Thursday, June 10, 2021

Amta II_(community_development_block)/Amta II

Amta II_ (community_development_block) / Amta II:

Amta II mangrupikeun blok pangembangan komunitas anu ngawangun divisi administrasi di subdibisi Uluberia kabupatén Howrah di nagara India Benggala Kulon.

Amta I_ (community_development_block) / Amta I:

Amta I mangrupikeun blok pangembangan kota sareng komunitas anu ngawangun divisi administrasi di subdivisi Uluberia distrik Howrah di nagara India Benggala Kulon.

Stasiun karéta Amta / Stasiun karéta Amta:

Stasiun karéta Amta mangrupikeun stasiun karéta terminal di bagian sélang Santragachi – Amta bagian Karéta Wétan Kidul bagéan karéta api Kharagpur. Tempatna di sisi jalan Amta-Ranihati, Guzarpur, Kalatala di Amta di distrik Howrah di nagara India Benggala Kulon.

Amtady / Amtady:

Amtady mangrupikeun kalurahan di nagara bagian kidul Karnataka, India. Tempatna di taluk Bantwal kabupaten Dakshina Kannada di Karnataka.

Amtaedo / Amtaedo:

Amtaedo mangrupikeun pulau kagenep panggedéna di Kabupaten Sinan, Propinsi Jeolla Kidul, Koréa Kidul. Pulo ieu perenahna di Laut Konéng sakitar 25 km beulah kulon Mokpo, Propinsi Jeolla Kidul, Koréa Kidul. Puncak pangluhurna di Amtaedo nyaéta gunung Seungbong (승 봉산), anu nangtung 355 méter dpl. Baheula ngan ukur mungkin perjalanan ka Amtaedo ku féri angkat ti Terminal Feri Basisir Mokpo. Nanging, dina tanggal 4 April 2019 Sasak Malaikat (천사 대교) réngsé nyambungkeun Amtaedo sareng pulau Aphaedo (압해도). Kusabab Aphaedo disambungkeun ka daratan ku dua jambatan, ayeuna mungkin pikeun nyetir ka Amtaedo ku mobil. Pulo tatangga Jaeundo (자은도), Palgeumdo (팔금 도) sareng Chupodo (추포 도) disambungkeun ka Amtaedo ku jambatan.

Amtal / Glossary of Dune (franchise) terminologi:

Ieu daptar terminologi anu dianggo dina fiksi alam semesta Dune anu didamel ku Frank Herbert, sumber utami nyaéta "Terminology of the Imperium", glosarium anu aya dina novel Dune (1965).

Amtal Rule / Glossary of Dune (franchise) terminologi:

Ieu daptar terminologi anu dianggo dina fiksi alam semesta Dune anu didamel ku Frank Herbert, sumber utami nyaéta "Terminology of the Imperium", glosarium anu aya dina novel Dune (1965).

Amtala / Amtala:

Amtala mangrupikeun kota sensus dina yurisdiksi kantor pulisi Bishnupur di blok CD Bishnupur II di subdivisi Alipore Sadar ti distrik 24 Parganas Kidul di nagara bagian Benggala Kulon India.

Amtala, Murshidabad / Amtala, Murshidabad:

Amtala mangrupikeun hiji kota, sareng paguron luhur, henteu dikenal dina sénsus 2011, di Naoda CD Block di subdivision Barhampur distrik Murshidabad di nagara bagian Benggala Kulon, India.

Amtala (Kamrup) / Amtala (Kamrup):

Amtala mangrupakeun désa di kabupatén Kamrup, perenahna di sisi kidul walungan Brahmaputra.

Amtala (disambiguasi) / Amtala (disambiguasi):

Amtala mangrupikeun kota sénsus di Kabupatén Parganas 24 Kidul di nagara India Benggala Kulon.

Amtala Annadamani_Balika_Vidyalaya / Amtala Annadamani Balika Vidyalaya:

Amtala Annadamani Balika Vidyalaya mangrupikeun sakola sekundér sareng pendidikan menengah menengah luhur anu aya di Amtala, Naoda, Murshidabad, India.

Amtala College / Jatindra Rajendra Mahavidyalaya:

Jatindra Rajendra Mahavidyalaya , ogé katelah Amtala College didirikeun taun 1986, mangrupikeun kuliah tingkat umum Amtala di kabupaten Murshidabad. Éta nawiskeun kursus sarjana dina seni. Éta aya hubunganana sareng Universitas Kalyani.

Amtala High_School / Amtala High School:

Sakola Luhur Amtala mangrupikeun sakola pendidikan menengah sekundér sareng luhur anu ayana di Amtala, Naoda, Distrik Murshidabad, Benggala Kulon, India.

Amtali / Amtali:

Amtali tiasa ningali:

Amtali, Agartala / Amtali, Agartala:

Amtali mangrupakeun kota di Tripura. Éta 10 km jauhna ti Agartala di Kabupatén Tripura Kulon nagara Tripura. Aya hiji kantor pos di Amtali Bazar sareng hiji kantor Polisi ogé. Kira-kira 2 km jauhna ti Universitas Tripura. Kota ieu ayana di Blok Pangembangan Désa Dukli.

Amtali, Bangladés / Amtali Upazila:

Amtali mangrupikeun upazila Kabupatén Barguna dina pembagian Barisal, Bangladés.

Amtali, Barisal / Amtali, Barisal:

Amtali mangrupikeun kotamadya di Kacamatan Barguna dina pembagian Barisal, Bangladés. Éta markas administrasi sareng pusat kota Amtali Upazila. Kotamadya diadegkeun dina 1998.

Amtali, bangladés / Amtali Upazila:

Amtali mangrupikeun upazila Kabupatén Barguna dina pembagian Barisal, Bangladés.

Amtali (disambiguasi) / Amtali:

Amtali tiasa ningali:

Amtali Upazila / Amtali Upazila:

Amtali mangrupikeun upazila Kabupatén Barguna dina pembagian Barisal, Bangladés.

Amtalqa / Aramatle-qo:

Aramatle-qo atanapi Amtalqa mangrupikeun raja Meroitik.

Amtar / Amtar:

Amtar mangrupikeun kota alit sareng komune désa di Propinsi Chefchaouen, Tanger-Tetouan-Al Hoceima, Maroko. Dina sénsus taun 2004, komune éta gaduh total penduduk 10.038 jalma anu cicing di 1.459 rumah tangga. Kode pos kota na nyaéta 91173.

Stadion Amtar Ground / Atal Bihari Vajpayee:

Stadion Atal Bihari Vajpayee atanapi Stadion Nadaun atanapi Amtar Ground mangrupikeun stadion jangkrik di Nadaun, Himachal Pradesh, India. Taneuh munggaran ngayakeun pertandingan List A dina Januari 2005 nalika Himachal Pradesh maénkeun Layanan dina kompetisi hiji-dinten Piala Ranji Trofi 2004/05.

Amtc / Terapan Media Technologies Corporation:

Applied Media Technologies Corporation (AMTC) mangrupikeun panyadia peralatan musik komérsial di Tampa, Florida, "ditunda" olahtalatah pikeun bisnis Amérika Serikat sareng Kanada dina nami mérek TelAdvantage , sareng musik latar pikeun bisnis salaku pasangan SIRIUS Satelit Radio.

