Saturday, February 27, 2021

Accident (geology)/Glossary of geology

Kacilakaan (géologi) / Glosarium géologi:

Glosarium géologi ieu mangrupikeun daptar definisi istilah sareng konsép anu aya hubunganana sareng géologi, sub-disiplin na, sareng bidang anu aya hubunganana. Pikeun istilah sanés anu aya hubunganana sareng élmu Bumi, tingali Glosarium istilah géografi.

Kacilakaan (pilem) / kacilakaan (disambiguasi):

Kacilakaan mangrupikeun kajadian anu teu disangka-sangka sareng teu dihaja.

Kacilakaan (novel) / kacilakaan (novel):

Kacilakaan nyaéta novél 1994 ku novelis Romance Danielle Steel. Éta novél Steel anu ka-33.

Kacilakaan (filsafat) / kacilakaan (filsafat):

Kacilakaan , dina filsafat, mangrupikeun atribut anu tiasa atanapi henteu kagolong kana poko, tanpa mangaruhan hakékatna. Sanés hartosna "kacilakaan" sapertos anu dianggo dina pidato umum, kajadian kajadian, biasana ngabahayakeun.

Kacilakaan (patalimarga) / Lalu lintas tabrakan:

Tabrakan lalu lintas , anu disebut ogé tabrakan kendaraan bermotor , kacilakaan mobil , atanapi kacilakaan mobil , kajadian nalika kendaraan nabrak kendaraan anu sanésna, pejalan kaki, sato, lebu jalan, atanapi halangan cicing anu sanés, sapertos tangkal, tiang atanapi wangunan. Tabrakan lalu lintas sering nyababkeun cilaka, cacad, maot, sareng karusakan harta ogé biaya kauangan pikeun masarakat sareng individu anu kalibet. Angkutan jalan mangrupikeun kaayaan anu paling bahaya anu diungkulan ku masarakat unggal dinten, tapi korban korban tina kajadian sapertos kitu henteu langkung narik perhatian média tibatan jinis tragedi anu sanésna.

Kacilakaan 703 / Kacilakaan 703:

Kacilakaan 703 mangrupikeun pilem drama Spanyol 1962 anu diarahkeun ku José María Forqué sareng ditulis ku Vicente Coello.

Kecelakaan Naséhat_Helpline / Pitulung Nasihat kacilakaan:

Kecelakaan Naséhat Helpline (AAH) mangrupikeun teguh hukum spesialis kacilakaan pribadi sareng perusahaan manajemén klaim anu aya di Watford, Hertfordshire. Aranjeunna ahli pikeun ngabantosan jalma-jalma ngaku ganti rugi dina kaayaan perjanjian perjanjian kondisional, anu dikenal salaku no win no fee di Inggris.

Analisis kacilakaan / Analisis kacilakaan:

Analisis kacilakaan dilakukeun pikeun nangtoskeun panyabab atanapi panyabab kacilakaan sahingga nyegah kacilakaan salajengna tina jenis anu sami. Éta mangrupikeun bagian tina panyilidikan kacilakaan atanapi panyelidikan kacilakaan. Analisis ieu tiasa dilakukeun ku sababaraha ahli, kalebet élmuwan forensik, insinyur forensik atanapi panaséhat kaséhatan sareng kaamanan. Penyidik ​​kacilakaan, khususna anu aya dina industri pesawat, katelah salaku " kick-kickers ". Profesional kasihatan sareng kaamanan sareng kaamanan pasién resep nganggo istilah "insiden" salaku gaganti istilah "kacilakaan". Sipat retrospektif na hartosna yén analisis kacilakaan utamina mangrupikeun latihan penjelasan anu diarahkeun; dilakukeun ngagunakeun tiori atanapi metode anu kedah dianalisis ku analis, anu ngarahkeun cara kajadian, aspek, atanapi fitur tina fenomena kacilakaan disorot sareng dipedar.

Analisis kacilakaan_% 26_Pencegahan / Analisis kacilakaan & Pencegahan:

Analisis kacilakaan & Pencegahan mangrupikeun jurnal kasehatan masarakat anu dikaitkeun heula ku dua bulan ngeunaan pencegahan kacilakaan anu diterbitkeun ku Elsevier atas nami Asosiasi kanggo kamajuan Kedokteran Otomotif.

Analisis kacilakaan_and_Prevent / Analisis kacilakaan & Pencegahan:

Analisis kacilakaan & Pencegahan mangrupikeun jurnal kasehatan masarakat anu dikaitkeun heula ku dua bulan ngeunaan pencegahan kacilakaan anu diterbitkeun ku Elsevier atas nami Asosiasi kanggo kamajuan Kedokteran Otomotif.

Perawatan kacilakaan_and_Transport_Service / Layanan kacilakaan sareng jasa transportasi:

Layanan Perawatan Kacilakaan sareng Angkutan atanapi ACTS mangrupikeun organisasi sukarela anu nyayogikeun bantosan darurat gratis pikeun korban kacilakaan di kota Thrissur sareng Distrik Thrissur India.

Klasifikasi kacilakaan / Klasifikasi kacilakaan:

Klasifikasi kacilakaan mangrupikeun metode anu standar anu nyababkeun kacilakaan, kalebet akar sabab, dikelompokkeun kana sababaraha kategori. Klasifikasi kacilakaan utamina dianggo dina penerbangan tapi tiasa dilegakeun ka daérah sanés, sapertos karéta api atanapi perawatan kaséhatan. Sedengkeun laporan kacilakaan rinci pisan, tujuan klasifikasi kacilakaan nyaéta ningali gambar anu langkung lega. Ku nganalisis réa kacilakaan sareng nerapkeun skéma klasifikasi standarisasi anu sami, pola kumaha kacilakaan berkembang tiasa dideteksi sareng korélasi tiasa diwangun. Kauntungan tina klasifikasi kacilakaan standar nyaéta métode statistik bisa digunakeun pikeun kéngingkeun langkung seueur wawasan kacilakaan kacilakaan.

Kompensasi kacilakaan_Akt / Kompensasi kacilakaan Korporat:

The Accident Compensation Corporation ( ACC ) mangrupikeun badan Selandia Anyar Karajaan anu tanggung jawab pikeun ngatur skéma kompénsasi kacilakaan kacilakaan nagara, anu biasa disebut salaku skéma ACC. Skéma ieu nyayogikeun santunan kauangan sareng dukungan ka warga, warga, sareng tamu samentawis anu ngalaman cilaka pribadi.

Kompensasi Kacilakaan_Komisi / Korporasi Kompensasi Kacilakaan:

The Accident Compensation Corporation ( ACC ) mangrupikeun badan Selandia Anyar Karajaan anu tanggung jawab pikeun ngatur skéma kompénsasi kacilakaan kacilakaan nagara, anu biasa disebut salaku skéma ACC. Skéma ieu nyayogikeun santunan kauangan sareng dukungan ka warga, warga, sareng tamu samentawis anu ngalaman cilaka pribadi.

Kompensasi Kacilakaan_Korporatan / Korporasi Kompensasi Kacilakaan:

The Accident Compensation Corporation ( ACC ) mangrupikeun badan Selandia Anyar Karajaan anu tanggung jawab pikeun ngatur skéma kompénsasi kacilakaan kacilakaan nagara, anu biasa disebut salaku skéma ACC. Skéma ieu nyayogikeun santunan kauangan sareng dukungan ka warga, warga, sareng tamu samentawis anu ngalaman cilaka pribadi.

Dana kacilakaan / Dana kacilakaan:

Perusahaan Asuransi Dana Kacilakaan Amérika mangrupikeun perusahaan asuransi santunan padamel Amérika anu kantor pusatna di Lansing, Michigan. Perusahaan mangrupikeun anggota AF Group, panyadia asuransi. Kawijakan asuransi tiasa dikaluarkeun ku salah sahiji perusahaan ieu dina Grup AF: Perusahaan Asuransi Dana Kacilakaan Amérika, Perusahaan kacilakaan Perusahaan Asuransi Nasional, Perusahaan kacilakaan Asuransi Umum Perusahaan, Perusahaan Asuransi Amérika Wisconsin, Perusahaan Asuransi Basisir Katilu atanapi Perusahaan Asuransi CompWest.

Grup kacilakaan / Grup kacilakaan:

Grup Kacilakaan mangrupikeun perusahaan manajemén klaim kacilakaan pribadi anu berbasis di Manchester anu angkat dina administrasi dina Méi 2003. Perusahaan éta kasohor nyatakeun 2,400 padamel na kaleuleuwihan ku pesen téks, anu, numutkeun laporan BBC, nyababkeun kantor perusahaan éta dikosongkeun alat-alat komputer ku staf anu teu raoseun. Usaha éta ditugaskeun dina administrasi sadinten sateuacan staf alatan gaji bulanan.

