Friday, February 26, 2021

Academic dress_of_the_university_of_leeds/Academic dress of the University of Leeds

Pakéan akadémik_di_kelas_kelas / baju Akademis Universitas Leeds:

Universitas Leeds, sapertos paguron luhur sanés di Karajaan Inggris sareng seueur nagara sanés di panjuru dunya, ngagaduhan sistem pakéan akademik sareng upacara anu unik pikeun mahasiswa lulusan, lulusan sareng pejabat senior. Sapertos di paling paguron luhur sanésna, lulusan bakal nganggo gaun, tiung sareng topi anu pas sareng gelar anu bade ditampi. Sadaya tiung lulusan ngahijikeun hiji atanapi langkung corak héjo, sareng Dokter Filsafat, Pendidikan sareng Psikologi Klinis unik di Inggris dina ngagaduhan gaun full-dress héjo.

Pakéan akadémik_di_kelas_kelas / baju akademik Akademi Universitas London:

Pakéan akadémik Universitas London ngajelaskeun jubah, baju sareng tiung anu dirumuskeun ku universitas pikeun lulusan sareng mahasiswa na.

Pakéan akadémik_di_kelas_kelas_nottingham / Pakéan akademik di Universitas Nottingham:

Sacara umum, baju akademik Universitas Nottingham tanggal tina penghargaan Piagam Karajaan na di 1948. Sateuacan tanggal ieu, Universitas College, Nottingham ngajarkeun murid pikeun pamariksaan Universitas London sareng "lulusan Nottingham" saleresna lulusan London sareng ngagem pakéan anu cocog. Nanging, aya hiji gown sarjana unik Nottingham. Ieu masih aya tapi, sapertos gaun anu sami dina kaseueuran universitas anu sanés, ayeuna jarang ditingali.

Pakéan akadémik_di_kelas_kelas_sunda / Pakéan akademik di Universitas Oxford:

Universitas Oxford ngagaduhan tradisi panjang pakéan akademik, anu teras dugi ka ayeuna.

Pakéan akadémik_di_kelas_kelas_kelas / baju akademik Akademi Universitas St Andrews:

Pakéan akademik di Universitas St Andrews ngalibatkeun murid anu nganggo baju akademik anu béda nalika diajar di Universitas St Andrews. Gaun sarjana di Skotlandia kantos umum di sadaya universitas kuno Skotlandia, kalayan masing-masing gaduh gaya anu khas. Sarjana St Andrews nganggo baju beureum upami aranjeunna bagian tina United College sareng diajar di Fakultas Seni, Kedokteran sareng Élmu, atanapi baju hideung upami aranjeunna bagian tina St Mary's College sareng diajar di Fakultas Ketuhanan.

Pakéan akadémik_di_kelas_kelas / baju Akademis Universitas Wales:

Pakéan akademik ti urut Universitas Wales didesain pikeun kalulusan anu munggaran di 1893, sareng ngagaduhan ciri idéntifikasi utama sareng skéma warna dosen anu ngalibatkeun 'sutra ditembak'.

Pakéan akadémik_di_kelas_kelas_warwick / Pakéan akademik di Universitas Warwick:

Pakéan akademik sareng resmi Universitas Warwick asalna ti mimiti taun 1960an, teu lami saatos yayasan universitas. Sanaos tawaran anu terus-terusan ti Charles Franklyn desainer kostum téater Anthony Powell ditugaskeun mendesain jubah pikeun pejabat sareng lulusan universitas. Kusabab tekanan tina padamelan anu sanés, sareng sababaraha pamendak anu jelas, Powell mundur tina proyék éta, sareng jubah pikeun lulusan anu salajengna dirancang dina konsultasi sareng J. Wippell sareng Company of Exeter, kalayan Ede sareng Ravenscroft mendesain sareng ngadamel jubah pikeun pejabat.