Amte / Amte:

Amte mangrupikeun nami kulawarga India. Jalma kasohor kalayan ngaran kulawarga diantarana:

  • Baba Amte (1914-2008), pagawé sosial India sareng aktipis, khususna pikeun ngalayanan jalma-jalma kaserang kusta
  • Mandakini Amte, dokter India sareng pagawé sosial
  • Prakash Amte, pagawé sosial India, salaki Mandakini sareng putra Baba
Amtel / Amtel:

Amtel, Inc. mangrupikeun perusahaan manajemén telekomunikasi anu dumasarkeun di Santa Clara, California anu nyayogikeun solusi kaamanan perangkat seluler sareng pangaturan biaya dumasar awan. Fokus utama perusahaan nyaéta nyayogikeun manajemén mobilitas perusahaan terpadu olahtalatah aman sareng manajemén biaya telekomunikasi (TEM) sareng parangkat lunak [Aman olahtalatah] salaku jasa pikeun perusahaan. Solusi SaaS Amtel pikeun ngatur alat sélulér pinter ngamungkinkeun organisasi pikeun ngatur kaamanan alat sélulér, aplikasi sélulér sareng jasa telekomunikasi tetep tina konsol dumasar Wéb tunggal.

Amtelco / Amtelco:

Amtelco mangrupikeun pabrik alat-alat telekomunikasi sareng layanan panjawab telepon sareng sistem call center, didirikeun taun 1976.

Amter / Amt:

Amt mangrupikeun jenis divisi administrasi anu ngatur sakumpulan kotamadya, ayeuna ngan ukur di Jerman, tapi baheulana ogé umum di nagara-nagara Éropa Kalér. Ukuran sareng fungsina bénten dumasar nagara sareng istilah na sakitar sarimbag sareng kota AS atanapi kabupaten atanapi kabupaten Inggris shire.

Amtgard / Amtgard:

Amtgard mangrupikeun gim perang sareng roleplaying fantasi aksi langsung sareng gim tempur boffer kalayan bab anu didasarkeun di Amérika Serikat sareng Kanada ogé Jérman, Kroasia, sareng Koréa Kidul.

Amtgard Dokumén / Amtgard:

Amtgard mangrupikeun gim perang sareng roleplaying fantasi aksi langsung sareng gim tempur boffer kalayan bab anu didasarkeun di Amérika Serikat sareng Kanada ogé Jérman, Kroasia, sareng Koréa Kidul.

Amtha khem / Amtha khem:

Amtha khem mangrupakeun kampung leutik di Linebazar panchayat Kacamatan Gopalganj di Bihar. Éta 500 m jauh ti Linebazar.

Amthamine / Amthamine:

Amthamine mangrupikeun selektif agonis histamin pikeun subtipe H 2 . Éta parantos dianggo dina vitro sareng vivo pikeun diajar sékrési lambung, ogé fungsi-fungsi sanés reséptor H 2 .

Amthaus I / Waisenhaus Zürich:

Waisenhaus mangrupikeun wangunan sésana tukang suster Oetenbach, sareng tempatna dinten ayeuna departemén pulisi kota Zürich di Swiss.

Amthausgasse / Amthausgasse:

Amthausgasse mangrupikeun salah sahiji jalan di Kota Tua Bern, pusat kota abad pertengahan Bern, Swiss. Ieu mangrupikeun bagian tina Innere Neustadt anu diwangun nalika ékspansi 1255 dugi 1260.

Amtix / Amtix:

Amtix mangrupikeun majalah anu marios parangkat lunak komputer Amstrad dina pertengahan taun 1980an. Éta diterbitkeun bulanan ku Newsfield Publications Ltd.

Amtix! / Amtix:

Amtix mangrupikeun majalah anu marios parangkat lunak komputer Amstrad dina pertengahan taun 1980an. Éta diterbitkeun bulanan ku Newsfield Publications Ltd.

Amtkel Lake / Lake Amtkeli:

Danau Amtkeli atanapi Amtkel mangrupikeun hiji danau di Kacamatan Gulripshi Abkhazia, Georgia anu dibentuk dina 3 Oktober 1891 nalika gempa bumi ngabalukarkeun longsor di lamping kidul-kulon gunung Mt. sakedik Shkhapach kana lebak Walungan Amtkeli.

Amtkeli / Amtkeli:

Amtkeli nyaéta walungan leutik di belah kalér-kulon Géorgia. Asalna di Pagunungan Kaukasus, di daérah Abkhazia Luhur, di beulah kulon banjaran Chkhalta caket pas Amtkeli. Ieu ngalir ka kidul ka Tasik Amtkeli sareng ngiringan Walungan Kodori. Wewengkon na aya 398 kilométer pasagi (154 sq mi).

Walungan Amtkeli / Amtkeli:

Amtkeli nyaéta walungan leutik di belah kalér-kulon Géorgia. Asalna di Pagunungan Kaukasus, di daérah Abkhazia Luhur, di beulah kulon banjaran Chkhalta caket pas Amtkeli. Ieu ngalir ka kidul ka Tasik Amtkeli sareng ngiringan Walungan Kodori. Wewengkon na aya 398 kilométer pasagi (154 sq mi).

Kotamadya Amtkommune / County (Norwegia):

Kotamadya kabupatén mangrupikeun badan terpilih umum Norwegia anu tanggel waler pikeun tugas administrasi sareng palayanan umum dina hiji kabupatén. Unggal kabupatén diwangun ku kotamadya kabupatén, kacuali Oslo, anu duanana mangrupakeun kotamadya sareng kotamadya kabupatén. Tanggung jawab utama kotamadya kabupaten nyaéta sakola menengah luhur, perawatan gigi, angkutan umum, jalan kabupatén, budaya, manajemén warisan budaya, perencanaan panggunaan lahan sareng pamekaran bisnis.

Amtleute / Amtmann:

Amtmann atanapi Ammann mangrupikeun pejabat di nagara-nagara anu nganggo basa Jérman di Éropa sareng di sababaraha nagara Nordik ti jaman Abad Pertengahan anu kantorna mirip sareng bailiff. Anjeunna mangrupikeun punggawa paling senior ( Dienstmann ) tina hiji Amt ; kantor administrasi raja téritorial ( Landesherr ) didamel pikeun ngatur perkebunan manor ( Gutshöfe ), istana sareng desa. Perkebunanana duanana administrasi ogé kabupaten yuridis. Amtmann biasana mangrupikeun anggota bangsawan atanapi ulama. Di kota-kota, anjeunna ogé sering janten anggota kelas jegud diantara kawarganagaraan. Anjeunna cicing di Amthaus atanapi Amtshaus sareng ngumpulkeun pajak ti kabupatén ( Amtsbezirk ), ngalaksanakeun kaadilan sareng ngajaga hukum sareng katertiban sareng unit bersenjata anu leutik.