Hash kacilakaan / Hash kacilakaan:

Kacilakaan Hash mangrupikeun podcast musik anu unggul pangajén anu diayakeun sareng diproduksi ku CC Chapman.

Asuransi kacilakaan / Asuransi kacilakaan:

Asuransi kacilakaan mangrupikeun jinis asuransi dimana anu ngagaduhan kawijakan dibayar langsung upami aya kacilakaan anu nyababkeun cilaka anu diasuransikeun. Anu diasuransikeun tiasa nyéépkeun pamayaran manpaat kumaha aranjeunna milih. Asuransi kacilakaan mangrupakeun pelengkap, sanés gaganti, asuransi kasihatan.

Asuransi kacilakaan_Bill_of_1884 / Otto von Bismarck:

Otto Eduard Leopold, Pangeran Bismarck, Adipati Lauenburg , katelah Otto von Bismarck , mangrupikeun negarawan Jérman konservatif anu ngawasa ngahijikeun Jérman dina 1871 sareng ngajabat salaku rektor kahijina dugi ka 1890, dimana kapasitas anjeunna ngawasa urusan Éropa salami dua dékade . Anjeunna sateuacanna janten Menteri Présidén Prusia (1862-1890) sareng Kanselir Konfederasi Jérman Kalér (1867-1871). Anjeunna memprovokasi tilu perang pondok, anu nekad, ngalawan Dénmark, Austria, sareng Perancis. Saatos kameunangan ngalawan Austria, anjeunna ngaleungitkeun Konfederasi Jérman supranasional sareng ngabentuk Konférénsi Jérman Kalér salaku nagara nasional Jérman anu munggaran, ngajantenkeun nagara bagian Jérman Kalér anu langkung alit di tukangeun Prusia, sareng henteu ngaluarkeun Austria. Narima dukungan nagara-nagara Jérman Kidul anu merdika dina éléh Federasi Perancis, anjeunna ngawangun Kakaisaran Jérman - anu ogé ngaluarkeun Austria - sareng Jerman ngahiji.

Panilitian kacilakaan_ Papan / Papan Panilitian kacilakaan:

Déwan Panilitian kacilakaan tiasa ningali:

  • Déwan Panilitian kacilakaan Denmark, lembaga pamaréntah Dénmark
  • Déwan Panilitian kacilakaan Finlandia, lembaga pamaréntah Finlandia
  • Déwan Panilitian kacilakaan Norwégia, lembaga pamaréntah Norwégia
  • Dewan Penyelidikan kacilakaan Swédia, lembaga pamaréntah Swédia
Penyelidikan kacilakaan_Board_ (Swédia) / Otoritas Penyelidikan kacilakaan Swédia:

Otoritas Penyelidikan kacilakaan Swédia mangrupikeun agénsi pamaréntah Swédia anu ditugaskeun pikeun nalungtik sagala jinis kacilakaan sipil atanapi militér anu serius anu tiasa kajantenan di darat, di laut atanapi di awang-awang. Kajadian ogé kedah ditalungtik upami aya résiko serius tina kacilakaan. Kantor pusatna aya di Stockholm.

Kecelakaan Investigation_Board_ (disambiguasi) / Papan Panilitian kacilakaan:

Déwan Panilitian kacilakaan tiasa ningali:

  • Déwan Panilitian kacilakaan Denmark, lembaga pamaréntah Dénmark
  • Déwan Panilitian kacilakaan Finlandia, lembaga pamaréntah Finlandia
  • Déwan Panilitian kacilakaan Norwégia, lembaga pamaréntah Norwégia
  • Dewan Penyelidikan kacilakaan Swédia, lembaga pamaréntah Swédia
Penyelidikan kacilakaan_Board_Denmark / Déwan Panilitian kacilakaan Denmark:

Papan Panilitian kacilakaan Denmark mangrupikeun kacilakaan penerbangan sareng insiden sareng kacilakaan karéta api sareng dewan panyelidikan insiden pamaréntah Denmark. Agénsi ieu kantor pusatna di Roskilde, Roskilde Kotamadya.

Kacilakaan Penyelidikan_Board_Finland / Otoritas Penyelidikan Kaamanan:

Otoritas Penyelidikan Kaamanan Finlandia mangrupikeun otoritas panyilidikan kacilakaan Finlandia. Éta nalungtik sadaya kacilakaan utama, sareng sadaya kacilakaan penerbangan, maritim, sareng rél sareng insiden. SIAF perenahna aya dina Kementerian Kehakiman, sareng kantor pusatna di Helsinki, Finlandia.

Penyelidikan kacilakaan_Board_Norway / Déwan Panilitian kacilakaan Norwégia:

Dewan Penyelidikan kacilakaan Norwégia mangrupikeun lembaga pamaréntah anu tanggung jawab pikeun nalungtik kacilakaan anu aya hubunganana sareng transportasi di Norwegia. Khususna, éta nalungtik kacilakaan penerbangan sareng kajadian, kacilakaan rel, kacilakaan maritim sareng pilih kacilakaan lalu lintas. Sadaya panyilidikan ditujukeun pikeun mendakan sabab anu nyababkeun sareng ningkatkeun kasalametan; panyilidikan kriminal sanés bagian tina amanat AIBN. Bawahan ka Menteri Perhubungan, agénsi ieu aya di tempat Bandara Kjeller di Skedsmo.

Penyelidikan kacilakaan_Board_in_Denmark / Déwan Panilitian kacilakaan Denmark:

Papan Panilitian kacilakaan Denmark mangrupikeun kacilakaan penerbangan sareng insiden sareng kacilakaan karéta api sareng dewan panyelidikan insiden pamaréntah Denmark. Agénsi ieu kantor pusatna di Roskilde, Roskilde Kotamadya.

Penyelidikan kacilakaan_Board_of_Finland / Otoritas Penyelidikan Kasalametan:

Otoritas Penyelidikan Kaamanan Finlandia mangrupikeun otoritas panyilidikan kacilakaan Finlandia. Éta nalungtik sadaya kacilakaan utama, sareng sadaya kacilakaan penerbangan, maritim, sareng rél sareng insiden. SIAF perenahna aya dina Kementerian Kehakiman, sareng kantor pusatna di Helsinki, Finlandia.

Penyelidikan kacilakaan_Branch / Cabang Panilitian kacilakaan:

Cabang Panilitian kacilakaan atanapi Cabang Panilitian kacilakaan tiasa ningali ka:

  • Cabang Penyelidikan Kacilakaan Udara, lembaga pamaréntahan Inggris anu nalungtik kacilakaan penerbangan, baheulana kawanoh salaku Cabang Penyelidik Kacilakaan
  • Cabang Penyelidikan kacilakaan Kelautan, lembaga pamaréntah Inggris anu nalungtik kacilakaan laut
  • Cabang Investigasi Kacilakaan Rel, lembaga pamaréntah Inggris anu nalungtik kacilakaan karéta api
Penyelidikan kacilakaan_Branch_ (disambiguasi) / Cabang Panilitian kacilakaan:

Cabang Panilitian kacilakaan atanapi Cabang Panilitian kacilakaan tiasa ningali ka:

  • Cabang Penyelidikan Kacilakaan Udara, lembaga pamaréntahan Inggris anu nalungtik kacilakaan penerbangan, baheulana kawanoh salaku Cabang Penyelidik Kacilakaan
  • Cabang Penyelidikan kacilakaan Kelautan, lembaga pamaréntah Inggris anu nalungtik kacilakaan laut
  • Cabang Investigasi Kacilakaan Rel, lembaga pamaréntah Inggris anu nalungtik kacilakaan karéta api
Kacilakaan Panilitian_Biro / Biro Panilitian kacilakaan:

Biro Panilitian kacilakaan tiasa ningali:

  • Biro Panilitian kacilakaan (Nigeria), agénsi pamaréntah Nigeria
  • Biro Penyelidikan Kacilakaan Pesawat (India), lembaga pamaréntahan India
  • Biro Panilitian kacilakaan hawa di Singapura, lembaga pamaréntah Singapura
  • Biro Penyelidikan Kacilakaan Pesawat (Swiss), urut lembaga pamaréntah Swiss
Panilitian kacilakaan_Biro_ (Nigeria) / Biro Panilitian kacilakaan (Nigeria):

Biro Panilitian kacilakaan ( AIB ) nalungtik kacilakaan pesawat sareng kajadian di Nigeria. Kantor pusatna aya di lapangan Bandara Internasional Murtala Muhammed di Ikeja, Lagos State.

