Algoritma (album) / Boxcar (band): Boxcar mangrupikeun grup pop jogét éléktronik Australia anu dibentuk di Brisbane di 1986. Judulna pangadegna nyaéta David Smith dina vokal, gitar sareng keyboard. Tilu jomblo na muncul dina bagan tarian Billboard top 20, "Freemason", "Insect" sareng "Gas Stop". Aranjeunna ngaluarkeun dua albeum dina Volition Records / Sony Music Australia, Vertigo (1990) sareng Algoritma (1994), sateuacan angkat di 1997. Aranjeunna ngaréformasi sakedap di 2010 sareng 2014. | |
Algoritma (lagu) / Donald Glover: Donald McKinley Glover Jr , ogé dikenal ku nami panggung Childish Gambino , mangrupikeun palaku Amérika, sutradara, produser, rapper, penyanyi, pelawak nangtung, sareng panulis. | ![]() |
Algoritma / Algoritma: Dina matématika sareng élmu komputer, algoritma mangrupikeun sekuen terhingga tina instruksi anu tiasa ditetepkeun ku komputer, biasana pikeun ngarengsekeun kelas masalah atanapi ngalakukeun komputasi. Algoritma sok teu jelas sareng dianggo salaku spésifikasi pikeun ngalakukeun itungan, ngolah data, penalaran otomatis, sareng tugas-tugas sanés. | ![]() |
Algoriella / Algoriella: Algoriella mangrupikeun genus baktéri Gram-négatip, aerobik, non-spore-ngabentuk sareng psychrotolerant baktéri ti kulawarga Weeksellaceae kalayan spésiés Algoriella xinjiangensis anu terang . Algoriella xinjiangensis parantos diasingkeun tina cai limbah ti Daérah Otonom Xinjiang Uighur. | |
Algoriphagus / Algoriphagus: Algoriphagus mangrupikeun genus dina filum Bacteroidetes (Bacteria). | |
Algoriphagus machipongonensis / Algoriphagus: Algoriphagus mangrupikeun genus dina filum Bacteroidetes (Bacteria). | |
Algoriphagus ratkowskyi / Algoriphagus ratkowskyi: Algoriphagus ratkowskyi mangrupikeun baktéri. Éta sanés motil, ketat aérobik sareng sacakarolytic. | |
Algoritma / Algoritma: Algoritma mangrupikeun téhnik ngalaksanakeun dasar aritmatika ku nyerat angka dina bentuk nilai tempat sareng nerapkeun sakumpulan aturan sareng fakta anu diapalkeun kana angka. Anu ngalaksanakeun algorism dipikaterang salaku ahli algoritma . Sistem notasi posisional ieu sacara umum ngagentos sistem perhitungan anu langkung lami anu nganggo sakumpulan simbol anu béda pikeun masing-masing gedena angka, sapertos angka Romawi, sareng dina sababaraha kasus diperyogikeun alat sapertos abakus. | ![]() |
Algorismi / Muhammad bin Musa al-Khwarizmi: Muḥammad bin Mūsā al-Khwārizmī , Arabisasi salaku al-Khwarizmi sareng baheulana Latinize salaku Algorithmi , mangrupikeun polymath Persia anu ngahasilkeun karya ageung pangaruh dina matématika, astronomi, sareng géografi. Sakitar 820 CE anjeunna diangkat janten astronom sareng kapala perpustakaan House of Wisdom di Baghdad. | ![]() |
Algorismus / Algorismus: Algorismus tiasa ningali:
| |
Algorismus (Norse_text) / Algorismus (téks Norse): Algorismus mangrupikeun risalah pondok ngeunaan matématika, ditulis dina Old Islandia. Mangrupikeun téks anu paling lami ngeunaan matématika dina basa Skandinavia sareng salamet dina naskah abad ka opat belas mimiti Hauksbók. Éta panginten tarjamahan tina basa Latin kana Old Norse tina sababaraha halaman anu kalebet dina buku anu langkung kuno sapertos Carmen de Algorismo ku De Villa Dei tina 1200, Liber Abaci ku Fibonacci 1202, sareng Algorismus Vulgaris karya De Sacrobosco ti 1230. | |
Algorismus (disambiguasi) / Algorismeu: Algorismus tiasa ningali:
| |
Algoritma / Algoritma: Algoritma tiasa ningali:
| |
Algoris (seniman) / seni Algorithmic: Seni Algoritmik atanapi seni algoritma nyaéta seni, kalolobaanana seni visual, anu desainna dihasilkeun ku algoritma. Seniman algorithmik kadang disebat algoristik . | ![]() |
Algoris (disambiguasi) / Algoris: Algoritma tiasa ningali:
| |
Algorists / Algorithmic seni: Seni Algoritmik atanapi seni algoritma nyaéta seni, kalolobaanana seni visual, anu desainna dihasilkeun ku algoritma. Seniman algorithmik kadang disebat algoristik . | ![]() |
Algoritme / Algoritma: Dina matématika sareng élmu komputer, algoritma mangrupikeun sekuen terhingga tina instruksi anu tiasa ditetepkeun ku komputer, biasana pikeun ngarengsekeun kelas masalah atanapi ngalakukeun komputasi. Algoritma sok teu jelas sareng dianggo salaku spésifikasi pikeun ngalakukeun itungan, ngolah data, penalaran otomatis, sareng tugas-tugas sanés. | ![]() |
Algoritma / Algoritma: Dina matématika sareng élmu komputer, algoritma mangrupikeun sekuen terhingga tina instruksi anu tiasa ditetepkeun ku komputer, biasana pikeun ngarengsekeun kelas masalah atanapi ngalakukeun komputasi. Algoritma sok teu jelas sareng dianggo salaku spésifikasi pikeun ngalakukeun itungan, ngolah data, penalaran otomatis, sareng tugas-tugas sanés. | ![]() |
Algoritma / Algoritma: Dina matématika sareng élmu komputer, algoritma mangrupikeun sekuen terhingga tina instruksi anu tiasa ditetepkeun ku komputer, biasana pikeun ngarengsekeun kelas masalah atanapi ngalakukeun komputasi. Algoritma sok teu jelas sareng dianggo salaku spésifikasi pikeun ngalakukeun itungan, ngolah data, penalaran otomatis, sareng tugas-tugas sanés. | ![]() |
Algoritma% 27s optimalitas / optimalisasi Matematika: Optimisasi matématika atanapi pamrograman matématika mangrupikeun pilihan unsur anu pangsaéna, ngeunaan sababaraha patokan, tina sababaraha sét alternatif anu sayogi. Masalah optimisasi rupa timbul dina sadaya disiplin kuantitatif tina élmu komputer sareng rékayasa dugi ka riset operasi sareng ékonomi, sareng pamekaran metode solusi parantos dipikaresep ku matématika mangabad-abad. | ![]() |
Algoritma (C% 2B% 2B) / Algoritma (C ++): Dina Perpustakaan Standar C ++, algoritma mangrupikeun komponén anu ngalaksanakeun operasi algorithmic dina wadah sareng sekuen anu sanés. | |
Algoritma (Muse_song) / Téori Simulasi (albeum): Téori Simulasi mangrupikeun albeum studio kadalapan ku band rock Muse Inggris. Dirilis dina 9 Nopémber 2018 ngaliwatan Warner Bros. Records sareng Helium-3. Muse damel babarengan albeum sareng Rich Costey, Mike Elizondo, Shellback, sareng Timbaland. Saatos téma anu langkung peteng dina albeum Muse sateuacanna, Téori Simulasi ngempelkeun pangaruh anu langkung enteng tina fiksi ilmiah sareng budaya pop 1980an, kalayan seueur ngagunakeun sintésis. Iklim politik kontémporér Amérika Serikat ngawartosan lirikna. | ![]() |
Algoritma (My_Heart_to_Fear_album) / Algorithm (albeum): Algoritma mangrupikeun albeum studio munggaran ti My Heart to Fear. Solid State Records ngarilis albeum dina 9 Juli 2013. | ![]() |
Algoritma (albeum) / Algoritma (albeum): Algoritma mangrupikeun albeum studio munggaran ti My Heart to Fear. Solid State Records ngarilis albeum dina 9 Juli 2013. | ![]() |
