Thursday, September 9, 2021

Ansal Institute_TrendSetters/Ansal University


Ansal Institute_TrendSetters / Universitas Ansal:

Universitas Sushant samentawis Universitas Ansal ( AU ), baheulana Institut Teknologi Ansal ( AIT ), mangrupikeun universitas swasta anu aya di Gurgaon, Wilayah Ibu Kota Nasional (NCR), India. Didirikeun taun 2012 ngalangkungan Haryana Private Universities Act (Amandemen) 2012 , anu ogé ngadegkeun Universitas MVN sareng Universitas Baba Mastnath. Sateuacana éta paguron luhur swasta anu aya hubunganana sareng Guru Gobind Singh Universitas Indraprastha, didirikeun dina bulan Agustus 2000 handapeun Chiranjiv Charities Trust.


Ansal Institute_of_Technology / Ansal University:

Universitas Sushant samentawis Universitas Ansal ( AU ), baheulana Institut Teknologi Ansal ( AIT ), mangrupikeun universitas swasta anu aya di Gurgaon, Wilayah Ibu Kota Nasional (NCR), India. Didirikeun taun 2012 ngalangkungan Haryana Private Universities Act (Amandemen) 2012 , anu ogé ngadegkeun Universitas MVN sareng Universitas Baba Mastnath. Sateuacana éta paguron luhur swasta anu aya hubunganana sareng Guru Gobind Singh Universitas Indraprastha, didirikeun dina bulan Agustus 2000 handapeun Chiranjiv Charities Trust.


Ansal Institute_of_Technology_ (AIT) / Universitas Ansal:

Universitas Sushant samentawis Universitas Ansal ( AU ), baheulana Institut Teknologi Ansal ( AIT ), mangrupikeun universitas swasta anu aya di Gurgaon, Wilayah Ibu Kota Nasional (NCR), India. Didirikeun taun 2012 ngalangkungan Haryana Private Universities Act (Amandemen) 2012 , anu ogé ngadegkeun Universitas MVN sareng Universitas Baba Mastnath. Sateuacana éta paguron luhur swasta anu aya hubunganana sareng Guru Gobind Singh Universitas Indraprastha, didirikeun dina bulan Agustus 2000 handapeun Chiranjiv Charities Trust.


Ansal Plaza / Ansal Plaza:
Universitas Ansal / Universitas Ansal:

Universitas Sushant samentawis Universitas Ansal ( AU ), baheulana Institut Teknologi Ansal ( AIT ), mangrupikeun universitas swasta anu aya di Gurgaon, Wilayah Ibu Kota Nasional (NCR), India. Didirikeun taun 2012 ngalangkungan Haryana Private Universities Act (Amandemen) 2012 , anu ogé ngadegkeun Universitas MVN sareng Universitas Baba Mastnath. Sateuacana éta paguron luhur swasta anu aya hubunganana sareng Guru Gobind Singh Universitas Indraprastha, didirikeun dina bulan Agustus 2000 handapeun Chiranjiv Charities Trust.


Ansal institute_of_technology / Universitas Ansal:

Universitas Sushant samentawis Universitas Ansal ( AU ), baheulana Institut Teknologi Ansal ( AIT ), mangrupikeun universitas swasta anu aya di Gurgaon, Wilayah Ibu Kota Nasional (NCR), India. Didirikeun taun 2012 ngalangkungan Haryana Private Universities Act (Amandemen) 2012 , anu ogé ngadegkeun Universitas MVN sareng Universitas Baba Mastnath. Sateuacana éta paguron luhur swasta anu aya hubunganana sareng Guru Gobind Singh Universitas Indraprastha, didirikeun dina bulan Agustus 2000 handapeun Chiranjiv Charities Trust.


Ansaldi / Ansaldi:

Ansaldi mangrupikeun pabrik mobil Italia anu didirikeun di Milan di 1904 ku Michele Ansaldi insinyur, desainer, sareng industrialis. Hiji-hijina mobil anu dihasilkeun na dijual salaku FIAT Brevetti saatos perusahaan dicandak di 1905.


Ansaldi, Casto_Innocenzio / Casto Innocenzio Ansaldi:

Casto Innocenzio Ansaldi mangrupikeun profésor Italia, teolog sareng arkéologis.


Ansaldi (surname) / Ansaldi (surname):

Ansaldi mangrupikeun nami kulawarga Itali. Jalma kasohor kalayan ngaran kulawarga diantarana:

  • Casto Innocenzio Ansaldi (1710-1780), profésor Italia, teolog sareng arkéologis
  • Cristian Ansaldi, maén bal profesional Argentina
  • Giovanni Andrea Ansaldi (1584-1630), pelukis Itali aktip utamina di Genoa
  • Innocenzio Ansaldi (1734-1816), pelukis Italia sareng panulis seni
  • Michele Ansaldi, insinyur mobil Italia, desainer, sareng industrialis

Ansaldo / Ansaldo Energia:

Ansaldo Energia SpA mangrupikeun perusahaan rékayasa kakuatan Italia. Éta dumasarkeun di Genoa, Italia. Perusahaan induk anu kaserep, Gio. Ansaldo & C., dimimitian taun 1853. Éta di candak ku Leonardo Spa. Di 2011, Leonardo SpA ngajual 45% saham dina Ansaldo Energia ka First Reserve Corporation. Dina 2013, Fondo Strategico Italiano nampi saham 85% perusahaan. Teras dijual 40% saham ka Shanghai Electric Corporation.


Ansaldo-Breda / Hitachi Rail Italia:

Hitachi Rail Italia SpA mangrupikeun perusahaan pabrikan saham multinasional anu berbasis di Pistoia, Italia. Baheulana AnsaldoBreda SpA , cabangna Finmeccanica milik nagara, perusahaan dijual di 2015 ka Hitachi Rail Jepang. Saatos perjanjian réngsé, nami ayeuna diadaptasi dina bulan Nopémber 2015 pikeun ngagambarkeun kapamilikan anyar.


AnsaldoBreda / Hitachi Rail Italia:

Hitachi Rail Italia SpA mangrupikeun perusahaan pabrikan saham multinasional anu berbasis di Pistoia, Italia. Baheulana AnsaldoBreda SpA , cabangna Finmeccanica milik nagara, perusahaan dijual di 2015 ka Hitachi Rail Jepang. Saatos perjanjian réngsé, nami ayeuna diadaptasi dina bulan Nopémber 2015 pikeun ngagambarkeun kapamilikan anyar.


AnsaldoBreda Driverless_Metro / Hitachi Rail Italia Driverless Metro:

Hitachi Rail Italia Driverless Metro mangrupikeun kelas tina sababaraha unit listrik teu nganggo driver sareng sistem sinyal anu saluyu. Didamel ku Hitachi Rail Italia sareng Hitachi Rail STS di Italia, éta atanapi bakal dianggo di Kopenhagen Metro, Universitas Putri Nora binti Abdul Rahman, Brescia Metro, Metro Thessaloniki, Jalur 5 Milan Metro, Jalur C Roma Metro sareng Jalur Konéng Metro Taipei. Sistem anu mimiti nganggo kelas sababaraha unit listrik teu nganggo supir ieu nyaéta Kopenhagen Metro anu dibuka taun 2002.


