 1,18 juta, anu pangluhurna tina 100 daérah metro panggedéna di Amérika Serikat Tumuh industri téknologi di daérah éta, kalebet perusahaan-perusahaan sapertos Google, Facebook, sareng Apple, sering dicutat salaku panyabab utama masalah. Aya usaha lokal pikeun ngatasi perumahan anu terjangkau, ogé tindakan nagara pikeun ngaréspon masalah perumahan di California.

Akses ka_counsel / Katuhu kana naséhat:

Hak pikeun pédah hartosna terdakwa ngagaduhan hak pikeun ngagaduhan bantosan pembimbing sareng, upami terdakwa henteu sanggup pengacara, nungtut pamaréntah milih salah sahiji atanapi mayar biaya hukum terdakwa. Hak pikeun konsultasi umum dianggap salaku konstituén tina hak pikeun sidang anu adil. Nanging, sacara historis, henteu sadaya nagara teras-terasan nampi hak konsultasi. Hak éta sering kalebet dina konstitusi nasional. 153 ti 194 konstitusi anu ayeuna nuju berlaku ngagaduhan basa pikeun pangaruh ieu.

Aksés ka_credit / aksés kana kauangan:

Akses kana kauangan mangrupikeun kamampuan individu atanapi perusahaan pikeun kéngingkeun jasa kauangan, kalebet kiridit, setoran, pamayaran, asuransi, sareng jasa manajemén résiko sanés. Jalma anu involuntarily boga atanapi mung dugi aksés ka layanan finansial anu disebut salaku unbanked atanapi underbanked visinil.

Aksés ka_listrik / Eléktro:

Éléktrifikasi mangrupikeun prosés kakuatan ku listrik sareng, dina seueur kontéks, ngenalkeun kakuatan sapertos ku ngagentos tina sumber kakuatan anu langkung tiheula. Harti anu lega tina istilah, sapertos dina sajarah téknologi, sajarah ékonomi, sareng pamekaran ékonomi, biasana dilarapkeun ka daérah atanapi ékonomi nasional. Sacara umum, éléktrifikasi mangrupikeun sistem pembangkit listrik sareng distribusi kakuatan listrik anu lumangsung di Inggris, Amérika Serikat, sareng nagara-nagara maju anu ayeuna ti pertengahan taun 1880-an dugi ka sekitar taun 1950 sareng masih di kamajuan di padesaan di sababaraha nagara berkembang. Ieu kalebet transisi di pabrik tina batang aci sareng sabuk drive ngagunakeun mesin uap sareng kakuatan cai kana motor listrik.

Aksés ka_en Lingkungan_informasi / Jurusan Komunikasi Global PBB:

Departemen Komunikasi Global PBB ( DGC ) mangrupikeun jurusan Sekretariat PBB. Éta ditugaskeun pikeun ningkatkeun kasadaran masarakat sareng dukungan kana padamelanana PBB ngaliwatan kampanye komunikasi stratégis, média sareng hubungan sareng kelompok masarakat sipil.

Akses ka_finance / Akses kana kauangan:

Akses kana kauangan mangrupikeun kamampuan individu atanapi perusahaan pikeun kéngingkeun jasa kauangan, kalebet kiridit, setoran, pamayaran, asuransi, sareng jasa manajemén résiko sanés. Jalma anu involuntarily boga atanapi mung dugi aksés ka layanan finansial anu disebut salaku unbanked atanapi underbanked visinil.

Akses ka_pamaréntah-diayakeun_informasi / Kabebasan hukum inpormasi ku nagara:

Hukum kabébasan inpormasi ngamungkinkeun aksés ku masarakat umum kana data anu dicekel ku pamaréntah nasional. Munculna kabébasan panerapan inpormasi mangrupikeun réspon kana paningkatan rasa teu puas ku kerahasiaan ngeunaan kamekaran kabijakan pamaréntah sareng nyandak kaputusan. Dina taun-taun ayeuna aksés ka Act Act inpormasi ogé parantos dianggo. Aranjeunna netepkeun prosés hukum "leres-terang" ku naon pamundut tiasa dilakukeun pikeun inpormasi anu dicekel pamaréntah, pikeun ditampi kalayan bébas atanapi ku biaya minimal, ngalarang pengecualian standar. Ogé sagala rupa disebut catetan terbuka , atanapi hukum sinar panonpoé , pamaréntah biasana kabeungkeut ku tugas pikeun nyebarkeun sareng ngamajukeun kabuka. Di seueur nagara aya jaminan konstitusional pikeun hak aksés kana inpormasi, tapi ieu biasana henteu dianggo upami panerapan dukungan khusus henteu aya. Salaku tambahan, Tujuan Pembangunan Berkelanjutan PBB 16 ngagaduhan udagan pikeun mastikeun aksés umum kana inpormasi sareng panangtayungan kabebasan fundamental salaku sarana pikeun mastikeun lembaga anu akuntabel, inklusif sareng adil.

Akses ka_government_information / Kabebasan hukum inpormasi ku nagara:

Hukum kabébasan inpormasi ngamungkinkeun aksés ku masarakat umum kana data anu dicekel ku pamaréntah nasional. Munculna kabébasan panerapan inpormasi mangrupikeun réspon kana paningkatan rasa teu puas ku kerahasiaan ngeunaan kamekaran kabijakan pamaréntah sareng nyandak kaputusan. Dina taun-taun ayeuna aksés ka Act Act inpormasi ogé parantos dianggo. Aranjeunna netepkeun prosés hukum "leres-terang" ku naon pamundut tiasa dilakukeun pikeun inpormasi anu dicekel pamaréntah, pikeun ditampi kalayan bébas atanapi ku biaya minimal, ngalarang pengecualian standar. Ogé sagala rupa disebut catetan terbuka , atanapi hukum sinar panonpoé , pamaréntah biasana kabeungkeut ku tugas pikeun nyebarkeun sareng ngamajukeun kabuka. Di seueur nagara aya jaminan konstitusional pikeun hak aksés kana inpormasi, tapi ieu biasana henteu dianggo upami panerapan dukungan khusus henteu aya. Salaku tambahan, Tujuan Pembangunan Berkelanjutan PBB 16 ngagaduhan udagan pikeun mastikeun aksés umum kana inpormasi sareng panangtayungan kabebasan fundamental salaku sarana pikeun mastikeun lembaga anu akuntabel, inklusif sareng adil.