Pakéan akadémik_di_niversitas_di_Queensland, _Australia / Pakéan akademik di paguron luhur di Queensland, Australia:

Aya sababaraha paguron luhur di Queensland, Australia, sadayana nganggo pakéan akademik anu béda.

Pakéan akadémik_di_kelas_kelas / baju akademik Akademi Universitas Melbourne:

Pakéan akademik Universitas Melbourne ngajelaskeun baju resmi jubah, baju sareng tiung anu dirumuskeun ku Statuta sareng Peraturan pikeun mahasiswa, lulusan, perwira sareng penghormatan di universitas. Ieu nuturkeun gaya Oxford pikeun baju sareng kaos pikeun gelar Sarjana sareng Master. Pikeun gelar doktor na, Melbourne nuturkeun gaya Cambridge.

Bumi akadémik / Bumi Akademis:

Bumi Akademis mangrupikeun halaman wéb anu diluncurkeun tanggal 24 Maret 2009, ku Richard Ludlow sareng salah saurang pendiri Chris Bruner sareng Liam Pisano, anu nawiskeun kursus pidéo online gratis sareng ceramah akademik ti paguron luhur sa dunya sapertos UC Berkeley, UCLA, University of Michigan, Universitas Oxford, Harvard, MIT, Princeton, Stanford, sareng Yale. Éta dianggap mesin pencari pikeun inpormasi ilmiah ilmiah lengkep, sareng kursus pidéo ngaliput sakitar 50 disiplin mata pelajaran poko mimitian ti Seni sareng Desain, Astronomi, Biologi, Kimia, Élmu Komputer, Ékonomi, Téknik, Inggris, Wirausaha, Sejarah, Kamanusaan, Hukum , Matematika, Kedokteran, Filsafat, Fisika, Ilmu Politik, Psikologi, Agama, sareng Statistik.

Ekonom akademik / Ekonom:

Ahli ékonom mangrupikeun praktisi dina disiplin élmu sosial ékonomi.

Élitism élmu / Elitism:

Elitisme mangrupikeun kapercayaan atanapi anggapan yén jalma-jalma anu ngawangun élit — sakumpulan jalma terpilih anu dianggap ngagaduhan kualitas intrinsik, kapinteran luhur, kabeungharan, kaparigelan khusus, atanapi pangalaman - langkung dipikaresep janten konstruktif pikeun masarakat sacara gembleng, sahingga pantes pangaruh atanapi wibawa langkung ageung tibatan batur. Istilah elitisme tiasa dianggo pikeun ngagambarkeun kaayaan anu kakuatanna konséntrasi dina leungeun sajumlah jalma anu kawates. Oposisi élitisme kalebet anti élit, egaliterisme, populisme, sareng tiori politik pluralisme.

Pangusaha akademik / Pengusaha akademik:

Definisi umum wirausaha akademik sami sareng definisi aslina 'wirausaha.' Éta nyatakeun "AE mangrupikeun élmuwan universitas, paling sering janten profésor, sakapeung mahasiswa PhD atanapi panaliti post-doc, anu ngawangun perusahaan bisnis pikeun mengkomersialkeun hasil panilitianna" Wirausaha akademik ayeuna tiasa dipikaharti sakumaha ogé:

Wirausaha akademik / Universitas spin-off:

