Monday, May 3, 2021

Albatros Al_102/Albatros L102

Albatros Al_102 / Albatros L102:

Albatros L102 / Albatros Al 102 , mangrupikeun pesawat palatih Jérman taun 1930an. Éta landplane jangjang parasol, nempatkeun pilot murid sareng instruktur dina kokpit anu misah. Vérsi floatplane biplane ogé diwangun salaku Al 102W , kalayan jangjang handapna ditancepkeun ku strut.

Albatros Al_102W / Albatros L102:

Albatros L102 / Albatros Al 102 , mangrupikeun pesawat palatih Jérman taun 1930an. Éta landplane jangjang parasol, nempatkeun pilot murid sareng instruktur dina kokpit anu misah. Vérsi floatplane biplane ogé diwangun salaku Al 102W , kalayan jangjang handapna ditancepkeun ku strut.

Albatros Al_103 / Albatros L103:

Albatros L 103 / Albatros Al 103 mangrupikeun pesawat ékspérimén Jérman taun 1930-an. Éta landplane jangjang parasol tina konfigurasi konvensional, nempatkeun pilot sareng uji coba hiber dina kapisah anu kabuka, kabuka. Al 103 digunakeun pikeun nguji variasi di daerah sweepback, dihedral sareng tailplane.

Albatros B-II / Albatros B.II:

Albatros B.II , mangrupikeun biplane pangintipan dua korsi Jérman Perang Dunya Kahiji.

Albatros BI / Albatros BI:

Albatros BI , mangrupikeun pesawat pangintipan militér Jérman anu dirarancang taun 1913 sareng anu ningali jasa nalika Perang Dunya I.

Albatros BI (Ph) / Albatros BI:

Albatros BI , mangrupikeun pesawat pangintipan militér Jérman anu dirarancang taun 1913 sareng anu ningali jasa nalika Perang Dunya I.

Albatros B.II / Albatros B.II:

Albatros B.II , mangrupikeun biplane pangintipan dua korsi Jérman Perang Dunya Kahiji.

Albatros B.II-W / Albatros B.II:

Albatros B.II , mangrupikeun biplane pangintipan dua korsi Jérman Perang Dunya Kahiji.

Albatros B.III / Albatros B.III:

Albatros B.III ,, mangrupikeun biplane pangintipan Perang Dunya I, diwangun ku Albatros Flugzeugwerke salaku Albatros LDD .

Albatros CI / Albatros CI:

Albatros CI ,, mangrupikeun anu munggaran tina c-seri anu biplanes tujuan umum dua-korsi anu diwangun ku Albatros Flugzeugwerke nalika Perang Dunya I. Dumasar kana Albatros B.II anu teu nganggo pakarang, CI ngabalikeun tempat pilot sareng pengamat sahingga panitén nempatan kokpit tukangeun anu dipasang ku senar mesin dipasang 7,92 mm (0,312 inci) Parabellum MG14 gun.

Albatros C.II / Albatros C.II:

Albatros C.II mangrupikeun biplane pangintipan militér Jerman 1910an anu dirancang sareng diwangun ku Albatros Flugzeugwerke. Ngan aya hiji pesawat anu diwangun sareng jinisna henteu lebet kana produksi.

Albatros C.III / Albatros C.III:

Albatros C.III mangrupikeun biplane tujuan umum dua korsi tina Perang Dunya I, diwangun ku Albatros Flugzeugwerke. C.III mangrupikeun vérsi refined tina Albatros CI anu suksés sareng pamustunganana dihasilkeun dina jumlah anu langkung seueur tibatan Albatros tipe C anu sanés.

Albatros C.IV / Albatros C.IV:

The Albatros C.IV ,. mangrupikeun pesawat pengintaian militér Jérman anu diwangun dina usum gugur taun 1915 ku Albatros Flugzeugwerke. Éta biplane bermesin tunggal, sareng dumasar kana Albatros C.III, anu ngabagi seueur bagian. Antukna ditingalkeun, mihak kana CV

Albatros C.IX / Albatros C.IX:

Albatros C.IX mangrupikeun biplane pangintipan militér dua dalem ti 1917. Éta diwangun ku Albatros Flugzeugwerke. Éta henteu ngagaduhan strut sentral antara jangjang luhur sareng badan pesawat, anu teu umum dina waktos éta. Ogé teu biasa nyaéta jangjang luhurna disapu, sedengkeun jangjang handapna lempeng. Ngan tilu tina pesawat ieu diwangun.

Albatros CV / Albatros CV:

Albatros CV mangrupikeun pesawat pangintipan militér Jérman anu ningali jasa nalika Perang Dunya I.

Albatros C.VI/Albatros C.III:

Albatros C.III mangrupikeun biplane tujuan umum dua korsi tina Perang Dunya I, diwangun ku Albatros Flugzeugwerke. C.III mangrupikeun vérsi refined tina Albatros CI anu suksés sareng pamustunganana dihasilkeun dina jumlah anu langkung seueur tibatan Albatros tipe C anu sanés.

Albatros C.VII / Albatros C.VII:

Albatros C.VII mangrupikeun pesawat pangintipan militér Jérman anu ningali jasa nalika Perang Dunya I. Éta mangrupikeun révisi sareng pangembangan ulang mesin Albatros CV, anu kabuktosan nguciwakeun dina jasa.

Albatros C.VIII_N / Albatros C.VIII N:

Albatros C.VIII N mangrupikeun pangebom biplane mesin ageung Jérman, anu ditujukeun pikeun operasi waktos wengi, Éta parah dikuatkeun sareng ngan ukur tiasa nyandak beban bom alit.