Akses ka_healthcare_for_migrants_in_Portugal / aksés kana kasehatan pikeun pendatang di Portugal:

Perawatan kasihatan sacara universal di Portugal. Layanan publik, Layanan Podomoro Nasional, tiasa diaksés ku sadayana jalma, sanaos kaayaan tagihan anu béda.

Akses ka_higher_education / Access to Higher Education:

The Access to Higher Education (HE) Diploma mangrupikeun kualifikasi Inggris anu nyiapkeun mahasiswa - biasana 19+ - pikeun diajar salaku sarjana di universitas. Diploma dirancang pikeun jalma anu hoyong diajar di paguron luhur tapi anu tinggaleun sakola tanpa ngahontal kualifikasi Level 3, sapertos A-Levels. Sakali réngsé, diploma aksés diayakeun dina posisi anu sami sareng A-Levels, ngamungkinkeun anu gaduh kanggo diajar gelar BA, gelar BSc, HNCs, HNDs, LLBs sareng gelar sarjana anu sanés. Kerangka nasional parantos aya ti saprak 1989. Badan Penjaminan Mutu (QAA), aksés ka badan pangaturan HE, parantos tanggel waler pikeun kerangka ieu di Inggris, Wales sareng Irlandia Kalér ti saprak didirikeun taun 1997.

Akses ka_informasi / Kabebasan inpormasi:

Kabebasan inpormasi mangrupikeun kabébasan jalma atanapi jalma pikeun nyebarkeun sareng nyéépkeun inpormasi. Akses kana inpormasi nyaéta kamampuan pikeun saurang individu pikeun milari, nampi sareng ngabagi inpormasi sacara épéktip. Ieu sakapeung kalebet "élmu, pribumi, sareng élmu tradisional; kabébasan inpormasi, ngawangun sumber terbuka kabuka, kalebet Internét kabuka sareng standar kabuka, sareng aksés kabuka sareng kasadiaan data; pelestarian warisan digital; hormat kana keragaman budaya sareng linguistik, sapertos salaku ngabina aksés kana kontén lokal dina basa anu tiasa diaksés; pendidikan kualitas pikeun sadayana, kalebet saumur hirup sareng e-learning; difusi média anyar sareng literasi inpormasi sareng katerampilan, sareng kalebetan sosial online, kalebet ngungkulan kateusaruaan dumasar kana katerampilan, pendidikan, gender, umur, ras, étnis, sareng aksés ku jalma-jalma cacat; sareng pamekaran konéktipitas sareng TIK anu terjangkau, kalebet mobile, Internet, sareng infrastruktur broadband ".

Aksés ka_information_act / aksés kana inpormasi Act:

The Access to Information Act atanapi Informasi Act mangrupikeun Undang-Undang Kanada anu nyayogikeun hak aksés kana inpormasi dina kadali lembaga pamaréntah féderal. Ti taun 2020, Undang-undang ieu ngamungkinkeun "jalma anu mayar $ 5 kanggo nyungkeun file féderal". Ayat 2. (1) Undang - Undang ("Tujuan") nyatakeun yén inpormasi pamaréntahan kedah sayogi pikeun masarakat, tapi kalayan aya pengecualian pikeun hak aksés anu kedah diwatesan sareng spésifik, sareng kaputusan ngeunaan panyingkepan inpormasi pamaréntah kedah ditinjau sacara mandiri ti pamaréntah. Paragraf salajengna masihan tanggung jawab pikeun marios ieu ka Komisaris Inpormasi, anu ngalaporkeun langsung ka parlemén tibatan pamaréntah anu kawasa. Nanging, Undang - undang ieu nyayogikeun komisaris kakuatan pikeun ngan ukur nyarankeun tibatan maksa ngaleupaskeun inpormasi anu dipénta yén komisaris hakim henteu tunduk kana pengecualian anu ditetepkeun dina Undang - Undang éta .

Akses ka_informasi_in_Bang Bangladesh / aksés kana inpormasi di Bangladés:

Akses kana Peresihan Kantor Perdana Menteri mangrupikeun program agenda Digital Bangladesh pamaréntahan anu ngahususkeun dina ngenalkeun inovasi layanan publik anu dipuseurkeun ku warga pikeun nyederhanakeun pangiriman jasa masarakat sareng ningkatkeun kahirupan warga nagara ku cara ningkatkeun transparansi, ningkatkeun pamaréntahan sareng ngirangan waktos, kasusah sareng biaya kéngingkeun palayanan pamaréntah.

Aksés ka_information_in_South_Africa / aksés kana inpormasi di Afrika Kidul:

Nawiskeun aksés warga kana inpormasi dicekel nagara mangrupikeun "salah sahiji cara anu paling épéktip pikeun ngajagaan nilai konstitusional transparansi, kabuka, partisipasi sareng akuntabilitas." Currie sareng De Waal nunjukkeun yén akuntabilitas moal kahontal upami pamaréntah ngagaduhan monopoli inpormasi anu ngawartosan tindakan sareng kaputusannana. Akses kana inpormasi henteu ngan ukur dasar pikeun démokrasi partisipatip anu fungsina leres, tapi ogé ningkatkeun kapercayaan masarakat kana pamaréntahan sareng ningkatkeun legitimasi na. Aya ogé, numutkeun ka Cora Hoexter,

seueur manpaat anu sanés anu bakal dipimilik. Misalna, aksés kana inpormasi ngahalangan korupsi, wenang sareng kalakuan pamaréntahan anu salah. Éta ngagampangkeun perlindungan hak, hal anu gampang dibuktikeun dina hal kaadilan administrasi. Sapertos alesan tindakan administrasi, aksés kana inpormasi dicekel nagara tiasa janten bantosan anu hébat pikeun jalma anu curiga yén hakna pikeun kaadilan administrasi parantos dilanggar sareng dina prosés ngawangun kasus.