Amtliche Gemeindekennzahl / Nomer idéntifikasi Komunitas:

Konci Kotamadya Resmi , baheulana kawanoh ogé salaku Nomer Karakteristik Resmi atanapi Nomer Kodeu Kotamadya, mangrupikeun urutan nomer pikeun idéntifikasi kotamadya bebas atanapi daérah anu henteu kagabung. Klasifikasi séjén pikeun idéntifikasi daérah kalebet kode pos, kode NUTS atanapi kode FIPS.

Amtliche Pr% C3% BCfungsnummer / klasifikasi anggur Jerman:

Sistem klasifikasi anggur Jerman nunjukkeun tekenan kana standarisasi sareng kasampurnaan faktual, sareng mimiti dilaksanakeun ku Hukum Anggur Jérman taun 1971. Ampir kabéh kebon anggur Jérman didaptarkeun sareng didaptarkeun salaku salah sahiji sakitar 2.600 Einzellagen, sareng hasil tina kebon anggur sagala digunakeun pikeun nyieun anggur Jerman dina tingkat kualitas naon waé, salami beurat kedah tina anggur ngahontal tingkat minimum anu ditunjuk. Kusabab sistem Jérman ayeuna henteu mengklasifikasikan kebon anggur ku kualitas, ukuran 'kualitas' anggur mangrupikeun asak buah anggur nyalira.

Amtlicher Gemeindeschluessel / Nomer idéntifikasi Komunitas:

Konci Kotamadya Resmi , baheulana kawanoh ogé salaku Nomer Karakteristik Resmi atanapi Nomer Kodeu Kotamadya, mangrupikeun urutan nomer pikeun idéntifikasi kotamadya bebas atanapi daérah anu henteu kagabung. Klasifikasi séjén pikeun idéntifikasi daérah kalebet kode pos, kode NUTS atanapi kode FIPS.

Amtlicher Gemeindeschlussel / Nomer idéntifikasi Komunitas:

Konci Kotamadya Resmi , baheulana kawanoh ogé salaku Nomer Karakteristik Resmi atanapi Nomer Kodeu Kotamadya, mangrupikeun urutan nomer pikeun idéntifikasi kotamadya bebas atanapi daérah anu henteu kagabung. Klasifikasi séjén pikeun idéntifikasi daérah kalebet kode pos, kode NUTS atanapi kode FIPS.

Amtlicher Gemeindeschl% C3% BCssel / Identipikasi Komunitas Nomer:

Konci Kotamadya Resmi , baheulana kawanoh ogé salaku Nomer Karakteristik Resmi atanapi Nomer Kodeu Kotamadya, mangrupikeun urutan nomer pikeun idéntifikasi kotamadya bebas atanapi daérah anu henteu kagabung. Klasifikasi séjén pikeun idéntifikasi daérah kalebet kode pos, kode NUTS atanapi kode FIPS.

Amtmand / Amtmann:

Amtmann atanapi Ammann mangrupikeun pejabat di nagara-nagara anu nganggo basa Jérman di Éropa sareng di sababaraha nagara Nordik ti jaman Abad Pertengahan anu kantorna mirip sareng bailiff. Anjeunna mangrupikeun punggawa paling senior ( Dienstmann ) tina hiji Amt ; kantor administrasi raja téritorial ( Landesherr ) didamel pikeun ngatur perkebunan manor ( Gutshöfe ), istana sareng desa. Perkebunanana duanana administrasi ogé kabupaten yuridis. Amtmann biasana mangrupikeun anggota bangsawan atanapi ulama. Di kota-kota, anjeunna ogé sering janten anggota kelas jegud diantara kawarganagaraan. Anjeunna cicing di Amthaus atanapi Amtshaus sareng ngumpulkeun pajak ti kabupatén ( Amtsbezirk ), ngalaksanakeun kaadilan sareng ngajaga hukum sareng katertiban sareng unit bersenjata anu leutik.

Amtmann / Amtmann:

Amtmann atanapi Ammann mangrupikeun pejabat di nagara-nagara anu nganggo basa Jérman di Éropa sareng di sababaraha nagara Nordik ti jaman Abad Pertengahan anu kantorna mirip sareng bailiff. Anjeunna mangrupikeun punggawa paling senior ( Dienstmann ) tina hiji Amt ; kantor administrasi raja téritorial ( Landesherr ) didamel pikeun ngatur perkebunan manor ( Gutshöfe ), istana sareng desa. Perkebunanana duanana administrasi ogé kabupaten yuridis. Amtmann biasana mangrupikeun anggota bangsawan atanapi ulama. Di kota-kota, anjeunna ogé sering janten anggota kelas jegud diantara kawarganagaraan. Anjeunna cicing di Amthaus atanapi Amtshaus sareng ngumpulkeun pajak ti kabupatén ( Amtsbezirk ), ngalaksanakeun kaadilan sareng ngajaga hukum sareng katertiban sareng unit bersenjata anu leutik.

Amtm% C3% A4nner / Amtmann:

Amtmann atanapi Ammann mangrupikeun pejabat di nagara-nagara anu nganggo basa Jérman di Éropa sareng di sababaraha nagara Nordik ti jaman Abad Pertengahan anu kantorna mirip sareng bailiff. Anjeunna mangrupikeun punggawa paling senior ( Dienstmann ) tina hiji Amt ; kantor administrasi raja téritorial ( Landesherr ) didamel pikeun ngatur perkebunan manor ( Gutshöfe ), istana sareng desa. Perkebunanana duanana administrasi ogé kabupaten yuridis. Amtmann biasana mangrupikeun anggota bangsawan atanapi ulama. Di kota-kota, anjeunna ogé sering janten anggota kelas jegud diantara kawarganagaraan. Anjeunna cicing di Amthaus atanapi Amtshaus sareng ngumpulkeun pajak ti kabupatén ( Amtsbezirk ), ngalaksanakeun kaadilan sareng ngajaga hukum sareng katertiban sareng unit bersenjata anu leutik.

Bahasa Amto / Amto:

Amto mangrupikeun basa Amto – Musan anu diucapkeun di Sandaun Propinsi Papua Nugini.

Bahasa Amto-Musan / Amto – Musan:

Amto – Musan mangrupikeun kulawarga basa anu aya dua basa Papua anu raket tapi saling teu ngarti, Amto sareng Siawi, nyarios di sapanjang Walungan Simaia Propinsi Sandaun Papua Nugini.

Bahasa Amto-Musan / basa Amto – Musan:

Amto – Musan mangrupikeun kulawarga basa anu aya dua basa Papua anu raket tapi saling teu ngarti, Amto sareng Siawi, nyarios di sapanjang Walungan Simaia Propinsi Sandaun Papua Nugini.

Bahasa Amto-Musian / basa Amto – Musan:

Amto – Musan mangrupikeun kulawarga basa anu aya dua basa Papua anu raket tapi saling teu ngarti, Amto sareng Siawi, nyarios di sapanjang Walungan Simaia Propinsi Sandaun Papua Nugini.

Basa Amto / basa Amto:

Amto mangrupikeun basa Amto – Musan anu diucapkeun di Sandaun Propinsi Papua Nugini.

Amtocephale / Amtocephale:

Amtocephale mangrupikeun genus dinosaurus pachycephalosaurid ti mimiti deposit Akhir Cretaceous di Gurun Gobi kidul, Mongolia.