Kacilakaan Penyelidikan_Biro_ (disambiguasi) / Biro Panilitian kacilakaan:

Biro Panilitian kacilakaan tiasa ningali:

  • Biro Panilitian kacilakaan (Nigeria), agénsi pamaréntah Nigeria
  • Biro Penyelidikan Kacilakaan Pesawat (India), lembaga pamaréntahan India
  • Biro Panilitian kacilakaan hawa di Singapura, lembaga pamaréntah Singapura
  • Biro Penyelidikan Kacilakaan Pesawat (Swiss), urut lembaga pamaréntah Swiss
Penyelidikan kacilakaan_Komisi / Papua Nugini Komisi Panilitian kacilakaan:

Komisi Penyelidikan Kacilakaan Papua Nugini ( PNGAIC ) mangrupikeun agénsi Pamaréntah Papua Nugini (GoPNG) anu nalungtik kacilakaan penerbangan sareng kajadian serius. Kantor ieu perenahna di Lépél 1, Gedong NAQIA, Jalan Morea-Tobo, 6 Mil, Distrik Ibu Kota Nasional.

Penyelidikan kacilakaan_Komisi_Papua_New_Guinea / Papua Nugini Komisi Panilitian kacilakaan:

Komisi Penyelidikan Kacilakaan Papua Nugini ( PNGAIC ) mangrupikeun agénsi Pamaréntah Papua Nugini (GoPNG) anu nalungtik kacilakaan penerbangan sareng kajadian serius. Kantor ieu perenahna di Lépél 1, Gedong NAQIA, Jalan Morea-Tobo, 6 Mil, Distrik Ibu Kota Nasional.

Penyelidikan kacilakaan_Koordinasi_Komite / Kamentrian Penerbangan Sipil sareng Maladéwa Komunikasi:

Kamentrian Penerbangan Sipil sareng Komunikasi Maladéwa mangrupikeun kamentrian ti pamaréntah Maladéwa.

Penyelidikan kacilakaan_Koordinasi_Komite / Kamentrian Penerbangan Sipil sareng Maladéwa Komunikasi:

Kamentrian Penerbangan Sipil sareng Komunikasi Maladéwa mangrupikeun kamentrian ti pamaréntah Maladéwa.

Panilitian kacilakaan_ sareng_Aviasi_Safety_Board / Panilitian kacilakaan udara sareng Dewan Kasalametan Penerbangan:

Panilitian kacilakaan udara Hellenic sareng Dewan Kasalametan Penerbangan mangrupikeun lembaga panyilidikan kacilakaan udara Yunani.

Kacilakaan lalaki / kacilakaan lalaki:

Kacilakaan Man mangrupikeun séri komik strip anu ditulis ku panulis komik Inggris Pat Mills sareng Tony Skinner. Carita na mimitina dicitak dina Toxic! dina awal taun 1990an. Pilem anu sami nami na dirilis taun 2018.

Kacilakaan Man_ (pilem) / kacilakaan Man (pilem):

Accident Man mangrupikeun pilem aksi Thriller taun 2018 anu dipimpin ku Jesse V. Johnson, dumasar kana karakter anu diciptakeun ku Pat Mills sareng Tony Skinner. Pilem ieu dibéntangan ku Scott Adkins, Ashley Greene, Ray Stevenson, Michael Jai White sareng Ray Park. Pilem ieu dikaluarkeun dina 6 Pébruari 2018 di Amérika Serikat sareng tanggal 16 April 2018 di Inggris. Pilem ieu dikaluarkeun pikeun ulasan anu positip, kalayan kritikus muji aksi sareng kinerja Adkins.

Pembunuh Kacilakaan / Kahirupan Saé (Albeum Nas):

Life Is Good mangrupikeun albeum studio anu ka sabelas ku rapper Amérika Nas. Dirilis dina 13 Juli 2012, ku Def Jam Recordings.

Pembunuh Kacilakaan_ (Nas_song) / Life Is Good (Nas album):

Life Is Good mangrupikeun albeum studio anu ka sabelas ku rapper Amérika Nas. Dirilis dina 13 Juli 2012, ku Def Jam Recordings.

Kacilakaan_Birth / Kacilakaan Lahir:

Kacilakaan Lahir mangrupikeun albeum logam beurat dirilis dina taun 1997 ku Bruce Dickinson ngalangkungan Castle Komunikasi sublabel Raw Power di Inggris sareng CMC International di Amérika Serikat.

Kacilakaan Dina_Hill_Road_ (Pilem) / Kacilakaan di Jalan Hill:

Kacilakaan di Hill Road mangrupikeun pilem Bollywood taun 2009, disutradaraan ku Mahesh Nair sareng diproduksi ku Nari Hira, dibéntangan ku Farooq Syéh, Abhimanyu Singh, Celina Jaitly. Pilem ieu mangrupikeun remake anu sah tina pilem Amérika Stuck taun 2007, anu dumasar kana carita leres Chante Mallard sareng pembunuhan Gregory Glenn Biggs.

Kacilakaan On_Hill_Road_ (pilem) / Kacilakaan di Hill Road:

Kacilakaan di Hill Road mangrupikeun pilem Bollywood taun 2009, disutradaraan ku Mahesh Nair sareng diproduksi ku Nari Hira, dibéntangan ku Farooq Syéh, Abhimanyu Singh, Celina Jaitly. Pilem ieu mangrupikeun remake anu sah tina pilem Amérika Stuck taun 2007, anu dumasar kana carita leres Chante Mallard sareng pembunuhan Gregory Glenn Biggs.

Kacilakaan kacilakaan / Manajemén darurat:

Manajemén darurat mangrupikeun organisasi sareng manajemén sumberdaya sareng tanggung jawab pikeun ngatasi sagala aspek kemanusiaan dina kaayaan darurat. Tujuanana nyaéta pikeun ngirangan pangaruh ngabahayakeun sadaya bahaya, kalebet bencana.

Pencegahan kacilakaan / Manajemén Darurat:

Manajemén darurat mangrupikeun organisasi sareng manajemén sumberdaya sareng tanggung jawab pikeun ngatasi sagala aspek kemanusiaan dina kaayaan darurat. Tujuanana nyaéta pikeun ngirangan pangaruh ngabahayakeun sadaya bahaya, kalebet bencana.

Rawan kacilakaan / kacilakaan kacilakaan:

Kacilakaan Rawan tiasa ningali:

  • Kacilakaan rawan (albeum) , albeum 2005 ku Ira Losco
  • "Accident Prone" (lagu), single 1978 anu dikaluarkeun ku band rock British Status Quo
  • Kacilakaan-kajelasan
Kacilakaan rawan_ (Ira_Losco_Album) / kacilakaan kacilakaan (albeum):

Kacilakaan Rawan mangrupikeun albeum studio kadua Ira Losco, anu dirilis tanggal 16 Nopémber 2005. Howard Keith ngahasilkeun album ieu, anu dirékam dina 2005. Dugi ka ayeuna, album ieu mangrupikeun albeum favorit para penggemar. Mangrupikeun nomer 1 anu pencét dina grafik penjualan album lokal, sareng tujuh lagu ti éta dileupaskeun salaku lajang. Albeum kadua Losco nampilkeun "gitar anu kuat, riff edgy sareng wirahma anu kuat".

Kacilakaan rawan_ (Ira_Losco_album) / kacilakaan rawan (albeum):

Kacilakaan Rawan mangrupikeun albeum studio kadua Ira Losco, anu dirilis tanggal 16 Nopémber 2005. Howard Keith ngahasilkeun album ieu, anu dirékam dina 2005. Dugi ka ayeuna, album ieu mangrupikeun albeum favorit para penggemar. Mangrupikeun nomer 1 anu pencét dina grafik penjualan album lokal, sareng tujuh lagu ti éta dileupaskeun salaku lajang. Albeum kadua Losco nampilkeun "gitar anu kuat, riff edgy sareng wirahma anu kuat".

Kacilakaan rawan_ (albeum) / kacilakaan rawan (albeum):

Kacilakaan Rawan mangrupikeun albeum studio kadua Ira Losco, anu dirilis tanggal 16 Nopémber 2005. Howard Keith ngahasilkeun album ieu, anu dirékam dina 2005. Dugi ka ayeuna, album ieu mangrupikeun albeum favorit para penggemar. Mangrupikeun nomer 1 anu pencét dina grafik penjualan album lokal, sareng tujuh lagu ti éta dileupaskeun salaku lajang. Albeum kadua Losco nampilkeun "gitar anu kuat, riff edgy sareng wirahma anu kuat".