Aksés ka_information_in_South_African_law / aksés kana inpormasi di Afrika Kidul:

Nawiskeun aksés warga kana inpormasi dicekel nagara mangrupikeun "salah sahiji cara anu paling épéktip pikeun ngajagaan nilai konstitusional transparansi, kabuka, partisipasi sareng akuntabilitas." Currie sareng De Waal nunjukkeun yén akuntabilitas moal kahontal upami pamaréntah ngagaduhan monopoli inpormasi anu ngawartosan tindakan sareng kaputusannana. Akses kana inpormasi henteu ngan ukur dasar pikeun démokrasi partisipatip anu fungsina leres, tapi ogé ningkatkeun kapercayaan masarakat kana pamaréntahan sareng ningkatkeun legitimasi na. Aya ogé, numutkeun ka Cora Hoexter,

seueur manpaat anu sanés anu bakal dipimilik. Misalna, aksés kana inpormasi ngahalangan korupsi, wenang sareng kalakuan pamaréntahan anu salah. Éta ngagampangkeun perlindungan hak, hal anu gampang dibuktikeun dina hal kaadilan administrasi. Sapertos alesan tindakan administrasi, aksés kana inpormasi dicekel nagara tiasa janten bantosan anu hébat pikeun jalma anu curiga yén hakna pikeun kaadilan administrasi parantos dilanggar sareng dina prosés ngawangun kasus.

Aksés ka_insight / aksés kana wawasan:

Akses ka Insight mangrupikeun halaman wéb Theravada Budha anu nyayogikeun aksés kana seueur téks anu ditarjamahkeun tina Tipitaka, sareng bahan kontemporer anu diterbitkeun ku Buddhist Publication Society sareng seueur guru ti Tradisi Leuweung Thailand.

Akses kana_kamaradilan / Akses ka Inisiatif Kaadilan:

Akses kana prakarsa kaadilan sareng program dirancang pikeun nyayogikeun jasa hukum pikeun populasi anu sanésna kasusah kéngingkeun naséhat légal sareng perwakilan. Tanpa aksés kana kaadilan, jalma-jalma henteu tiasa pinuh ngagunakeun hak-hakna, nangtang diskriminasi, atanapi nanggungjawaban kana kaputusan anu nyandak kaputusan.

Akses ka_pengetahuan / Akses kana gerakan Pangaweruh:

Gerakan Akses ka Pangetahuan ( A2K ) mangrupikeun kumpulan kelompok masarakat sipil, pamaréntahan, sareng individu anu ngagabung kana ideu yén aksés kana élmu kedah dikaitkeun sareng prinsip dasar kaadilan, kabébasan, sareng pangwangunan ékonomi.

Akses ka_pengetahuan_pindah / aksés kana gerakan Pangetahuan:

Gerakan Akses ka Pangetahuan ( A2K ) mangrupikeun kumpulan kelompok masarakat sipil, pamaréntahan, sareng individu anu ngagabung kana ideu yén aksés kana élmu kedah dikaitkeun sareng prinsip dasar kaadilan, kabébasan, sareng pangwangunan ékonomi.

Aksés ka_médis / aksés kana ubar:

Akses kana pangobatan nunjukkeun kamampuan anu wajar pikeun jalma-jalma pikeun kéngingkeun ubar-ubaran anu diperyogikeun pikeun ngahontal kaséhatan. Aksés sapertos sapertos dianggap bagian tina hak kaséhatan sakumaha didukung ku hukum internasional saprak 1946.

Aksés ka_megaliths / lawang Megalithic:

Lawang mégalitik mangrupikeun ciri arsitéktur anu ngamungkinkeun aksés kana makam atanapi struktur megalitikum. Desain lawang kedah ngégél aksés kana struktur kultus sapertos anu tiasa kéngingkeun aksés ka pedalaman deui, bahkan saatos lami, pikeun ngalakukeun ritual. Pikeun tujuan éta, palaku arsitéktur megalith Nordik, budaya Wartberg sareng budaya Horgen, nganggo sababaraha varian, anu ogé aya di daérah megalitik sanés dina bentuk anu idéntik atanapi rada dirobih.

Akses ka_publik_informasi / aksés kana inpormasi umum di Éropa:

Akses kana inpormasi umum sareng kabébasan inpormasi ( FOI ) ngarujuk kana hak pikeun ngaksés inpormasi anu dicekel ku badan masarakat anu dikenal ogé salaku "hak terang". Akses kana inpormasi umum dianggap penting pisan pikeun fungsi sistem demokrasi anu épéktip, sabab ningkatkeun akuntabilitas pamaréntahan sareng pejabat publik, ningkatkeun partisipasi masarakat sareng ngamungkinkeun partisipasi anu diinpormasi kana kahirupan masarakat. Premis dasar hak pikeun ngaksés inpormasi umum nyaéta yén inpormasi anu dicekel ku lembaga pamaréntah dina prinsipna umum sareng tiasa disumputkeun ngan ukur dumasar alesan anu sah anu kedah dijentrekeun dina undang-undang. Akses kana inpormasi umum dumasar kana prinsip yén dina sistem demokratis jalma kedah dina kaayaan aksés dina inpormasi anu lega pikeun ilubiung sacara efektif dina kahirupan masarakat ogé dina hal-hal anu mangaruhanana.

Akses ka_publik_informasi_in_Albania / Akses kana inpormasi umum di Albania:

Akses kana inpormasi umum sareng kabébasan inpormasi (FOI) ngarujuk kana hak pikeun ngaksés inpormasi anu dicekel ku badan masarakat anu dikenal ogé salaku "hak terang". Akses kana inpormasi umum dianggap penting pisan pikeun fungsi sistem demokrasi anu épéktip, sabab ningkatkeun akuntabilitas pamaréntahan sareng pejabat publik, ngadorong partisipasi masarakat sareng ngamungkinkeun partisipasi anu diinpormasi kana kahirupan masarakat. Premis dasar hak pikeun ngaksés inpormasi umum nyaéta yén inpormasi anu dicekel ku lembaga pamaréntah dina prinsipna umum sareng tiasa disumputkeun ngan ukur dumasar alesan anu sah anu kedah dijentrekeun dina undang-undang.