Amtocephale gobiensis / Amtocephale:

Amtocephale mangrupikeun genus dinosaurus pachycephalosaurid ti mimiti deposit Akhir Cretaceous di Gurun Gobi kidul, Mongolia.

Tasik Amtogar / Tasik Aksai Chin:

Situ Aksai Chin atanapi Danau Aksayqin , mangrupikeun danau endoréik di daérah Aksai Chin anu dibantah di Kashmir. Dataran diurus ku Cina tapi ogé diklaim ku India. Nami Tibét / Ladakhi na nyaéta Danau Amtogor anu hartosna " pendakan sareng benda buleud".

Danau Amtogor / Aksai Chin Lake:

Situ Aksai Chin atanapi Danau Aksayqin , mangrupikeun danau endoréik di daérah Aksai Chin anu dibantah di Kashmir. Dataran diurus ku Cina tapi ogé diklaim ku India. Nami Tibét / Ladakhi na nyaéta Danau Amtogor anu hartosna " pendakan sareng benda buleud".

Amtolmetin guacil / Amtolmetin guacil:

Amtolmetin guacil mangrupikeun ubar anti radang non-stéroidal (NSAID). Mangrupikeun prodrug natrium tolmetin.

Amtor / Amtor:

Seri Amtor atanapi Venus mangrupikeun séri fantasi sains anu diwangun ku opat novel sareng hiji novelét anu ditulis ku panulis Amérika Edgar Rice Burroughs. Kaseueuran carita mimitina sérial dina Argosy , majalah pulp Amérika. Kadang-kadang katelah Carson Napier tina Venus Series , saatos tokoh utamina, Carson Napier. Napier nyobian pelayaran nyalira ka Mars, tapi, kusabab itungan navigasi anu salah, anjeunna mendakan arah nuju planét Venus. Novel, bagian tina Pedang sareng Planét subgén fiksi ilmiah, nuturkeun petualangan hebat bumi Napier saatos anjeunna nabrak-badarat di Venus, disebat Amtor ku pangeusi sapertos manusa. Beda sareng Barsoom, planét gurun Mars, carita-carita ieu ditetepkeun di dunya cai sapertos Bumi. Kaseueuran kajadian séri ieu lumangsung di Pulo Vepaja, karajaan Korva di Pulo Anlap, sareng nagara-nagara kota Havatoo sareng Kormor di buana tropis belah kuloneun Vepaja.

Amtorg / Amtorg Trading Corporation:

Amtorg Trading Corporation , ogé katelah Amtorg , mangrupikeun representasi dagang kahijina pikeun Uni Soviét di Amérika Serikat, didirikeun di New York di 1924 ku ngagabungkeun Armand Hammer's Allied American Corporation (Alamerico) sareng Products Exchange Corporation (Prodexco) sareng Arcos-America Nyarita ..

Asosiasi Amtorg / Perusahaan Perdagangan Amtorg:

Amtorg Trading Corporation , ogé katelah Amtorg , mangrupikeun representasi dagang kahijina pikeun Uni Soviét di Amérika Serikat, didirikeun di New York di 1924 ku ngagabungkeun Armand Hammer's Allied American Corporation (Alamerico) sareng Products Exchange Corporation (Prodexco) sareng Arcos-America Nyarita ..

Amtorg Corporation / Amtorg Trading Corporation:

Amtorg Trading Corporation , ogé katelah Amtorg , mangrupikeun representasi dagang kahijina pikeun Uni Soviét di Amérika Serikat, didirikeun di New York di 1924 ku ngagabungkeun Armand Hammer's Allied American Corporation (Alamerico) sareng Products Exchange Corporation (Prodexco) sareng Arcos-America Nyarita ..

Amtorg Trading_Association / Amtorg Trading Corporation:

Amtorg Trading Corporation , ogé katelah Amtorg , mangrupikeun representasi dagang kahijina pikeun Uni Soviét di Amérika Serikat, didirikeun di New York di 1924 ku ngagabungkeun Armand Hammer's Allied American Corporation (Alamerico) sareng Products Exchange Corporation (Prodexco) sareng Arcos-America Nyarita ..

Amtorg Trading_Corporation / Amtorg Trading Corporation:

Amtorg Trading Corporation , ogé katelah Amtorg , mangrupikeun representasi dagang kahijina pikeun Uni Soviét di Amérika Serikat, didirikeun di New York di 1924 ku ngagabungkeun Armand Hammer's Allied American Corporation (Alamerico) sareng Products Exchange Corporation (Prodexco) sareng Arcos-America Nyarita ..

Asosiasi Amtorg / Amtorg Trading Corporation:

Amtorg Trading Corporation , ogé katelah Amtorg , mangrupikeun representasi dagang kahijina pikeun Uni Soviét di Amérika Serikat, didirikeun di New York di 1924 ku ngagabungkeun Armand Hammer's Allied American Corporation (Alamerico) sareng Products Exchange Corporation (Prodexco) sareng Arcos-America Nyarita ..

Perusahaan Amtorg / Amtorg Trading Corporation:

Amtorg Trading Corporation , ogé katelah Amtorg , mangrupikeun representasi dagang kahijina pikeun Uni Soviét di Amérika Serikat, didirikeun di New York di 1924 ku ngagabungkeun Armand Hammer's Allied American Corporation (Alamerico) sareng Products Exchange Corporation (Prodexco) sareng Arcos-America Nyarita ..

Amtosaurus / Amtosaurus:

Amtosaurus mangrupikeun genus dinosaurus ornithischian dumasar kana tangkorak fragmen anu dikumpulkeun tina Upper Cretaceous Bayan Shireh Formation of Mongolia sareng mimitina dipercaya ngagambarkeun ankylosaurid. Afinitas Hadrosaurid ogé parantos disarankan. Nanging, per Paroki sareng Barrett, spésimen ieu teuing fragmen pikeun dipercaya pikeun diklasifikasikeun saluareun ornithischian anu teu ditangtukeun. Spésiés anu kadua ditugaskeun ka genus, A. archibaldi , parantos janten dasar taksonilidid takson anu sah, Bissektipelta .

Amtosaurus archibaldi / Bissektipelta:

Bissektipelta mangrupikeun genus tina dinosaurus tirreosaurus ankylosaurine anu cicing di Asia nalika Akhir Cretaceous anu ayeuna janten Bissekty Formasi Uzbékistan. Bissektipelta mangrupikeun genus monospésifik, ngandung ngan ukur jinis spésiés B. archibaldi .

Amtosaurus magnus / Amtosaurus:

Amtosaurus mangrupikeun genus dinosaurus ornithischian dumasar kana tangkorak fragmen anu dikumpulkeun tina Upper Cretaceous Bayan Shireh Formation of Mongolia sareng mimitina dipercaya ngagambarkeun ankylosaurid. Afinitas Hadrosaurid ogé parantos disarankan. Nanging, per Paroki sareng Barrett, spésimen ieu teuing fragmen pikeun dipercaya pikeun diklasifikasikeun saluareun ornithischian anu teu ditangtukeun. Spésiés anu kadua ditugaskeun ka genus, A. archibaldi , parantos janten dasar taksonilidid takson anu sah, Bissektipelta .