Albatros CX / Albatros CX:

Albatros CX mangrupikeun pesawat pangintipan militér Jérman anu ningali jasa nalika Perang Dunya I.

Albatros C.XII / Albatros C.XII:

Albatros C.XII mangrupikeun pesawat pangintipan militér Jérman anu ningali jasa nalika Perang Dunya I. Éta bénten-bénten pisan sareng pesawat tipe Albatros C samentawis ku ngadopsi pesawat terbang bagian elips anu sami sareng Albatros DV C.XII ogé nampilkeun pesawat buntut daérah anu dikirangan, tapi éta nahan jangjang Albatros CX anu tiheula

Albatros C.XIII / Albatros C.XIII:

Albatros C.XIII mangrupikeun pesawat dua jérman, mesin tunggal, pesawat tempur cahaya biplane anu diwangun taun 1917. Ngan hiji anu diwangun.

Albatros C.XIV / Albatros C.XIV:

Albatros C.XIV mangrupikeun jabatan dua Jérman, mesin tunggal, pesawat tempur biplane anu diwangun taun 1918. Ngan hiji anu diwangun.

Albatros C.XV / Albatros C.XV:

Albatros C.XV mangrupikeun pesawat pangintipan militér Jérman anu dikembangkeun nalika Perang Dunya I. Intina mangrupikeun panyempurnaan C.XII, anu parantos di produksi dina 1918. Perang réngsé sateuacan aya conto anu janten operasional. Nanging, sababaraha urang jalan kana tangan sipil sareng ngapung janten pesawat angkutan dina waktos tengtrem dina pabrik L 47 . Anu sanés ningali jasa sareng angkatan udara Rusia, Turki, sareng Latvia.

Albatros D-1 / Albatros DI:

Albatros DI mangrupikeun pesawat tempur Jérman anu dianggo nalika Perang Dunya I. Sanaos karir operasionalna pondok, éta mangrupikeun anu munggaran tina jinis Albatros D anu ngalengkepan seueur skuadron tempur Jerman sareng Austria ( Jagdstaffeln ) salami dua taun ka pengker perang.

Albatros D-II / Albatros D.II:

Albatros D.II mangrupikeun pesawat tempur Jérman anu dianggo nalika Perang Dunya I. Saatos karir tempur anu suksés dina Jagdstaffeln mimiti, éta laun digentos ku Albatros D.III.

Albatros D-III / Albatros D.III:

Albatros D.III mangrupikeun pesawat tempur biplane anu dianggo ku Kaisar Angkatan Darat Jérman Kaisar ( Luftstreitkräfte ) nalika Perang Dunya I. Modél lisénsi anu dirobih diwangun ku Oeffag pikeun Layanan Udara Austro-Hungaria ( Luftfahrtruppen ). D.III diterbitkeun ku seueur aca Jerman top, kalebet Wilhelm Frankl, Erich Löwenhardt, Manfred von Richthofen, Karl Emil Schäfer, Ernst Udet, sareng Kurt Wolff, sareng Austro-Hungaria, sapertos Godwin von Brumowski. Éta mangrupikeun pejuang anu paling unggul dina jaman dominasi udara Jerman anu katelah "Berdarah April" 1917.

Albatros D-Va / Albatros DV:

Albatros DV mangrupikeun pesawat tempur anu diwangun ku Albatros Flugzeugwerke sareng dianggo ku Luftstreitkräfte nalika Perang Dunya I. DV mangrupikeun pamekaran akhir kulawarga Albatros DI sareng bajoang terakhir Albatros ningali jasa operasional. Sanaos kakurangan anu dikenal sareng kaabaran umum, sakitar 900 pesawat DV sareng 1.612 D.Va diwangun sateuacan produksi dieureunkeun dina April 1918. D.Va neraskeun dina jasa operasional dugi ka akhir perang.

Albatros DI / Albatros DI:

Albatros DI mangrupikeun pesawat tempur Jérman anu dianggo nalika Perang Dunya I. Sanaos karir operasionalna pondok, éta mangrupikeun anu munggaran tina jinis Albatros D anu ngalengkepan seueur skuadron tempur Jerman sareng Austria ( Jagdstaffeln ) salami dua taun ka pengker perang.

Albatros D.II / Albatros D.II:

Albatros D.II mangrupikeun pesawat tempur Jérman anu dianggo nalika Perang Dunya I. Saatos karir tempur anu suksés dina Jagdstaffeln mimiti, éta laun digentos ku Albatros D.III.

Albatros D.III / Albatros D.III:

Albatros D.III mangrupikeun pesawat tempur biplane anu dianggo ku Kaisar Angkatan Darat Jérman Kaisar ( Luftstreitkräfte ) nalika Perang Dunya I. Modél lisénsi anu dirobih diwangun ku Oeffag pikeun Layanan Udara Austro-Hungaria ( Luftfahrtruppen ). D.III diterbitkeun ku seueur aca Jerman top, kalebet Wilhelm Frankl, Erich Löwenhardt, Manfred von Richthofen, Karl Emil Schäfer, Ernst Udet, sareng Kurt Wolff, sareng Austro-Hungaria, sapertos Godwin von Brumowski. Éta mangrupikeun pejuang anu paling unggul dina jaman dominasi udara Jerman anu katelah "Berdarah April" 1917.