Algoritma (disambiguasi) / Algoritma (disambiguasi): Algoritma mangrupikeun padika anu teu jelas pikeun ngarengsekeun masalah anu khusus. | |
Algoritma (médis) / Algoritma médis: Algoritma médis mangrupikeun perhitungan, rumus, survey statistik, nomogram, atanapi tabel tampilan-up, gunana dina kasehatan. Algoritma médis kalebet pendekatan tangkal kaputusan pikeun perawatan kasehatan sareng ogé alat anu kirang jelas anu ditujukeun pikeun ngirangan atanapi nangtoskeun kateupastian. Resép médis ogé mangrupikeun jinis algoritma médis. | ![]() |
Algoritma (lagu) / Algoritma (disambiguasi): Algoritma mangrupikeun padika anu teu jelas pikeun ngarengsekeun masalah anu khusus. | |
Algoritma 235 / Fisher – Yates acak-acakan: The shuffle Fisher – Yates mangrupikeun algoritma pikeun ngahasilkeun permutasi acak tina sekuen terhingga — dina istilah anu biasa, algoritma ngacak urutanna. Algoritma sacara efektif nempatkeun sadaya elemen kana topi; éta teras-terasan nangtoskeun unsur salajengna ku cara acak gambar unsur tina topi dugi ka teu aya unsur-unsur sésana. Algoritma ngahasilkeun permutasi anu henteu bias: unggal permutasi sami-sami kamungkinan. Versi modérn tina algoritma éfisién: butuh waktos sabanding sareng jumlah barang anu diacak-acak sareng diacak di tempatna. | ![]() |
Lélang Algoritma / Lélang Algoritma: Lélang Algoritma mangrupikeun lélang munggaran algoritma komputer di dunya. Dijieun ku Ruse Laboratories, lélang awal nampilkeun tujuh undian sareng diayakeun di Cooper Hewitt, Museum Desain Smithsonian dina 27 Maret 2015. | ![]() |
Algoritma BSTW / Algoritma BSTW: Algoritma BSTW mangrupikeun algoritma komprési data, dingaranan désainer na, Bentley, Sleator, Tarjan sareng Wei di 1986. BSTW mangrupikeun algoritma dumasar kamus anu ngagunakeun transformasi maju-hareup pikeun nyimpen éntri kamus anu nembé ditingali di payun kamus. Rujukan kamus teras dikodekeun nganggo salah sahiji sababaraha metode panyandian, biasana codét délta delta atanapi coding Elias gamma. | |
Algoritma FGK / adaptif Huffman coding: Adaptive Huffman coding mangrupikeun téhnik adaptif adaptasi dumasar kana coding Huffman. Éta ngamungkinkeun ngawangun kode salaku simbol-simbol anu ditransmisikeun, teu ngagaduhan kawéntar ngeunaan distribusi sumber, anu ngamungkinkeun hiji-kali énkode sareng adaptasi kana kaayaan anu ngarobah dina data. | |
Maret Algoritma / Maret Algoritma: Algoritma Maret mangrupikeun tarian anu diciptakeun di Jepang, dumasar kana serial tipi barudak PythagoraSwitch anu disiarkeun dina saluran pendidikan NHK, layanan siaran publik nirlaba Jepang. Hal éta dilakukeun ku grup komédi Itsumo Kokokara kalayan kelompok variabel sapertos petugas pemadam kebakaran, pamaén bal, masarakat pelestarian Yasugi-bushi, Paduan Suara Wina Boys, Grup Blue Man, ninja sareng sajabina. | |
Algoritma P / Fisher – Yates acak: The shuffle Fisher – Yates mangrupikeun algoritma pikeun ngahasilkeun permutasi acak tina sekuen terhingga — dina istilah anu biasa, algoritma ngacak urutanna. Algoritma sacara efektif nempatkeun sadaya elemen kana topi; éta teras-terasan nangtoskeun unsur salajengna ku cara acak gambar unsur tina topi dugi ka teu aya unsur-unsur sésana. Algoritma ngahasilkeun permutasi anu henteu bias: unggal permutasi sami-sami kamungkinan. Versi modérn tina algoritma éfisién: butuh waktos sabanding sareng jumlah barang anu diacak-acak sareng diacak di tempatna. | ![]() |
Pilihan Algoritma / Pilihan algoritma: Pilihan algoritma mangrupikeun téhnik meta-algorithmic pikeun milih algoritma tina portopolio dina basis conto-demi-conto. Éta dimotivasi ku paniténan yén dina seueur masalah praktis, algoritma anu béda ngagaduhan ciri performa anu béda. Nyaéta, bari hiji algoritma ngalaksanakeun saé dina sababaraha skénario, éta henteu hadé dina batur sareng sabalikna pikeun algoritma anu sanés. Upami urang tiasa ngaidentipikasi iraha nganggo algoritma mana, urang tiasa ngaoptimalkeun pikeun tiap skénario sareng ningkatkeun kinerja sacara umum. Ieu anu diperyogikeun ku pamilihan algoritma. Hiji-hijina prasyarat pikeun nerapkeun téknik pamilihan algoritma nyaéta aya sapasang algoritma pelengkap. | |
Algoritma V / Adaptive Huffman coding: Adaptive Huffman coding mangrupikeun téhnik adaptif adaptasi dumasar kana coding Huffman. Éta ngamungkinkeun ngawangun kode salaku simbol-simbol anu ditransmisikeun, teu ngagaduhan kawéntar ngeunaan distribusi sumber, anu ngamungkinkeun hiji-kali énkode sareng adaptasi kana kaayaan anu ngarobah dina data. | |
Algoritma W / Hindley – Milner tipe sistem: Sistem jenis Hindley – Milner ( HM ) mangrupikeun sistem tipe klasik pikeun kalkulus lambda kalayan polimorfisme paramétrik. Ogé kawanoh salaku Damas – Milner atanapi Damas – Hindley – Milner . Mimiti didadarkeun ku J. Roger Hindley sareng teras kapendak ku Robin Milner. Luis Dam nyumbang analisis formal anu caket sareng buktina metode dina tesis PhD na. | |
Algoritma X / Knuth urang Algoritma X: Algoritma X mangrupikeun algoritma pikeun méréskeun masalah panutup anu pasti. Éta langsung, recursive, nondeterministic, jero-heula, algoritma backtracking anu dianggo ku Donald Knuth pikeun nunjukkeun palaksanaan anu épisién anu disebat DLX, anu ngagunakeun téknik tautan nari. | |
Algoritma adaptasi_métodeu / Klasifikasi multi-labél: Dina pembelajaran mesin, klasifikasi multi-labél sareng masalah anu kuat ngeunaan klasifikasi multi-kaluaran mangrupikeun varian tina masalah klasifikasi dimana sababaraha labél tiasa ditugaskeun pikeun unggal conto. Klasifikasi multi-labél mangrupikeun generalisasi klasifikasi multiclass, anu mangrupikeun masalah hiji-labél ngagolongkeun instansi kana tepat salah sahiji langkung ti dua kelas; dina masalah multi-labél teu aya kendala kana sabaraha kelas conto anu tiasa ditugaskeun. | |
Analisis algoritma / Analisis algoritma: Dina élmu komputer, analisis algoritma nyaéta prosés milari kompleksitas komputasional algoritma - jumlah waktos, panyimpenan, atanapi sumber daya sanés anu diperyogikeun pikeun ngajalankeunana. Biasana, ieu ngalibatkeun nangtoskeun fungsi anu aya hubunganana sareng panjang input algoritma kana jumlah léngkah anu dilakukeun atanapi jumlah lokasi panyimpenan anu dianggo. Algoritma cenah efisien upami nilai fungsi ieu leutik, atanapi tumuh lalaunan dibandingkeun sareng kamekaran ukuran masukan. Input anu béda tina panjang anu sami tiasa nyababkeun algoritma ngagaduhan paripolah anu béda, janten anu pangsaéna, awon sareng rata-rata déskripsi bisi sadayana tiasa dipikaresep. Nalika henteu dieusian khusus, fungsi anu ngajelaskeun kinerja hiji algoritma biasana aya wates luhur, ditangtukeun tina input anu paling parah kana algoritma éta. | ![]() |