Amtote / Amérika Totalizator:

Perusahaan Amérika Totalizator, anu sacara resmi dikenal ayeuna salaku AmTote International , ngahususkeun kana peralatan totalizator anu dianggo pikeun ngendalikeun taruhan parimutuel dina balap kuda, balap greyhound, sareng fasilitas jai-alai.

Amto% E2% 80% 93Musan / Amto – Musan bahasa:

Amto – Musan mangrupikeun kulawarga basa anu aya dua basa Papua anu raket tapi saling teu ngarti, Amto sareng Siawi, nyarios di sapanjang Walungan Simaia Propinsi Sandaun Papua Nugini.

Amto% E2% 80% 93Musan bahasa / Amto – Musan basa:

Amto – Musan mangrupikeun kulawarga basa anu aya dua basa Papua anu raket tapi saling teu ngarti, Amto sareng Siawi, nyarios di sapanjang Walungan Simaia Propinsi Sandaun Papua Nugini.

Amtrac / Landing Vehicle dilacak:

The Amphibious Vehicle, Tracked ( LVT ) mangrupikeun kendaraan perang amfibi sareng karajinan pendaratan amfibi, diwanohkeun ku Angkatan Laut Amérika Serikat sareng Korps Kelautan Amérika Serikat. Angkatan Darat Amérika Serikat, Angkatan Darat Kanada sareng Angkatan Darat Inggris nganggo sababaraha modél LVT nalika Perang Dunya II, sareng nyebat kendaraan éta salaku "Landing Vehicle, Tracked."

Amtrac (musisi) / Amtrac (musisi):

Caleb Cornett , langkung dikenal ku nami panggung na Amtrac , mangrupikeun DJ Amérika, produser musik éléktronik, penyanyi, multi-instrumentalis sareng panulis lagu.

Amtrac discography / Amtrac (musisi):

Caleb Cornett , langkung dikenal ku nami panggung na Amtrac , mangrupikeun DJ Amérika, produser musik éléktronik, penyanyi, multi-instrumentalis sareng panulis lagu.

Amtrack / Amtrak:

National Railroad Passenger Corporation , damel bisnis salaku Amtrak , mangrupikeun jasa karéta panumpang anu nyayogikeun jasa antar jarak jarak menengah sareng jarak jauh di Amérika Serikat anu caket sareng ka salapan kota Kanada.

Amtrack (disambiguasi) / Amtrak (disambiguasi):

Amtrak mangrupikeun jasa karéta panumpang Amérika.

Amtrack at_Old_Saybrook / Amtrak Old Saybrook - Old Lyme Bridge:

Amtrak Old Saybrook - Old Lyme Bridge mangrupikeun pameuntasan terakhir Walungan Connecticut sateuacan dugi ka Long Island Sound. Mangrupikeun sasak Truss kalayan bentang bascule, ngamungkinkeun lalu lintas parahu nembus. Jalur na dipiboga ku Amtrak sareng dianggo ku Daerah Tenggara , Acela Express , Shore Line East ngalatih ngalangkungan Koridor Timur Laut. Éta tiasa ditingali tina Sasak Raymond E. Baldwin, ogé tina sababaraha titik dina Rute 154.

Amtrak / Amtrak:

National Railroad Passenger Corporation , damel bisnis salaku Amtrak , mangrupikeun jasa karéta panumpang anu nyayogikeun jasa antar jarak jarak menengah sareng jarak jauh di Amérika Serikat anu caket sareng ka salapan kota Kanada.

Amtrak% 27s 25_Hz_Traction_Power_System / Amtrak's 25 Hz traction power system:

Sistem kakuatan daya tarik Amtrak's 25 Hz mangrupikeun jaringan kakuatan traction anu dioperasikeun ku Amtrak sapanjang bagéan kidul Koridor Kalér-na (NEC): 225 rute mil (362 km) antara Washington, DC sareng New York City sareng 104 rute mil (167 km ) antara Philadelphia sareng Harrisburg, Pennsylvania. Jalan Raya Pennsylvania ngawangun éta antara taun 1915 sareng 1938. Amtrak ngawariskeun sistemna ti Penn Central, anu ngagentos ka Jalan Raya Pennsylvania, di 1976 dibarengan Koridor Kaler. Ieu sababna ngagunakeun 25 Hz, sabalikna tina 60 Hz, anu mangrupikeun standar pikeun pangiriman listrik di Amérika Kalér. Salaku tambahan pikeun ngalayanan NEC, sistem ieu nyayogikeun kakuatan pikeun NJ Transit Rail Operations (NJT), Otoritas Transportasi Tenggara Pennsylvania (SEPTA) sareng Train Regional Commuter Regional (MARC) Maryland. Ngan sakitar satengah kapasitas listrik sistem anu dianggo ku Amtrak. Sésana dijual ka karéta api komuter anu ngoperasikeun karéta na sapanjang koridor.

Amtrak% 27s 25_Hz_traction_power_system / Amtrak's 25 Hz traction power system:

Sistem kakuatan daya tarik Amtrak's 25 Hz mangrupikeun jaringan kakuatan traction anu dioperasikeun ku Amtrak sapanjang bagéan kidul Koridor Kalér-na (NEC): 225 rute mil (362 km) antara Washington, DC sareng New York City sareng 104 rute mil (167 km ) antara Philadelphia sareng Harrisburg, Pennsylvania. Jalan Raya Pennsylvania ngawangun éta antara taun 1915 sareng 1938. Amtrak ngawariskeun sistemna ti Penn Central, anu ngagentos ka Jalan Raya Pennsylvania, di 1976 dibarengan Koridor Kaler. Ieu sababna ngagunakeun 25 Hz, sabalikna tina 60 Hz, anu mangrupikeun standar pikeun pangiriman listrik di Amérika Kalér. Salaku tambahan pikeun ngalayanan NEC, sistem ieu nyayogikeun kakuatan pikeun NJ Transit Rail Operations (NJT), Otoritas Transportasi Tenggara Pennsylvania (SEPTA) sareng Train Regional Commuter Regional (MARC) Maryland. Ngan sakitar satengah kapasitas listrik sistem anu dianggo ku Amtrak. Sésana dijual ka karéta api komuter anu ngoperasikeun karéta na sapanjang koridor.