Albatros D.III_ (Oef) / Albatros D.III:

Albatros D.III mangrupikeun pesawat tempur biplane anu dianggo ku Kaisar Angkatan Darat Jérman Kaisar ( Luftstreitkräfte ) nalika Perang Dunya I. Modél lisénsi anu dirobih diwangun ku Oeffag pikeun Layanan Udara Austro-Hungaria ( Luftfahrtruppen ). D.III diterbitkeun ku seueur aca Jerman top, kalebet Wilhelm Frankl, Erich Löwenhardt, Manfred von Richthofen, Karl Emil Schäfer, Ernst Udet, sareng Kurt Wolff, sareng Austro-Hungaria, sapertos Godwin von Brumowski. Éta mangrupikeun pejuang anu paling unggul dina jaman dominasi udara Jerman anu katelah "Berdarah April" 1917.

Albatros D.III_ (Oeffag) / Albatros D.III:

Albatros D.III mangrupikeun pesawat tempur biplane anu dianggo ku Kaisar Angkatan Darat Jérman Kaisar ( Luftstreitkräfte ) nalika Perang Dunya I. Modél lisénsi anu dirobih diwangun ku Oeffag pikeun Layanan Udara Austro-Hungaria ( Luftfahrtruppen ). D.III diterbitkeun ku seueur aca Jerman top, kalebet Wilhelm Frankl, Erich Löwenhardt, Manfred von Richthofen, Karl Emil Schäfer, Ernst Udet, sareng Kurt Wolff, sareng Austro-Hungaria, sapertos Godwin von Brumowski. Éta mangrupikeun pejuang anu paling unggul dina jaman dominasi udara Jerman anu katelah "Berdarah April" 1917.

Albatros D.II_ (Oef) / Albatros D.II:

Albatros D.II mangrupikeun pesawat tempur Jérman anu dianggo nalika Perang Dunya I. Saatos karir tempur anu suksés dina Jagdstaffeln mimiti, éta laun digentos ku Albatros D.III.

Albatros D.IV / Albatros D.IV:

Albatros D.IV mangrupikeun pesawat tempur Jérman ékspérimén anu diwangun sareng diuji nalika Perang Dunya I.

Albatros D.IX / Albatros D.IX:

Albatros D.IX mangrupikeun pejuang prototipe hiji-prototipe Jérman anu diwangun dina mimiti taun 1918. Éta bénten sareng tanda sateuacanna ku ngagunakeun fuselage anu disederhanakeun kalayan sisi anu rata sareng sisi lempengan. Jangjang sareng buntutna mirip sareng Albatros D.VII. Kakuatan disayogikeun ku mesin 130 kW (170 hp) Mercedes D.IIIa. D.IX dipasihan pakarang kembar anu disingkronkeun 7,92 mm (0,312 in) senapan mesin LMG 08/15.

Albatros DV / Albatros DV:

Albatros DV mangrupikeun pesawat tempur anu diwangun ku Albatros Flugzeugwerke sareng dianggo ku Luftstreitkräfte nalika Perang Dunya I. DV mangrupikeun pamekaran akhir kulawarga Albatros DI sareng bajoang terakhir Albatros ningali jasa operasional. Sanaos kakurangan anu dikenal sareng kaabaran umum, sakitar 900 pesawat DV sareng 1.612 D.Va diwangun sateuacan produksi dieureunkeun dina April 1918. D.Va neraskeun dina jasa operasional dugi ka akhir perang.

Albatros D.VI/Albatros D.VI:

Albatros D.VI mangrupikeun sebutan anu dipasihkeun pikeun prototype biplane kembar-boom pusher biplane tunggal diwangun di 1917 di Jérman. Éta dipasangkeun sareng senapan mesin LMG 08/15 tetep sareng senapan 20 mm (0,787 inci) Becker Type M2.

Albatros D.VII / Albatros D.VII:

Albatros D.VII mangrupikeun prototype biplane jagoan prototipe Jérman anu diterbitkeun dina bulan Agustus 1917. Éta didukung ku mesin anu didinginkan ku Benz Bz.IIIb V8 mesin anu ngembangkeun 145 kW (195 hp) sareng angkatan dua 7,92 mm (.312 taun ) senapan mesin. D.VII ngagaduhan aileron dina dua jangjang luhur sareng handap anu dihubungkeun ku gagang tingsel.

Albatros D.VIII / Albatros D.VIII:

Albatros D.VIII mangrupikeun sebutan Idflieg pikeun bajoang korsi tunggal Albatros L.35 .

Albatros D.V_% 26_D.Va / Albatros DV:

Albatros DV mangrupikeun pesawat tempur anu diwangun ku Albatros Flugzeugwerke sareng dianggo ku Luftstreitkräfte nalika Perang Dunya I. DV mangrupikeun pamekaran akhir kulawarga Albatros DI sareng bajoang terakhir Albatros ningali jasa operasional. Sanaos kakurangan anu dikenal sareng kaabaran umum, sakitar 900 pesawat DV sareng 1.612 D.Va diwangun sateuacan produksi dieureunkeun dina April 1918. D.Va neraskeun dina jasa operasional dugi ka akhir perang.

Albatros D.Va/Albatros DV:

Albatros DV mangrupikeun pesawat tempur anu diwangun ku Albatros Flugzeugwerke sareng dianggo ku Luftstreitkräfte nalika Perang Dunya I. DV mangrupikeun pamekaran akhir kulawarga Albatros DI sareng bajoang terakhir Albatros ningali jasa operasional. Sanaos kakurangan anu dikenal sareng kaabaran umum, sakitar 900 pesawat DV sareng 1.612 D.Va diwangun sateuacan produksi dieureunkeun dina April 1918. D.Va neraskeun dina jasa operasional dugi ka akhir perang.

Albatros DX / Albatros DX:

Albatros DX mangrupikeun prototipe Jérman biplane korsi tunggal anu dikembangkeun taun 1918 paralel sareng Albatros D.IX.