Universitas spin-off ngarobah penemuan téknologi dikembangkeun tina panilitian universitas anu sigana tetep teu dieksploitasi sanésna. Sapertos kitu, paguron luhur universitas / akademik mangrupikeun subkategori panalitian spin-off. Conto unggulan paguron luhur universitas nyaéta Genentech, Crucell, Lycos sareng Plastik Logika. Di kaseueuran nagara, paguron luhur tiasa nungtut hak cipta intelektual (IP) kana téknologi anu dikembangkeun di laboratoriumna. Di Amérika Serikat, Undang-Undang Bayh – Dole ngijinkeun universitas pikeun ngudag kapamilikan panemuan anu dilakukeun ku panaliti di lembaga na anu ngagunakeun dana ti pamaréntah féderal, dimana kontrak pembiayaan panalitian féderal samemehna masihan hibah pikeun panempatan pikeun masihan IP anu dihasilkeun ka pamaréntah. IP ieu biasana digambar dina patén-patén atanapi, dina kasus anu luar biasa, hak cipta. Maka, prosés netepkeun spin-off salaku perusahaan anyar ngalibatkeun mindahkeun IP kana korporasi énggal atanapi masihan lisénsi anu terakhir pikeun IP ieu. Kaseueuran universitas panilitian ayeuna gaduh Kantor Lisénsi Téhnologi (TLOs) pikeun mempermudah sareng ngudag kasempetan sapertos kitu.

Évalénsi Akademik_evaluasi / Évaluasi sasaruaan Akademik:

Évaluasi sasaruaan akademik mangrupikeun laporan analitis anu nangtoskeun sasaruaan dina sistem pendidikan Amérika Serikat ngeunaan poténsial kredensial akademik sareng profesional asing imigran AS. Evaluasi ieu nangtoskeun tingkat pendidikan sareng jumlah taun réngsé, ogé bidang kakhususan. Evaluasi akademik ngémutan sistem pendidikan nagara asing, kualitas paguron luhur anu diiluan ku calon, jam kiridit sareng sababaraha taun padamelan, sifat kursus, sareng sasmita anu kahontal dina kursus.

Karangan akademik / Ésai:

Hiji karangan , umumna, mangrupikeun tulisan anu masihan argumen pangarang nyalira, tapi hartosna kabur, tumpang tindih sareng serat, kertas, tulisan, pamflet, sareng carita pondok. Karangan sacara tradisional diklasifikasikeun salaku formal sareng teu resmi. Karangan resmi dicirikeun ku "tujuan serius, harkat, organisasi logis, panjang," sedengkeun karangan informal dicirikeun ku "unsur pribadi, humor, gaya anggun, struktur rambling, teu konvensional atanapi anyar téma," jst.

Papan pamariksaan akademik / papan Ujian:

Déwan pamariksaan mangrupikeun organisasi anu netepkeun pamariksaan, tanggel waler pikeun nyirian éta, sareng ngadistribusikaeun hasil. Sababaraha dikelola ku badan pamaréntah; sababaraha dijalankeun salaku organisasi nirlaba.

Pemeriksa Akademik / Uji (penilaian):

Tés atanapi pamariksaan mangrupikeun penilaian pendidikan anu ditujukeun pikeun ngukur kanyaho, katerampilan, katerampilan, kabugaran fisik, atanapi klasifikasi dina sababaraha topik anu sanés. Tés tiasa dilaksanakeun sacara lisan, dina kertas, kana komputer, atanapi di daérah anu parantos ditangtoskeun anu peryogi tés tés pikeun nunjukkeun atanapi ngalakukeun sakumpulan kaparigelan.

Kaunggulan akademik / Prestasi akademik:

Prestasi akademik atanapi prestasi akademik mangrupikeun murid, guru atanapi lembaga parantos ngahontal tujuan pendidikan jangka pondok atanapi jangka panjang. Parantosan patokan pendidikan sapertos diploma sakola menengah sareng gelar sarjana ngagambarkeun prestasi akademik.

Program pertukaran akademik / Pertukaran murid:

Program pertukaran pelajar mangrupikeun program anu mahasiswa ti sakola menengah atanapi universitas diajar di mancanagara di salah sahiji lembaga pasangan lembaga na.