AnsaldoBreda Meneghino / AnsaldoBreda Meneghino:

900 Series , jujuluk sareng biasa dikenal salaku " Meneghino" mangrupikeun unit listrik sababaraha anu didamel ku perusahaan Italia Firema sareng AnsaldoBreda, didesain pikeun Milan Metro.


AnsaldoBreda P2250 / AnsaldoBreda P2550:

P2550 mangrupikeun kendaraan listrik lampu lanté anu diartikulasikeun anu dihasilkeun ku AnsaldoBreda pikeun sistem Metro Rail Otoritas Perhubungan Metropolitan Los Angeles.


AnsaldoBreda P2550 / AnsaldoBreda P2550:

P2550 mangrupikeun kendaraan listrik lampu lanté anu diartikulasikeun anu dihasilkeun ku AnsaldoBreda pikeun sistem Metro Rail Otoritas Perhubungan Metropolitan Los Angeles.


AnsaldoBreda Sirio / Hitachi Sirio:

Hitachi Sirio mangrupikeun trem tingkat handap anu diwangun ku Hitachi Rail Italia, produsén karéta-mobil Jepang, Italia sareng kendaraan-rél ringan. Éta tiasa dipesen salaku salah arah atanapi bi-directional sareng kalayan rupa-rupa alat ukur lagu.


AnsaldoBreda T-68 / AnsaldoBreda T-68:

AnsaldoBreda T-68 mangrupikeun modél kendaraan panumpang rel ringan anu mimiti dioperasikeun dina jaringan Manchester Metrolink di Inggris di 1992. Éta mangrupikeun bagian tina rentang kendaraan AnsaldoBreda Firema, diwangun khusus salaku lanté, bi-arah anu diartikulasikeun trem ka beroperasi ngan ukur dina sistem Manchester Metrolink.


Stok rolling AnsaldoBreda T-69 / West Midlands Metro:

West Midlands Metro mangrupikeun jalur rel panumpang dina konurbasi West Midlands di Inggris, anu dibuka taun 1999. Stok rolling na diwangun ku 21 CAF Urbos 3 trem anu dikerjakeun dina 2014/15, ngaganti trem T-69 anu langkung lami anu parantos ngoperasikeun jalur éta saprak 1999.


Ansaldo (mobil) / Ansaldo (mobil):

Ansaldo mangrupikeun mobil Italia anu didamel ku gio persenjataan. Ansaldo & C. ti 1921 dugi ka 1931. Perusahaan ngempelkeun pabrik mobil kalayan modél mesin inline-opat OHC 1,847 cc (112,7 cu) anu tiasa ngembangkeun 36 bhp (27 kW) dina 3600 rpm. Versi olahraga kalayan mesin 1.981 cc (120.9 cu in) ditawarkeun, sapertos versi genep silinder 1991 cc; engké genep silinder ditawarkeun sareng mesin 2179 cc.


Ansaldo (disambiguasi) / Ansaldo (disambiguasi):

Ansaldo Energia mangrupikeun perusahaan rékayasa Italia.


Ansaldo (masihan_ nami) / Ansaldo (nami):

Ansaldo mangrupikeun nami Italia anu asalna ti Jérman. Asalna mangrupikeun nami maskulin sareng engké ogé dianggo salaku nami kulawarga.


Ansaldo (nami) / Ansaldo (nami):

Ansaldo mangrupikeun nami Italia anu asalna ti Jérman. Asalna mangrupikeun nami maskulin sareng engké ogé dianggo salaku nami kulawarga.


Ansaldo (nami kulawarga) / Ansaldo (nami):

Ansaldo mangrupikeun nami Italia anu asalna ti Jérman. Asalna mangrupikeun nami maskulin sareng engké ogé dianggo salaku nami kulawarga.


Ansaldo A-1_Balilla / Ansaldo A.1 Balilla:

Ansaldo A.1 , jujuluk "Balilla" saatos pahlawan-pahlawan Genoan, mangrupikeun hiji-hijina pesawat tempur anu didesain sacara domestik tina Perang Dunya I anu bakal diproduksi di Italia. Kadieu telat ningali naon waé aksi anu nyata, éta ogé dianggo ku Polandia sareng Uni Soviét dina Perang Polandia-Soviét 1919-1921.


Ansaldo A.120 / Ansaldo A.120:

Ansaldo A.120 (kadang disebat FIAT A.120 , kumargi FIAT ngagaleuh Ansaldo, mangrupikeun pesawat pangintipan anu dikembangkeun di Italia taun 1920an.


Ansaldo A.1_Balilla / Ansaldo A.1 Balilla:

Ansaldo A.1 , jujuluk "Balilla" saatos pahlawan-pahlawan Genoan, mangrupikeun hiji-hijina pesawat tempur anu didesain sacara domestik tina Perang Dunya I anu bakal diproduksi di Italia. Kadieu telat ningali naon waé aksi anu nyata, éta ogé dianggo ku Polandia sareng Uni Soviét dina Perang Polandia-Soviét 1919-1921.


Ansaldo A.300 / Ansaldo A.300:

Ansaldo A.300 mangrupikeun pesawat biplane tujuan umum Italia anu diwangun ku perusahaan Ansaldo Turin ti taun 1920 dugi ka 1929. Éta ogé dijantenkeun salaku tukang ngebom ringan, angkutan, pejuang sareng pesawat pengintaian, sareng akhirna salaku pelatih maju, sareng conto dina palayanan telat taun 1940. 50 conto ogé diwangun lisénsi di Polandia di ZM E. Plage & T. Laśkiewicz, tapi henteu hasil kusabab kualitas goréng.


Ansaldo AC2 / Dewoitine D.1:

Dewoitine D.1 mangrupikeun pesawat tempur korsi tunggal Perancis taun 1920an, diwangun ku perusahaan industri Perancis Dewoitine.


Ansaldo A300 / Ansaldo A.300:

Ansaldo A.300 mangrupikeun pesawat biplane tujuan umum Italia anu diwangun ku perusahaan Ansaldo Turin ti taun 1920 dugi ka 1929. Éta ogé dijantenkeun salaku tukang ngebom ringan, angkutan, pejuang sareng pesawat pengintaian, sareng akhirna salaku pelatih maju, sareng conto dina palayanan telat taun 1940. 50 conto ogé diwangun lisénsi di Polandia di ZM E. Plage & T. Laśkiewicz, tapi henteu hasil kusabab kualitas goréng.


Ansaldo AC.1 / Dewoitine D.1:

Dewoitine D.1 mangrupikeun pesawat tempur korsi tunggal Perancis taun 1920an, diwangun ku perusahaan industri Perancis Dewoitine.


Ansaldo AC.2 / Dewoitine D.1:

Dewoitine D.1 mangrupikeun pesawat tempur korsi tunggal Perancis taun 1920an, diwangun ku perusahaan industri Perancis Dewoitine.


Ansaldo AC.3 / Dewoitine D.9:

Dewoitine D.9 mangrupikeun bajoang monoplane Perancis anu diwangun ku Dewoitine sareng diwangun lisénsi di Italia salaku Ansaldo AC.3 .