Seni Algoritma / seni Algorithmic: Seni Algoritmik atanapi seni algoritma nyaéta seni, kalolobaanana seni visual, anu desainna dihasilkeun ku algoritma. Seniman algorithmik kadang disebat algoristik . | ![]() |
Karakteristik algoritma / Karakteristik algoritma: Karakteristik algoritma nyaéta usaha pikeun ngarumuskeun kecap algoritma. Algoritma teu ngagaduhan definisi resmi anu ditarima. Panaliti aktip ngerjakeun masalah ieu. Tulisan ieu bakal nampilkeun sababaraha "penokohan" tina anggapan "algoritma" kalayan langkung rinci. | |
Klasifikasi algoritma / Algoritma: Dina matématika sareng élmu komputer, algoritma mangrupikeun sekuen terhingga tina instruksi anu tiasa ditetepkeun ku komputer, biasana pikeun ngarengsekeun kelas masalah atanapi ngalakukeun komputasi. Algoritma sok teu jelas sareng dianggo salaku spésifikasi pikeun ngalakukeun itungan, ngolah data, penalaran otomatis, sareng tugas-tugas sanés. | ![]() |
Desain Algoritma / Algoritma: Dina matématika sareng élmu komputer, algoritma mangrupikeun sekuen terhingga tina instruksi anu tiasa ditetepkeun ku komputer, biasana pikeun ngarengsekeun kelas masalah atanapi ngalakukeun komputasi. Algoritma sok teu jelas sareng dianggo salaku spésifikasi pikeun ngalakukeun itungan, ngolah data, penalaran otomatis, sareng tugas-tugas sanés. | ![]() |
Algoritma desain_paradigma / Algoritma paradigma: Paradigma algoritmik atanapi paradigma desain algoritma mangrupikeun modél generik atanapi kerangka anu ngadadasaran desain kelas algoritma. Paradigma algoritmik mangrupikeun abstraksi langkung luhur tibatan pengertian algoritma, sapertos algoritma anu abstraksi langkung luhur tibatan program komputer. | |
Efisiensi Algoritma / efisiensi Algorithmic: Dina élmu komputer, épisiénsi algoritmik mangrupikeun sipat tina algoritma anu aya hubunganana sareng jumlah sumberdaya komputasi anu dianggo ku algoritma. Algoritma kedah dianalisis pikeun nangtoskeun panggunaan sumberdaya na, sareng épisiénsi algoritma tiasa diukur dumasar kana panggunaan sumber anu béda. Efisiensi Algorithmic tiasa dianggap sami sareng produktivitas rékayasa pikeun prosés ngulang atanapi kontinyu. | |
Rékayasa Algoritma / rékayasa Algoritma: Rékayasa Algoritma museur kana desain, analisis, palaksanaan, optimasi, profil sareng évaluasi épérimén algoritma komputer, ngajantenkeun celah antara tiori algoritma sareng aplikasi praktis algoritma dina rékayasa parangkat lunak. Mangrupikeun metodologi umum pikeun panilitian algorithmic. | |
Algoritma pikeun_matrix_multiplication / Algoritma multiplikasi Matrix: Kusabab perkalian matrix mangrupikeun operasi sentral dina seueur algoritma numerik, seueur padamelan parantos dimodalan ngadamel algoritma perkalian matrix épisién. Aplikasi perkalian matrix dina masalah komputasional dipendakan dina seueur bidang kalebet komputasi ilmiah sareng pangakuan pola sareng masalah anu henteu aya hubunganana sapertos ngitung jalur ngalangkungan grafik. Seueur algoritma anu béda-béda anu dirancang pikeun ngalikeun matriks dina sababaraha jinis pakakas anu béda, kalebet sistem paralel sareng distribusi, dimana padumukan komputasi kasebar dina sababaraha prosesor. | |
Fungsi Algoritma / Subroutin: Dina pamrograman komputer, subroutine mangrupikeun sekuen paréntah program anu ngalaksanakeun tugas anu khusus, rangkep salaku satuan. Unit ieu teras tiasa dianggo dina program dimana waé éta tugas khusus kedah dilakukeun. | |
Maret algoritma / Algoritma Maret: Algoritma Maret mangrupikeun tarian anu diciptakeun di Jepang, dumasar kana serial tipi barudak PythagoraSwitch anu disiarkeun dina saluran pendidikan NHK, layanan siaran publik nirlaba Jepang. Hal éta dilakukeun ku grup komédi Itsumo Kokokara kalayan kelompok variabel sapertos petugas pemadam kebakaran, pamaén bal, masarakat pelestarian Yasugi-bushi, Paduan Suara Wina Boys, Grup Blue Man, ninja sareng sajabina. | |
Algoritma of_Inventive_Problems_Solving / TRIZ: TRIZ mangrupikeun "alat pemecahan masalah, analisis sareng ramalan anu diturunkeun tina kajian pola penemuan dina literatur patén global". Éta dikembangkeun ku panemu Soviét sareng panulis fiksi ilmiah Genrich Altshuller (1926-1998) sareng rakana, mimiti taun 1946. Dina basa Inggris nami na biasana dijantenkeun salaku " téori pemecahan masalah inventif ", sareng aya kalana ku basa Inggris akronim TIPS . | |
Algoritma of_inventive_problem_solving / TRIZ: TRIZ mangrupikeun "alat pemecahan masalah, analisis sareng ramalan anu diturunkeun tina kajian pola penemuan dina literatur patén global". Éta dikembangkeun ku panemu Soviét sareng panulis fiksi ilmiah Genrich Altshuller (1926-1998) sareng rakana, mimiti taun 1946. Dina basa Inggris nami na biasana dijantenkeun salaku " téori pemecahan masalah inventif ", sareng aya kalana ku basa Inggris akronim TIPS . | |
Algoritma of_inventive_problems_solving / TRIZ: TRIZ mangrupikeun "alat pemecahan masalah, analisis sareng ramalan anu diturunkeun tina kajian pola penemuan dina literatur patén global". Éta dikembangkeun ku panemu Soviét sareng panulis fiksi ilmiah Genrich Altshuller (1926-1998) sareng rakana, mimiti taun 1946. Dina basa Inggris nami na biasana dijantenkeun salaku " téori pemecahan masalah inventif ", sareng aya kalana ku basa Inggris akronim TIPS . | |
Algoritma bagean / Algoritma: Dina matématika sareng élmu komputer, algoritma mangrupikeun sekuen terhingga tina instruksi anu tiasa ditetepkeun ku komputer, biasana pikeun ngarengsekeun kelas masalah atanapi ngalakukeun komputasi. Algoritma sok teu jelas sareng dianggo salaku spésifikasi pikeun ngalakukeun itungan, ngolah data, penalaran otomatis, sareng tugas-tugas sanés. | ![]() |
Pilihan algoritma / Pilihan algoritma: Pilihan algoritma mangrupikeun téhnik meta-algorithmic pikeun milih algoritma tina portopolio dina basis conto-demi-conto. Éta dimotivasi ku paniténan yén dina seueur masalah praktis, algoritma anu béda ngagaduhan ciri performa anu béda. Nyaéta, bari hiji algoritma ngalaksanakeun saé dina sababaraha skénario, éta henteu hadé dina batur sareng sabalikna pikeun algoritma anu sanés. Upami urang tiasa ngaidentipikasi iraha nganggo algoritma mana, urang tiasa ngaoptimalkeun pikeun tiap skénario sareng ningkatkeun kinerja sacara umum. Ieu anu diperyogikeun ku pamilihan algoritma. Hiji-hijina prasyarat pikeun nerapkeun téknik pamilihan algoritma nyaéta aya sapasang algoritma pelengkap. | |