Akses ka_publik_informasi_in_Armenia / aksés kana inpormasi umum di Armenia:

Akses kana inpormasi umum sareng kabébasan inpormasi (FOI) ngarujuk kana hak pikeun ngaksés inpormasi anu dicekel ku badan masarakat anu dikenal ogé salaku "hak terang". Akses kana inpormasi umum dianggap penting pisan pikeun fungsi sistem demokrasi anu épéktip, sabab ningkatkeun akuntabilitas pamaréntahan sareng pejabat publik, ngadorong partisipasi masarakat sareng ngamungkinkeun partisipasi anu diinpormasi kana kahirupan masarakat. Premis dasar hak pikeun ngaksés inpormasi umum nyaéta yén inpormasi anu dicekel ku lembaga pamaréntah dina prinsipna umum sareng tiasa disumputkeun ngan ukur dumasar alesan anu sah anu kedah dijentrekeun dina undang-undang. Akses kana inpormasi umum dumasar kana prinsip yén dina sistem demokratis jalma kedah dina kaayaan aksés dina inpormasi anu lega pikeun ilubiung sacara efektif dina kahirupan masarakat ogé dina hal-hal anu mangaruhanana.

Aksés ka_publik_information_in_Bosnia_and_Herzegovina / aksés kana inpormasi umum di Bosnia sareng Herzegovina:

Akses kana inpormasi umum sareng kabébasan inpormasi (FOI) ngarujuk kana hak pikeun ngaksés inpormasi anu dicekel ku badan masarakat anu dikenal ogé salaku "hak terang". Akses kana inpormasi umum dianggap penting pisan pikeun fungsi sistem demokrasi anu épéktip, sabab ningkatkeun akuntabilitas pamaréntahan sareng pejabat publik, ngadorong partisipasi masarakat sareng ngamungkinkeun partisipasi anu diinpormasi kana kahirupan masarakat. Premis dasar hak pikeun ngaksés inpormasi umum nyaéta yén inpormasi anu dicekel ku lembaga pamaréntah dina prinsipna umum sareng tiasa disumputkeun ngan ukur dumasar alesan anu sah anu kedah dijentrekeun dina undang-undang.

Akses ka_publik_informasi_in_Bulgaria / Akses kana inpormasi umum di Bulgaria:

Akses kana inpormasi umum sareng kabebasan inpormasi (FOI) ngarujuk kana hak aksés kana inpormasi anu dicekel ku badan publik anu ogé dikenal salaku "hak terang". Akses kana inpormasi umum dianggap penting pisan pikeun fungsi sistem demokrasi anu épéktip, sabab ningkatkeun akuntabilitas pamaréntahan sareng pejabat publik, ngadorong partisipasi masarakat sareng ngamungkinkeun partisipasi anu diinpormasi kana kahirupan masarakat. Premis dasar hak aksés kana inpormasi umum nyaéta yén inpormasi anu dicekel ku lembaga pamaréntahan sacara prinsip umum sareng tiasa disumputkeun ngan ukur dumasar alesan anu sah anu kedah dijentrekeun dina hukum.

Aksés ka_publik_information_in_Croatia / aksés kana inpormasi umum di Kroasia:


Akses kana inpormasi umum sareng kabebasan inpormasi (FOI) ngarujuk kana hak aksés kana inpormasi anu dicekel ku badan publik anu ogé dikenal salaku "hak terang". Akses kana inpormasi umum dianggap penting pisan pikeun fungsi sistem demokrasi anu épéktip, sabab ningkatkeun akuntabilitas pamaréntahan sareng pejabat publik, ngadorong partisipasi masarakat sareng ngamungkinkeun partisipasi anu diinpormasi kana kahirupan masarakat. Premis dasar hak aksés kana inpormasi umum nyaéta yén inpormasi anu dicekel ku lembaga pamaréntahan sacara prinsip umum sareng tiasa disumputkeun ngan ukur dumasar alesan anu sah anu kedah dijentrekeun dina hukum.

Akses ka_public_information_in_Cyprus / Akses kana inpormasi umum di Siprus:

Akses kana inpormasi umum sareng kabebasan inpormasi (FOI) ngarujuk kana hak aksés kana inpormasi anu dicekel ku badan publik anu ogé dikenal salaku "hak terang". Akses kana inpormasi umum dianggap penting pisan pikeun fungsi sistem demokrasi anu épéktip, sabab ningkatkeun akuntabilitas pamaréntahan sareng pejabat publik, ngadorong partisipasi masarakat sareng ngamungkinkeun partisipasi anu diinpormasi kana kahirupan masarakat. Premis dasar hak aksés kana inpormasi umum nyaéta yén inpormasi anu dicekel ku lembaga pamaréntahan sacara prinsip umum sareng tiasa disumputkeun ngan ukur dumasar alesan anu sah anu kedah dijentrekeun dina hukum.

Aksés ka_publik_information_in_Europe / aksés kana inpormasi umum di Éropa:

Akses kana inpormasi umum sareng kabébasan inpormasi ( FOI ) ngarujuk kana hak pikeun ngaksés inpormasi anu dicekel ku badan masarakat anu dikenal ogé salaku "hak terang". Akses kana inpormasi umum dianggap penting pisan pikeun fungsi sistem demokrasi anu épéktip, sabab ningkatkeun akuntabilitas pamaréntahan sareng pejabat publik, ningkatkeun partisipasi masarakat sareng ngamungkinkeun partisipasi anu diinpormasi kana kahirupan masarakat. Premis dasar hak pikeun ngaksés inpormasi umum nyaéta yén inpormasi anu dicekel ku lembaga pamaréntah dina prinsipna umum sareng tiasa disumputkeun ngan ukur dumasar alesan anu sah anu kedah dijentrekeun dina undang-undang. Akses kana inpormasi umum dumasar kana prinsip yén dina sistem demokratis jalma kedah dina kaayaan aksés dina inpormasi anu lega pikeun ilubiung sacara efektif dina kahirupan masarakat ogé dina hal-hal anu mangaruhanana.