Amtrak% 27s 60_Hz_Traction_Power_System / Amtrak's 60 Hz traction power system:

Amtrak ngoperasikeun sistem kakuatan traksi 60 Hz sapanjang Koridor Kalér-wétan antara New Haven, Connecticut, sareng Boston, Massachusetts. Sistem ieu diwangun di akhir taun 1990an sareng nyayogikeun lokomotip ku kakuatan tina sistem caténary overhead dina 25 kV arus bolak-balik kalayan frekuensi 60 Hz. Sistem ieu ogé biasa dikenal salaku Northend Electrification , béda sareng Southend Electrification anu ngalir ti New York City ka Washington, DC

Amtrak% 27s 60_Hz_traction_power_system / Amtrak's 60 Hz traction power system:

Amtrak ngoperasikeun sistem kakuatan traksi 60 Hz sapanjang Koridor Kalér-wétan antara New Haven, Connecticut, sareng Boston, Massachusetts. Sistem ieu diwangun di akhir taun 1990an sareng nyayogikeun lokomotip ku kakuatan tina sistem caténary overhead dina 25 kV arus bolak-balik kalayan frekuensi 60 Hz. Sistem ieu ogé biasa dikenal salaku Northend Electrification , béda sareng Southend Electrification anu ngalir ti New York City ka Washington, DC

Amtrak (QLine_station) / Stasion Detroit:

Stasion Detroit , ogé katelah stasiun Baltimore Street , mangrupikeun stasiun transit antar modél di Detroit, Michigan. Ayeuna ngalayanan Amtrak. Éta ogé mangrupikeun halte pikeun Greyhound Lines, Déproit jurusan beus Perhubungan, Otoritas Mobilitas Suburban pikeun beus Transportasi Daérah sareng jalan raya QLine. Tempatna di juru kiduleun jalan Woodward sareng West Baltimore di daérah New Center. Jalur Wolverine Amtrak ngalayanan platform anu luhur di gedong utama, sedengkeun QLine ngalayanan platform anu caket dina Woodward Avenue.

Amtrak (Thruway_Motorcoach) / Amtrak Thruway Motorcoach:

Amtrak Thruway Motorcoach , ogé disebut Amtrak Thruway Connecting Service mangrupikeun sistem Amtrak palatih antarkota milik Amtrak, beus transit lokal anu dikontrak, jalur beus lokal anu tikét, sareng jasa taksi pikeun nyambungkeun stasion karéta Amtrak ka daérah anu henteu dilayanan ku jalan karéta na, atanapi stasiun anu dipegatkeun samentawis kusabab telat jasa atanapi masalah pangropéa lagu. Tiket Train sareng Thruway Motorcoach dipésér sasarengan ti Amtrak salami perjalanan panumpang, sareng sambunganna waktosna kanggo transfer anu dédikasi sareng dipercaya-dipercaya antara dua jasa. Salaku tambahan pikeun nyayogikeun jasa panyambungan ka daérah anu henteu dilayanan, sababaraha Thruway Motorcoaches beroperasi salaku jasa kaleuleusan sapanjang koridor rel panumpang anu mapan pikeun nambihan kapasitas tambahan.

Amtrak (disambiguasi) / Amtrak (disambiguasi):

Amtrak mangrupikeun jasa karéta panumpang Amérika.

Amtrak (parcel_delivery_company) / Amtrak Express Parcels:

Amtrak Express Parcels mangrupikeun perusahaan pangiriman parsél di Inggris, anu bangkrut di 2012.

Pelanggaran karéta Amtrak 188/2015 Philadelphia:

Tanggal 12 Méi 2015, karéta Amtrak Northeast Regional ti Washington, DC nuju ka New York City gagal sareng rusak di Koridor Northeast caket lingkungan Kensington di Philadelphia, Pennsylvania. Tina 238 panumpang sareng 5 awak dina kapal, 8 urang maot sareng langkung 200 urang cilaka, 11 kritis. Karéta ieu ngumbara di 102 mph (164 km / h) dina zona 50 mph (80 km / jam) jalur melengkung nalika éta gagal.

Amtrak 501/2017 karéta Washington karéta:

Tanggal 18 Désémber 2017, karéta panumpang Amtrak Cascades 501 derailed caket DuPont, Washington, Amérika Serikat. Laporan akhir Dewan Keselamatan Transportasi Nasional (NTSB) nyatakeun yén otoritas transit régional Sora Transit gagal nyandak léngkah pikeun mitigasi kurva di lokasi kacilakaan, sareng henteu cukup ngalatih insinyur karéta éta. Karéta ieu ngajalankeun jalan perdana Point Defiance Bypass, jalur karéta panumpang énggal di kiduleun Tacoma, Washington anu dioperasikeun ku Amtrak dina hubungan sareng aparat nagara sareng lokal di Oregon sareng Washington, di jalan katuhu anu dipiboga sareng dioperasikeun ku Sound Transit . Jalan bypass dimaksudkeun pikeun ngirangan kamacetan sareng panumpang sareng pangiriman angkutan, sareng didesain kanggo langkung gancang sareng waktos perjalanan anu langkung pondok tibatan jalur anu dianggo ku Cascades

Amtrak ACS-64 / Siemens ACS-64:

Siemens ACS-64 , atanapi Amtrak Cities Sprinter , mangrupikeun lokomotif listrik anu didesain ku Siemens Mobility pikeun dianggo di Northeast Koridor (NEC) sareng Koridor Keystone di belah wétan-Amérika Serikat. Rarancangna dumasar kana lokomotif Siemens anu didamel kanggo dianggo di Éropa sareng Asia, tapi kalayan parobihan pikeun patuh kana standar Amérika. ACS-64 diwangun di pabrik Siemens di Florin, California, ayana di luar Sacramento.

Amtrak Acela / Acela:

Acela mangrupikeun jasa kecepatan tinggi andalan Amtrak sapanjang Koridor Timur Laut (NEC) di Amérika Serikat Kalér antara Washington, DC sareng Boston ngalangkungan 16 titik panengah, kalebet Providence, Baltimore, Philadelphia, sareng New York City. Jalur ieu ngandung bagéan rel karéta-gancang; Karéta Acela mangrupikeun karéta api panggancangna di Amérika, ngahontal 150 mph (240 km / jam) dina jalur 33.9 mi (54,6 km).

Amtrak America / Amtrak:

National Railroad Passenger Corporation , damel bisnis salaku Amtrak , mangrupikeun jasa karéta panumpang anu nyayogikeun jasa antar jarak jarak menengah sareng jarak jauh di Amérika Serikat anu caket sareng ka salapan kota Kanada.

Amtrak Arrow_Reservation_System / Amtrak Arrow Reservation System:

Amtrak's Arrow Reservation System digunakeun sacara nasional di Amérika Serikat ku karyawan Amtrak pikeun nyandak reservasi, mariksa status karéta, sareng ngawas peralatan Amtrak salami 30.000 mil (48,000 km) jaringan Amtrak. Panah diciptakeun pikeun ngajantenkeun reservasi Amtrak langkung saderhana. Éta teras-terasan tanggal 1 Nopémber 1981. Pangembangan panah dilakukeun di-imah ku pangembang Amtrak.

Amtrak Auto_Train / Train Otomatis:

Auto Train mangrupikeun jasa karéta harian anu dijadwalkeun 855 mil-lami (1,376 km) pikeun panumpang sareng mobilna anu dioperasikeun ku Amtrak antara Lorton, Virginia, sareng Sanford, Florida. Sanaos aya jasa anu sami di sakumna dunya, Auto Train mangrupikeun hiji-hiji waé di Amérika Serikat.

Amtrak Blue_Water / Blue Water (karéta):

Blue Water mangrupikeun jasa karéta panumpang gancang-gancang anu dioperasikeun ku Amtrak salaku bagian tina Layanan Michigan na. Garis 319 mil (513 km) nyambungkeun Chicago, Illionis sareng Port Huron ngalangkungan East Lansing sareng Flint, Michigan.