Transparansi algoritma / transparansi Algorithmic: Transparansi algoritma mangrupakeun prinsip yén faktor anu mangaruhan kaputusan anu dilakukeun ku algoritma kedah katingali, atanapi transparan, pikeun jalma anu ngagunakeun, ngatur, sareng kapangaruhan ku sistem anu nganggo algoritma éta. Sanaos frasa na diciptakeun dina 2016 ku Nicholas Diakopoulos sareng Michael Koliska ngeunaan peran algoritma dina mutuskeun eusi jasa jurnalisme digital, prinsip anu aya dina taun 1970-an sareng naékna sistem otomatis pikeun nyetak kiridit konsumen. | |
Algoritma a_trous / Stasion gelombang wavelet ngarobah:
| |
Algoritma / Algoritma: Algorithmic tiasa ningali ka:
| |
Algorithmic (disambiguasi) / Algorithmic: Algorithmic tiasa ningali ka:
| |
Seni Algoritmik / Algorithmic art: Seni Algoritmik atanapi seni algoritma nyaéta seni, kalolobaanana seni visual, anu desainna dihasilkeun ku algoritma. Seniman algorithmik kadang disebat algoristik . | ![]() |
Koreografi Algoritma / Koreografi anu dihasilkeun ku komputer: Koreografi anu dihasilkeun ku komputer mangrupikeun téhnik ngagunakeun algoritma pikeun nyiptakeun jogét. Hal ieu ilahar dijelaskeun salaku ngagunakeun komputer pikeun tarian koreografi, nyiptakeun animasi komputer, diajar atanapi ngajarkeun aspek-aspek gerakan manusa, ngagambarkeun gerakan jogét, atanapi bantosan dina nyatet talari. Éta ogé tiasa diterapkeun dina hal perangkat lunak koreografi pikeun stimulasi, ngamungkinkeun koreografi waktos sareng jogét generatif, atanapi simulasi sareng penari virtual dina bidang téknologi Tari. Dina sajarahna, komputer sareng jogét tiasa dilacak dugi ka taun 1960an, contona, Michael Noll nyerat tulisan ngeunaan karyana, judulna "Choreography and Computers", diterbitkeun dina Dance Magazine taun 1967. | |
Algorithmic Combinatorics_on_Partial_ Words / Algorithmic Combinatorics on Partial Words: Combinatorics Algorithmic on Partial Words mangrupikeun buku di daérah kombinatorik ngeunaan kecap, sareng langkung khusus ngeunaan kecap parsial. Éta diserat ku Francine Blanchet-Sadri, sareng diterbitkeun taun 2008 ku Chapman & Hall / CRC dina séri Matématika Diskét sareng séri buku Aplikasi na. | |
Game Algorithmic Game_Theory / Algorithmic téori kaulinan: Téori kaulinan Algorithmic (AGT) mangrupikeun daérah anu aya dina parapatan téori game sareng élmu komputer, kalayan tujuan pikeun ngartos sareng ngararancang algoritma dina lingkungan strategis. | |
Géométri Algoritmik / Géométri Algorithmic: Geometri Algorithmic mangrupikeun buku téks ngeunaan géométri komputasional. Asalna ditulis dina basa Perancis ku Jean-Daniel Boissonnat sareng Mariette Yvinec, sareng diterbitkeun salaku Géometrie algorithmique ku Edusciences di 1995. Éta ditarjamahkeun kana basa Inggris ku Hervé Brönnimann, kalayan paningkatan sababaraha buktina sareng latihan tambahan, sareng diterbitkeun ku Cambridge University Press di 1998. | |
IT_Operations / Kecerdasan Jieunan Algorithmic pikeun Operasi IT: Kecerdasan Ponggawa pikeun Operasi IT ( AIOps ) mangrupikeun istilah anu diciptakeun ku Gartner di 2016 salaku kategori industri pikeun téknologi analitik pembelajaran mesin anu ningkatkeun analisis operasi IT. AIOps mangrupikeun singkatan tina "Algorithmic IT Operations". Tugas operasi sapertos kalebet otomatisasi, monitoring kinerja sareng korélasi acara diantarana. | |
Indéks strategi Algorithmic / Strategi dagang: Indéks stratégi mangrupikeun indéks anu ngalacak kinerja strategi perdagangan algorithmic. Algoritma jelas sareng transparan nangtoskeun sadaya tindakan anu kedah dilakukeun. Ieu di handap conto-conto algoritma anu tiasa didasarkeun ku strategi.
| |
Indéks Algoritma / Indéks strategi perdagangan: Indéks stratégi mangrupikeun indéks anu ngalacak kinerja strategi perdagangan algorithmic. Algoritma jelas sareng transparan nangtoskeun sadaya tindakan anu kedah dilakukeun. Ieu di handap conto-conto algoritma anu tiasa didasarkeun ku strategi.
| |
Inferensi Algoritma / Inferensi Algoritma: Inferensi Algorithmic ngumpulkeun pamekaran énggal dina metoda inferensi statistik anu tiasa dilakukeun ku alat komputasi anu kuat anu sayogi pikeun analis data. Sudut dina bidang ieu nyaéta tiori diajar komputasional, komputasi granular, bioinformatika, sareng, tiheula, kamungkinan struktural. Fokus utama nyaéta kana algoritma anu ngitung statistik anu ngajantenkeun kajian ngeunaan hiji kajadian acak, sareng jumlah data anu kedah aranjeunna tuang. ngahasilkeun hasil anu bisa dipercaya. Ieu mindahkeun minat matématikawan tina diajar hukum distribusi kana sipat fungsional statistik, sareng minat élmuwan komputer tina algoritma pikeun ngolah data kana inpormasi anu diolah. | |
Inpormasi Algoritma Téori inpormasi Algorithmic (AIT) mangrupikeun cabang élmu komputer téoritis anu merhatoskeun dirina sorangan sareng hubungan antara komputasi sareng inpormasi obyék anu tiasa dihasilkeun, sapertos senar atanapi struktur data anu sanés. Kalayan kecap séjén, ditingalikeun dina tiori inpormasi algorithmic yén komputasional inomprésibilitas "niru" hubungan atanapi kateusaruaan anu aya dina tiori inpormasi. Numutkeun ka Gregory Chaitin, éta mangrupikeun "hasil nempatkeun tiori inpormasi Shannon sareng tiori komputabilitas Turing kana shaker koktail sareng oyag pisan." | |
Kaadilan Algoritma_League / Liga Kaadilan Algorithmic: Liga Algorithmic Justice League (AJL) mangrupikeun organisasi pangacara digital anu dumasarkeun di Cambridge, Massachusetts. Diadegkeun ku élmuwan komputer Joy Buolamwini di 2016, AJL tujuanna pikeun ningkatkeun kasadaran ngeunaan implikasi sosial kecerdasan jieunan ngalangkungan seni sareng panilitian. Éta diulas dina dokumenter Coded Bias taun 2020. | ![]() |
Bahasa Algoritma / ALGOL: ALGOL mangrupikeun kulawarga bahasa pamrograman komputer imperatif anu mimitina dikembangkeun taun 1958. ALGOL mangaruhan pisan kana seueur basa anu sanés sareng mangrupikeun metode standar pikeun pedaran algoritma anu dianggo ku Association for Computing Machinary (ACM) dina buku téks sareng sumber akademik salami langkung ti tilu puluh taun. | ![]() |
Algorithmic Language_1960 / ALGOL 60: ALGOL 60 mangrupikeun anggota kulawarga ALGOL basa pamrograman komputer. Ieu dituturkeun ti ALGOL 58 anu ngenalkeun blok kode sareng pasangan | |
Algorithmic Language_1968 / ALGOL 68: ALGOL 68 mangrupikeun bahasa pamrograman imperatif anu dikandung salaku panerusna bahasa pamrograman ALGOL 60, didesain kalayan tujuan ruang lingkup aplikasi anu langkung lega sareng sintaksis sareng semantik anu langkung jelas. | ![]() |
Algorithmic Lovasz_local_lemma / Algorithmic Lovász lemma lokal: Dina élmu komputer téoritis, algoritma lokal Lovász algorithmic masihan cara algorithmic ngawangun objék anu nurut kana sistem konstrain sareng gumantungna terbatas. | |