Aksés ka_publik_information_in_Georgia / aksés kana inpormasi umum di Georgia:

Akses kana inpormasi umum sareng kabébasan inpormasi (FOI) ngarujuk kana hak pikeun ngaksés inpormasi anu dicekel ku badan masarakat anu dikenal ogé salaku "hak terang". Akses kana inpormasi umum dianggap penting pisan pikeun fungsi sistem demokrasi anu épéktip, sabab ningkatkeun akuntabilitas pamaréntahan sareng pejabat publik, ngadorong partisipasi masarakat sareng ngamungkinkeun partisipasi anu diinpormasi kana kahirupan masarakat. Premis dasar hak pikeun ngaksés inpormasi umum nyaéta yén inpormasi anu dicekel ku lembaga pamaréntah dina prinsipna umum sareng tiasa disumputkeun ngan ukur dumasar alesan anu sah anu kedah dijentrekeun dina undang-undang.

Akses ka_public_information_in_Greece / Akses kana inpormasi umum di Yunani:

Akses kana inpormasi umum sareng kabebasan inpormasi (FOI) ngarujuk kana hak aksés kana inpormasi anu dicekel ku badan publik anu ogé dikenal salaku "hak terang". Akses kana inpormasi umum dianggap penting pisan pikeun fungsi sistem demokrasi anu épéktip, sabab ningkatkeun akuntabilitas pamaréntahan sareng pejabat publik, ngadorong partisipasi masarakat sareng ngamungkinkeun partisipasi anu diinpormasi kana kahirupan masarakat. Premis dasar hak aksés kana inpormasi umum nyaéta yén inpormasi anu dicekel ku lembaga pamaréntahan sacara prinsip umum sareng tiasa disumputkeun ngan ukur dumasar alesan anu sah anu kedah dijentrekeun dina hukum.

Akses ka_publik_informasi_in_Kosovo / Akses kana inpormasi umum di Kosovo:

Akses kana inpormasi umum sareng kabebasan inpormasi (FOI) ngarujuk kana hak aksés kana inpormasi anu dicekel ku badan publik anu ogé dikenal salaku "hak terang". Akses kana inpormasi umum dianggap penting pisan pikeun fungsi sistem demokrasi anu épéktip, sabab ningkatkeun akuntabilitas pamaréntahan sareng pejabat publik, ngadorong partisipasi masarakat sareng ngamungkinkeun partisipasi anu diinpormasi kana kahirupan masarakat. Premis dasar hak aksés kana inpormasi umum nyaéta yén inpormasi anu dicekel ku lembaga pamaréntahan sacara prinsip umum sareng tiasa disumputkeun ngan ukur dumasar alesan anu sah anu kedah dijentrekeun dina hukum.

Akses ka_publik_informasi_in_Moldova / aksés kana inpormasi umum di Moldova:

Akses kana inpormasi umum sareng kabébasan inpormasi (FOI) ngarujuk kana hak pikeun ngaksés inpormasi anu dicekel ku badan masarakat anu dikenal ogé salaku "hak terang". Akses kana inpormasi umum dianggap penting pisan pikeun fungsi sistem demokrasi anu épéktip, sabab ningkatkeun akuntabilitas pamaréntahan sareng pejabat publik, ngadorong partisipasi masarakat sareng ngamungkinkeun partisipasi anu diinpormasi kana kahirupan masarakat. Premis dasar hak pikeun ngaksés inpormasi umum nyaéta yén inpormasi anu dicekel ku lembaga pamaréntah dina prinsipna umum sareng tiasa disumputkeun ngan ukur dumasar alesan anu sah anu kedah dijentrekeun dina undang-undang.

Akses ka_public_information_in_Montenegro / Akses kana inpormasi umum di Monténégro:

Akses kana inpormasi umum sareng kabebasan inpormasi (FOI) ngarujuk kana hak aksés kana inpormasi anu dicekel ku badan publik anu ogé dikenal salaku "hak terang". Akses kana inpormasi umum dianggap penting pisan pikeun fungsi sistem demokrasi anu épéktip, sabab ningkatkeun akuntabilitas pamaréntahan sareng pejabat publik, ngadorong partisipasi masarakat sareng ngamungkinkeun partisipasi anu diinpormasi kana kahirupan masarakat. Premis dasar hak aksés kana inpormasi umum nyaéta yén inpormasi anu dicekel ku lembaga pamaréntahan sacara prinsip umum sareng tiasa disumputkeun ngan ukur dumasar alesan anu sah anu kedah dijentrekeun dina hukum.

Aksés ka_publik_information_in_North_Macedonia / aksés kana inpormasi umum di Makedon Kalér:

Akses kana inpormasi umum sareng kabebasan inpormasi (FOI) ngarujuk kana hak aksés kana inpormasi anu dicekel ku badan publik anu ogé dikenal salaku "hak terang". Akses kana inpormasi umum dianggap penting pisan pikeun fungsi sistem demokrasi anu épéktip, sabab ningkatkeun akuntabilitas pamaréntahan sareng pejabat publik, ngadorong partisipasi masarakat sareng ngamungkinkeun partisipasi anu diinpormasi kana kahirupan masarakat. Premis dasar hak aksés kana inpormasi umum nyaéta yén inpormasi anu dicekel ku lembaga pamaréntahan sacara prinsip umum sareng tiasa disumputkeun ngan ukur dumasar alesan anu sah anu kedah dijentrekeun dina hukum.

Akses ka_publik_informasi_in_Romania / aksés kana inpormasi umum di Romania:

Akses kana inpormasi umum sareng kabebasan inpormasi (FOI) ngarujuk kana hak aksés kana inpormasi anu dicekel ku badan publik anu ogé dikenal salaku "hak terang". Akses kana inpormasi umum dianggap penting pisan pikeun fungsi sistem demokrasi anu épéktip, sabab ningkatkeun akuntabilitas pamaréntahan sareng pejabat publik, ngadorong partisipasi masarakat sareng ngamungkinkeun partisipasi anu diinpormasi kana kahirupan masarakat. Premis dasar hak aksés kana inpormasi umum nyaéta yén inpormasi anu dicekel ku lembaga pamaréntahan sacara prinsip umum sareng tiasa disumputkeun ngan ukur dumasar alesan anu sah anu kedah dijentrekeun dina hukum.