Albatros D.XI / Albatros D.XI:

Albatros D.XI mangrupikeun biplane bajoang jérman tunggal anu mimiti diterbitkeun dina bulan Fébruari 1918. Éta bajoang Albatros munggaran anu nganggo mesin rotary, dina bentuk 120 kW (160 hp) Siemens-Halske Sh.III, sareng ogé nampilkeun pangwangunan jangjang énggal sareng strut diagonal ti badan pesawat ngagentos kawat tradisional.

Albatros D.XII / Albatros D.XII:

Albatros D.XII mangrupikeun biplane bajoang jérman tunggal anu mimiti diterbitkeun dina bulan Maret 1918. Éta anu terakhir tina pejuang Albatros réngsé sareng ngapungkeun sateuacan akhir Perang Dunya I sareng ngagaduhan badan pesawat anu sami anu katingali dina Albatros DX

Albatros D.XIIIa / Albatros L 45:

Albatros L.45 dipasihan sebutan Idflieg Albatros D.XIIIa .

Albatros DM15 / Albatros CI:

Albatros CI ,, mangrupikeun anu munggaran tina c-seri anu biplanes tujuan umum dua-korsi anu diwangun ku Albatros Flugzeugwerke nalika Perang Dunya I. Dumasar kana Albatros B.II anu teu nganggo pakarang, CI ngabalikeun tempat pilot sareng pengamat sahingga panitén nempatan kokpit tukangeun anu dipasang ku senar mesin dipasang 7,92 mm (0,312 inci) Parabellum MG14 gun.

Albatros DV / Albatros DV:

Albatros DV mangrupikeun pesawat tempur anu diwangun ku Albatros Flugzeugwerke sareng dianggo ku Luftstreitkräfte nalika Perang Dunya I. DV mangrupikeun pamekaran akhir kulawarga Albatros DI sareng bajoang terakhir Albatros ningali jasa operasional. Sanaos kakurangan anu dikenal sareng kaabaran umum, sakitar 900 pesawat DV sareng 1.612 D.Va diwangun sateuacan produksi dieureunkeun dina April 1918. D.Va neraskeun dina jasa operasional dugi ka akhir perang.

Albatros DVa / Albatros DV:

Albatros DV mangrupikeun pesawat tempur anu diwangun ku Albatros Flugzeugwerke sareng dianggo ku Luftstreitkräfte nalika Perang Dunya I. DV mangrupikeun pamekaran akhir kulawarga Albatros DI sareng bajoang terakhir Albatros ningali jasa operasional. Sanaos kakurangan anu dikenal sareng kaabaran umum, sakitar 900 pesawat DV sareng 1.612 D.Va diwangun sateuacan produksi dieureunkeun dina April 1918. D.Va neraskeun dina jasa operasional dugi ka akhir perang.

Albatros Doppeltaube / Etrich Taube:

Etrich Taube , ogé dikenal ku nami sababaraha pabrik engké anu ngawangun vérsi jinisna, sapertos Rumpler Taube , mangrupikeun pesawat monoplane sateuacan Perang Dunya I. Éta pesawat militér pangheulana diproduksi massal di Jérman.

Albatros Doppeltaube_biplane / Etrich Taube:

Etrich Taube , ogé dikenal ku nami sababaraha pabrik engké anu ngawangun vérsi jinisna, sapertos Rumpler Taube , mangrupikeun pesawat monoplane sateuacan Perang Dunya I. Éta pesawat militér pangheulana diproduksi massal di Jérman.

Albatros Dr.I / Albatros Dr.I:

Albatros Dr. Kuring mangrupikeun turunan triplane tempur Jerman tina DV anu dipasang ku tilu pasang jangjang tibatan dua. Idéntik dina kaseueuran hal séjén pikeun DV, dina usum panas 1917 éta diterbitkeun berdampingan sareng biplane anu aya dina uji coba ngabandingkeun. Teu aya kaunggulan kinerja anu tiasa ditingali sareng pamekaran dieureunkeun dina tahap prototipe.

Albatros Dr.II / Albatros Dr.II:

Albatros Dr.II mangrupikeun prototipe Jerman triplane tempur korsi tunggal, conto anu hiber dina musim semi taun 1918. Éta mirip dina seueur hal ka biplane DX, dianggo diantara fitur anu sami sami 145 kW (195 hp) Mesin Benz Bz.IIIbo sareng kembar mesin 7,92 mm (.312 in).

Albatros F.2 / Farman III:

Farman III , ogé dikenal salaku biplane Henry Farman 1909 , mangrupikeun pesawat Perancis mimiti anu dirancang sareng diwangun ku Henry Farman di 1909. Desain na ditiru sacara lega, sahingga pesawat anu perenahna sami-sami umumna dianggap salaku " Farman "tipe.

Albatros Flugzeugwerke / Albatros Flugzeugwerke:

Albatros-Flugzeugwerke GmbH mangrupikeun pabrik pesawat Jerman anu paling dikenal pikeun nyayogikeun angkatan udara Jérman nalika Perang Dunya I.

Albatros Flugzeugwerke_GmbH / Albatros Flugzeugwerke:

Albatros-Flugzeugwerke GmbH mangrupikeun pabrik pesawat Jerman anu paling dikenal pikeun nyayogikeun angkatan udara Jérman nalika Perang Dunya I.

Albatros GI / Albatros GI:

Albatros GI ,, mangrupikeun tukang ngebom biplane Jerman anu opat mesin Perang Dunya I.

Albatros G.II / Albatros G.II:

Albatros G.II ,, mangrupikeun tukang ngebom biplane Jerman kembar dina Perang Dunya I.