Kacilakaan kacilakaan_ (disambiguasi) / kacilakaan kacilakaan:

Kacilakaan Rawan tiasa ningali:

  • Kacilakaan rawan (albeum) , albeum 2005 ku Ira Losco
  • "Accident Prone" (lagu), single 1978 anu dikaluarkeun ku band rock British Status Quo
  • Kacilakaan-kajelasan
Kacilakaan rawan_ (lagu) / kacilakaan rawan (lagu):

" Accident Prone " mangrupikeun single anu dikaluarkeun ku band British Rock Status Quo di 1978. Éta kalebet dina albeum If You Can't Stand the Heat .

Rekonstruksi kacilakaan / rekonstruksi tabrakan lalu lintas:

Rekonstruksi tabrakan lalu lintas nyaéta prosés nalungtik, nganalisis, sareng narik kasimpulan ngeunaan panyabab sareng kajadian nalika tabrakan kandaraan. Rekonstruksi ngayakeun analisis tabrakan sareng rekonstruksi pikeun ngaidentipikasi sabab tabrakan sareng faktor kontributor kalebet peran supir, kendaraan, jalan, sareng lingkungan umum. Prinsip fisika sareng rékayasa mangrupikeun dasar pikeun nganalisis ieu sareng tiasa ngalibetkeun panggunaan parangkat lunak pikeun itungan sareng simulasi. Rekonstruksi tabrakan kadang dianggo salaku dasar kasaksian ahli ahli dina sidang. Rekonstruksi tabrakan biasana dilakukeun dina kasus anu ngalibatkeun korban jiwa atanapi cilaka pribadi. Hasil tina rekonstruksi tabrakan ogé kadang dianggo pikeun ngajantenkeun jalan sareng jalan raya langkung aman, ogé ningkatkeun aspek kaamanan desain kendaraan bermotor. Rekonstruksi biasana dilakukeun ku insinyur forensik, unit khusus di lembaga penegak hukum, atanapi konsultan swasta.

Respon Kacilakaan_Group / Administrasi Kaamanan Nuklir Nasional:

Administrasi Kaamanan Nuklir Nasional ( NNSA ) mangrupikeun agénsi féderal Amérika Serikat anu tanggung jawab ngajaga kaamanan nasional ngalangkungan aplikasi militér élmu nuklir. NNSA ngajaga sareng ningkatkeun kasalametan, kaamanan, sareng efektivitas stockpile senjata nuklir AS tanpa uji coba ngabeledug nuklir; damel ngirangan bahaya global tina senjata pemusnah massal; nyayogikeun Angkatan Laut Amérika Serikat sareng propulsi nuklir anu aman sareng épéktip; sareng ngaréspon darurat nuklir sareng radiologis di Amérika Serikat sareng luar negeri.

Kacilakaan Towing_Services_Act / Act Layanan Towing Kacilakaan:

Unduhan Layanan Towing Kacilakaan 2007 mangrupikeun undang-undang anu ditetepkeun ku Parlemén Nagara Victoria, Australia. Undang-undang ieu mangrupikeun undang-undang perdana anu ngatur industri ngangkut kendaraan anu nyayogikeun jasa penarik sareng pamulihan kanggo kendaraan jalan anu hampang sareng beurat di Victoria. Éta dominan didirikeun dina sél kaamanan sareng panyalindungan konsumen. Undang-undang ieu neraskeun kontrol ékonomi ka industri sareng ngandung ciri régulasi kerja. Gaya skéma pangaturan anu bénten-bénten bénten-bénten sareng ngagambarkeun campuran anu resep dina sababaraha bagian sareng kinerja sareng prosés-dumasar dina anu sanés.

Analisis kacilakaan / Analisis kacilakaan:

Analisis kacilakaan dilakukeun pikeun nangtoskeun panyabab atanapi panyabab kacilakaan sahingga nyegah kacilakaan salajengna tina jenis anu sami. Éta mangrupikeun bagian tina panyilidikan kacilakaan atanapi panyelidikan kacilakaan. Analisis ieu tiasa dilakukeun ku sababaraha ahli, kalebet élmuwan forensik, insinyur forensik atanapi panaséhat kaséhatan sareng kaamanan. Penyidik ​​kacilakaan, khususna anu aya dina industri pesawat, katelah salaku " kick-kickers ". Profesional kasihatan sareng kaamanan sareng kaamanan pasién resep nganggo istilah "insiden" salaku gaganti istilah "kacilakaan". Sipat retrospektif na hartosna yén analisis kacilakaan utamina mangrupikeun latihan penjelasan anu diarahkeun; dilakukeun ngagunakeun tiori atanapi metode anu kedah dianalisis ku analis, anu ngarahkeun cara kajadian, aspek, atanapi fitur tina fenomena kacilakaan disorot sareng dipedar.

Kacilakaan sareng_Emergasi / Departemen darurat:

Jurusan darurat ( ED ), ogé katelah kacilakaan & departemen darurat ( A&E ), ruang gawat darurat ( ER ), bangsal darurat ( EW ) atanapi departemen korban , mangrupikeun fasilitas pangobatan médis anu ngahususkeun kana ubar darurat, perawatan akut pasien anu hadir tanpa pasini sateuacanna; naha ku nyalira atanapi ku ambulan. Departemen darurat biasana aya di rumah sakit atanapi pusat perawatan primér anu sanés.

Kacilakaan sareng_Emergency_ (disambiguasi) / Kacilakaan sareng Darurat (disambiguasi):

Kacilakaan sareng Darurat mangrupikeun departemen di fasilitas médis anu khusus kana perawatan akut pasien tanpa pasini sateuacanna.

Kacilakaan sareng_Emergency_Departemen / departemen darurat:

Jurusan darurat ( ED ), ogé katelah kacilakaan & departemen darurat ( A&E ), ruang gawat darurat ( ER ), bangsal darurat ( EW ) atanapi departemen korban , mangrupikeun fasilitas pangobatan médis anu ngahususkeun kana ubar darurat, perawatan akut pasien anu hadir tanpa pasini sateuacanna; naha ku nyalira atanapi ku ambulan. Departemen darurat biasana aya di rumah sakit atanapi pusat perawatan primér anu sanés.

Kacilakaan sareng_Emergency_Nursing / Perawat Darurat Internasional:

Perawat Darurat Internasional mangrupikeun jurnal perawat anu ditinjau tara aya kasihatan darurat. Éta diterbitkeun kuartalan ku Elsevier sareng mangrupikeun publikasi resmi Paguyuban Darurat Perawat Darurat sareng Fakultas Perawat Darurat. Didirikeun taun 1993 salaku Perawat kacilakaan sareng Darurat sareng kéngingkeun gelar ayeuna di 2008. Pimpinan éditor anu ayeuna nyaéta Heather McClelland.

Kacilakaan sareng_Emergency_department / departemen darurat:

Jurusan darurat ( ED ), ogé katelah kacilakaan & departemen darurat ( A&E ), ruang gawat darurat ( ER ), bangsal darurat ( EW ) atanapi departemen korban , mangrupikeun fasilitas pangobatan médis anu ngahususkeun kana ubar darurat, perawatan akut pasien anu hadir tanpa pasini sateuacanna; naha ku nyalira atanapi ku ambulan. Departemen darurat biasana aya di rumah sakit atanapi pusat perawatan primér anu sanés.

Kacilakaan and_emergency / Darurat departemén:

Jurusan darurat ( ED ), ogé katelah kacilakaan & departemen darurat ( A&E ), ruang gawat darurat ( ER ), bangsal darurat ( EW ) atanapi departemen korban , mangrupikeun fasilitas pangobatan médis anu ngahususkeun kana ubar darurat, perawatan akut pasien anu hadir tanpa pasini sateuacanna; naha ku nyalira atanapi ku ambulan. Departemen darurat biasana aya di rumah sakit atanapi pusat perawatan primér anu sanés.

Kacilakaan and_emergency_department / departemen darurat:

Jurusan darurat ( ED ), ogé katelah kacilakaan & departemen darurat ( A&E ), ruang gawat darurat ( ER ), bangsal darurat ( EW ) atanapi departemen korban , mangrupikeun fasilitas pangobatan médis anu ngahususkeun kana ubar darurat, perawatan akut pasien anu hadir tanpa pasini sateuacanna; naha ku nyalira atanapi ku ambulan. Departemen darurat biasana aya di rumah sakit atanapi pusat perawatan primér anu sanés.