Algorithmic Lov% C3% A1sz_Local_Lemma / Algorithmic Lovász lemma lokal: Dina élmu komputer téoritis, algoritma lokal Lovász algorithmic masihan cara algorithmic ngawangun objék anu nurut kana sistem konstrain sareng gumantungna terbatas. | |
Algorithmic Lov% C3% A1sz_local_lemma / Algorithmic Lovász lemma lokal: Dina élmu komputer téoritis, algoritma lokal Lovász algorithmic masihan cara algorithmic ngawangun objék anu nurut kana sistem konstrain sareng gumantungna terbatas. | |
Mékanisme Algoritma_Desain / Desain mékanisme Algorithmic: Desain mékanisme Algorithmic ( AMD ) perenahna di simpang tiori game ékonomi, optimasi, sareng élmu komputer. Masalah prototypical dina desain mékanisme nyaéta mendesain sistem pikeun sababaraha pamilon anu resep kana diri, sapertos tindakan anu dipikaresep ku pamilon dina kasatimbangan ngakibatkeun kinerja sistem anu saé. Tujuan has anu diulik kalebet maksimalisasi pendapatan sareng maksimalisasi karaharjaan sosial. Desain mékanisme algoritma béda sareng desain mékanisme ékonomi klasik dina sababaraha hal. Éta biasana ngagunakeun alat analitik élmu komputer téoritis, sapertos analisis kasus anu paling parah sareng babandingan perkiraan, béda sareng desain mékanisme klasik dina ékonomi anu sering ngajantenkeun asumsi distribusi ngeunaan agén. Éta ogé nganggap konstrain komputasional janten penting pisan: mékanisme anu teu tiasa épisién dilaksanakeun dina waktos polinomial henteu dianggap janten jalan kaluar anu pas pikeun masalah desain mékanisme. Ieu sering, salaku conto, ngaleungitkeun mékanisme ékonomi Palasik, lélang Vickrey – Clarke – Groves. | |
Nomer Algorithmic_Theory_Symposium / Algorithmic Theory Symposium: Algorithmic Number Theory Symposium (ANTS) mangrupikeun konperénsi akademik dua taun, anu mimiti diayakeun di Cornell taun 1994, mangrupikeun forum internasional pikeun presentasi panilitian anyar dina tiori nomer komputasional. Éta dikhususkeun pikeun aspék algorithmic tina téori angka, kalebet tiori nomer dasar, téori nomer aljabar, téori angka analitik, géométri angka, géométri aritmatika, lapangan terbatas, sareng kriptografi. | |
Puzzles Algorithmic / Puzzles Algorithmic: Puzzles Algorithmic nyaéta buku puzzles dumasar kana pamikiran komputasional. Éta ditulis ku élmuwan komputer Anany sareng Maria Levitin, sareng diterbitkeun taun 2011 ku Oxford University Press. | |
Peraturan Algoritma / Peraturan Algorithmic: Peraturan algoritma tiasa ningali ka:
| |
Rorongkong Algorithmik / Rorongkong Algorithmic: Dina komputasi, rorongkong algorithmic , atanapi pola parallelism , mangrupikeun modél pemrograman paralel tingkat luhur pikeun komputasi paralel sareng distribusi. | |
Algorithmic State_Machine / Algorithmic mesin kaayaan: Metode mesin kaayaan algorithmic ( ASM ) mangrupikeun metode pikeun ngarancang mesin kaayaan terbatas (FSMs) anu mimitina dikembangkeun ku Thomas E. Osborne di University of California, Berkeley (UCB) ti saprak 1960, dikenalkeun sareng dilaksanakeun di Hewlett-Packard taun 1968, diformalisasi sareng dilegakeun ti saprak 1967 sareng ditulis ku Christopher R. Clare ti saprak 1970. Hal ieu dipaké pikeun ngagambarkeun diagram sirkuit terintegrasi digital. Diagram ASM sapertos diagram kaayaan tapi langkung terstruktur sareng, sahingga, langkung gampang dipikaharti. Bagan ASM mangrupikeun cara ngajelaskeun operasi sekuen sistem digital. | |
Algorithmic State_Machine_procedure / Algorithmic state mesin: Metode mesin kaayaan algorithmic ( ASM ) mangrupikeun metode pikeun ngarancang mesin kaayaan terbatas (FSMs) anu mimitina dikembangkeun ku Thomas E. Osborne di University of California, Berkeley (UCB) ti saprak 1960, dikenalkeun sareng dilaksanakeun di Hewlett-Packard taun 1968, diformalisasi sareng dilegakeun ti saprak 1967 sareng ditulis ku Christopher R. Clare ti saprak 1970. Hal ieu dipaké pikeun ngagambarkeun diagram sirkuit terintegrasi digital. Diagram ASM sapertos diagram kaayaan tapi langkung terstruktur sareng, sahingga, langkung gampang dipikaharti. Bagan ASM mangrupikeun cara ngajelaskeun operasi sekuen sistem digital. | |
Padagang Algorithmic / dagang Algorithmic: Dagang Algorithmic mangrupikeun padika pikeun ngajalankeun pesenan nganggo paréntah perdagangan pra-diprogram otomatis akuntansi pikeun variabel sapertos waktos, harga, sareng volume. Jenis perdagangan ieu nyoba ngungkit kagancangan sareng sumber daya komputasional komputer anu aya hubunganana sareng padagang manusa. Dina abad ka-dua puluh hiji, perdagangan algorithmic parantos kéngingkeun daya tarik sareng padagang ritel sareng institusional. Hal ieu seueur dianggo ku bank inpéstasi, dana pensiun, silih dana, sareng dana pager hirup anu kedah diperyogikeun pikeun nyebarkeun palaksanaan ordo anu langkung ageung atanapi ngalakukeun perdagangan gancang teuing pikeun padagang manusa pikeun ngaréaksikeun. Panilitian di 2019 nunjukkeun yén sakitar 92% perdagangan di pasar Forex dilakukeun ku dagang algoritma tibatan manusa. | |
Dagang Algorithmik / dagang Algorithmic: Dagang Algorithmic mangrupikeun padika pikeun ngajalankeun pesenan nganggo paréntah perdagangan pra-diprogram otomatis akuntansi pikeun variabel sapertos waktos, harga, sareng volume. Jenis perdagangan ieu nyoba ngungkit kagancangan sareng sumber daya komputasional komputer anu aya hubunganana sareng padagang manusa. Dina abad ka-dua puluh hiji, perdagangan algorithmic parantos kéngingkeun daya tarik sareng padagang ritel sareng institusional. Hal ieu seueur dianggo ku bank inpéstasi, dana pensiun, silih dana, sareng dana pager hirup anu kedah diperyogikeun pikeun nyebarkeun palaksanaan ordo anu langkung ageung atanapi ngalakukeun perdagangan gancang teuing pikeun padagang manusa pikeun ngaréaksikeun. Panilitian di 2019 nunjukkeun yén sakitar 92% perdagangan di pasar Forex dilakukeun ku dagang algoritma tibatan manusa. | |
Dagang Algoritma_Platforms / Algoritma dagang: Dagang Algorithmic mangrupikeun padika pikeun ngajalankeun pesenan nganggo paréntah perdagangan pra-diprogram otomatis akuntansi pikeun variabel sapertos waktos, harga, sareng volume. Jenis perdagangan ieu nyoba ngungkit kagancangan sareng sumber daya komputasional komputer anu aya hubunganana sareng padagang manusa. Dina abad ka-dua puluh hiji, perdagangan algorithmic parantos kéngingkeun daya tarik sareng padagang ritel sareng institusional. Hal ieu seueur dianggo ku bank inpéstasi, dana pensiun, silih dana, sareng dana pager hirup anu kedah diperyogikeun pikeun nyebarkeun palaksanaan ordo anu langkung ageung atanapi ngalakukeun perdagangan gancang teuing pikeun padagang manusa pikeun ngaréaksikeun. Panilitian di 2019 nunjukkeun yén sakitar 92% perdagangan di pasar Forex dilakukeun ku dagang algoritma tibatan manusa. | |