Fakultas akademik / Fakultas:

Fakultas tiasa ningali:

  • Fakultas, staf akademik di hiji universitas
  • Fakultas (divisi), divisi dina jero paguron luhur
  • Fakultas (instrumen), instrumen atanapi surat wasiat dina hukum kanon, khususna surat hukum yudisial atanapi kuasi-yudisial ti pengadilan gereja atanapi tribunal
  • Fakultas (perusahaan), perusahaan intél buatan Inggris
  • Aspék kapinteran
  • Rasa paningal, pangrungu, panyabak, jsb.
  • Fakultas , pilem horor / sci-fi taun 1998 ku Robert Rodriguez
  • Fakultas , sitkom Amérika 1996
  • Hak-hak pandita pikeun ngagungkeun atanapi ngalakukeun sababaraha fungsi liturgi
Family_tree / Neurotree:

Neurotree mangrupikeun basis data wéb pikeun silsilah akademik para ahli saraf. Éta silsilah akademik munggaran diantara langkung ti 50 tina Tangkal Kulawarga Akademik anu kalebet silsilah akademik jalma-jalma anu damel di lingkungan akademik.

Akademi awéwé_voice_choir_Lyran / Akademiska Damkören Lyran:

Paduan Suara Akademi Suara Awéwé Lyran , ogé disebut ngan saukur Lyran , nyaéta paduan suara sora awéwé awéwé Finlandia-Swédia di Helsinki, Finlandia. Éta mangrupikeun hiji-hijina paduan suara awéwé anu aya hubunganana sareng Universitas Helsinki.

Akademis awéwé_voice_choir_lyran / Akademiska Damkören Lyran:

Paduan Suara Akademi Suara Awéwé Lyran , ogé disebut ngan saukur Lyran , nyaéta paduan suara sora awéwé awéwé Finlandia-Swédia di Helsinki, Finlandia. Éta mangrupikeun hiji-hijina paduan suara awéwé anu aya hubunganana sareng Universitas Helsinki.

Téma feminisme akademik / Téi feminis:

Téori féminis nyaéta penyuluhan feminisme kana wacana tioritis, fiksi, atanapi filosofis. Tujuanana pikeun ngartos sifat henteu sami sareng gender. Éta nalungtik kalungguhan sosial awéwé sareng lalaki, pangalaman, minat, padamelan, sareng politik féminis dina rupa-rupa bidang, sapertos antropologi sareng sosiologi, komunikasi, studi média, psikoanalisis, ékonomi bumi, literatur, pendidikan, sareng filsafat.

Anggar Akademis / Anggar Akademis:

Anggar akademik atanapi Mensur mangrupikeun pager pager tradisional anu dilakukeun ku sababaraha perusahaan mahasiswa di Jérman, Austria, Swiss, Latvia, Éstonia, sareng, dugi ka sakedik, di Bélgia, Lituania, sareng Polandia. Nanging, di Swiss ayeuna dinten ayeuna teu resep ngalaksanakeun tradisi ieu, kusabab dianggap kekerasan anu teu perlu. Éta mangrupikeun pertarungan épée / rapier tradisional, sacara ketat diatur antara dua anggota lalaki anu béda-béda babarayaan ku senjata anu seukeut. Istilah téknis Jérman Mensur dina abad ka-16 nuduhkeun jarak anu ditangtoskeun antara masing-masing fencers.

Bidang akademik / disiplin Akademik:

Disiplin akademik atanapi bidang akademik mangrupikeun bagian tina élmu anu diajarkeun sareng ditalungtik dina tingkat kuliah atanapi universitas. Disiplin ditetepkeun sareng diaku ku jurnal akademik dimana panilitian diterbitkeun, sareng masarakat anu diajar sareng departemén akademik atanapi fakultas dina paguron luhur sareng paguron luhur tempat milik praktisi na. Disiplin akademis sacara konvensional dibagi kana humaniora, kalebet studi basa, seni sareng budaya, sareng disiplin ilmiah, sapertos fisika, kimia, sareng biologi; élmu sosial kadang dianggap kategori katilu.