Kacilakaan and_emergency_departments / departemen darurat:

Jurusan darurat ( ED ), ogé katelah kacilakaan & departemen darurat ( A&E ), ruang gawat darurat ( ER ), bangsal darurat ( EW ) atanapi departemen korban , mangrupikeun fasilitas pangobatan médis anu ngahususkeun kana ubar darurat, perawatan akut pasien anu hadir tanpa pasini sateuacanna; naha ku nyalira atanapi ku ambulan. Departemen darurat biasana aya di rumah sakit atanapi pusat perawatan primér anu sanés.

Kacilakaan and_emergency_nursing / Perawat Darurat Internasional:

Perawat Darurat Internasional mangrupikeun jurnal perawat anu ditinjau tara aya kasihatan darurat. Éta diterbitkeun kuartalan ku Elsevier sareng mangrupikeun publikasi resmi Paguyuban Darurat Perawat Darurat sareng Fakultas Perawat Darurat. Didirikeun taun 1993 salaku Perawat kacilakaan sareng Darurat sareng kéngingkeun gelar ayeuna di 2008. Pimpinan éditor anu ayeuna nyaéta Heather McClelland.

Kacilakaan black_spot / kacilakaan blackspot:

Dina manajemén kaamanan jalan, kacilakaan hideung atanapi titik hideung mangrupikeun tempat dimana kacilakaan lalu lintas jalan sacara historis konséntrasi. Éta panginten tiasa lumangsung ku sababaraha rupa alesan, sapertos teundeun atanapi juru anu seukeut dina jalan anu lempeng, janten lalu lintas anu datang disumputkeun, simpang anu disumputkeun dina jalan anu gancang, tanda peringatan anu goréng atanapi disumputkeun di jalan peuntas.

Kacilakaan blackspot / kacilakaan blackspot:

Dina manajemén kaamanan jalan, kacilakaan hideung atanapi titik hideung mangrupikeun tempat dimana kacilakaan lalu lintas jalan sacara historis konséntrasi. Éta panginten tiasa lumangsung ku sababaraha rupa alesan, sapertos teundeun atanapi juru anu seukeut dina jalan anu lempeng, janten lalu lintas anu datang disumputkeun, simpang anu disumputkeun dina jalan anu gancang, tanda peringatan anu goréng atanapi disumputkeun di jalan peuntas.

Kapal kacilakaan / Kapal Pamulihan (nyalametkeun):

A sakoci nyalametkeun mangrupakeun karajinan kapal nyalametkeun nu dipaké pikeun hadir wadah di marabahaya, atawa salamet anak, kana awak nyalametkeun sarta panumpang. Éta tiasa ditarik ku tangan, balayar didukung atanapi didorong ku mesin. Kapal sekoci tiasa janten kapal kombinasi-kapal anu kaku, kembung atanapi kaku-kembung.

Klasifikasi kacilakaan / Klasifikasi kacilakaan:

Klasifikasi kacilakaan mangrupikeun metode anu standar anu nyababkeun kacilakaan, kalebet akar sabab, dikelompokkeun kana sababaraha kategori. Klasifikasi kacilakaan utamina dianggo dina penerbangan tapi tiasa dilegakeun ka daérah sanés, sapertos karéta api atanapi perawatan kaséhatan. Sedengkeun laporan kacilakaan rinci pisan, tujuan klasifikasi kacilakaan nyaéta ningali gambar anu langkung lega. Ku nganalisis réa kacilakaan sareng nerapkeun skéma klasifikasi standarisasi anu sami, pola kumaha kacilakaan berkembang tiasa dideteksi sareng korélasi tiasa diwangun. Kauntungan tina klasifikasi kacilakaan standar nyaéta métode statistik bisa digunakeun pikeun kéngingkeun langkung seueur wawasan kacilakaan kacilakaan.

Kacilakaan data_recorder / kacilakaan perékam data:

Perekam data kacilakaan , di Swiss ogé Restwegaufzeichnungsgerät , mangrupikeun alat éléktronik anu mandiri anu nyatet sateuacanna, salami, sareng saatos kacilakaan lalu lintas data anu relevan sahingga mirip sareng perékam hiber.

Kacilakaan kacilakaan / kacilakaan (fallacy):

Kasalahan kacilakaan mangrupikeun kalepatan informal sareng argumén anu deduktif valid tapi henteu leres anu lumangsung dina syllogism statistik nalika pengecualian pikeun aturan jempol teu dipalire. Éta mangrupikeun salah sahiji tilu belas kasalahan anu mimitina diidentipikasi ku Aristoteles dina Sophistic Refutations . Kalepatan kajantenan nalika salah nyobian ngalaksanakeun aturan umum pikeun kaayaan anu teu aya hubunganana.

Kacilakaan kacilakaan / kacilakaan (fallacy):

Kasalahan kacilakaan mangrupikeun kalepatan informal sareng argumén anu deduktif valid tapi henteu leres anu lumangsung dina syllogism statistik nalika pengecualian pikeun aturan jempol teu dipalire. Éta mangrupikeun salah sahiji tilu belas kasalahan anu mimitina diidentipikasi ku Aristoteles dina Sophistic Refutations . Kalepatan kajantenan nalika salah nyobian ngalaksanakeun aturan umum pikeun kaayaan anu teu aya hubunganana.

Kacilakaan di_Parentah / Kacilakaan di Surga:

Kacilakaan di Paradise mangrupikeun album debut DJ sareng produser Sven Väth. Asalna dirilis dina 1992 ku Eye-Q, labél catetan Jérman anu didirikan ku Väth. Kaluaran ulang dina taun 1993 nampilkeun dua lagu bonus. CD remix ogé dikaluarkeun dina taun 1993, nampilkeun remixes ku Spicelab, DJ Spooky sareng William Orbit. Dina 1995 Mixmag dipeunteun Hiji kacilakaan di Surga mangrupikeun salah sahiji albeum tarian luhur-50 sepanjang waktos. Lagu-lagu anu paling populér dina albeum ieu nyaéta judul lagu sareng "L'Esperanza," anu duanana dimaénkeun di klub nalika taun 1990an sareng diréparasi sababaraha kali.

Kacilakaan di_paréja / Kacilakaan di Surga:

Kacilakaan di Paradise mangrupikeun album debut DJ sareng produser Sven Väth. Asalna dirilis dina 1992 ku Eye-Q, labél catetan Jérman anu didirikan ku Väth. Kaluaran ulang dina taun 1993 nampilkeun dua lagu bonus. CD remix ogé dikaluarkeun dina taun 1993, nampilkeun remixes ku Spicelab, DJ Spooky sareng William Orbit. Dina 1995 Mixmag dipeunteun Hiji kacilakaan di Surga mangrupikeun salah sahiji albeum tarian luhur-50 sepanjang waktos. Lagu-lagu anu paling populér dina albeum ieu nyaéta judul lagu sareng "L'Esperanza," anu duanana dimaénkeun di klub nalika taun 1990an sareng diréparasi sababaraha kali.

Asuransi kacilakaan / Asuransi kacilakaan:

Asuransi kacilakaan mangrupikeun jinis asuransi dimana anu ngagaduhan kawijakan dibayar langsung upami aya kacilakaan anu nyababkeun cilaka anu diasuransikeun. Anu diasuransikeun tiasa nyéépkeun pamayaran manpaat kumaha aranjeunna milih. Asuransi kacilakaan mangrupakeun pelengkap, sanés gaganti, asuransi kasihatan.

Panilitian kacilakaan / Analisis kacilakaan:

Analisis kacilakaan dilakukeun pikeun nangtoskeun panyabab atanapi panyabab kacilakaan sahingga nyegah kacilakaan salajengna tina jenis anu sami. Éta mangrupikeun bagian tina panyilidikan kacilakaan atanapi panyelidikan kacilakaan. Analisis ieu tiasa dilakukeun ku sababaraha ahli, kalebet élmuwan forensik, insinyur forensik atanapi panaséhat kaséhatan sareng kaamanan. Penyidik ​​kacilakaan, khususna anu aya dina industri pesawat, katelah salaku " kick-kickers ". Profesional kasihatan sareng kaamanan sareng kaamanan pasién resep nganggo istilah "insiden" salaku gaganti istilah "kacilakaan". Sipat retrospektif na hartosna yén analisis kacilakaan utamina mangrupikeun latihan penjelasan anu diarahkeun; dilakukeun ngagunakeun tiori atanapi metode anu kedah dianalisis ku analis, anu ngarahkeun cara kajadian, aspek, atanapi fitur tina fenomena kacilakaan disorot sareng dipedar.