Ansaldo AC.4 / Dewoitine D.1:

Dewoitine D.1 mangrupikeun pesawat tempur korsi tunggal Perancis taun 1920an, diwangun ku perusahaan industri Perancis Dewoitine.


Ansaldo AC3 / Dewoitine D.9:

Dewoitine D.9 mangrupikeun bajoang monoplane Perancis anu diwangun ku Dewoitine sareng diwangun lisénsi di Italia salaku Ansaldo AC.3 .


Ansaldo Armored_Car_ (1925) / Ansaldo Armored Car (1925):

Mobil lapis Ansaldo mangrupikeun prototipe anu diwangun ku Ansaldo di 1925, dumasar kana traktor beurat Pavesi.


Ansaldo Balilla / Ansaldo A.1 Balilla:

Ansaldo A.1 , jujuluk "Balilla" saatos pahlawan-pahlawan Genoan, mangrupikeun hiji-hijina pesawat tempur anu didesain sacara domestik tina Perang Dunya I anu bakal diproduksi di Italia. Kadieu telat ningali naon waé aksi anu nyata, éta ogé dianggo ku Polandia sareng Uni Soviét dina Perang Polandia-Soviét 1919-1921.


Ansaldo Breda / Hitachi Rail Italia:

Hitachi Rail Italia SpA mangrupikeun perusahaan pabrikan saham multinasional anu berbasis di Pistoia, Italia. Baheulana AnsaldoBreda SpA , cabangna Finmeccanica milik nagara, perusahaan dijual di 2015 ka Hitachi Rail Jepang. Saatos perjanjian réngsé, nami ayeuna diadaptasi dina bulan Nopémber 2015 pikeun ngagambarkeun kapamilikan anyar.


Ansaldo C.3 / Dewoitine D.9:

Dewoitine D.9 mangrupikeun bajoang monoplane Perancis anu diwangun ku Dewoitine sareng diwangun lisénsi di Italia salaku Ansaldo AC.3 .


Ansaldo Doria / Ansaldo Doria:

Ansaldo Doria mangrupikeun nagara bagian Genoese sareng komandan kulawarga Doria anu luhur. Bapana kamungkinan dingaranan Genoaldo.


Ansaldo Electric_Drives / Fiat Doblò:

Fiat Doblò mangrupikeun panel van sareng wahana kagiatan luang anu dihasilkeun ku produsen mobil Italia Fiat ti saprak 2000. Éta diumumkeun di Paris Motor Show dina Oktober 2000.


Ansaldo Energia / Ansaldo Energia:

Ansaldo Energia SpA mangrupikeun perusahaan rékayasa kakuatan Italia. Éta dumasarkeun di Genoa, Italia. Perusahaan induk anu kaserep, Gio. Ansaldo & C., dimimitian taun 1853. Éta di candak ku Leonardo Spa. Di 2011, Leonardo SpA ngajual 45% saham dina Ansaldo Energia ka First Reserve Corporation. Dina 2013, Fondo Strategico Italiano nampi saham 85% perusahaan. Teras dijual 40% saham ka Shanghai Electric Corporation.


Ansaldo ISVA / Ansaldo SVA:

Ansaldo SVA mangrupikeun kulawarga pesawat biplane pangintipan Italia Perang Dunya I sareng dékade saatos. Asalna dikandung salaku bajoang, SVA dipendakan henteu cekap pikeun peran éta. Sanaos kitu, kagancangan, jangkauan sareng langit-langit operasionalna, kalayan kecepatan luhur na ngajantenkeun janten salah sahiji pesawat panggancangna sadaya pesawat tempur Sekutu dina Perang Dunya I, masihan sipat anu pas pikeun janten pesawat pangintipan anu hadé bahkan tukang ngebom hampang. Produksi pesawat terus dilanjutkeun saatos perang, conto akhir dikirimkeun dina taun 1918.



Ansaldo Nucleare / Ansaldo Energia:

Ansaldo Energia SpA mangrupikeun perusahaan rékayasa kakuatan Italia. Éta dumasarkeun di Genoa, Italia. Perusahaan induk anu kaserep, Gio. Ansaldo & C., dimimitian taun 1853. Éta di candak ku Leonardo Spa. Di 2011, Leonardo SpA ngajual 45% saham dina Ansaldo Energia ka First Reserve Corporation. Dina 2013, Fondo Strategico Italiano nampi saham 85% perusahaan. Teras dijual 40% saham ka Shanghai Electric Corporation.


Ansaldo Poggi / Ansaldo Poggi:

Ansaldo Poggi lahir di Villafontana di Medicina (Bologna), 9 Juni 1893 sareng pupus di Bologna, 4 Séptémber 1984. Anjeunna nunjukkeun bakat pikeun nyiptakeun alat musik dina umur ngora. Bapana, ogé tukang artisan, musisi sareng biola amatir, ngadorong putrana, ngarahkeun anjeunna kana seni. Saatos réngsé Perang Dunya I, anjeunna ngabaktikeun diri pikeun profesi, nyandak karajinan deui sareng ramana bari sakaligus lulus ti Philharmonic Academy of Bologna. Dina 1921 anjeunna pendak sareng luthier terkenal Giuseppe Fiorini, anu anjeunna murid anu dipuja. Dina taun 1923 anjeunna kéngingkeun medali pérak kahijina ku viola dina Kompetisi Nasional di Roma.


Ansaldo SVA / Ansaldo SVA:

Ansaldo SVA mangrupikeun kulawarga pesawat biplane pangintipan Italia Perang Dunya I sareng dékade saatos. Asalna dikandung salaku bajoang, SVA dipendakan henteu cekap pikeun peran éta. Sanaos kitu, kagancangan, jangkauan sareng langit-langit operasionalna, kalayan kecepatan luhur na ngajantenkeun janten salah sahiji pesawat panggancangna sadaya pesawat tempur Sekutu dina Perang Dunya I, masihan sipat anu pas pikeun janten pesawat pangintipan anu hadé bahkan tukang ngebom hampang. Produksi pesawat terus dilanjutkeun saatos perang, conto akhir dikirimkeun dina taun 1918.


Ansaldo SVA / Ansaldo SVA:

Ansaldo SVA mangrupikeun kulawarga pesawat biplane pangintipan Italia Perang Dunya I sareng dékade saatos. Asalna dikandung salaku bajoang, SVA dipendakan henteu cekap pikeun peran éta. Sanaos kitu, kagancangan, jangkauan sareng langit-langit operasionalna, kalayan kecepatan luhur na ngajantenkeun janten salah sahiji pesawat panggancangna sadaya pesawat tempur Sekutu dina Perang Dunya I, masihan sipat anu pas pikeun janten pesawat pangintipan anu hadé bahkan tukang ngebom hampang. Produksi pesawat terus dilanjutkeun saatos perang, conto akhir dikirimkeun dina taun 1918.