Albatros G.III / Albatros G.III:

Albatros G.III , mangrupikeun pamekaran pesawat pengebom Jérman dina Perang Dunya I. Éta biplane ageung tunggal bentang anu henteu sami sareng jangjangna henteu dipasang Kakuatan disayogikeun ku dua mesin penekang Benz Bz.IVa dipasang dina nacél dibawa di antara jangjangna. Fitur anu teu biasa dina desain nyaéta jangjang handap disayogikeun potongan pikeun baling-baling, sahingga mesin nacelles dipasang langkung maju tibatan anu dimungkinkeun. Sababaraha anu diwangun, jasa ningali ieu seuseueurna di Front Makedoni di 1917.

Albatros H.1 / Albatros D.IV:

Albatros D.IV mangrupikeun pesawat tempur Jérman ékspérimén anu diwangun sareng diuji nalika Perang Dunya I.

Albatros II / Aero L-59 Super Albatros:

Aero L-59 Super Albatros mangrupikeun palatih jet militér Czechoslovak anu dikembangkeun tina perusahaan L-39 Albatros anu sateuacanna. Dibandingkeun sareng anu sateuacanna, éta nampilkeun badan pesawat anu langkung kuat, irung langkung panjang, kokpit anu diperbarui pisan, avionik canggih, sareng mesin anu langkung kuat Lotarev DV-2. Dina waktos hiber kahijina dina 30 Séptémber 1986, éta ditunjuk janten L-39MS . Aero henteu deui ngahasilkeun pesawat ieu.

Albatros JI / Albatros JI:

Albatros JI mangrupikeun pesawat serangan darat waja Jerman Perang Dunya I, diproduksi taun 1918.

Albatros J.II / Albatros J.II:

Albatros J.II mangrupikeun mesin tunggal-jérman, jok tunggal, pesawat serangan-taneuh biplane tina Perang Dunya I.

Albatros L-100 / Albatros L 100:

Albatros L 100 mangrupikeun pesawat ringan anu diwangun di Jérman pikeun bersaing dina lomba udara Europarundflug. Éta mangrupikeun monoplane jangjang low tina konfigurasi taildragger konvensional.

Albatros L-101 / Albatros Al 101:

Albatros Al 101 mangrupikeun pesawat palatih Jerman taun 1930an. Éta mangrupikeun monoplane jangjang parasol tina konpigurasi konvensional, sareng linggih pilot sareng instruktur dina kokpit anu kabuka.

Albatros L-82 / Albatros L 82:

Albatros L 82 mangrupikeun biplane palatih Jerman taun 1920an. Konfigurasi konvensional, éta nempatan pilot sareng instruktur dina kokpit anu misah. Jangjangna teluk tunggal, bentang sarua, sareng henteu dipasang.

Albatros L.1 / Albatros BI:

Albatros BI , mangrupikeun pesawat pangintipan militér Jérman anu dirarancang taun 1913 sareng anu ningali jasa nalika Perang Dunya I.

Albatros L.10 / Albatros C.III:

Albatros C.III mangrupikeun biplane tujuan umum dua korsi tina Perang Dunya I, diwangun ku Albatros Flugzeugwerke. C.III mangrupikeun vérsi refined tina Albatros CI anu suksés sareng pamustunganana dihasilkeun dina jumlah anu langkung seueur tibatan Albatros tipe C anu sanés.

Albatros L.100 / Albatros L 100:

Albatros L 100 mangrupikeun pesawat ringan anu diwangun di Jérman pikeun bersaing dina lomba udara Europarundflug. Éta mangrupikeun monoplane jangjang low tina konfigurasi taildragger konvensional.

Albatros L.101 / Albatros Al 101:

Albatros Al 101 mangrupikeun pesawat palatih Jerman taun 1930an. Éta mangrupikeun monoplane jangjang parasol tina konpigurasi konvensional, sareng linggih pilot sareng instruktur dina kokpit anu kabuka.

Albatros L.102 / Albatros L102:

Albatros L102 / Albatros Al 102 , mangrupikeun pesawat palatih Jérman taun 1930an. Éta landplane jangjang parasol, nempatkeun pilot murid sareng instruktur dina kokpit anu misah. Vérsi floatplane biplane ogé diwangun salaku Al 102W , kalayan jangjang handapna ditancepkeun ku strut.

Albatros L.103 / Albatros L103:

Albatros L 103 / Albatros Al 103 mangrupikeun pesawat ékspérimén Jérman taun 1930-an. Éta landplane jangjang parasol tina konfigurasi konvensional, nempatkeun pilot sareng uji coba hiber dina kapisah anu kabuka, kabuka. Al 103 digunakeun pikeun nguji variasi di daerah sweepback, dihedral sareng tailplane.

Albatros L.11 / Albatros G.II:

Albatros G.II ,, mangrupikeun tukang ngebom biplane Jerman kembar dina Perang Dunya I.

Albatros L.12 / Albatros C.IV:

The Albatros C.IV ,. mangrupikeun pesawat pengintaian militér Jérman anu diwangun dina usum gugur taun 1915 ku Albatros Flugzeugwerke. Éta biplane bermesin tunggal, sareng dumasar kana Albatros C.III, anu ngabagi seueur bagian. Antukna ditingalkeun, mihak kana CV

Albatros L.13 / Albatros CI:

Albatros CI ,, mangrupikeun anu munggaran tina c-seri anu biplanes tujuan umum dua-korsi anu diwangun ku Albatros Flugzeugwerke nalika Perang Dunya I. Dumasar kana Albatros B.II anu teu nganggo pakarang, CI ngabalikeun tempat pilot sareng pengamat sahingga panitén nempatan kokpit tukangeun anu dipasang ku senar mesin dipasang 7,92 mm (0,312 inci) Parabellum MG14 gun.