Akses ka_public_information_in_Serbia / aksés kana inpormasi umum di Sérbia:

Akses kana inpormasi umum sareng kabebasan inpormasi (FOI) ngarujuk kana hak aksés kana inpormasi anu dicekel ku badan publik anu ogé dikenal salaku "hak terang". Akses kana inpormasi umum dianggap penting pisan pikeun fungsi sistem demokrasi anu épéktip, sabab ningkatkeun akuntabilitas pamaréntahan sareng pejabat publik, ngadorong partisipasi masarakat sareng ngamungkinkeun partisipasi anu diinpormasi kana kahirupan masarakat. Premis dasar hak aksés kana inpormasi umum nyaéta yén inpormasi anu dicekel ku lembaga pamaréntahan sacara prinsip umum sareng tiasa disumputkeun ngan ukur dumasar alesan anu sah anu kedah dijentrekeun dina hukum.

Akses ka_publik_informasi_in_Slovenia / aksés kana inpormasi umum di Slovenia:

Akses kana inpormasi umum sareng kabebasan inpormasi (FOI) ngarujuk kana hak aksés kana inpormasi anu dicekel ku badan publik anu ogé dikenal salaku "hak terang". Akses kana inpormasi umum dianggap penting pisan pikeun fungsi sistem demokrasi anu épéktip, sabab ningkatkeun akuntabilitas pamaréntahan sareng pejabat publik, ngadorong partisipasi masarakat sareng ngamungkinkeun partisipasi anu diinpormasi kana kahirupan masarakat. Premis dasar hak aksés kana inpormasi umum nyaéta yén inpormasi anu dicekel ku lembaga pamaréntahan sacara prinsip umum sareng tiasa disumputkeun ngan ukur dumasar alesan anu sah anu kedah dijentrekeun dina hukum.

Akses ka_public_information_in_Turkey / aksés kana inpormasi umum di Turki:

Akses kana inpormasi umum sareng kabebasan inpormasi (FOI) ngarujuk kana hak aksés kana inpormasi anu dicekel ku badan publik anu ogé dikenal salaku "hak terang". Akses kana inpormasi umum dianggap penting pisan pikeun fungsi sistem demokrasi anu épéktip, sabab ningkatkeun akuntabilitas pamaréntahan sareng pejabat publik, ngadorong partisipasi masarakat sareng ngamungkinkeun partisipasi anu diinpormasi kana kahirupan masarakat. Premis dasar hak aksés kana inpormasi umum nyaéta yén inpormasi anu dicekel ku lembaga pamaréntahan sacara prinsip umum sareng tiasa disumputkeun ngan ukur dumasar alesan anu sah anu kedah dijentrekeun dina hukum.

Akses ka_publik_informasi_in_Ukraine / Akses kana inpormasi umum di Ukraina:

Akses kana inpormasi umum sareng kabebasan inpormasi (FOI) ngarujuk kana hak aksés kana inpormasi anu dicekel ku badan publik anu ogé dikenal salaku "hak terang". Akses kana inpormasi umum dianggap penting pisan pikeun fungsi sistem demokrasi anu épéktip, sabab ningkatkeun akuntabilitas pamaréntahan sareng pejabat publik, ngadorong partisipasi masarakat sareng ngamungkinkeun partisipasi anu diinpormasi kana kahirupan masarakat. Premis dasar hak aksés kana inpormasi umum nyaéta yén inpormasi anu dicekel ku lembaga pamaréntahan sacara prinsip umum sareng tiasa disumputkeun ngan ukur dumasar alesan anu sah anu kedah dijentrekeun dina hukum.

Aksés ka_publik_information_in_the_Republic_of_Macedonia / aksés kana inpormasi umum di Makédonia Kalér:

Akses kana inpormasi umum sareng kabebasan inpormasi (FOI) ngarujuk kana hak aksés kana inpormasi anu dicekel ku badan publik anu ogé dikenal salaku "hak terang". Akses kana inpormasi umum dianggap penting pisan pikeun fungsi sistem demokrasi anu épéktip, sabab ningkatkeun akuntabilitas pamaréntahan sareng pejabat publik, ngadorong partisipasi masarakat sareng ngamungkinkeun partisipasi anu diinpormasi kana kahirupan masarakat. Premis dasar hak aksés kana inpormasi umum nyaéta yén inpormasi anu dicekel ku lembaga pamaréntahan sacara prinsip umum sareng tiasa disumputkeun ngan ukur dumasar alesan anu sah anu kedah dijentrekeun dina hukum.

Aksés ka_research / Access2Research:

Access2Research mangrupikeun kampanye di Amérika Serikat pikeun reformasi penerbitan jurnal akademik anu dipimpin ku pangacara aksés terbuka Michael W. Carroll, Heather Joseph, Mike Rossner, sareng John Wilbanks.

Akses ka_the_Region% 27s_Core / Access to the Region's Core:

Akses kana Region's Core ( ARC ) mangrupikeun proyék commuter-rail anu diusulkeun pikeun ningkatkeun kapasitas jasa panumpang dina New Jersey Transit (NJT) antara Secaucus Junction di New Jersey sareng Manhattan di New York City. Prasarana anyar bakal kalebet jalur anyar, buruan rel énggal, sareng torowongan handapeun Walungan Hudson. Stasion anyar anu padeukeut sareng Stasion Penn New York badé didamel nalika ngajalankeun langkung karéta kana stasiun anu ayeuna dianggap teu dimungkinkeun. Perkiraan anggaran pikeun proyek éta $ 8,7 milyar. Pangwangunan dimimitian dina pertengahan taun 2009 sareng proyek dijadwalkeun pikeun parantosan di 2018, tapi éta dibatalkeun dina Oktober 2010 ku Chris Christie, gubernur New Jersey, anu nyebatkeun kamungkinan overruns biaya sareng nagara urang kurang dana. Genep ratus juta dolar parantos nyéépkeun proyék éta.