Ansaldo SVA5_Primo / Ansaldo SVA:

Ansaldo SVA mangrupikeun kulawarga pesawat biplane pangintipan Italia Perang Dunya I sareng dékade saatos. Asalna dikandung salaku bajoang, SVA dipendakan henteu cekap pikeun peran éta. Sanaos kitu, kagancangan, jangkauan sareng langit-langit operasionalna, kalayan kecepatan luhur na ngajantenkeun janten salah sahiji pesawat panggancangna sadaya pesawat tempur Sekutu dina Perang Dunya I, masihan sipat anu pas pikeun janten pesawat pangintipan anu hadé bahkan tukang ngebom hampang. Produksi pesawat terus dilanjutkeun saatos perang, conto akhir dikirimkeun dina taun 1918.


Ansaldo SVA_10 / Ansaldo SVA:

Ansaldo SVA mangrupikeun kulawarga pesawat biplane pangintipan Italia Perang Dunya I sareng dékade saatos. Asalna dikandung salaku bajoang, SVA dipendakan henteu cekap pikeun peran éta. Sanaos kitu, kagancangan, jangkauan sareng langit-langit operasionalna, kalayan kecepatan luhur na ngajantenkeun janten salah sahiji pesawat panggancangna sadaya pesawat tempur Sekutu dina Perang Dunya I, masihan sipat anu pas pikeun janten pesawat pangintipan anu hadé bahkan tukang ngebom hampang. Produksi pesawat terus dilanjutkeun saatos perang, conto akhir dikirimkeun dina taun 1918.


Ansaldo STS / Hitachi Rail STS:

Hitachi Rail STS mangrupikeun perusahaan transportasi anu dipimilik ku Hitachi kalayan ayana global dina sinyal karéta api sareng sistem transportasi terpadu pikeun lalu lintas panumpang sareng operasi angkutan barang. Rencana, desain, pabrik, masang sareng komisi sistem sinyalna Hitachi Rail STS, komponén sareng téknologi luhur pikeun manajemén sareng ngendalikeun jalur karéta anu anyar diwangun atanapi ditingkatkeun, angkutan sareng angkutan barang di dunya.


Ansaldo SVA / Ansaldo SVA:

Ansaldo SVA mangrupikeun kulawarga pesawat biplane pangintipan Italia Perang Dunya I sareng dékade saatos. Asalna dikandung salaku bajoang, SVA dipendakan henteu cekap pikeun peran éta. Sanaos kitu, kagancangan, jangkauan sareng langit-langit operasionalna, kalayan kecepatan luhur na ngajantenkeun janten salah sahiji pesawat panggancangna sadaya pesawat tempur Sekutu dina Perang Dunya I, masihan sipat anu pas pikeun janten pesawat pangintipan anu hadé bahkan tukang ngebom hampang. Produksi pesawat terus dilanjutkeun saatos perang, conto akhir dikirimkeun dina taun 1918.


Ansaldo SVA-5 / Ansaldo SVA:

Ansaldo SVA mangrupikeun kulawarga pesawat biplane pangintipan Italia Perang Dunya I sareng dékade saatos. Asalna dikandung salaku bajoang, SVA dipendakan henteu cekap pikeun peran éta. Sanaos kitu, kagancangan, jangkauan sareng langit-langit operasionalna, kalayan kecepatan luhur na ngajantenkeun janten salah sahiji pesawat panggancangna sadaya pesawat tempur Sekutu dina Perang Dunya I, masihan sipat anu pas pikeun janten pesawat pangintipan anu hadé bahkan tukang ngebom hampang. Produksi pesawat terus dilanjutkeun saatos perang, conto akhir dikirimkeun dina taun 1918.


Ansaldo SVA.1 / Ansaldo SVA:

Ansaldo SVA mangrupikeun kulawarga pesawat biplane pangintipan Italia Perang Dunya I sareng dékade saatos. Asalna dikandung salaku bajoang, SVA dipendakan henteu cekap pikeun peran éta. Sanaos kitu, kagancangan, jangkauan sareng langit-langit operasionalna, kalayan kecepatan luhur na ngajantenkeun janten salah sahiji pesawat panggancangna sadaya pesawat tempur Sekutu dina Perang Dunya I, masihan sipat anu pas pikeun janten pesawat pangintipan anu hadé bahkan tukang ngebom hampang. Produksi pesawat terus dilanjutkeun saatos perang, conto akhir dikirimkeun dina taun 1918.


Ansaldo SVA.10 / Ansaldo SVA:

Ansaldo SVA mangrupikeun kulawarga pesawat biplane pangintipan Italia Perang Dunya I sareng dékade saatos. Asalna dikandung salaku bajoang, SVA dipendakan henteu cekap pikeun peran éta. Sanaos kitu, kagancangan, jangkauan sareng langit-langit operasionalna, kalayan kecepatan luhur na ngajantenkeun janten salah sahiji pesawat panggancangna sadaya pesawat tempur Sekutu dina Perang Dunya I, masihan sipat anu pas pikeun janten pesawat pangintipan anu hadé bahkan tukang ngebom hampang. Produksi pesawat terus dilanjutkeun saatos perang, conto akhir dikirimkeun dina taun 1918.


Ansaldo SVA.2 / Ansaldo SVA:

Ansaldo SVA mangrupikeun kulawarga pesawat biplane pangintipan Italia Perang Dunya I sareng dékade saatos. Asalna dikandung salaku bajoang, SVA dipendakan henteu cekap pikeun peran éta. Sanaos kitu, kagancangan, jangkauan sareng langit-langit operasionalna, kalayan kecepatan luhur na ngajantenkeun janten salah sahiji pesawat panggancangna sadaya pesawat tempur Sekutu dina Perang Dunya I, masihan sipat anu pas pikeun janten pesawat pangintipan anu hadé bahkan tukang ngebom hampang. Produksi pesawat terus dilanjutkeun saatos perang, conto akhir dikirimkeun dina taun 1918.


Ansaldo SVA.3 / Ansaldo SVA:

Ansaldo SVA mangrupikeun kulawarga pesawat biplane pangintipan Italia Perang Dunya I sareng dékade saatos. Asalna dikandung salaku bajoang, SVA dipendakan henteu cekap pikeun peran éta. Sanaos kitu, kagancangan, jangkauan sareng langit-langit operasionalna, kalayan kecepatan luhur na ngajantenkeun janten salah sahiji pesawat panggancangna sadaya pesawat tempur Sekutu dina Perang Dunya I, masihan sipat anu pas pikeun janten pesawat pangintipan anu hadé bahkan tukang ngebom hampang. Produksi pesawat terus dilanjutkeun saatos perang, conto akhir dikirimkeun dina taun 1918.


Ansaldo SVA.4 / Ansaldo SVA:

Ansaldo SVA mangrupikeun kulawarga pesawat biplane pangintipan Italia Perang Dunya I sareng dékade saatos. Asalna dikandung salaku bajoang, SVA dipendakan henteu cekap pikeun peran éta. Sanaos kitu, kagancangan, jangkauan sareng langit-langit operasionalna, kalayan kecepatan luhur na ngajantenkeun janten salah sahiji pesawat panggancangna sadaya pesawat tempur Sekutu dina Perang Dunya I, masihan sipat anu pas pikeun janten pesawat pangintipan anu hadé bahkan tukang ngebom hampang. Produksi pesawat terus dilanjutkeun saatos perang, conto akhir dikirimkeun dina taun 1918.