Bidang akademik / disiplin Akademik:

Disiplin akademik atanapi bidang akademik mangrupikeun bagian tina élmu anu diajarkeun sareng ditalungtik dina tingkat kuliah atanapi universitas. Disiplin ditetepkeun sareng diaku ku jurnal akademik dimana panilitian diterbitkeun, sareng masarakat anu diajar sareng departemén akademik atanapi fakultas dina paguron luhur sareng paguron luhur tempat milik praktisi na. Disiplin akademis sacara konvensional dibagi kana humaniora, kalebet studi basa, seni sareng budaya, sareng disiplin ilmiah, sapertos fisika, kimia, sareng biologi; élmu sosial kadang dianggap kategori katilu.

Panipuan akadémik / Henteu jujur ​​Akademis:

Henteu kajujuran akadémik , kalakuan salah akademik, panipuan akadémik sareng integritas akademik mangrupikeun konsép anu aya hubunganana sareng ngarujuk kana sagala rupa tindakan murid anu saluyu sareng norma anu diarepkeun di sakola, universitas atanapi lembaga pembelajaran anu sanés. Definisi kalakuan salah akademik biasana ditetepkeun dina kabijakan kelembagaan. Henteu kajujuran akadémik parantos didokuméntasikeun dina unggal jinis setting pendidikan ti SD dugi ka sakola lulusan. Sapanjang sajarah jenis henteu jujur ​​ieu parantos patepung sareng sababaraha darajat hukuman.

Akademik gratis_license / Lisénsi Gratis Akademis:

Lisénsi Bébas Akademik ( AFL ) mangrupikeun lisénsi perangkat lunak gratis anu permisif anu ditulis dina taun 2002 ku Lawrence E. Rosen, tilas penasihat umum Open Source Initiative (OSI).

Kabebasan akademik / Kabebasan akademik:

Kabebasan akademik mangrupikeun konsép moral sareng hukum anu nyatakeun kayakinan yén kabébasan pamundut ku anggota dosen penting pisan pikeun misi akademi ogé prinsip akademi, sareng yén sarjana kedah gaduh kabébasan pikeun ngajar atanapi komunikasi ideu atanapi fakta tanpa ditujukeun pikeun ditindes, leungitna padamelan, atanapi panjara. Sedengkeun inti kabébasan akademik nutupan sarjana anu bertindak dina kapasitas akadémik - salaku guru atanapi panaliti anu nyatakeun sudut pandang anu sacara ilmiah -, tafsir anu éksténsif ngalegaan panyalindungan padamelan ieu pikeun biantara sarjana ngeunaan hal-hal di luar kaparigelan profesionalna. Mangrupikeun jinis kabébasan nyarios.

Kabébasan akadémik_di_Brusia_Young_University / Kabebasan akademik di Universitas Brigham Young:

Kabebasan akademik di Universitas Brigham Young parantos janten masalah tina sababaraha kontroversi ngeunaan sakola, anu biasana fokus kana sifat kaagamaan na. Di 1992, BYU ngaluarkeun pernyataan anu ngabatesan kabébasan akademik di daérah-daérah anu tangtu, kalebet basa anu nyerang Garéja Yesus Kristus tina Orang Suci Terakhir, sareng bahasa anu ngalanggar kode ngahargaan universitas.

Kabébasan Akademik_at_brigned_young_university / Kabebasan akademik di Universitas Brigham Young:

Kabebasan akademik di Universitas Brigham Young parantos janten masalah tina sababaraha kontroversi ngeunaan sakola, anu biasana fokus kana sifat kaagamaan na. Di 1992, BYU ngaluarkeun pernyataan anu ngabatesan kabébasan akademik di daérah-daérah anu tangtu, kalebet basa anu nyerang Garéja Yesus Kristus tina Orang Suci Terakhir, sareng bahasa anu ngalanggar kode ngahargaan universitas.