Investigasi kacilakaan_board_Finland / Otoritas Penyelidikan Kaamanan:

Otoritas Penyelidikan Kaamanan Finlandia mangrupikeun otoritas panyilidikan kacilakaan Finlandia. Éta nalungtik sadaya kacilakaan utama, sareng sadaya kacilakaan penerbangan, maritim, sareng rél sareng insiden. SIAF perenahna aya dina Kementerian Kehakiman, sareng kantor pusatna di Helsinki, Finlandia.

Manajemén kacilakaan / Manajemén kacilakaan:

Manajemén kacilakaan mangrupikeun penanganan terpusat tina klaim pengendara saatos tabrakan lalu lintas jalan atanapi karusakan atanapi musibah anu kajantenan kana kendaraan nalika di jalan atanapi di luar jalan. Mangrupikeun jasa perantara anu hemat biaya anu ngabantosan supir dina jalan deui gancang sareng ngatur prosés klaim nyalira. Nalika éta langkung épéktip pikeun pengendara polos, jasa jasa langkung ageung hasilna - biaya ditanggung ku perusahaan asuransi supir 'anu lepat'.

Migrasi kacilakaan / tabrakan Lalu Lintas:

Tabrakan lalu lintas , anu disebut ogé tabrakan kendaraan bermotor , kacilakaan mobil , atanapi kacilakaan mobil , kajadian nalika kendaraan nabrak kendaraan anu sanésna, pejalan kaki, sato, lebu jalan, atanapi halangan cicing anu sanés, sapertos tangkal, tiang atanapi wangunan. Tabrakan lalu lintas sering nyababkeun cilaka, cacad, maot, sareng karusakan harta ogé biaya kauangan pikeun masarakat sareng individu anu kalibet. Angkutan jalan mangrupikeun kaayaan anu paling bahaya anu diungkulan ku masarakat unggal dinten, tapi korban korban tina kajadian sapertos kitu henteu langkung narik perhatian média tibatan jinis tragedi anu sanésna.

Kacilakaan_Birth / kacilakaan Lahir:

Kacilakaan Lahir mangrupikeun albeum logam beurat dirilis dina taun 1997 ku Bruce Dickinson ngalangkungan Castle Komunikasi sublabel Raw Power di Inggris sareng CMC International di Amérika Serikat.

Kacilakaan_Birth_ (album) / Kacilakaan Lahir:

Kacilakaan Lahir mangrupikeun albeum logam beurat dirilis dina taun 1997 ku Bruce Dickinson ngalangkungan Castle Komunikasi sublabel Raw Power di Inggris sareng CMC International di Amérika Serikat.

Kacilakaan_Birth_ (lagu) / Kacilakaan Lahir (lagu):

" Kacilakaan Lahirna " mangrupikeun single anu munggaran tina albeum solo kaopat Bruce Dickinson, Kacilakaan Lahir , dirilis dina 1997 sareng muncak nomer 54 dina Bagan Singles Inggris. Dickinson ngajelaskeun lagu salaku "ngeunaan kulawarga ti Naraka. Kacuali aranjeunna aya di Naraka sareng salah sahiji diantarana teu dihaja lahir, sareng aranjeunna hoyong anjeunna balik sareng anjeunna henteu hoyong angkat. Kusabab sadaya alesan anu sami anjeun henteu hoyong ' t hoyong uih deui ka kulawarga anjeun upami nyeri dina burit, anjeunna henteu hoyong uih deui ka kulawargana. OKÉ, janten aranjeunna aya di Naraka, éta ogé ngabédakeun saeutik. "

Kacilakaan lahir / Kacilakaan kalahiran:

Kacilakaan kalahiran mangrupikeun frasa anu nunjukkeun yén teu aya anu ngagaduhan kendali, atanapi tanggel waler pikeun, kaayaan kalahiran atanapi kolotna. Kalayan pamahaman ilmiah modéren ngeunaan genetika, urang tiasa sacara wajar nyebut sakabeh génom manusa janten kacilakaan lahir. Tempat kalahiran orok ngagaduhan pangaruh dina hukum imigrasi di seueur nagara, sahingga kalahiran "teu kahaja" di ruang tunggu bandara tiasa masihan jalma paspor dina kahirupan engké.

Kacilakaan of_history / Arbitrariness:

Arbitrariness mangrupikeun kualitas pikeun "ditangtukeun ku kabeneran, karep, atanapi dorongan, sareng sanés ku kabutuhan, alesan, atanapi prinsip". Éta ogé dipaké pikeun ngarujuk kana pilihan anu dilakukeun tanpa aya patokan khusus atanapi penahanan.

Kacilakaan dina_Hill_Road / Kacilakaan di Hill Road:

Kacilakaan di Hill Road mangrupikeun pilem Bollywood taun 2009, disutradaraan ku Mahesh Nair sareng diproduksi ku Nari Hira, dibéntangan ku Farooq Syéh, Abhimanyu Singh, Celina Jaitly. Pilem ieu mangrupikeun remake anu sah tina pilem Amérika Stuck taun 2007, anu dumasar kana carita leres Chante Mallard sareng pembunuhan Gregory Glenn Biggs.

Kacilakaan on_the_Bundesautobahn_5 / Kacilakaan dina Bundesautobahn 5:

Kacilakaan dina Bundesautobahn 5 lumangsung dina 14 Juli 2003 caket ka Karlsruhe, Jérman, nalika indung ngora kaleungitan kendali mobilna di Bundesautobahn 5 sareng nabrak tangkal. Awéwé umur 21 taun sareng putrana dua taun pupus di tempat kajadian. Kacilakaan sareng prosés yudisial handap ngagaduhan perhatian nasional saatos saksi mata nyatakeun yén kandaraan anu sanés parantos nutup lolongkrang ka anjeunna ti tukangeun kalayan gancang teuing sareng nyababkeun kacilakaan éta. Kasus ieu dipikaterang dina média salaku Autobahnraser-Fall sareng nyababkeun perdebatan ngeunaan netepkeun wates kecepatan umum dina jalan tol Jerman, anu umumna tanpa wates anu amanat sacara hukum.

Kacilakaan on_the_Rampe_de_Laffrey / Kacilakaan di Rampe de Laffrey:

Kacilakaan di Rampe de Laffrey tiasa ningali kana salah sahiji kacilakaan maut anu parantos kajantenan di sapanjang Rampe de Laffrey, salah sahiji jalan anu parah di Perancis:

  • Kacilakaan di Rampe de Laffrey (1946), dimana 18 urang tiwas
  • Kacilakaan di Rampe de Laffrey (1973), dimana 43 urang maot
  • Kacilakaan di Rampe de Laffrey (1975), dimana 29 urang tiwas
  • Kacilakaan di Rampe de Laffrey (2007), anu 26 urang maot
Kacilakaan on_the_Rampe_de_Laffrey_ (1946) / Kacilakaan di Rampe de Laffrey (1946):

Kacilakaan 1946 di Rampe de Laffrey anu pangpayunna dina sababaraha kacilakaan fatal di sapanjang jalan anu parantos diklaim salaku salah sahiji anu paling parah di Perancis. 18 urang tiwas nalika beus kaleungitan panggunaan rem, ngalayang di jalan sareng kana jurang sapanjang Romanche; beus nuju ngangkut jamaah haji ti Beaujolais dina perjalanan balik ti Our Lady of La Salette, tempat aranjeunna ngarayakeun Taun Marian. Peringatan pikeun mayit teras didirikeun caket kota Saint-Pierre-de-Mésage, caket kana tempat kacilakaan.

Kacilakaan on_the_Rampe_de_Laffrey_ (1973) / Kacilakaan di Rampe de Laffrey (1973):

Kacilakaan di Rampe de Laffrey tanggal 18 Juli 1973, tetep, dugi ka 2017, anu paling parah kantos kajadian di sapanjang jalan raya, diantara anu parah di Perancis. Hiji beus nganggo jamaah Bélgia ti Braine-le-Comte balik ti kunjungan ka tempat suci Our Lady of La Salette; éta sono kana kurva di dasar jalan, caket parapatan na sareng sasak ngalangkungan Romanche, sareng digulingkeun. Opat puluh tilu urang tiwas sareng genep urang cilaka dina kacilakaan anu dihasilkeun. Saatos kacilakaan walikota Laffrey ngutuk jalur éta salaku anu bahaya, sabab éta parantos nungtut langkung saratus nyawa langkung ti saparapat abad ka tukang.