Gedong Amtrak / Pusat Cira:

Pusat Cira mangrupikeun jabatan tingkat luhur 29-tingkat, 437 kaki (133 m) di bagian Universitas City of Philadelphia, langsung nyambung ka Stasion Jalan 30 Amtrak. Diwangun ku Brandywine Realty Trust sareng didesain ku César Pelli, éta didamel taun 2004-05 dina platform anu ngalacak rel.

Amtrak California / Amtrak California:

Amtrak California mangrupikeun nami mérek anu digunakeun ku Divisi Perhubungan California (Caltrans) Divisi Rail dina tilu rute Amtrak anu didukung ku nagara di Amérika Serikat California, Koridor Capitol , Pasipik Surfliner , sareng San Joaquins . Éta ogé kalebet jaringan éksténsif koneksi beus Thruway Motorcoach, dioperasikeun ku perusahaan swasta dina kontrak. Katilu jalur ngabagi panggunaan Amtrak California anu mérek Thruway beus sareng karéta.

Amtrak California_Thruway_Motorcoach / Amtrak Thruway Motorcoach:

Amtrak Thruway Motorcoach , ogé disebut Amtrak Thruway Connecting Service mangrupikeun sistem Amtrak palatih antarkota milik Amtrak, beus transit lokal anu dikontrak, jalur beus lokal anu tikét, sareng jasa taksi pikeun nyambungkeun stasion karéta Amtrak ka daérah anu henteu dilayanan ku jalan karéta na, atanapi stasiun anu dipegatkeun samentawis kusabab telat jasa atanapi masalah pangropéa lagu. Tiket Train sareng Thruway Motorcoach dipésér sasarengan ti Amtrak salami perjalanan panumpang, sareng sambunganna waktosna kanggo transfer anu dédikasi sareng dipercaya-dipercaya antara dua jasa. Salaku tambahan pikeun nyayogikeun jasa panyambungan ka daérah anu henteu dilayanan, sababaraha Thruway Motorcoaches beroperasi salaku jasa kaleuleusan sapanjang koridor rel panumpang anu mapan pikeun nambihan kapasitas tambahan.

Amtrak Capitols / Capitol Koridor:

Koridor Capitol mangrupikeun rute karéta panumpang 168 mil (270 km) anu dioperasikeun ku Amtrak antara San Jose sareng Auburn, California. Kaseueuran karéta di antara San Jose sareng Sacramento, sakitar paralel ka Interstate 880 sareng Interstate 80. Sababaraha perjalanan dijalankeun ti Oakland ka San Jose, sedengkeun perjalanan anu buleud unggal dintenna ngalir ti San Jose dugi ka Auburn, di tutugan Sierra Nevada . Karéta Capitol Koridor dimimitian taun 1991.

Amtrak Cardinal / Cardinal (karéta):

Kardinal mangrupikeun karéta panumpang jarak jauh tilu kali mingguan anu dioperasikeun ku Amtrak antara Stasion New York Penn sareng Stasion Union Union, kalayan perhentian utama di Philadelphia, Washington, DC, Charlottesville, Charleston, Huntington, Cincinnati, sareng Indianapolis. Éta mangrupikeun salah sahiji tina tilu karéta anu ngahubungkeun Northeast ka Chicago, anu sanésna nyaéta Capitol Limited sareng Lake Shore Limited.

Amtrak Cascades / Amtrak Cascades:

Amtrak Cascades mangrupikeun koridor karéta panumpang di Pasipik Kalér-kulon, dioperasikeun ku Amtrak dina kerja sama sareng nagara-nagara Amérika Serikat Washington sareng Oregon. Éta dingaranan bentang gunung Cascade yén jalurna paralel. Koridor 467 mil (752 km) ngalir ti Vancouver, British Columbia, ngalangkungan Seattle, Washington sareng Portland, Oregon dugi ka Eugene, Oregon.

Amtrak Cascades_ (Amtrak) / Amtrak Cascades:

Amtrak Cascades mangrupikeun koridor karéta panumpang di Pasipik Kalér-kulon, dioperasikeun ku Amtrak dina kerja sama sareng nagara-nagara Amérika Serikat Washington sareng Oregon. Éta dingaranan bentang gunung Cascade yén jalurna paralel. Koridor 467 mil (752 km) ngalir ti Vancouver, British Columbia, ngalangkungan Seattle, Washington sareng Portland, Oregon dugi ka Eugene, Oregon.

Amtrak Cities_Sprinter / Siemens ACS-64:

Siemens ACS-64 , atanapi Amtrak Cities Sprinter , mangrupikeun lokomotif listrik anu didesain ku Siemens Mobility pikeun dianggo di Northeast Koridor (NEC) sareng Koridor Keystone di belah wétan-Amérika Serikat. Rarancangna dumasar kana lokomotif Siemens anu didamel kanggo dianggo di Éropa sareng Asia, tapi kalayan parobihan pikeun patuh kana standar Amérika. ACS-64 diwangun di pabrik Siemens di Florin, California, ayana di luar Sacramento.

Amtrak City_Sprinter / Siemens ACS-64:

Siemens ACS-64 , atanapi Amtrak Cities Sprinter , mangrupikeun lokomotif listrik anu didesain ku Siemens Mobility pikeun dianggo di Northeast Koridor (NEC) sareng Koridor Keystone di belah wétan-Amérika Serikat. Rarancangna dumasar kana lokomotif Siemens anu didamel kanggo dianggo di Éropa sareng Asia, tapi kalayan parobihan pikeun patuh kana standar Amérika. ACS-64 diwangun di pabrik Siemens di Florin, California, ayana di luar Sacramento.

Amtrak Downeaster / Downeaster (karéta):

Downeaster mangrupikeun jasa karéta panumpang régional 145 mil (233 km), dikokolakeun ku Northern New England Passenger Rail Otoritas (NNEPRA), agénsi nagara Maine, sareng dioperasikeun ku Amtrak. Dingaranan pikeun daérah Turun Wétan Maine, karéta ngalir ti Stasion Kalér di Boston, Massachusetts ka Brunswick, Maine, sareng 10 titik panengah. Karéta ieu ngoperasikeun lima perjalanan unggal dinten antara Boston sareng Brunswick.

Amtrak Express / Amtrak Express:

Amtrak Express mangrupikeun jasa pengiriman sareng jasa pengiriman Amtrak. Éta nanganan paket express service alit, kiriman angkutan barang beurat sareng pengiriman angkutan day-to-city ku konsumén swasta sareng komersial. Buleud dugi ka 36 "x 36" x 36 ", koper, sareng sapédah buleud tiasa ditampi, tapi seueur kelas barang anu rapuh, berharga sareng bahaya henteu kénging. Pangiriman palét ageung dugi ka 500 pon (227 kg) ditampi tangtosna stasiun utama. Waktu transit anu dikutip dibasajankeun 2 dugi ka 7 dinten gumantung kana jarak sareng frekuensi jasa.

Amtrak Express_Parcels / Amtrak Express Parcels:

Amtrak Express Parcels mangrupikeun perusahaan pangiriman parsél di Inggris, anu bangkrut di 2012.