Tagihan kabebasan akademik / Panerapan anti évolusi:

Sajumlah tagihan anti évolusi parantos diwanohkeun dina Kongrés Amérika Serikat sareng legislatif Nagara ti saprak 2001. Ngadukung pikeun ngadukung kabébasan akademik, para pendukung nyatakeun yén guru, mahasiswa, sareng profesor kuliah nyanghareupan intimidasi sareng pamalesan nalika ngabahas kritik ilmiah évolusi, sareng maka peryogi panyalindungan. Kritik tina panerapan nyatakeun yén teu aya kritik ilmiah anu épolusi pikeun épolusi. Panilitian di Florida ngeunaan tuduhan nyingsieunan sareng pamalesan henteu mendakan bukti yén éta kajantenan. Seueur-seueurna tagihanana henteu hasil, sareng anu henteu aya anu janten Louisiana Élmu Pendidikan Élmu Louisiana, anu disahkeun dina 2008.

Kabébasan akadémik_diarah_diantara_East / Kabebasan akademik di Wétan Tengah:

Kabebasan akademik di Wétan Tengah mangrupikeun masalah anu diperebutkeun sareng didebat, anu ngagaduhan perhatian régional sareng internasional. Di daérah Wétan Tengah sareng Afrika Kalér (MENA), sacara umum, rézim otoriter sadayana parantos nunjukkeun tingkat oposisi anu tangtu pikeun sagala jinis kabébasan, anu saurang akademik henteu dileungitkeun, henteu paduli jinis dasar rézim anu dipibanda. Kabébasan pikeun akademi pikeun panilitian, panilitian, ngajar sareng komunikasi ideu atanapi ngalaporkeun faktual tanpa kaancam atanapi dianiaya atanapi kamungkinan kaleungitan jabatanana, disensor atanapi ditindes kaancam. Naon anu nyumbang kana palanggaran kabébasan akademik ogé mangrupikeun unsur penting pikeun rézim pikeun ngajaga kakuatanana sareng salian ti masalah ieu, perang antar nagara sareng perang sipil ogé gangguan internal sareng intervensi éksternal tiasa ngarusak struktur pendidikan sareng lembaga. Salaku tambahan, sajauh rezim anu prihatin, ancaman atanapi ancaman nasional tiasa janten pretest pikeun nyesekkeun atanapi nunda panilitian akademik sareng debat. Watesan kabébasan akademik ogé ngeunaan topik tina panilitian, anu aya dina kendala anu penting, sanaos ieu tiasa pikaresepeun pisan sareng pantes ditalungtik.

Kabébasan akadémik_di_ngeun_United_States / Kabebasan akademik:

Kabebasan akademik mangrupikeun konsép moral sareng hukum anu nyatakeun kayakinan yén kabébasan pamundut ku anggota dosen penting pisan pikeun misi akademi ogé prinsip akademi, sareng yén sarjana kedah gaduh kabébasan pikeun ngajar atanapi komunikasi ideu atanapi fakta tanpa ditujukeun pikeun ditindes, leungitna padamelan, atanapi panjara. Sedengkeun inti kabébasan akademik nutupan sarjana anu bertindak dina kapasitas akadémik - salaku guru atanapi panaliti anu nyatakeun sudut pandang anu sacara ilmiah -, tafsir anu éksténsif ngalegaan panyalindungan padamelan ieu pikeun biantara sarjana ngeunaan hal-hal di luar kaparigelan profesionalna. Mangrupikeun jinis kabébasan nyarios.

Kaulinan akadémik / Kaulinan Akademis:

Game Akademik mangrupikeun pasanggiri di Amérika Serikat anu pamaén meunang ku silih pikir dina matématika, seni basa, sareng studi sosial. Turnamén resmi diayakeun ku liga lokal, sareng dina tingkat nasional ku liga Akademik Leagues of America ( AGLOA ). Liga anggota di dalapan nagara bagian ngayakeun turnamen nasional unggal taun, dimana pamaén dina opat divisi bersaing dina dalapan pertandingan anu béda-béda ngaliput matématika, Inggris, sareng sajarah. Sababaraha gim berbasis giliran meryogikeun iket anu diwangun ku papan sareng maén kubus, sedengkeun gim anu sanésna ngagaduhan pamiarsa pusat anu ngumumkeun patarosan atanapi pitunjuk sareng masing-masing pamuter ngajawab masing-masing.