Akses ka_the_Region% 27s_Core-Mass_Transit_Tunnel / Access to the Region's Core:

Akses kana Region's Core ( ARC ) mangrupikeun proyék commuter-rail anu diusulkeun pikeun ningkatkeun kapasitas jasa panumpang dina New Jersey Transit (NJT) antara Secaucus Junction di New Jersey sareng Manhattan di New York City. Prasarana anyar bakal kalebet jalur anyar, buruan rel énggal, sareng torowongan handapeun Walungan Hudson. Stasion anyar anu padeukeut sareng Stasion Penn New York badé didamel nalika ngajalankeun langkung karéta kana stasiun anu ayeuna dianggap teu dimungkinkeun. Perkiraan anggaran pikeun proyek éta $ 8,7 milyar. Pangwangunan dimimitian dina pertengahan taun 2009 sareng proyek dijadwalkeun pikeun parantosan di 2018, tapi éta dibatalkeun dina Oktober 2010 ku Chris Christie, gubernur New Jersey, anu nyebatkeun kamungkinan overruns biaya sareng nagara urang kurang dana. Genep ratus juta dolar parantos nyéépkeun proyék éta.

Akses ka_the_Region% 27s_Core_ (ARC) / Akses kana Inti Daérah:

Akses kana Region's Core ( ARC ) mangrupikeun proyék commuter-rail anu diusulkeun pikeun ningkatkeun kapasitas jasa panumpang dina New Jersey Transit (NJT) antara Secaucus Junction di New Jersey sareng Manhattan di New York City. Prasarana anyar bakal kalebet jalur anyar, buruan rel énggal, sareng torowongan handapeun Walungan Hudson. Stasion anyar anu padeukeut sareng Stasion Penn New York badé didamel nalika ngajalankeun langkung karéta kana stasiun anu ayeuna dianggap teu dimungkinkeun. Perkiraan anggaran pikeun proyek éta $ 8,7 milyar. Pangwangunan dimimitian dina pertengahan taun 2009 sareng proyek dijadwalkeun pikeun parantosan di 2018, tapi éta dibatalkeun dina Oktober 2010 ku Chris Christie, gubernur New Jersey, anu nyebatkeun kamungkinan overruns biaya sareng nagara urang kurang dana. Genep ratus juta dolar parantos nyéépkeun proyék éta.

Akses ka_the_Regions_Core / Access to the Region's Core:

Akses kana Region's Core ( ARC ) mangrupikeun proyék commuter-rail anu diusulkeun pikeun ningkatkeun kapasitas jasa panumpang dina New Jersey Transit (NJT) antara Secaucus Junction di New Jersey sareng Manhattan di New York City. Prasarana anyar bakal kalebet jalur anyar, buruan rel énggal, sareng torowongan handapeun Walungan Hudson. Stasion anyar anu padeukeut sareng Stasion Penn New York badé didamel nalika ngajalankeun langkung karéta kana stasiun anu ayeuna dianggap teu dimungkinkeun. Perkiraan anggaran pikeun proyek éta $ 8,7 milyar. Pangwangunan dimimitian dina pertengahan taun 2009 sareng proyek dijadwalkeun pikeun parantosan di 2018, tapi éta dibatalkeun dina Oktober 2010 ku Chris Christie, gubernur New Jersey, anu nyebatkeun kamungkinan overruns biaya sareng nagara urang kurang dana. Genep ratus juta dolar parantos nyéépkeun proyék éta.

Aksés ka_the_Region% E2% 80% 99s_Core / Access to the Region's Core:

Akses kana Region's Core ( ARC ) mangrupikeun proyék commuter-rail anu diusulkeun pikeun ningkatkeun kapasitas jasa panumpang dina New Jersey Transit (NJT) antara Secaucus Junction di New Jersey sareng Manhattan di New York City. Prasarana anyar bakal kalebet jalur anyar, buruan rel énggal, sareng torowongan handapeun Walungan Hudson. Stasion anyar anu padeukeut sareng Stasion Penn New York badé didamel nalika ngajalankeun langkung karéta kana stasiun anu ayeuna dianggap teu dimungkinkeun. Perkiraan anggaran pikeun proyek éta $ 8,7 milyar. Pangwangunan dimimitian dina pertengahan taun 2009 sareng proyek dijadwalkeun pikeun parantosan di 2018, tapi éta dibatalkeun dina Oktober 2010 ku Chris Christie, gubernur New Jersey, anu nyebatkeun kamungkinan overruns biaya sareng nagara urang kurang dana. Genep ratus juta dolar parantos nyéépkeun proyék éta.

Token aksés / Token aksés:

Dina sistem komputer, token aksés ngandung kredensial kaamanan pikeun sési login sareng ngaidéntifikasi pangguna, grup pangguna, kaistiméwaan pangguna, sareng, dina sababaraha kasus, aplikasi khusus. Ilaharna saurang tiasa dipenta pikeun nuliskeun token aksés tibatan kecap akses anu biasana.

Aksés tucson / aksés Tucson:

Access Tucson mangrupikeun stasiun aksés umum anu aya di Tucson, Arizona anu dioperasikeun ku THE TUCSON Community CABLE CORPORATION. Stasion ieu dimimitian di 1984 ku pangadeg sareng présidén Sam Behrend. Stasion ieu mimitina aya di 124 E. Broadway sareng fokus kana sababaraha acara ti perkawis lokal, politik sareng masalah kaagamaan. Pendanaan na sumping tina kombinasi dukungan publik, pendidikan sareng aksés aksés pamaréntah (PEG) ti panyadia televisi kabel lokal, biaya pikeun kelas sareng kaanggotaan, sumbangan sareng usaha penggalangan dana.