Ansaldo SVA.5 / Ansaldo SVA:

Ansaldo SVA mangrupikeun kulawarga pesawat biplane pangintipan Italia Perang Dunya I sareng dékade saatos. Asalna dikandung salaku bajoang, SVA dipendakan henteu cekap pikeun peran éta. Sanaos kitu, kagancangan, jangkauan sareng langit-langit operasionalna, kalayan kecepatan luhur na ngajantenkeun janten salah sahiji pesawat panggancangna sadaya pesawat tempur Sekutu dina Perang Dunya I, masihan sipat anu pas pikeun janten pesawat pangintipan anu hadé bahkan tukang ngebom hampang. Produksi pesawat terus dilanjutkeun saatos perang, conto akhir dikirimkeun dina taun 1918.


Ansaldo SVA.6 / Ansaldo SVA:

Ansaldo SVA mangrupikeun kulawarga pesawat biplane pangintipan Italia Perang Dunya I sareng dékade saatos. Asalna dikandung salaku bajoang, SVA dipendakan henteu cekap pikeun peran éta. Sanaos kitu, kagancangan, jangkauan sareng langit-langit operasionalna, kalayan kecepatan luhur na ngajantenkeun janten salah sahiji pesawat panggancangna sadaya pesawat tempur Sekutu dina Perang Dunya I, masihan sipat anu pas pikeun janten pesawat pangintipan anu hadé bahkan tukang ngebom hampang. Produksi pesawat terus dilanjutkeun saatos perang, conto akhir dikirimkeun dina taun 1918.


Ansaldo SVA.8 / Ansaldo SVA:

Ansaldo SVA mangrupikeun kulawarga pesawat biplane pangintipan Italia Perang Dunya I sareng dékade saatos. Asalna dikandung salaku bajoang, SVA dipendakan henteu cekap pikeun peran éta. Sanaos kitu, kagancangan, jangkauan sareng langit-langit operasionalna, kalayan kecepatan luhur na ngajantenkeun janten salah sahiji pesawat panggancangna sadaya pesawat tempur Sekutu dina Perang Dunya I, masihan sipat anu pas pikeun janten pesawat pangintipan anu hadé bahkan tukang ngebom hampang. Produksi pesawat terus dilanjutkeun saatos perang, conto akhir dikirimkeun dina taun 1918.


Ansaldo SVA.9 / Ansaldo SVA:

Ansaldo SVA mangrupikeun kulawarga pesawat biplane pangintipan Italia Perang Dunya I sareng dékade saatos. Asalna dikandung salaku bajoang, SVA dipendakan henteu cekap pikeun peran éta. Sanaos kitu, kagancangan, jangkauan sareng langit-langit operasionalna, kalayan kecepatan luhur na ngajantenkeun janten salah sahiji pesawat panggancangna sadaya pesawat tempur Sekutu dina Perang Dunya I, masihan sipat anu pas pikeun janten pesawat pangintipan anu hadé bahkan tukang ngebom hampang. Produksi pesawat terus dilanjutkeun saatos perang, conto akhir dikirimkeun dina taun 1918.


Ansaldo Shipyard / Gio. Ansaldo & C .:

Ansaldo mangrupikeun perusahaan rékayasa pangkolotna sareng paling penting di Italia, aya salami 140 taun ti 1853 dugi ka 1993.


Stok rolling Ansaldo T69 / West Midlands Metro:

West Midlands Metro mangrupikeun jalur rel panumpang dina konurbasi West Midlands di Inggris, anu dibuka taun 1999. Stok rolling na diwangun ku 21 CAF Urbos 3 trem anu dikerjakeun dina 2014/15, ngaganti trem T-69 anu langkung lami anu parantos ngoperasikeun jalur éta saprak 1999.


Galangan kapal Ansaldo / Gio. Ansaldo & C .:

Ansaldo mangrupikeun perusahaan rékayasa pangkolotna sareng paling penting di Italia, aya salami 140 taun ti 1853 dugi ka 1993.


Ansaldobreda / Hitachi Rail Italia:

Hitachi Rail Italia SpA mangrupikeun perusahaan pabrikan saham multinasional anu berbasis di Pistoia, Italia. Baheulana AnsaldoBreda SpA , cabangna Finmeccanica milik nagara, perusahaan dijual di 2015 ka Hitachi Rail Jepang. Saatos perjanjian réngsé, nami ayeuna diadaptasi dina bulan Nopémber 2015 pikeun ngagambarkeun kapamilikan anyar.


Ansaldobreda, SPA / Hitachi Rail Italia:

Hitachi Rail Italia SpA mangrupikeun perusahaan pabrikan saham multinasional anu berbasis di Pistoia, Italia. Baheulana AnsaldoBreda SpA , cabangna Finmeccanica milik nagara, perusahaan dijual di 2015 ka Hitachi Rail Jepang. Saatos perjanjian réngsé, nami ayeuna diadaptasi dina bulan Nopémber 2015 pikeun ngagambarkeun kapamilikan anyar.


Ansaldobreda, S._P._A./Hitachi Rail Italia:

Hitachi Rail Italia SpA mangrupikeun perusahaan pabrikan saham multinasional anu berbasis di Pistoia, Italia. Baheulana AnsaldoBreda SpA , cabangna Finmeccanica milik nagara, perusahaan dijual di 2015 ka Hitachi Rail Jepang. Saatos perjanjian réngsé, nami ayeuna diadaptasi dina bulan Nopémber 2015 pikeun ngagambarkeun kapamilikan anyar.


Ansaldobreda, SPA / Hitachi Rail Italia:

Hitachi Rail Italia SpA mangrupikeun perusahaan pabrikan saham multinasional anu berbasis di Pistoia, Italia. Baheulana AnsaldoBreda SpA , cabangna Finmeccanica milik nagara, perusahaan dijual di 2015 ka Hitachi Rail Jepang. Saatos perjanjian réngsé, nami ayeuna diadaptasi dina bulan Nopémber 2015 pikeun ngagambarkeun kapamilikan anyar.


Ansaldobreda, S_P_A / Hitachi Rail Italia:

Hitachi Rail Italia SpA mangrupikeun perusahaan pabrikan saham multinasional anu berbasis di Pistoia, Italia. Baheulana AnsaldoBreda SpA , cabangna Finmeccanica milik nagara, perusahaan dijual di 2015 ka Hitachi Rail Jepang. Saatos perjanjian réngsé, nami ayeuna diadaptasi dina bulan Nopémber 2015 pikeun ngagambarkeun kapamilikan anyar.


Ansaldobreda A650 / Breda A650:

A650 mangrupikeun mobil listrik sababaraha unit beurat anu diwangun pikeun dianggo dina sistem Los Angeles County Metro Rail. Mobil-mobil éta diproduksi ku perusahaan Italia Breda di pabrik Pistoia na antara taun 1988 sareng 1997 sareng dianggo dina Metro B sareng D Garis.