Seni Algorithmik / Algorithmic art: Seni Algoritmik atanapi seni algoritma nyaéta seni, kalolobaanana seni visual, anu desainna dihasilkeun ku algoritma. Seniman algorithmik kadang disebat algoristik . | ![]() |
Bias Algoritma / bias Algorithmic: Bias Algorithmic ngajelaskeun kasalahan anu sistematis sareng tiasa diulang dina sistem komputer anu nyiptakeun hasil anu henteu adil, sapertos nguntungkeun salah sahiji kelompok pangguna sawenang-wenang tibatan anu sanés. Bias tiasa muncul kusabab seueur faktor, kalebet tapi henteu diwatesan ku desain algoritma atanapi panggunaan anu teu dihaja atanapi teu dihaja atanapi kaputusan anu aya hubunganana sareng cara data dikodekeun, dikumpulkeun, dipilih atanapi dianggo ngalatih algoritma. Bias Algorithmic dipendakan di saluareun platform, kalebet tapi henteu diwatesan ku hasil mesin pencari sareng platform média sosial, sareng tiasa gaduh pangaruh mimitian ti palanggaran privasi anu teu dihaja dugi ka nguatkeun bias sosial ras, gender, seksualitas, sareng etnis. Panilitian bias algoritma paling merhatoskeun algoritma anu ngagambarkeun diskriminasi "sistematis sareng henteu adil". Bias ieu nembé dibahas dina kerangka hukum, sapertos Peraturan Perlindungan Data Umum Uni Éropa 2018. Peraturan anu langkung komprehensif diperyogikeun nalika téknologi anu muncul janten langkung maju sareng opak. | ![]() |
Pajeulitna Algorithmic / pajeulitna Algorithmic: Karumitan algoritma tiasa ningali ka:
| |
Pajeulitna Algoritma_ (disambiguasi) / pajeulitna Algorithmic: Karumitan algoritma tiasa ningali ka:
| |
Kompléksitas Algoritma: serangan serangan pajeulitna Algorithmic: Serangan kompleksitas algoritmik mangrupikeun serangan komputer anu ngamangpaatkeun kasus-kasus anu dipikanyaho dimana algoritma anu dianggo dina salembar parangkat lunak bakal nunjukkeun paripolah anu paling parah. Jinis serangan ieu tiasa dianggo pikeun ngahontal panolakan-of-service. | |
Pajeulitna Algorithmic_theory / Kolmogorov pajeulitna: Dina tiori inpormasi algorithmic, kompleksitas Kolmogorov tina hiji obyék, sapertos sapotong téks, mangrupikeun panjang program komputer anu paling pondok anu ngahasilkeun obyék salaku kaluaran. Éta mangrupikeun ukuran sumberdaya komputasi anu diperyogikeun pikeun ngahususkeun obyék, sareng dikenal ogé salaku kompleksitas algorithmic , Solomonoff – Kolmogorov – Chaitin kompleksitas , kompleksitas saukuran program , kompleksitas deskriptif , atanapi éntropi algorithmic . Éta dingaranan Andrey Kolmogorov, anu mimiti diterbitkeun dina poko dina 1963. | ![]() |
Komposisi Algorithmik / Algorithmic komposisi: Komposisi Algorithmic nyaéta téhnik ngagunakeun algoritma pikeun nyiptakeun musik. | |
Pendinginan Algorithmik / Algorithmic cooling: Pendinginan Algorithmic mangrupikeun metode algorithmic pikeun mindahkeun panas tina sababaraha qubit ka batur atanapi di luar sistem sareng kana lingkungan, anu ngahasilkeun épék tiis. Metoda ieu nganggo operasi kuantum biasa dina ensembles qubits, sareng éta tiasa ditingalikeun yén éta tiasa suksés di luar komprési data Shannon. Fénoména mangrupikeun akibat tina hubungan antara termodinamika sareng tiori inpormasi. | |
Dékomposisi Algorithmic / Decomposition (élmu komputer): Édékomposisi dina élmu komputer, ogé dikenal salaku factoring , nyaéta ngarobih masalah atanapi sistem anu rumit janten bagian-bagian anu gampang dicandung, dipikaharti, program, sareng dijaga. | |
Desain Algoritma / Desain generatif: Desain generatif mangrupikeun prosés desain iteratif anu ngalibatkeun program anu bakal ngahasilkeun sababaraha kaluaran anu cocog sareng kendat-kendat anu tangtu, sareng desainer anu bakal ngepaskeun daérah anu tiasa dilakukeun ku milih kaluaran khusus atanapi ngarobih nilai input, rentang sareng distribusi. Désainer henteu kedah janten manusa, éta tiasa janten program tés dina lingkungan uji coba atanapi intél kecerdasan, contona jaringan lawan anu generatif. Désainer diajar pikeun nyaring program ku unggal iterasi sabab tujuan desainna janten langkung hadé dina waktosna. | ![]() |
Diferensiasi algoritma / diferensiasi otomatis: Dina matématika sareng aljabar komputer, diferensiasi otomatis ( AD ), disebut ogé diferensiasi algoritmik , diferensiasi komputasional , diferensiasi otomatis , atanapi sacara otomatis autodiff , mangrupikeun sétéhnik pikeun meunteun turunan hiji fungsi anu ditangtukeun ku program komputer. Maséhi mangpaatkeun kanyataan yén unggal program komputer, henteu paduli kumaha rumitna, ngaéksekusi sekuen operasi aritmatika dasar sareng fungsi dasar. Ku nerapkeun aturan ranté sababaraha kali pikeun operasi ieu, turunan urutan sawenang-wenang tiasa diitung sacara otomatis, sacara akurat pikeun ngagarap anu leres, sareng ngagunakeun pangpangna faktor konstanta alit langkung operasi aritmatika tibatan program aslina. | ![]() |
Diskriminasi Algoritma / bias Algorithmic: Bias Algorithmic ngajelaskeun kasalahan anu sistematis sareng tiasa diulang dina sistem komputer anu nyiptakeun hasil anu henteu adil, sapertos nguntungkeun salah sahiji kelompok pangguna sawenang-wenang tibatan anu sanés. Bias tiasa muncul kusabab seueur faktor, kalebet tapi henteu diwatesan ku desain algoritma atanapi panggunaan anu teu dihaja atanapi teu dihaja atanapi kaputusan anu aya hubunganana sareng cara data dikodekeun, dikumpulkeun, dipilih atanapi dianggo ngalatih algoritma. Bias Algorithmic dipendakan di saluareun platform, kalebet tapi henteu diwatesan ku hasil mesin pencari sareng platform média sosial, sareng tiasa gaduh pangaruh mimitian ti palanggaran privasi anu teu dihaja dugi ka nguatkeun bias sosial ras, gender, seksualitas, sareng etnis. Panilitian bias algoritma paling merhatoskeun algoritma anu ngagambarkeun diskriminasi "sistematis sareng henteu adil". Bias ieu nembé dibahas dina kerangka hukum, sapertos Peraturan Perlindungan Data Umum Uni Éropa 2018. Peraturan anu langkung komprehensif diperyogikeun nalika téknologi anu muncul janten langkung maju sareng opak. | ![]() |
Efisiensi Algorithmik / Efisiensi Algorithmic: Dina élmu komputer, épisiénsi algoritmik mangrupikeun sipat tina algoritma anu aya hubunganana sareng jumlah sumberdaya komputasi anu dianggo ku algoritma. Algoritma kedah dianalisis pikeun nangtoskeun panggunaan sumberdaya na, sareng épisiénsi algoritma tiasa diukur dumasar kana panggunaan sumber anu béda. Efisiensi Algorithmic tiasa dianggap sami sareng produktivitas rékayasa pikeun prosés ngulang atanapi kontinyu. | |