Jenis aksés / Ada (bahasa pamrograman):

Ada mangrupikeun bahasa pamrograman tingkat luhur anu terstruktur, diketik, imperatif, sareng berorientasi obyék, diperpanjang tina Pascal sareng basa sanésna. Éta parantos ngagaduhan dukungan basa pikeun desain ku kontrak (DbC), ngetik anu kuat pisan, kasaruaan anu jelas, tugas, ngalirkeun pesen sinkron, objék anu dijaga, sareng non-determinism. Ada ningkatkeun kaamanan kode sareng katerapan ku ngagunakeun kompiler pikeun milarian kasalahan dina kasalahan kasalahan runtime. Ada mangrupikeun standar téknis internasional, babarengan ditetepkeun ku Organisasi Internasional pikeun Standardisasi (ISO), sareng Komisi Elektrotéhnik Internasional (IEC). Ti taun 2020, standarna, disebat Ada 2012 sacara teu resmi, nyaéta ISO / IEC 8652: 2012.

Jenis aksés / Ada (bahasa pamrograman):

Ada mangrupikeun bahasa pamrograman tingkat luhur anu terstruktur, diketik, imperatif, sareng berorientasi obyék, diperpanjang tina Pascal sareng basa sanésna. Éta parantos ngagaduhan dukungan basa pikeun desain ku kontrak (DbC), ngetik anu kuat pisan, kasaruaan anu jelas, tugas, ngalirkeun pesen sinkron, objék anu dijaga, sareng non-determinism. Ada ningkatkeun kaamanan kode sareng katerapan ku ngagunakeun kompiler pikeun milarian kasalahan dina kasalahan kasalahan runtime. Ada mangrupikeun standar téknis internasional, babarengan ditetepkeun ku Organisasi Internasional pikeun Standardisasi (ISO), sareng Komisi Elektrotéhnik Internasional (IEC). Ti taun 2020, standarna, disebat Ada 2012 sacara teu resmi, nyaéta ISO / IEC 8652: 2012.

Ngakses vector_cache / Security-Enhanced Linux:

Security-Enhanced Linux ( SELinux ) nyaéta modul kaamanan kernel Linux anu nyayogikeun mékanisme pikeun ngadukung kabijakan kaamanan kontrol aksés, kalebet mandatory access control (MAC).

Pelanggaran aksés / Segmentasi lepat:

Dina komputasi, kasalahan ségméntasi atanapi pelanggaran aksés mangrupikeun kalepatan, atanapi kaayaan kagagalan, diangkat ku perangkat keras sareng panangtayungan mémori, ngabéjaan sistem operasi (OS) parangkat lunak parantos nyobian aksés dina mémori anu diwatesan. Dina komputer x86 standar, ieu mangrupikeun kalepatan panyalindungan umum. Kernel OS bakal, salaku réspon, biasana ngalakukeun sababaraha tindakan koréksi, umumna ngalepatkeun kalepatan kana prosés anu nyinggung ku ngirim prosés kana sinyal. Prosésna tiasa dina sababaraha kasus masang pawang sinyal kustom, ngamungkinkeun aranjeunna pulih nyalira, tapi upami sanésna nanganan sinyal standar OS dianggo, umumna ngabalukarkeun penghentian prosés anu teu normal, sareng kadang-kadang pembuangan inti.

Akses tanpa_Exklusi / Aksesibilitas tanpa Pangaluaran:

Aksesibilitas tanpa Pangaluaran mangrupikeun parpol di Kosta Rika kalayan fokus khusus dina merjuangkeun hak-hak jalma cacat. PASE umumna nyandak jabatan konservatif sosial, nentang hak LGBT, pembuahan in vitro, sareng pamisahan garéja sareng nagara.

Akses tanpa_kecualian / Aksesibilitas tanpa Pangaluaran:

Aksesibilitas tanpa Pangaluaran mangrupikeun parpol di Kosta Rika kalayan fokus khusus dina merjuangkeun hak-hak jalma cacat. PASE umumna nyandak jabatan konservatif sosial, nentang hak LGBT, pembuahan in vitro, sareng pamisahan garéja sareng nagara.

Zona aksés / Perlindungan hukum aksés ka aborsi:

Pamaréntah kadang-kadang nyandak tindakan anu dirancang pikeun ngajaga panyalindungan hukum aksés ka aborsi . Panerapan sapertos kitu sering narékahan pikeun ngajagaan fasilitas anu nyababkeun aborsi anu diinduksi ngalawan halangan, vandalisme, pikét, sareng tindakan sanésna, atanapi ngajaga pasien sareng karyawan fasilitas sapertos éta tina ancaman sareng pelecehan.

Akses% C2% A9 / Hak Cipta aksés:

Access © atanapi Access Copyright mangrupikeun nami operasi perusahaan Kanada Business Corporations Act anu nami pendaptaran resmi na nyaéta Badan Lisénsi Hak Cipta Kanada . Mangrupikeun koléksi hak cipta anu sanés nguntungkeun anu ngempelkeun panghasilan tina bisnis Kanada anu ngagaduhan lisénsi, pamaréntahan, sakola, perpustakaan sareng pangguna hak cipta anu sanés kanggo fotokopi karya cetak sareng ngadistribusikaeun artos éta ka pamilik hak-hak karya éta, sapertos panerbit sareng panulis ti Kanada sareng sakumna dunya.

Akses% E2% 93% 92 / Hak Cipta aksés:

Access © atanapi Access Copyright mangrupikeun nami operasi perusahaan Kanada Business Corporations Act anu nami pendaptaran resmi na nyaéta Badan Lisénsi Hak Cipta Kanada . Mangrupikeun koléksi hak cipta anu sanés nguntungkeun anu ngempelkeun panghasilan tina bisnis Kanada anu ngagaduhan lisénsi, pamaréntahan, sakola, perpustakaan sareng pangguna hak cipta anu sanés kanggo fotokopi karya cetak sareng ngadistribusikaeun artos éta ka pamilik hak-hak karya éta, sapertos panerbit sareng panulis ti Kanada sareng sakumna dunya.

Aksesibilitas / Aksesibilitas:

Aksesibilitas dina hartos anu dianggap di dieu ngarujuk kana desain produk, alat, jasa, atanapi lingkungan sahingga tiasa dianggo ku jalma cacat. Konsép desain aksés sareng prakték pangwangunan anu tiasa diaksés mastikeun yén "aksés langsung" sareng "aksés henteu langsung" anu hartosna kasaluyuan sareng téknologi bantosan hiji jalma.

No comments:

Post a Comment