Ansaldobreda Classe_72 / NSB Kelas 72:

NSB Kelas 72 mangrupikeun kelas tina 36 sababaraha unit listrik anu diwangun ku AnsaldoBreda kanggo Railway State Norwegia. Dihaturkeun antara 2002 sareng 2005, unit opat mobil di Oslo Commuter Rail sareng Jæren Commuter Rail. Karéta anu gaduh kapasitas 310 panumpang sareng motor 2,250 kilowatt (3,020 hp) ngamungkinkeun kecepatan maksimum 160 kilométer per jam (99 mph). Karéta éta dipesen dina 1997, kalayan tanggal pangiriman aslina di 2001 sareng 2002. NSB ogé ngagaduhan pilihan mésér 40 unit tambahan. Satuan anu munggaran henteu dikirimkeun dugi ka 2002, sareng di 2004, masih satengah karéta henteu dianggo. Kalepatan kalebet karat, beurat karéta beurat teuing, sareng masalah panyandian. Saatos masalah awal, Kelas 72 parantos janten karéta anu suksés pisan pikeun NSB sareng resep pisan ku padamel perawatan.


Ansall / Péso:

Péso mangrupikeun alat atanapi senjata kalayan ujung motong atanapi agul, sering dipasang dina gagang atanapi gagang. Salah sahiji alat anu pangpayunna dianggo ku manusa, péso nembongan sahenteuna 2,5 juta taun ka pengker, sakumaha dibuktikeun ku alat Oldowan. Asalna didamel tina kai, tulang, sareng batu, mangabad-abad, salengkep sareng paningkatan dina metalurgi sareng manufaktur, agul péso parantos didamel tina tambaga, perunggu, beusi, waja, keramik, sareng titanium. Kaseueuran péso modéren ngagaduhan wilah anu maneuh atanapi tilepan; pola sareng gaya agul beda-beda dumasar kana anu ngadamel sareng nagara asalna.


Ansalom / Kuburan:

GrailQuest mangrupikeun séri gamebooks ku JH Brennan. Buku-buku éta digambarkan ku John Higgins. Carita na nuturkeun petualangan pahlawan ngora anu namina Pip, anu sering diseru ku Merlin pikeun ngalereskeun kalepatan sareng nyalametkeun daérah tina kajahatan. Séri ieu nada hampang sareng henteu nganggap serius, sering ngabahayakeun genre fantasi sareng ngalebetkeun humor slapstick atanapi unsur anu teu sopan.


Ansalon / Dragonlance:

Dragonlance mangrupikeun jagad raya anu dibagikeun anu didamel ku Laura sareng Tracy Hickman, sareng dikembangkeun ku Tracy Hickman sareng Margaret Weis dina arahan TSR, Inc. kana séri novel fantasi. The Hickmans nyusun Dragonlance nalika nyetir dina mobilna dina jalan ka TSR pikeun wawancara padamelan. Tracy Hickman patepung sareng pasangan nyeratna kahareup Margaret Weis di TSR, sareng aranjeunna ngempelkeun sakumpulan rekanan pikeun maénkeun peran-peran Dungeons & Dragons . Petualangan dina mangsa éta ngilhamkeun séri modul game, séri novel, produk anu dilisensikeun sapertos permainan papan, sareng tokoh miniatur kalungguhan.


Ansalonga / Ansalonga:

Ansalonga nyaéta hiji désa di Andorra, ayana di paroki Ordino di belah kalér nagara.


Ansaloni / Ansaloni:

Ansaloni mangrupikeun nami kulawarga. Jalma kasohor kalayan ngaran kulawarga diantarana:

  • Giordano Ansaloni (1598–1634), penjelajah sareng padagang Italia
  • Vincenzo Ansaloni, pelukis Italia

Ansaloni, Giordano / Giordano Ansaloni:

Giordano Ansalone mangrupikeun misionaris Italia Dominika di Asia. Anjeunna mangrupikeun syahid Katolik, beatifikasi di 1981 sareng di kanonisasi dina 1987 ku Paus John Paul II.


Ansaloni (elm_cultivar) / Ulmus pumila 'Ansaloni':

Kultivar elm Siberia Ulmus pumila ' Ansaloni' diangkat ku Binih Ansaloni, Bologna, c. 1933, tina tangkal anu diwanohkeun ti Far East di 1930.


Pasar Ansaloti / Pasar Ansaloti:

Pasar Ansaloti mangrupikeun pasar umum di Mogadishu, Somalia.


Ansalta / Ansalta:

Ansalta mangrupikeun tempat padesaan di Ansaltinsky Selsoviet, Distrik Botlikhsky, Républik Dagestan, Rusia. Pendudukna 4.598 dugi ka 2010. Aya 19 jalan.


Ansam Sawalha / Ansam Sawalha:

Ansam Sawalha , anu mangrupikeun Dekan Fakultas Farmasi di Universitas Nasional An-Najah, mangrupikeun awéwé Paléstina anu munggaran anu ditunjuk ka Awéwé dina Élmu Terkenal Inohong. Sawalha ngahormatan pikeun prestasina ngadegkeun Pusat Informasi Obat Ngontrol Racun sareng Palestina di 2006.


Ansambel Roka_Zlindre / Ansambel Roka Žlindre:

Ansambel Roka Žlindre mangrupikeun grup musik Slovene anu dingaranan pamuter akordion Rok Žlindra. Anggota sanés anu sanés nyaéta Barbara Ogrinc (vokal), Nejc Drobnič sareng Rok Modic.


Ansambel Roka_% C5% BDlindre / Ansambel Roka Žlindre:

Ansambel Roka Žlindre mangrupikeun grup musik Slovene anu dingaranan pamuter akordion Rok Žlindra. Anggota sanés anu sanés nyaéta Barbara Ogrinc (vokal), Nejc Drobnič sareng Rok Modic.


Ansambel bratov_Avsenik / Avsenik Brothers ensemble:

Avsenik Brothers ensemble mangrupikeun band musik Slovene Oberkrainer anu dibentuk ku saderek Slavko Avsenik sareng Vilko Avsenik di 1953 di Begunje na Gorenjskem. Musik pikeun répertoar na sakitar 1000 lagu sadayana ditulis ku Slavko sareng disusun ku Vilko, saurang komposer akademik. Lirik pikeun laguna ditulis ku Marjan Stare, Ferry Souvan, Ivan Sivec, Franc Košir, Tone Fornezzi, Vinko Šimek sareng anu sanésna.


Ansametallocene / Ansa-metallocene:

Ansa -metallocene mangrupikeun jinis sanyawa organometallic ngandung dua ligan cyclopentadienyl anu aya hubunganana sareng gugus bridging sapertos duanana kelompok cyclopentadienyl kabeungkeut kana logam anu sami. Tautan nyegah rotasi cyclopentadienyl ligand sareng sering ngarobih struktur sareng réaktivitas pusat logam. Sababaraha ansa-metallocenes aktip dina katalisa Ziegler-Natta, sanaos henteu nganggo komersil. Istilah ansa -metallocene diciptakeun ku Lüttringhaus sareng Kullick pikeun ngadéskripsikeun ferrocenes anu dihasilkeun ku alkylidene-bridged, anu dikembangkeun dina taun 1950an.


Ansamisin / Ansamisin:

Ansamycins mangrupikeun kulawarga metabolit sekundér baktéri anu nunjukkeun aktivitas antimikrobial ngalawan seueur baktéri Gram-positip sareng sababaraha baktéri Gram-négatip, sareng kalebet sababaraha rupa sanyawa, kalebet streptovaricins sareng rifamycins. Salaku tambahan, sanyawa ieu nunjukkeun kagiatan antivirus kana bakteriofag sareng poxvirus.