Éntitas Algoritma / Éntitas Algorithmic: Éntitas Algorithmic tingal algoritma otonom anu beroperasi tanpa kontrol manusa atanapi gangguan. Anyar-anyar ieu, perhatian kanggo ideu ngeunaan éntitas algorithmic dipasihan kapribadian hukum. Professor Shawn Bayern sareng Professor Lynn M. LoPucki ngapopulerkeun ngalangkungan makalahna ngeunaan ide gaduh éntitas algorithmic anu kéngingkeun kapribadian sah sareng hak sareng kawajiban anu dibarengan ku. | |
Énkopi Algoritma / Kolmogorov pajeulitna: Dina tiori inpormasi algorithmic, kompleksitas Kolmogorov tina hiji obyék, sapertos sapotong téks, mangrupikeun panjang program komputer anu paling pondok anu ngahasilkeun obyék salaku kaluaran. Éta mangrupikeun ukuran sumberdaya komputasi anu diperyogikeun pikeun ngahususkeun obyék, sareng dikenal ogé salaku kompleksitas algorithmic , Solomonoff – Kolmogorov – Chaitin kompleksitas , kompleksitas saukuran program , kompleksitas deskriptif , atanapi éntropi algorithmic . Éta dingaranan Andrey Kolmogorov, anu mimiti diterbitkeun dina poko dina 1963. | ![]() |
Kaadilan Algoritma / bias Algorithmic: Bias Algorithmic ngajelaskeun kasalahan anu sistematis sareng tiasa diulang dina sistem komputer anu nyiptakeun hasil anu henteu adil, sapertos nguntungkeun salah sahiji kelompok pangguna sawenang-wenang tibatan anu sanés. Bias tiasa muncul kusabab seueur faktor, kalebet tapi henteu diwatesan ku desain algoritma atanapi panggunaan anu teu dihaja atanapi teu dihaja atanapi kaputusan anu aya hubunganana sareng cara data dikodekeun, dikumpulkeun, dipilih atanapi dianggo ngalatih algoritma. Bias Algorithmic dipendakan di saluareun platform, kalebet tapi henteu diwatesan ku hasil mesin pencari sareng platform média sosial, sareng tiasa gaduh pangaruh mimitian ti palanggaran privasi anu teu dihaja dugi ka nguatkeun bias sosial ras, gender, seksualitas, sareng etnis. Panilitian bias algoritma paling merhatoskeun algoritma anu ngagambarkeun diskriminasi "sistematis sareng henteu adil". Bias ieu nembé dibahas dina kerangka hukum, sapertos Peraturan Perlindungan Data Umum Uni Éropa 2018. Peraturan anu langkung komprehensif diperyogikeun nalika téknologi anu muncul janten langkung maju sareng opak. | ![]() |
Algorithm game_theory / Algorithmic téori kaulinan: Téori kaulinan Algorithmic (AGT) mangrupikeun daérah anu aya dina parapatan téori game sareng élmu komputer, kalayan tujuan pikeun ngartos sareng ngararancang algoritma dina lingkungan strategis. | |
Pamaréntah Algorithmic / Pamaréntah ku algoritma: Pamaréntah ku algoritma mangrupikeun bentuk alternatif pamaréntahan atanapi tatanan sosial, dimana panggunaan algoritma komputer, khususna kecerdasan buatan sareng blockchain, dilarapkeun kana peraturan, penegak hukum, sareng umumna sagala aspek kahirupan sadidinten sapertos transportasi atanapi pendaptaran darat. Istilah 'pamaréntahan ku algoritma' muncul dina literatur akademik salaku alternatip pikeun 'governic algorithmic' di 2013. Istilah anu aya hubunganana, pangaturan algorithmic dihartikeun salaku netepkeun standar, monitoring sareng modifikasi paripolah ku cara algoritma komputasional - automation of judiciary dina wengkuan na. | |
Grafik_teori / Téori grapik: Dina matématika, tiori grafik mangrupikeun kajian ngeunaan grafik , anu mangrupikeun struktur matématika anu dianggo pikeun modél hubungan pasangan antara obyék. Grafik dina kontéks ieu diwangun tina simpul anu sambungkeun ku ujungna . Bédana dilakukeun antara grafik anu henteu diarahkeun , dimana sisina ngahubungkeun dua simpul simétris, sareng grafik anu diarahkeun , dimana sisina ngaitkeun dua simpul asymmetrically. Grafik mangrupikeun objék anu utama pikeun diajar dina matématika diskrit. | ![]() |
Algorithmic inductive_inference / Algorithmic learning téori: Téori diajar Algorithmic mangrupikeun kerangka matématika pikeun nganalisis masalah pembelajaran mesin sareng algoritma. Sinonim kalebet tiori diajar resmi sareng inferensi induktif algorithmic . Téori diajar Algorithmic bénten sareng tiori diajar statistik sabab henteu ngagunakeun asumsi statistik sareng analisis. Duanana téori diajar algorithmic atanapi statistik paduli kana pembelajaran mesin sahingga tiasa ditingali salaku cabang ti téori diajar komputasional. | |
Inferensi Algoritma / Inferensi Algoritma: Inferensi Algorithmic ngumpulkeun pamekaran énggal dina metoda inferensi statistik anu tiasa dilakukeun ku alat komputasi anu kuat anu sayogi pikeun analis data. Sudut dina bidang ieu nyaéta tiori diajar komputasional, komputasi granular, bioinformatika, sareng, tiheula, kamungkinan struktural. Fokus utama nyaéta kana algoritma anu ngitung statistik anu ngajantenkeun kajian ngeunaan hiji kajadian acak, sareng jumlah data anu kedah aranjeunna tuang. ngahasilkeun hasil anu bisa dipercaya. Ieu mindahkeun minat matématikawan tina diajar hukum distribusi kana sipat fungsional statistik, sareng minat élmuwan komputer tina algoritma pikeun ngolah data kana inpormasi anu diolah. | |
Inpormasi Algorithmik / Téori inpormasi Algorithmic: Téori inpormasi Algorithmic (AIT) mangrupikeun cabang élmu komputer téoritis anu merhatoskeun dirina sorangan sareng hubungan antara komputasi sareng inpormasi obyék anu tiasa dihasilkeun, sapertos senar atanapi struktur data anu sanés. Kalayan kecap séjén, ditingalikeun dina tiori inpormasi algorithmic yén komputasional inomprésibilitas "niru" hubungan atanapi kateusaruaan anu aya dina tiori inpormasi. Numutkeun ka Gregory Chaitin, éta mangrupikeun "hasil nempatkeun tiori inpormasi Shannon sareng tiori komputabilitas Turing kana shaker koktail sareng oyag pisan." | |
Inpormasi Algorithmic_teori / Algorithmic information téori: Téori inpormasi Algorithmic (AIT) mangrupikeun cabang élmu komputer téoritis anu merhatoskeun dirina sorangan sareng hubungan antara komputasi sareng inpormasi obyék anu tiasa dihasilkeun, sapertos senar atanapi struktur data anu sanés. Kalayan kecap séjén, ditingalikeun dina tiori inpormasi algorithmic yén komputasional inomprésibilitas "niru" hubungan atanapi kateusaruaan anu aya dina tiori inpormasi. Numutkeun ka Gregory Chaitin, éta mangrupikeun "hasil nempatkeun tiori inpormasi Shannon sareng tiori komputabilitas Turing kana shaker koktail sareng oyag pisan." | |
Insolubility Algorithmic / Undecidable masalah: Dina tiori komputabilitas sareng tiori kompleksitas komputasional, masalah anu teu tiasa ditangtoskeun mangrupikeun masalah kaputusan anu kabuktosan mustahil pikeun ngawangun algoritma anu teras-teras ngarah kana jawaban anu leres-henteu-leres. Masalah lirén mangrupikeun conto: éta tiasa dibuktikeun yén teu aya algoritma anu leres nangtoskeun naha program sawenang akhirna lirén nalika ngajalankeun. | |