Albatros L.14 / Albatros CV:

Albatros CV mangrupikeun pesawat pangintipan militér Jérman anu ningali jasa nalika Perang Dunya I.

Albatros L.15 / Albatros DI:

Albatros DI mangrupikeun pesawat tempur Jérman anu dianggo nalika Perang Dunya I. Sanaos karir operasionalna pondok, éta mangrupikeun anu munggaran tina jinis Albatros D anu ngalengkepan seueur skuadron tempur Jerman sareng Austria ( Jagdstaffeln ) salami dua taun ka pengker perang.

Albatros L.16 / Albatros C.III:

Albatros C.III mangrupikeun biplane tujuan umum dua korsi tina Perang Dunya I, diwangun ku Albatros Flugzeugwerke. C.III mangrupikeun vérsi refined tina Albatros CI anu suksés sareng pamustunganana dihasilkeun dina jumlah anu langkung seueur tibatan Albatros tipe C anu sanés.

Albatros L.17 / Albatros D.II:

Albatros D.II mangrupikeun pesawat tempur Jérman anu dianggo nalika Perang Dunya I. Saatos karir tempur anu suksés dina Jagdstaffeln mimiti, éta laun digentos ku Albatros D.III.

Albatros L.18 / Albatros C.VII:

Albatros C.VII mangrupikeun pesawat pangintipan militér Jérman anu ningali jasa nalika Perang Dunya I. Éta mangrupikeun révisi sareng pangembangan ulang mesin Albatros CV, anu kabuktosan nguciwakeun dina jasa.

Albatros L.19 / Albatros C.VIII N:

Albatros C.VIII N mangrupikeun pangebom biplane mesin ageung Jérman, anu ditujukeun pikeun operasi waktos wengi, Éta parah dikuatkeun sareng ngan ukur tiasa nyandak beban bom alit.

Albatros L.2 / Albatros B.II:

Albatros B.II , mangrupikeun biplane pangintipan dua korsi Jérman Perang Dunya Kahiji.

Albatros L.20 / Albatros D.III:

Albatros D.III mangrupikeun pesawat tempur biplane anu dianggo ku Kaisar Angkatan Darat Jérman Kaisar ( Luftstreitkräfte ) nalika Perang Dunya I. Modél lisénsi anu dirobih diwangun ku Oeffag pikeun Layanan Udara Austro-Hungaria ( Luftfahrtruppen ). D.III diterbitkeun ku seueur aca Jerman top, kalebet Wilhelm Frankl, Erich Löwenhardt, Manfred von Richthofen, Karl Emil Schäfer, Ernst Udet, sareng Kurt Wolff, sareng Austro-Hungaria, sapertos Godwin von Brumowski. Éta mangrupikeun pejuang anu paling unggul dina jaman dominasi udara Jerman anu katelah "Berdarah April" 1917.

Albatros L.21 / Albatros G.III:

Albatros G.III , mangrupikeun pamekaran pesawat pengebom Jérman dina Perang Dunya I. Éta biplane ageung tunggal bentang anu henteu sami sareng jangjangna henteu dipasang Kakuatan disayogikeun ku dua mesin penekang Benz Bz.IVa dipasang dina nacél dibawa di antara jangjangna. Fitur anu teu biasa dina desain nyaéta jangjang handap disayogikeun potongan pikeun baling-baling, sahingga mesin nacelles dipasang langkung maju tibatan anu dimungkinkeun. Sababaraha anu diwangun, jasa ningali ieu seuseueurna di Front Makedoni di 1917.

Albatros L.22 / Albatros D.IV:

Albatros D.IV mangrupikeun pesawat tempur Jérman ékspérimén anu diwangun sareng diuji nalika Perang Dunya I.

Albatros L.23 / Albatros C.IX:

Albatros C.IX mangrupikeun biplane pangintipan militér dua dalem ti 1917. Éta diwangun ku Albatros Flugzeugwerke. Éta henteu ngagaduhan strut sentral antara jangjang luhur sareng badan pesawat, anu teu umum dina waktos éta. Ogé teu biasa nyaéta jangjang luhurna disapu, sedengkeun jangjang handapna lempeng. Ngan tilu tina pesawat ieu diwangun.

Albatros L.24 / Albatros DV:

Albatros DV mangrupikeun pesawat tempur anu diwangun ku Albatros Flugzeugwerke sareng dianggo ku Luftstreitkräfte nalika Perang Dunya I. DV mangrupikeun pamekaran akhir kulawarga Albatros DI sareng bajoang terakhir Albatros ningali jasa operasional. Sanaos kakurangan anu dikenal sareng kaabaran umum, sakitar 900 pesawat DV sareng 1.612 D.Va diwangun sateuacan produksi dieureunkeun dina April 1918. D.Va neraskeun dina jasa operasional dugi ka akhir perang.

Albatros L.25 / Albatros CX:

Albatros CX mangrupikeun pesawat pangintipan militér Jérman anu ningali jasa nalika Perang Dunya I.

Albatros L.27 / Albatros C.XII:

Albatros C.XII mangrupikeun pesawat pangintipan militér Jérman anu ningali jasa nalika Perang Dunya I. Éta bénten-bénten pisan sareng pesawat tipe Albatros C samentawis ku ngadopsi pesawat terbang bagian elips anu sami sareng Albatros DV C.XII ogé nampilkeun pesawat buntut daérah anu dikirangan, tapi éta nahan jangjang Albatros CX anu tiheula

Albatros L.28 / Albatros D.VI:

Albatros D.VI mangrupikeun sebutan anu dipasihkeun pikeun prototype biplane kembar-boom pusher biplane tunggal diwangun di 1917 di Jérman. Éta dipasangkeun sareng senapan mesin LMG 08/15 tetep sareng senapan 20 mm (0,787 inci) Becker Type M2.