Ansamycins / Ansamycin:

Ansamycins mangrupikeun kulawarga metabolit sekundér baktéri anu nunjukkeun aktivitas antimikrobial ngalawan seueur baktéri Gram-positip sareng sababaraha baktéri Gram-négatip, sareng kalebet sababaraha rupa sanyawa, kalebet streptovaricins sareng rifamycins. Salaku tambahan, sanyawa ieu nunjukkeun kagiatan antivirus kana bakteriofag sareng poxvirus.


Ansan / Ansan:

Ansan nyaéta hiji kota di Propinsi Gyeonggi, Koréa Kidul. Tempatna di belah kidul-kulon Seoul, sareng mangrupikeun bagian tina Area Ibu Kota Nasional Seoul. Éta dihubungkeun sareng Seoul ku rel ngalangkungan Seoul Subway Line 4. Tempatna di basisir Laut Konéng sareng sababaraha pulau aya dina daérahna. Anu panggedéna sareng paling terkenal diantarana nyaéta Pulo Daebu.


Ansan, Gers / Ansan, Gers:

Ansan mangrupikeun komune di departemen Gers di belah kidul kulon Perancis.


Ansan-dong, Ansan / Ansan-dong, Ansan:

Ansan-dong mangrupikeun kawasan anu aya di Sangnok-gu, Ansan, Propinsi Gyeonggi, Koréa Kidul.


Ansan-si / Ansan:

Ansan nyaéta hiji kota di Propinsi Gyeonggi, Koréa Kidul. Tempatna di belah kidul-kulon Seoul, sareng mangrupikeun bagian tina Area Ibu Kota Nasional Seoul. Éta dihubungkeun sareng Seoul ku rel ngalangkungan Seoul Subway Line 4. Tempatna di basisir Laut Konéng sareng sababaraha pulau aya dina daérahna. Anu panggedéna sareng paling terkenal diantarana nyaéta Pulo Daebu.


Ansan (Gangwon) / Ansan (Gangwon):

Ansan (Koréa: 안산) nyaéta gunung di kabupaten Inje, Gangwon-do di Koréa Kidul. Éta di daérah belah kulon kalér Taman Nasional Seoraksan. Éta jangkungna 300 m (984 ft).


Ansan (South_Korea) / Ansan:

Ansan nyaéta hiji kota di Propinsi Gyeonggi, Koréa Kidul. Tempatna di belah kidul-kulon Seoul, sareng mangrupikeun bagian tina Area Ibu Kota Nasional Seoul. Éta dihubungkeun sareng Seoul ku rel ngalangkungan Seoul Subway Line 4. Tempatna di basisir Laut Konéng sareng sababaraha pulau aya dina daérahna. Anu panggedéna sareng paling terkenal diantarana nyaéta Pulo Daebu.


Ansan (disambiguasi) / Ansan (disambiguasi):

Ansan nyaéta hiji kota di Propinsi Gyeonggi, Koréa Kidul.


Ansan (karate) / Ansan (karate):

Ansan (安 三) mangrupikeun kata karate anu teu jelas asal usulna. Éta panginten asalna tina gaya Tomari-te atanapi gaya Naha-te ogé dikenal salaku Yantsu. Éta mangrupikeun bentuk bunkai anu biasa dilakukeun di sakola Shito-ryu sareng Kyokushin.


Ansan (gunung) / Ansan (Gangwon):

Ansan (Koréa: 안산) nyaéta gunung di kabupaten Inje, Gangwon-do di Koréa Kidul. Éta di daérah belah kulon kalér Taman Nasional Seoraksan. Éta jangkungna 300 m (984 ft).


Ansan College / Ansan University:

Universitas Ansan (Koréa: 안산 대학교) nyaéta paguron luhur dua taun anu aya di Kota Ansan, propinsi Gyeonggi, Koréa Kidul. Éta ngayakeun badan mahasiswa sakitar opat rébu, sareng nawiskeun program dina bidang kalebet asuhan, fisioterapi, pendidikan budak leutik, sareng téknologi inpormasi. Sakola éta mimitina dingaranan Ansan 1 University .


Ansan College_of_Technology / Universitas Shin Ansan:

Ansan College of Technology mangrupikeun paguron téknis swasta di Kota Ansan, anu aya di kiduleun Seoul di propinsi Gyeonggi. Éta nawiskeun program gelar dina élmu sosial, pariwisata, pendidikan jasmani, desain industri, rékayasa, sareng komputer. Sadaya program nempatkeun tekenan anu kuat kana hasil kejuruan. Kampus ieu nangtung di Danwon-gu, teu jauh ti kompleks industri masif di Sihwa, anu ngagampangkeun hubungan sareng industri lokal. Paguron luhur ngadaptarkeun sakitar 3.000 murid, sareng padamel sakitar 55 instruktur.


Ansan Danwon_High_School / Danwon High School:

SMU Danwon mangrupikeun SMA coeducational anu aya di Kacamatan Danwon, Ansan, Koréa Kidul. Éta mangrupikeun sakola negeri, janten dina wewenang Kantor Pendidikan Provinsi Gyeonggi.


Ansan Greeners / Ansan Greeners FC:

Ansan Greeners FC mangrupikeun klub maén bal profesional Koréa Kidul anu dumasarkeun di Ansan anu maén dina K League 2.


Ansan Greeners_FC / Ansan Greeners FC:

Ansan Greeners FC mangrupikeun klub maén bal profesional Koréa Kidul anu dumasarkeun di Ansan anu maén dina K League 2.


Ansan H_FC / Goyang Zaicro FC:

Goyang Zaicro FC mangrupikeun tim maén bal profesional Koréa Kidul anu dumuk di Goyang. Klub na pasanggiri dina K League Challenge antara 2013 sareng 2016. Aranjeunna maénkeun kaulinan bumi di Stadion Goyang.


Ansan Hallelujah / Goyang Zaicro FC:

Goyang Zaicro FC mangrupikeun tim maén bal profesional Koréa Kidul anu dumuk di Goyang. Klub na pasanggiri dina K League Challenge antara 2013 sareng 2016. Aranjeunna maénkeun kaulinan bumi di Stadion Goyang.


Ansan Hallelujah_FC / Goyang Zaicro FC:

Goyang Zaicro FC mangrupikeun tim maén bal profesional Koréa Kidul anu dumuk di Goyang. Klub na pasanggiri dina K League Challenge antara 2013 sareng 2016. Aranjeunna maénkeun kaulinan bumi di Stadion Goyang.


Jalur Ansan / Jalur Ansan:

Jalur Ansan mangrupikeun jalur karéta anu nyambungkeun Gunpo ka Siheung di Koréa Kidul. Jasa dina jalur ieu ngalangkungan jasa karéta ka Seoul Subway Line 4 ngalangkungan Jalur Gwacheon. Jasa ti Suin Line ngabagi lagu sareng jalur ieu antara Hanyang Univ. (Ansan) –Oido.