Silsilah akadémik / Silsilah akadémik:

Silsilah akademik , atanapi ilmiah nyusun tangkal kulawarga élmuwan sareng sarjana numutkeun hubungan bimbingan, sering dina bentuk hubungan pengawasan disertasi, sareng henteu numutkeun hubungan genetik sapertos dina silsilah konvensional. Kusabab istilah silsilah akademik ayeuna parantos ngembangkeun hartos khusus ieu, panggunaan tambahan pikeun ngajelaskeun pendekatan langkung akademik pikeun silsilah konvensional bakal ambigu, janten pedaran silsilah ilmiah ayeuna umumna dianggo dina kontéks anu terakhir.

Silsilah akadémik_of_chemists / Akademik silsilah:

Silsilah akademik , atanapi ilmiah nyusun tangkal kulawarga élmuwan sareng sarjana numutkeun hubungan bimbingan, sering dina bentuk hubungan pengawasan disertasi, sareng henteu numutkeun hubungan genetik sapertos dina silsilah konvensional. Kusabab istilah silsilah akademik ayeuna parantos ngembangkeun hartos khusus ieu, panggunaan tambahan pikeun ngajelaskeun pendekatan langkung akademik pikeun silsilah konvensional bakal ambigu, janten pedaran silsilah ilmiah ayeuna umumna dianggo dina kontéks anu terakhir.

Panulis Ghostbook Akademis / Ghostwriter:

Panulis ghost diupah kanggo nyerat karya sastrawan atanapi jurnalistik, pidato, atanapi téks sanés anu sacara resmi dikredit ka jalma sanés salaku panulis. Selebriti, eksékutip, pamilon carita warta anu waktuna waktuna, sareng pamimpin politik sering nyéwa panulis jiwa pikeun nyusun atanapi ngédit otobiografi, mémoir, tulisan majalah, atanapi bahan tulisan sanés. Ahli sihir mémoir sering ngigelkeun diri pikeun "ngaleungit" nalika nyamar batur kusabab leungitna sapertos kitu nandakeun kualitas karajinanna. Dina musik, tukang sihir sering dianggo nyerat lagu, lirik, sareng potongan instrumental. Panulis skénario ogé tiasa nganggo panulis roh pikeun ngédit atanapi nyerat ulang skripna pikeun ningkatkeun. Biasana, aya klausa kerahasiaan dina kontrak antara panulis kalangkang sareng panulis anu dikredit anu nungtut anu tetep tetep anonim. Kadang-kadang panulis biantara diaku ku panulis atanapi panerbit pikeun jasa nyeratna, sacara eufimistis disebat "panaliti" atanapi "asistén panilitian", tapi sering-seringeun panulis naskah teu dikredit.

Hadiah akademik / Hadiah intelektual:

Kado inteléktual mangrupikeun kamampuan intéléktual sacara signifikan langkung luhur tibatan rata-rata. Mangrupikeun ciri barudak, anu béda-béda ditetepkeun, anu ngamotivasi béda-béda dina program sakola. Éta panginten tetep salaku sipat kana kahirupan déwasa, kalayan sagala rupa konsékuansi ditaliti dina studi bujur kado dina abad ka tukang. Teu aya watesan anu disatujuan umum ngeunaan kado pikeun barudak boh déwasa, tapi kaseueuran kaputusan panempatan sakola sareng studi paling bujur salami kahirupan individu parantos nuturkeun jalma anu ngagaduhan IQ di luhur 2,5 persén populasi-nyaéta, IQ di luhur 130. Definisi kadu ogé bénten-bénten ngalangkungan budaya.