Investor algoritma / dagang Algorithmic: Dagang Algorithmic mangrupikeun padika pikeun ngajalankeun pesenan nganggo paréntah perdagangan pra-diprogram otomatis akuntansi pikeun variabel sapertos waktos, harga, sareng volume. Jenis perdagangan ieu nyoba ngungkit kagancangan sareng sumber daya komputasional komputer anu aya hubunganana sareng padagang manusa. Dina abad ka-dua puluh hiji, perdagangan algorithmic parantos kéngingkeun daya tarik sareng padagang ritel sareng institusional. Hal ieu seueur dianggo ku bank inpéstasi, dana pensiun, silih dana, sareng dana pager hirup anu kedah diperyogikeun pikeun nyebarkeun palaksanaan ordo anu langkung ageung atanapi ngalakukeun perdagangan gancang teuing pikeun padagang manusa pikeun ngaréaksikeun. Panilitian di 2019 nunjukkeun yén sakitar 92% perdagangan di pasar Forex dilakukeun ku dagang algoritma tibatan manusa. | |
Jurnalisme Algoritma / Jurnalistik otomatis: Dina jurnalistik otomatis , ogé katelah journalism algorithmic atanapi journalism robot , tulisan berita dihasilkeun ku program komputer. Ngaliwatan perangkat lunak kecerdasan buatan (AI), carita dihasilkeun sacara otomatis ku komputer tibatan wartawan manusa. Program ieu nafsirkeun, ngatur, sareng nampilkeun data ku cara anu tiasa dibaca ku manusa. Ilaharna, prosés ngalibatkeun algoritma anu nyeken sajumlah ageung data anu disayogikeun, milih tina sajumlah struktur artikel anu tos diprogram, mesen poin konci, sareng sisipan detail sapertos nami, tempat, jumlah, peringkat, statistik, sareng inohong anu sanés. Kaluaranna ogé tiasa disaluyukeun pikeun nyocogkeun sareng sora, nada, atanapi gaya anu tangtu. | |
Bahasa Algoritma / ALGOL: ALGOL mangrupikeun kulawarga bahasa pamrograman komputer imperatif anu mimitina dikembangkeun taun 1958. ALGOL mangaruhan pisan kana seueur basa anu sanés sareng mangrupikeun metode standar pikeun pedaran algoritma anu dianggo ku Association for Computing Machinary (ACM) dina buku téks sareng sumber akademik salami langkung ti tilu puluh taun. | ![]() |
Algorithmic learning_theory / Algorithmic learning téori: Téori diajar Algorithmic mangrupikeun kerangka matématika pikeun nganalisis masalah pembelajaran mesin sareng algoritma. Sinonim kalebet tiori diajar resmi sareng inferensi induktif algorithmic . Téori diajar Algorithmic bénten sareng tiori diajar statistik sabab henteu ngagunakeun asumsi statistik sareng analisis. Duanana téori diajar algorithmic atanapi statistik paduli kana pembelajaran mesin sahingga tiasa ditingali salaku cabang ti téori diajar komputasional. | |
Algorithmic legal_order / Algorithmic urutan hukum: Urutan hukum Algoritma tiasa ningali:
| |
Algorithmic legal_order_ (disambiguasi) / Urutan légal Algorithmic: Urutan hukum Algoritma tiasa ningali:
| |
Logika Algoritma / Algoritma Algorithmic: Logika algoritma mangrupikeun kalkulus program anu ngamungkinkeun éksprési sipat semantis tina program ku rumus logis anu pas. Éta nyayogikeun kerangka anu ngamungkinkeun ngabuktikeun rumus tina aksioma program ngawangun sapertos tugas, iterasi sareng instruksi komposisi sareng ti aksioma struktur data anu dimaksud tingali Mirkowska & Salwicki (1987), Banachowski dkk. (1977). | |
Mékanisme Algorithm_design / Desain mékanisme Algorithmic: Desain mékanisme Algorithmic ( AMD ) perenahna di simpang tiori game ékonomi, optimasi, sareng élmu komputer. Masalah prototypical dina desain mékanisme nyaéta mendesain sistem pikeun sababaraha pamilon anu resep kana diri, sapertos tindakan anu dipikaresep ku pamilon dina kasatimbangan ngakibatkeun kinerja sistem anu saé. Tujuan has anu diulik kalebet maksimalisasi pendapatan sareng maksimalisasi karaharjaan sosial. Desain mékanisme algoritma béda sareng desain mékanisme ékonomi klasik dina sababaraha hal. Éta biasana ngagunakeun alat analitik élmu komputer téoritis, sapertos analisis kasus anu paling parah sareng babandingan perkiraan, béda sareng desain mékanisme klasik dina ékonomi anu sering ngajantenkeun asumsi distribusi ngeunaan agén. Éta ogé nganggap konstrain komputasional janten penting pisan: mékanisme anu teu tiasa épisién dilaksanakeun dina waktos polinomial henteu dianggap janten jalan kaluar anu pas pikeun masalah desain mékanisme. Ieu sering, salaku conto, ngaleungitkeun mékanisme ékonomi Palasik, lélang Vickrey – Clarke – Groves. | |
Metodeu Algoritma / Algoritma: Dina matématika sareng élmu komputer, algoritma mangrupikeun sekuen terhingga tina instruksi anu tiasa ditetepkeun ku komputer, biasana pikeun ngarengsekeun kelas masalah atanapi ngalakukeun komputasi. Algoritma sok teu jelas sareng dianggo salaku spésifikasi pikeun ngalakukeun itungan, ngolah data, penalaran otomatis, sareng tugas-tugas sanés. | ![]() |
Musik Algorithmic / Algorithmic komposisi: Komposisi Algorithmic nyaéta téhnik ngagunakeun algoritma pikeun nyiptakeun musik. | |
Nomer Algorithmic_teori / Komputasional tiori nomer: Dina matématika sareng élmu komputer, tiori nomer komputasional , ogé katelah téori nomer algoritmik , mangrupikeun studi ngeunaan metode komputasional pikeun nalungtik sareng ngarengsekeun masalah dina téori angka sareng géométri aritmatika, kalebet algoritma pikeun uji primality sareng faktorisasi integer, milarian solusi pikeun persamaan diofantine, sareng metode eksplisit dina géométri aritmatika. Téori nomer komputasional ngagaduhan aplikasi pikeun kriptografi, kalebet RSA, kriptografi kurva eliptik sareng kriptografi post-kuantum, sareng dianggo pikeun nalungtik ngeunaan panyangka sareng masalah kabuka dina tiori nomer, kalebet hipotésis Riemann, Birch sareng Swinnerton- Konjektur dyer, conjecture ABC, conjecture modularity, conjecture Sato-Tate, sareng aspek eksplisit tina program Langlands. | |
Nomer algoritma Algorithmic Number Theory Symposium (ANTS) mangrupikeun konperénsi akademik dua taun, anu mimiti diayakeun di Cornell taun 1994, mangrupikeun forum internasional pikeun presentasi panilitian anyar dina tiori nomer komputasional. Éta dikhususkeun pikeun aspék algorithmic tina téori angka, kalebet tiori nomer dasar, téori nomer aljabar, téori angka analitik, géométri angka, géométri aritmatika, lapangan terbatas, sareng kriptografi. |
Monday, May 17, 2021
Algorhythm (album)/Boxcar (band)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Malaikat of_the_Winds_Casino_Resort / Angel of the Winds Casino Resort: Angel of the Winds Casino Resort mangrupikeun kasino sareng hotél ...
No comments:
Post a Comment