Kacilakaan on_the_Rampe_de_Laffrey_ (1975) / Kacilakaan di Rampe de Laffrey (1975):

Dina kacilakaan di Rampe de Laffrey tanggal 2 April 1975, 29 jamaah ti Sully-sur-Loire di Loiret tiwas nalika beus na kaleungitan rem di handapeun jalan, nyababkeun éta ngalayang ngalangkungan jurang kalayan kecepatan anu diperkirakeun jam 120 kilométer sajam; éta teras nabrak kebon sareng digulingkeun. Kacilakaan éta datang dina heels tina hiji di 1973 anu maéhan 43, sareng éta pisan mirip jeung anu kajadian sapanjang jalan anu sami di 1946, maéhan 18.

Kacilakaan on_the_Rampe_de_Laffrey_ (2007) / Kacilakaan dina Rampe de Laffrey (2007):

Kacilakaan di Rampe de Laffrey tanggal 22 Juli 2007, mangrupikeun kacilakaan paling parah anu kajantenan sapanjang jalan anu dianggap lega diantara anu paling bahaya di Perancis. 26 jamaah Polandia tiwas nalika beus na ngalayang di jalan sareng kana jurang caket kota Vizille. 24 jalma cilaka, 9 parah, dina kacilakaan éta.

Kacilakaan on_the_Rampe_de_Laffrey_ (disambiguasi) / Kacilakaan di Rampe de Laffrey:

Kacilakaan di Rampe de Laffrey tiasa ningali kana salah sahiji kacilakaan maut anu parantos kajantenan di sapanjang Rampe de Laffrey, salah sahiji jalan anu parah di Perancis:

  • Kacilakaan di Rampe de Laffrey (1946), dimana 18 urang tiwas
  • Kacilakaan di Rampe de Laffrey (1973), dimana 43 urang maot
  • Kacilakaan di Rampe de Laffrey (1975), dimana 29 urang tiwas
  • Kacilakaan di Rampe de Laffrey (2007), anu 26 urang maot
Kacilakaan dina_the_Saint-Paul_ramps / 1957 kacilakaan beus Saint-Paul:

Kacilakaan beus Saint-Paul 1957 lumangsung dinten Minggu, 10 Nopémber 1957, di jalan anu ngageleger ngalangkungan kota Saint-Paul, salah sahiji sub-préféktur di pulau Réunion. Disababkeun ku pecahna dina rem beus dina hiji condong, éta nyababkeun 27 maotna sareng nyésakeun tanda tahan dina mémori koléktif département Samudra Hindia Perancis ieu .

Kacilakaan dina_the_guardrails_of_Saint-Paul / 1957 kacilakaan beus Saint-Paul:

Kacilakaan beus Saint-Paul 1957 lumangsung dinten Minggu, 10 Nopémber 1957, di jalan anu ngageleger ngalangkungan kota Saint-Paul, salah sahiji sub-préféktur di pulau Réunion. Disababkeun ku pecahna dina rem beus dina hiji condong, éta nyababkeun 27 maotna sareng nyésakeun tanda tahan dina mémori koléktif département Samudra Hindia Perancis ieu .

Kasiapan kacilakaan / Manajemén darurat:

Manajemén darurat mangrupikeun organisasi sareng manajemén sumberdaya sareng tanggung jawab pikeun ngatasi sagala aspek kemanusiaan dina kaayaan darurat. Tujuanana nyaéta pikeun ngirangan pangaruh ngabahayakeun sadaya bahaya, kalebet bencana.

Rawan kacilakaan / Rawan kacilakaan:

Kacilakaan Rawan tiasa ningali:

  • Kacilakaan rawan (albeum) , albeum 2005 ku Ira Losco
  • "Accident Prone" (lagu), single 1978 anu dikaluarkeun ku band rock British Status Quo
  • Kacilakaan-kajelasan
Kacilakaan kacilakaan / kacilakaan kacilakaan:

Kacilakaan kacilakaan mangrupikeun ideu yén sababaraha urang ngagaduhan kacenderungan langkung ageung tibatan anu sanésna ngalaman kacilakaan, sapertos nabrak mobil sareng cidera industri. Éta tiasa dianggo salaku alesan pikeun nolak asuransi naon waé pikeun jalma sapertos kitu.

Peunteun kacilakaan_dalam_Fukushima_Daiichi_nuclear_disaster / Rating kacilakaan musibah nuklir Fukushima Daiichi:

Bencana nuklir Fukushima Daiichi mangrupikeun serangkaian kagagalan peralatan, keleleban nuklir, sareng ngaleupaskeun bahan radioaktif di Fukushima I Pembangkit Listrik Nuklir, saatos gempa sareng tsunami Tōhoku tanggal 11 Maret 2011. Éta mangrupikeun bencana nuklir pangageungna ti saprak musibah Chernobyl di 1986.

Rekonstruksi kacilakaan / rekonstruksi tabrakan Lalu Lintas:

Rekonstruksi tabrakan lalu lintas nyaéta prosés nalungtik, nganalisis, sareng narik kasimpulan ngeunaan panyabab sareng kajadian nalika tabrakan kandaraan. Rekonstruksi ngayakeun analisis tabrakan sareng rekonstruksi pikeun ngaidentipikasi sabab tabrakan sareng faktor kontributor kalebet peran supir, kendaraan, jalan, sareng lingkungan umum. Prinsip fisika sareng rékayasa mangrupikeun dasar pikeun nganalisis ieu sareng tiasa ngalibetkeun panggunaan parangkat lunak pikeun itungan sareng simulasi. Rekonstruksi tabrakan kadang dianggo salaku dasar kasaksian ahli ahli dina sidang. Rekonstruksi tabrakan biasana dilakukeun dina kasus anu ngalibatkeun korban jiwa atanapi cilaka pribadi. Hasil tina rekonstruksi tabrakan ogé kadang dianggo pikeun ngajantenkeun jalan sareng jalan raya langkung aman, ogé ningkatkeun aspek kaamanan desain kendaraan bermotor. Rekonstruksi biasana dilakukeun ku insinyur forensik, unit khusus di lembaga penegak hukum, atanapi konsultan swasta.

Laporan kacilakaan / Laporan kacilakaan:

Di fasilitas kasehatan, sapertos rumah sakit, panti jompo, atanapi tempat tinggal dibantuan, laporan kajadian atanapi laporan kacilakaan mangrupikeun bentuk anu dieusian pikeun nyatet detil kajadian anu henteu biasa anu lumangsung di fasilitas éta, sapertos anu cilaka ka pasién. Tujuan tina laporan kajadian éta pikeun ngadokuméntasikeun detil kajadian nalika aranjeunna seger dina pikiran jalma-jalma anu nyaksian kajadian éta. Inpormasi ieu tiasa aya mangpaatna dina waktos payun nalika ngungkulan masalah tanggung jawab anu timbul tina kajadian éta.

Segitiga kacilakaan / segitiga kacilakaan:

Segitiga kacilakaan , ogé katelah segitiga Heinrich atanapi segitiga Manuk , mangrupikeun téori pencegahan kacilakaan industri. Éta nunjukkeun hubungan antara kacilakaan serius, kacilakaan minor sareng caket anu caket sareng ngajukeun yén upami jumlah kacilakaan minor dikirangan maka bakal aya penurunan jumlah kacilakaan serius. Segitiga éta mimiti diajukeun ku Herbert William Heinrich di 1931 sareng saprak éta parantos diénggalan sareng dimekaran ku panulis sanés, khususna Frank E. Bird. Éta sering ditingalikeun sacara gambar salaku segitiga atanapi piramida sareng parantos didadarkeun salaku landasan falsafah kaséhatan sareng kaamanan di tempat gawé abad ka-20. Dina jaman-jaman ayeuna éta aya kritik kana nilai-nilai anu dialokasikan pikeun tiap katégori kacilakaan sareng ngan ukur museur kana pangirangan cilaka minor.

Ngahaja / Ngahaja:

Ngahaja tiasa ningali ka:

Teu kahaja (albeum) / Teu kahaja (albeum):

Accidental mangrupikeun albeum studio ku gitaris Inggris, komposer sareng improvisasi Fred Frith. Éta mangrupikeun katilu tina séri albeum Musik kanggo Tari Frith buatan, sareng dirékam antara Désémber 1995 sareng Januari 1996 di Studio Jankowski di Stuttgart, Jérman. Album ieu dirilis dina CD dina Maret 2002 ngeunaan Fred Records sareng mangrupikeun rilisan anu munggaran dina program rilis arsip Frith dina labél rékor.