Ansan Mugunghwa / Asan Mugunghwa FC:

Asan Mugunghwa Football Club mangrupikeun klub maén bal Koréa Kidul anu dumuk di Asan. Pamaén klub éta nyaéta pamaén bal profesional Koréa Kidul anu ngalayanan tugas militér dua taun na.


Ansan Mugunghwa_FC / Asan Mugunghwa FC:

Asan Mugunghwa Football Club mangrupikeun klub maén bal Koréa Kidul anu dumuk di Asan. Pamaén klub éta nyaéta pamaén bal profesional Koréa Kidul anu ngalayanan tugas militér dua taun na.


Ansan OK_Fin financial_Group_Okman / Ansan OK Group Financial Okman:

Ansan OK Financial Group Okman mangrupikeun tim voli profesional Koréa Kidul anu didirikeun taun 2013. Aranjeunna dumasarkeun di Ansan sareng mangrupikeun anggota Féderasi Volley Korea (KOVO). Arena imahna nyaéta Sangnoksu Gymnasium di Ansan.


Ansan OK_Savings_Bank_Rush_% 26_Cash / Ansan OK Financial Group Okman:

Ansan OK Financial Group Okman mangrupikeun tim voli profesional Koréa Kidul anu didirikeun taun 2013. Aranjeunna dumasarkeun di Ansan sareng mangrupikeun anggota Féderasi Volley Korea (KOVO). Arena imahna nyaéta Sangnoksu Gymnasium di Ansan.


Pulisi Ansan / Asan Mugunghwa FC:

Asan Mugunghwa Football Club mangrupikeun klub maén bal Koréa Kidul anu dumuk di Asan. Pamaén klub éta nyaéta pamaén bal profesional Koréa Kidul anu ngalayanan tugas militér dua taun na.


Ansan Police_FC / Asan Mugunghwa FC:

Asan Mugunghwa Football Club mangrupikeun klub maén bal Koréa Kidul anu dumuk di Asan. Pamaén klub éta nyaéta pamaén bal profesional Koréa Kidul anu ngalayanan tugas militér dua taun na.


Stadion Ansan / Stadion Ansan Wa ~:

Stadion Ansan Wa ~ mangrupikeun stadion serbaguna di Ansan, Gyeonggi-do, Koréa Kidul. Ayeuna nuju janten stadion bumi pikeun Ansan Greeners FC. Nalika dina konstruksi éta katelah 'Stadion Ansan'. Saatos langganan umum nalika konstruksi, nami resmi 'Ansan Wa ~ Stadion' dipilih. 'Wa' hartosna surak anu harmonis sareng gelombang notasi (~) ngagambarkeun perpanjangan sora éta. Stadion dibuka taun 2007 sareng kapasitas 35,000 jalma. Hal ieu dianggo kalolobaanana pikeun pertandingan maén bal sareng olahraga. 2013 Kaulinan maén bal HSBC Asia 5 nagara diayakeun di stadion. Tempatna di gigireun Stasion Gojan di Seoul Subway Line 4.


Stasion Ansan / Stasion Ansan:

Stasion Ansan mangrupikeun stasion bawah tanah Seoul Subway Line 4 anu aya di Ansan, Korea. Nami stasiun na asalna tina nami lokalna.


Ansan Street_Arts_F festival / Ansan Street Arts Festival:

Ansan Street Arts Festival mangrupikeun festival jalan taunan anu diayakeun unggal Méi di kota Ansan, Koréa Kidul.


Universitas Ansan / Universitas Ansan:

Universitas Ansan (Koréa: 안산 대학교) nyaéta paguron luhur dua taun anu aya di Kota Ansan, propinsi Gyeonggi, Koréa Kidul. Éta ngayakeun badan mahasiswa sakitar opat rébu, sareng nawiskeun program dina bidang kalebet asuhan, fisioterapi, pendidikan budak leutik, sareng téknologi inpormasi. Sakola éta mimitina dingaranan Ansan 1 University .


Ansan Wa_Stadium / Ansan Wa ~ Stadion:

Stadion Ansan Wa ~ mangrupikeun stadion serbaguna di Ansan, Gyeonggi-do, Koréa Kidul. Ayeuna nuju janten stadion bumi pikeun Ansan Greeners FC. Nalika dina konstruksi éta katelah 'Stadion Ansan'. Saatos langganan umum nalika konstruksi, nami resmi 'Ansan Wa ~ Stadion' dipilih. 'Wa' hartosna surak anu harmonis sareng gelombang notasi (~) ngagambarkeun perpanjangan sora éta. Stadion dibuka taun 2007 sareng kapasitas 35,000 jalma. Hal ieu dianggo kalolobaanana pikeun pertandingan maén bal sareng olahraga. 2013 Kaulinan maén bal HSBC Asia 5 nagara diayakeun di stadion. Tempatna di gigireun Stasion Gojan di Seoul Subway Line 4.


Ansan Wa ~ _Stadium / Ansan Wa ~ Stadion:

Stadion Ansan Wa ~ mangrupikeun stadion serbaguna di Ansan, Gyeonggi-do, Koréa Kidul. Ayeuna nuju janten stadion bumi pikeun Ansan Greeners FC. Nalika dina konstruksi éta katelah 'Stadion Ansan'. Saatos langganan umum nalika konstruksi, nami resmi 'Ansan Wa ~ Stadion' dipilih. 'Wa' hartosna surak anu harmonis sareng gelombang notasi (~) ngagambarkeun perpanjangan sora éta. Stadion dibuka taun 2007 sareng kapasitas 35,000 jalma. Hal ieu dianggo kalolobaanana pikeun pertandingan maén bal sareng olahraga. 2013 Kaulinan maén bal HSBC Asia 5 nagara diayakeun di stadion. Tempatna di gigireun Stasion Gojan di Seoul Subway Line 4.


Ansan college_of_technology / Universitas Shin Ansan:

Ansan College of Technology mangrupikeun paguron téknis swasta di Kota Ansan, anu aya di kiduleun Seoul di propinsi Gyeonggi. Éta nawiskeun program gelar dina élmu sosial, pariwisata, pendidikan jasmani, desain industri, rékayasa, sareng komputer. Sadaya program nempatkeun tekenan anu kuat kana hasil kejuruan. Kampus ieu nangtung di Danwon-gu, teu jauh ti kompleks industri masif di Sihwa, anu ngagampangkeun hubungan sareng industri lokal. Paguron luhur ngadaptarkeun sakitar 3.000 murid, sareng padamel sakitar 55 instruktur.


Jalur Ansan / Ansan Line:

Jalur Ansan mangrupikeun jalur karéta anu nyambungkeun Gunpo ka Siheung di Koréa Kidul. Jasa dina jalur ieu ngalangkungan jasa karéta ka Seoul Subway Line 4 ngalangkungan Jalur Gwacheon. Jasa ti Suin Line ngabagi lagu sareng jalur ieu antara Hanyang Univ. (Ansan) –Oido.


Stasion Ansan / Stasion Ansan:

Stasion Ansan mangrupikeun stasion bawah tanah Seoul Subway Line 4 anu aya di Ansan, Korea. Nami stasiun na asalna tina nami lokalna.

No comments:

Post a Comment