Albatros L.29 / Albatros C.XIII:

Albatros C.XIII mangrupikeun pesawat dua jérman, mesin tunggal, pesawat tempur cahaya biplane anu diwangun taun 1917. Ngan hiji anu diwangun.

Albatros L.30 / Albatros B.II:

Albatros B.II , mangrupikeun biplane pangintipan dua korsi Jérman Perang Dunya Kahiji.

Albatros L.34 / Albatros D.VII:

Albatros D.VII mangrupikeun prototype biplane jagoan prototipe Jérman anu diterbitkeun dina bulan Agustus 1917. Éta didukung ku mesin anu didinginkan ku Benz Bz.IIIb V8 mesin anu ngembangkeun 145 kW (195 hp) sareng angkatan dua 7,92 mm (.312 taun ) senapan mesin. D.VII ngagaduhan aileron dina dua jangjang luhur sareng handap anu dihubungkeun ku gagang tingsel.

Albatros L.35 / Albatros D.VIII:

Albatros D.VIII mangrupikeun sebutan Idflieg pikeun bajoang korsi tunggal Albatros L.35 .

Albatros L.36 / Albatros Dr.I:

Albatros Dr. Kuring mangrupikeun turunan triplane tempur Jerman tina DV anu dipasang ku tilu pasang jangjang tibatan dua. Idéntik dina kaseueuran hal séjén pikeun DV, dina usum panas 1917 éta diterbitkeun berdampingan sareng biplane anu aya dina uji coba ngabandingkeun. Teu aya kaunggulan kinerja anu tiasa ditingali sareng pamekaran dieureunkeun dina tahap prototipe.

Albatros L.37 / Albatros D.IX:

Albatros D.IX mangrupikeun pejuang prototipe hiji-prototipe Jérman anu diwangun dina mimiti taun 1918. Éta bénten sareng tanda sateuacanna ku ngagunakeun fuselage anu disederhanakeun kalayan sisi anu rata sareng sisi lempengan. Jangjang sareng buntutna mirip sareng Albatros D.VII. Kakuatan disayogikeun ku mesin 130 kW (170 hp) Mercedes D.IIIa. D.IX dipasihan pakarang kembar anu disingkronkeun 7,92 mm (0,312 in) senapan mesin LMG 08/15.

Albatros L.38 / Albatros DX:

Albatros DX mangrupikeun prototipe Jérman biplane korsi tunggal anu dikembangkeun taun 1918 paralel sareng Albatros D.IX.

Albatros L.39 / Albatros Dr.II:

Albatros Dr.II mangrupikeun prototipe Jerman triplane tempur korsi tunggal, conto anu hiber dina musim semi taun 1918. Éta mirip dina seueur hal ka biplane DX, dianggo diantara fitur anu sami sami 145 kW (195 hp) Mesin Benz Bz.IIIbo sareng kembar mesin 7,92 mm (.312 in).

Albatros L.4 / Albatros GI:

Albatros GI ,, mangrupikeun tukang ngebom biplane Jerman anu opat mesin Perang Dunya I.

Albatros L.40 / Albatros JI:

Albatros JI mangrupikeun pesawat serangan darat waja Jerman Perang Dunya I, diproduksi taun 1918.

Albatros L.41 / Albatros D.XI:

Albatros D.XI mangrupikeun biplane bajoang jérman tunggal anu mimiti diterbitkeun dina bulan Fébruari 1918. Éta bajoang Albatros munggaran anu nganggo mesin rotary, dina bentuk 120 kW (160 hp) Siemens-Halske Sh.III, sareng ogé nampilkeun pangwangunan jangjang énggal sareng strut diagonal ti badan pesawat ngagentos kawat tradisional.

Albatros L.42 / Albatros J.II:

Albatros J.II mangrupikeun mesin tunggal-jérman, jok tunggal, pesawat serangan-taneuh biplane tina Perang Dunya I.

Albatros L.43 / Albatros D.XII:

Albatros D.XII mangrupikeun biplane bajoang jérman tunggal anu mimiti diterbitkeun dina bulan Maret 1918. Éta anu terakhir tina pejuang Albatros réngsé sareng ngapungkeun sateuacan akhir Perang Dunya I sareng ngagaduhan badan pesawat anu sami anu katingali dina Albatros DX

Albatros L.45 / Albatros L 45:

Albatros L.45 dipasihan sebutan Idflieg Albatros D.XIIIa .

Albatros L.47 / Albatros C.XV:

Albatros C.XV mangrupikeun pesawat pangintipan militér Jérman anu dikembangkeun nalika Perang Dunya I. Intina mangrupikeun panyempurnaan C.XII, anu parantos di produksi dina 1918. Perang réngsé sateuacan aya conto anu janten operasional. Nanging, sababaraha urang jalan kana tangan sipil sareng ngapung janten pesawat angkutan dina waktos tengtrem dina pabrik L 47 . Anu sanés ningali jasa sareng angkatan udara Rusia, Turki, sareng Latvia.

Albatros L.5 / Albatros B.III:

Albatros B.III ,, mangrupikeun biplane pangintipan Perang Dunya I, diwangun ku Albatros Flugzeugwerke salaku Albatros LDD .