Ngahaja (biologi) / Vagrancy (biologi):

Vagrancy mangrupikeun fénoména dina biologi dimana sato masing-masing katingali jauh di luar kisaran normalna; sasatoan anu nunjukkeun vagrancy katelah vagrants . Istilah teu kahaja kadang-kadang ogé dianggo. Aya sababaraha faktor anu tiasa nyababkeun hiji jalma janten bawaka-faktor genetik sareng kondisi cuaca dua-tapi panyababna sacara umum kirang dipikaharti. Vagrancy tiasa janten pelopor pikeun penjajahan upami individu salamet.

Ngahaja (disambiguasi) / Ngahaja:

Ngahaja tiasa ningali ka:

Ngahaja (musik) / Ngahaja (musik):

Dina musik, teu kahaja mangrupikeun catetan ngeunaan nada anu sanés anggota skala atanapi modeu anu dituduhkeun ku tandatangan konci anu paling anyar diterapkeun. Dina notasi musik, simbol anu seukeut, datar, sareng alami, diantarana waé, tandaan catetan sapertos kitu-sareng simbol-simbol éta disebat ogé teu dihaja.

Ngahaja (lagu) / Olly Murs (albeum):

Olly Murs mangrupikeun albeum studio debut anu judulna nyalira ku panulis lagu sareng penulis lagu Inggris Olly Murs. Dirilis dina 23 Nopémber 2010 di Inggris.

Ngahaja Ngalawan / Ngalawan Ngahaja:

Accidental Adversaries mangrupikeun salah sahiji sapuluh sistem archetypes anu digunakeun dina modél dinamika sistem, atanapi sistem mikir. Archetype Ieu ngajelaskeun pola degenerative anu berkembang nalika dua mata pelajaran gawe bareng pikeun tujuan umum, ngahaja nyandak tindakan anu ngaruksak kasuksésan silih. Éta sami sareng sistem éskéket archetype dina hal pola pola anu mekar kana waktos.

Agén kahaja / Agén kahaja:

Agén Teu kahaja , mangrupikeun pacuan kuda Inggris Thoroughbred anu paling terkenal pikeun kameunangan anu kasinggung dina Patok Ratu Anne 2018. Anjeunna nunjukkeun jangji nalika unggul dua kali salaku budak ngora di 2016 sareng berkembang janten handicapper kelas tinggi dina taun salajengna. Dina 2018, anjeunna ngéléhkeun lapangan internasional anu kuat pikeun nyandak Patok Ratu Anne di Royal Ascot dina odds 33/1. Anjeunna gagal meunang dina salapan balapan salaku umur lima taun.

Amérika kahaja / Amérika kahaja:

Amérika Kacilakaan mangrupikeun jalma anu hukum AS dianggap janten warga nagara Amérika, tapi anu ngan ukur ngagaduhan hubungan anu lemah sareng nagara éta. Salaku conto, hukum kabangsaan Amérika nyatakeun yén saha waé anu lahir di daérah AS mangrupikeun warga nagara Amérika Serikat, kalebet jalma-jalma anu angkat salaku murangkalih atanapi murangkalih alit, sanaos sanés sepuh sanés warga Amérika Serikat. Hukum AS ogé nyatakeun kawarganagaraan Amérika pikeun sababaraha barudak anu dilahirkeun di luar negeri ku kolot warga AS, sanaos barudak éta henteu pernah lebet ka Amérika Serikat. Ti mimiti taun 2000an, istilah "Amérika Teu kahaja" parantos diadopsi ku sababaraha kelompok aktivis pikeun protés perjanjian pajeg sareng Perjanjian Antar-Pamaréntahan anu ngubaran jalma sapertos warga Amérika anu berpotensi tunduk kana sarat ngalaporkeun pajak sareng kauangan - syarat anu sababaraha nagara-nagara maksa ka warga anu henteu cicing. Urang Amérika anu teu kahaja panginten henteu sadar kana sarat ieu, atanapi status warga AS, dugi ka aya masalah dina aksés jasa bank di nagara asal, contona, atanapi dilarang asup ka Amérika Serikat dina paspor sanés Amérika Serikat. Salajengna, Departemen Luar Negeri AS ayeuna ngeusi batre USD 2350 pikeun mundur tina kawarganagaraan, sedengkeun sarat ngalaporkeun pajak anu aya hubunganana sareng ekspatriat hukum tiasa janten beban kauangan tambahan.

Ascendant / Ascendant Teu dihaja:

Ascendant mangrupikeun tanda astrologis anu naék dina cakrawala wétan dina waktos sareng lokasi anu khusus tina hiji kajadian.

Kacilakaan Asia / Anu kacilakaan Asia:

The Accidental Asian: Notes of a Native Speaker mangrupikeun kumpulan mémo sareng ésai ku panulis Amérika Eric Liu anu diterbitkeun dina 1998. Salah sahiji argumenna ngritik gerakan Amérika Amérika anu ngahijikeun sareng kapentingan seragam. Buku ieu ditampi ku panaliti utama, kalebet The New York Times Book Review sareng majalah Time .

Ngahaja Co-Traveler / Ngahaja Co-Traveler:

Accidental Co-Traveler mangrupikeun pilem drama Kroasia anu diarahkeun ku Srećko Jurdana. Ieu dirilis dina 2004.

Kahadean teu kahaja: _Daryl_Davis, _Race_% 26_America / Kahadean teu kahaja: Daryl Davis, Ras & Amérika:

Kahadean teu kahaja: Daryl Davis, Race & America mangrupikeun pilem dokumenter Amérika taun 2016 anu diarahkeun sareng diproduksi ku Matthew Ornstein.

Maot teu kahaja / Maot teu kahaja:

Pupusna teu kahaja nyaéta maot teu wajar anu disababkeun ku kacilakaan sapertos slip sareng ragrag, tabrakan lalu lintas, atanapi karacunan teu kahaja. Maot teu dihaja dibédakeun sareng maot ku sabab alami (panyakit) sareng pembunuhan ngahaja sareng bunuh diri. Pupusna teu kahaja masih tiasa dianggap rajapati atanapi bunuh diri upami jalmi mangrupikeun panyabab anu teu dihaja.

Maot teu dihaja_ (pilem) / Maot teu kahaja (pilem):

Maot dihaja nyaéta drama Inggris 1963 anu diarahkeun ku Geoffrey Nethercott sareng dibéntangan ku John Carson, Jacqueline Ellis, sareng Derrick Sherwin. Éta didamel di Merton Park Studios salaku bagian tina séri adaptasi Edgar Wallace anu parantos lami.

Maot teu kahaja_Of_An_Anarchist / Maot teu kahaja anarkis:

Maot teu dihaja Anarkis nyaéta lakon ku pamaén drama Italia Dario Fo anu perdana taun 1970. Dianggap klasik téater abad ka-20, éta parantos dilakukeun di panjuru dunya di langkung ti opat puluh nagara. Lalakonna didasarkeun kana pangeboman Piazza Fontana 1969.

Maot teu dihaja_ sareng_Disabilitas: _The_Neglected_Disease_of_Modern_Socatry / Maot teu kahaja sareng Cacad: Penyakit Anu Dianggurkeun ku Masarakat Modern:

Pupusna teu kahaja sareng Cacad: Penyakit Anu Dianggurkeun ku Masarakat Modern mangrupikeun laporan pangaruh anu diterbitkeun dina 1966 ku National Academy of Science sareng dianggap minangka tengara dina pamekaran sistem jasa médis darurat di Amérika Serikat.

Maot teu kahaja_ tina_An_Anarkis / Maot teu kahaja anarkis:

Maot teu dihaja Anarkis nyaéta lakon ku pamaén drama Italia Dario Fo anu perdana taun 1970. Dianggap klasik téater abad ka-20, éta parantos dilakukeun di panjuru dunya di langkung ti opat puluh nagara. Lalakonna didasarkeun kana pangeboman Piazza Fontana 1969.

Maot teu kahaja_ tina_an_Anarkis / Maot teu kahaja anarkis:

Maot teu dihaja Anarkis nyaéta lakon ku pamaén drama Italia Dario Fo anu perdana taun 1970. Dianggap klasik téater abad ka-20, éta parantos dilakukeun di panjuru dunya di langkung ti opat puluh nagara. Lalakonna didasarkeun kana pangeboman Piazza Fontana 1969.

No comments:

Post a Comment