Amtrak Heritage_Fleet / Heritage Fleet:

Armada Warisan Amtrak diwangun ku saham rolling anu disayogikeun nalika jasa panumpang dina karéta api komérsial. Ngaranna dilarapkeun kana program anu dimimitian di 1977 pikeun ngarobih mobil anu langkung lami, anu biasana ngalirkeun, tina pemanasan uap kana kakuatan head-end. Konvérsi kakuatan tungtung sirah dilakukeun di Amtrak's Beech Grove Shops, di luar Indianapolis. Program réngsé ku pertengahan taun 1980an, sareng armada éta pensiunan sapinuhna ku taun 2019. Mobil terakhir mangrupikeun tilas mobil kubah Great Northern Railway, anu didamel di 1955 sareng pensiunan di 2019 ku Amtrak, kusabab umur. sareng biaya ngajaga Mobil Kubah Ageung.

Jasa Amtrak Hiawatha / Hiawatha:

Layanan Hiawatha , atanapi ngan saukur Hiawatha , mangrupikeun rute karéta 86 mil (138 km) anu dioperasikeun ku Amtrak di sisi kulon Danau Michigan antara Chicago, Illionis sareng Milwaukee, Wisconsin. Nanging, nami éta sacara historis dilarapkeun kana sababaraha ruteu anu béda anu ngalegaan ngalangkungan Midwest sareng ka Samudera Pasipik. Dugi ka 2007, opat belas karéta ngajalankeun unggal dinten antara Chicago sareng Milwaukee, ngajantenkeun titik tengah di Glenview, Illionis, Sturtevant, Wisconsin, sareng Bandara Internasional Milwaukee Mitchell. Jalur ieu dirojong sawaréh ku dana ti pamaréntah nagara Wisconsin sareng Illionis.

Amtrak Illinois_Service / Jasa Illionis:

Jasa Illionis , dicirian salaku Amtrak Illionis , mangrupikeun jaringan karéta panumpang Amérika anu diwangun ku lima karéta anu dioperasikeun ku Amtrak dina tilu koridor kanggo nyayogikeun jasa unggal dinten sering antara Chicago sareng kota-kota sanés anu aya di nagara Illionis, sareng kota St. Louis di nagara tatangga Missouri. Layanan Illionis dibiayaan utamina ku Dinas Perhubungan Illionis (IDOT).

Perbaikan Amtrak_Act / Amtrak:

National Railroad Passenger Corporation , damel bisnis salaku Amtrak , mangrupikeun jasa karéta panumpang anu nyayogikeun jasa antar jarak jarak menengah sareng jarak jauh di Amérika Serikat anu caket sareng ka salapan kota Kanada.

Amtrak Joe / Joe Biden:

Joseph Robinette Biden Jr mangrupikeun politikus Amérika anu janten présidén Amérika Serikat ka 46 sareng ayeuna. Anggota Partéy Démokratik, anjeunna janten wakil présidén ka 47 ti 2009 ka 2017 dina Barack Obama sareng ngawakilan Delaware di Sénat Amérika Serikat ti 1973 dugi ka 2009.

Amtrak Mail_and_Express / Amtrak Express:

Amtrak Express mangrupikeun jasa pengiriman sareng jasa pengiriman Amtrak. Éta nanganan paket express service alit, kiriman angkutan barang beurat sareng pengiriman angkutan day-to-city ku konsumén swasta sareng komersial. Buleud dugi ka 36 "x 36" x 36 ", koper, sareng sapédah buleud tiasa ditampi, tapi seueur kelas barang anu rapuh, berharga sareng bahaya henteu kénging. Pangiriman palét ageung dugi ka 500 pon (227 kg) ditampi tangtosna stasiun utama. Waktu transit anu dikutip dibasajankeun 2 dugi ka 7 dinten gumantung kana jarak sareng frekuensi jasa.

Amtrak Maple_Leaf / Maple Leaf (karéta):

Daun Maple mangrupikeun jasa karéta panumpang internasional anu dioperasikeun ku Amtrak sareng Via Rail antara Stasion Pennsylvania di New York City sareng Union Station di Toronto ngalangkungan Empire Koridor. Jasa poean ditawarkeun dina duanana arah; perjalanan anu 544 mil (875 km) butuh waktu sakitar 12 jam, kalebet dua jam pikeun pamariksaan AS atanapi Kanada sareng imigrasi di Niagara Falls, New York, atanapi Niagara Falls, Ontario. Sanaos karéta nganggo saham rolling Amtrak sacara éksklusif, karéta éta dioperasikeun ku kru Via Rail nalika di Kanada sareng awak Amtrak di Amérika Serikat. Palayanan dimimitian taun 1981.

Amtrak Northeast_Corridor / Northeast Koridor:

Koridor Northeast ( NEC ) mangrupikeun jalur karéta listrik di mégalopolis Kalér-kalér Amérika Serikat. Dipiboga utamina ku Amtrak, éta ngalir ti Boston ngalangkungan Providence, New Haven, New York City, Philadelphia, Wilmington, sareng Baltimore ka Washington, DC NEC caket paralelna Interstate 95 kanggo panjang na, sareng mangrupikeun jalur karéta panumpang pangsibukna di Amérika Serikat duanana ku pengendara sareng ku frékuénsi jasa dugi ka 2013. NEC ngalaksanakeun langkung ti 2.200 karéta unggal dinten.

Amtrak Northeast_Regional / Northeast Regional:

Wilayah Northeast mangrupikeun jasa rel régional anu dioperasikeun ku Amtrak di Northeheast sareng Mid-Atlantik Amérika Serikat. Baheula éta katelah NortheastDirect , Acela Regional , atanapi Regional . Éta mangrupikeun rute paling rame Amtrak, ngangkut 8.686.930 panumpang dina taun fiskal (FY) 2018, kanaékan 1,4% tibatan 8,57 juta panumpang dina FY 017. Jasa Daérah Timur Laut ngasilkeun langkung $ 613.9 juta dina pendapatan tikét kotor dina FY 2016, kanaékan 0,4% langkung tina $ 611,7 juta anu dihasilkeun salami FY 2015.

Amtrak Northeast_Regional_188 / 2015 Karéta api karéta Philadelphia:

Tanggal 12 Méi 2015, karéta Amtrak Northeast Regional ti Washington, DC nuju ka New York City gagal sareng rusak di Koridor Northeast caket lingkungan Kensington di Philadelphia, Pennsylvania. Tina 238 panumpang sareng 5 awak dina kapal, 8 urang maot sareng langkung 200 urang cilaka, 11 kritis. Karéta ieu ngumbara di 102 mph (164 km / h) dina zona 50 mph (80 km / jam) jalur melengkung nalika éta gagal.

Amtrak Northeast_Regional_Train_188 / 2015 karéta Philadelphia karéta:

Tanggal 12 Méi 2015, karéta Amtrak Northeast Regional ti Washington, DC nuju ka New York City gagal sareng rusak di Koridor Northeast caket lingkungan Kensington di Philadelphia, Pennsylvania. Tina 238 panumpang sareng 5 awak dina kapal, 8 urang maot sareng langkung 200 urang cilaka, 11 kritis. Karéta ieu ngumbara di 102 mph (164 km / h) dina zona 50 mph (80 km / jam) jalur melengkung nalika éta gagal.

No comments:

Post a Comment