Albatros L.52 / Albatros CI:

Albatros CI ,, mangrupikeun anu munggaran tina c-seri anu biplanes tujuan umum dua-korsi anu diwangun ku Albatros Flugzeugwerke nalika Perang Dunya I. Dumasar kana Albatros B.II anu teu nganggo pakarang, CI ngabalikeun tempat pilot sareng pengamat sahingga panitén nempatan kokpit tukangeun anu dipasang ku senar mesin dipasang 7,92 mm (0,312 inci) Parabellum MG14 gun.

Albatros L.58 / Albatros L 58:

Albatros L 58 mangrupikeun maskapai penerbangan Jerman ti taun 1920an. Éta monoplane cantilever mesin tunggal anu nampung pilot dina kokpit kabuka di luhur péstil, sareng paréntah lima-genep panumpang di jerona.

Albatros L.59 / Albatros L 59:

Albatros L 59 mangrupikeun hiji pesawat utiliti Jérman tunggal korsi taun 1920an. Éta monoplane cantilever low-engine tunggal mesin sareng karéta ageung, spatted undercarriage napel, biasana pikeun waktos sanés kana badan pesawat tapi kana akar jangjangna. Sakabéh pesawat katutupan dina 3-lapis.

Albatros L.6 / Albatros CI:

Albatros CI ,, mangrupikeun anu munggaran tina c-seri anu biplanes tujuan umum dua-korsi anu diwangun ku Albatros Flugzeugwerke nalika Perang Dunya I. Dumasar kana Albatros B.II anu teu nganggo pakarang, CI ngabalikeun tempat pilot sareng pengamat sahingga panitén nempatan kokpit tukangeun anu dipasang ku senar mesin dipasang 7,92 mm (0,312 inci) Parabellum MG14 gun.

Albatros L.60 / Albatros L 59:

Albatros L 59 mangrupikeun hiji pesawat utiliti Jérman tunggal korsi taun 1920an. Éta monoplane cantilever low-engine tunggal mesin sareng karéta ageung, spatted undercarriage napel, biasana pikeun waktos sanés kana badan pesawat tapi kana akar jangjangna. Sakabéh pesawat katutupan dina 3-lapis.

Albatros L.65 / Albatros L 65:

Albatros L 65 mangrupikeun pejuang pangintipan dua jérman biplane anu mimiti diterbitkeun dina 1925.

Albatros L.66 / Albatros L.66:

Albatros L.66 mangrupikeun saderhana, low power, dua olahraga korsi sareng latihan parasol wing monoplane, diwangun di Jérman dina pertengahan taun 1920an.

Albatros L.67 / Albatros L.66:

Albatros L.66 mangrupikeun saderhana, low power, dua olahraga korsi sareng latihan parasol wing monoplane, diwangun di Jérman dina pertengahan taun 1920an.

Albatros L.68 / Albatros L 68:

Albatros L 68 Alauda mangrupikeun pesawat dua pelatih Jérman dua taun 1920an. Éta biplane mesin tunggal konfigurasi konvensional anu linggih pilot sareng instruktur sasarengan, kabina terbuka. Jangjangna jangkung henteu sami sareng ngagaduhan gagang.

Albatros L.68_Alauda / Albatros L 68:

Albatros L 68 Alauda mangrupikeun pesawat dua pelatih Jérman dua taun 1920an. Éta biplane mesin tunggal konfigurasi konvensional anu linggih pilot sareng instruktur sasarengan, kabina terbuka. Jangjangna jangkung henteu sami sareng ngagaduhan gagang.

Albatros L.69 / Albatros L 69:

Albatros L 69 mangrupikeun dua korsi parasol monoplane parasol sareng pesawat latihan taun 1925. Éta monoplane parasol-wing tunggal mesin konfigurasi konvensional anu nempatkeun pilot sareng panumpang dina tandem, kabuka terbuka. Éta diémbarkeun salaku palatih, nanging laporan kontemporer mecat ieu kusabab kasusah dina aksés ka kokpit payun, sareng désainer fokus kana kinerja.

Albatros L.7 / Albatros CI:

Albatros CI ,, mangrupikeun anu munggaran tina c-seri anu biplanes tujuan umum dua-korsi anu diwangun ku Albatros Flugzeugwerke nalika Perang Dunya I. Dumasar kana Albatros B.II anu teu nganggo pakarang, CI ngabalikeun tempat pilot sareng pengamat sahingga panitén nempatan kokpit tukangeun anu dipasang ku senar mesin dipasang 7,92 mm (0,312 inci) Parabellum MG14 gun.

Albatros L.71 / Albatros L.71:

Albatros L.71 mangrupikeun dua korsi, tunggal pusher nganggo mesin biplane anu diwangun di Jérman taun 1920an.

Albatros L.72 / Albatros L 72:

Albatros L 72 mangrupikeun pesawat transportasi Jerman taun 1920an, dirancang pikeun mawa koran antara kota-kota Jérman pikeun Ullstein Verlag. Hiji conto révisi tunggal diwangun pikeun Hamburger Fremdenblatt .

Albatros L.72A / Albatros L 72:

Albatros L 72 mangrupikeun pesawat transportasi Jerman taun 1920an, dirancang pikeun mawa koran antara kota-kota Jérman pikeun Ullstein Verlag. Hiji conto révisi tunggal diwangun pikeun Hamburger Fremdenblatt .

Albatros L.73 / Albatros L 73:

Albatros L 73 mangrupikeun maskapai biplane kembar bermesin Jerman taun 1920an. Konfigurasi konvensional, éta nampilkeun fuselage anu sapertos streamline, sapertos kapal sareng nacelles mesin. Kaopat pesawat buatan tina jenis éta dioperasikeun ku Deutsche Luft Hansa, salah sahiji anu nabrak caket Babekuhl dina 28 Méi 1928.

No comments:

Post a Comment