Gaun akademik / Pakéan akademik:

Pakéan akademik mangrupikeun papakéan tradisional pikeun setting akademik, utamina pendidikan tersiér, diagem utamina ku anu parantos kéngingkeun gelar universitas, atanapi ngagaduhan status anu ngamungkinkeun aranjeunna nampi éta. Ogé kawanoh salaku pakéan akademik , akademisi , subfusc sareng, di Amérika Serikat, salaku régali akademik .

Kelas akademik / Grading dina pendidikan:

Peunteun dina pendidikan mangrupikeun upaya nerapkeun ukuran standar tina sababaraha tingkat prestasi dina kursus. Kelas tiasa ditugaskeun salaku hurup, sauntuyan, salaku perséntase, atanapi salaku jumlah tina total kamungkinan.

Peunteun akadémik / Grading dina pendidikan:

Peunteun dina pendidikan mangrupikeun upaya nerapkeun ukuran standar tina sababaraha tingkat prestasi dina kursus. Kelas tiasa ditugaskeun salaku hurup, sauntuyan, salaku perséntase, atanapi salaku jumlah tina total kamungkinan.

Peunteun akadémik / Grading dina pendidikan:

Peunteun dina pendidikan mangrupikeun upaya nerapkeun ukuran standar tina sababaraha tingkat prestasi dina kursus. Kelas tiasa ditugaskeun salaku hurup, sauntuyan, salaku perséntase, atanapi salaku jumlah tina total kamungkinan.

Grading_in_Albania / Sistem paningkatan akademik ku nagara:

Ieu mangrupikeun daptar sistem peunteun anu dianggo ku nagara-nagara di dunya, utamina dina bidang pendidikan menengah sareng pendidikan universitas, anu diatur ku buana anu aya hubunganana sareng spésifik dina sababaraha éntri.

Peunteun akadémik_di_Australia / Peunteun akadémik di Australia:

Tulisan ieu mangrupikeun ringkesan pameuntasan akademik di Australia .

Peunteun akadémik_di_Austria / Peunteun akadémik di Austria:

Di Austria, peunteun akademik nganggo skala peunteun 5-titik, dimana:

  • 1 mangrupikeun nilai anu pangsaéna sareng nunjukkeun performa anu luar biasa kalayan kasalahan minor.
  • 2 mangrupikeun peunteun paling luhur salajengna sareng dipasihkeun pikeun performa anu luhur-rata standar tapi aya sababaraha kasalahan.
  • 3 nunjukkeun umumna karya sora kalayan sababaraha kasalahan anu kasohor.
  • 4 mangrupikeun nilai lulus panghandapna sareng dipasihkeun upami standar parantos dicumponan tapi ku jumlah kakurangan anu signifikan.
  • 5 mangrupikeun peunteun anu panghandapna sareng hiji-hijina kelas gagal.
Peunteun akadémik_di_Bang Bangladesh / Peunteun akadémik di Bangladés:

Tulisan ieu mangrupikeun ringkesan peunteun akadémik di Bangladesh. Dua jinis sistem grading sayogi di nagara ieu, Kelas Titik Rata-rata (IPK) & Rata-rata Rata-rata Nilai Kumulatif (CGPA)

Peunteun Akademis_in_Belarus / Peunteun akadémik di Bélarus:

Di Bélarus, skala peunteun sapuluh-titik dipaké ti saprak 2002. Éta dipaké dina pendidikan dasar, menengah sareng pendidikan tinggi.

Peunteun akadémik_di_Belgia / Peunteun akadémik di Bélgia:

Pendidikan di Bélgia dikelompokeun dina tingkat tilu komunitas.

Peunteun akadémik_di_Bosnia_and_Herzegovina / Peunteun akadémik di Bosnia sareng Herzegovina:

Di Bosnia, skala peunteun ieu dilarapkeun pikeun murid SD sareng SMA:

Grading_in_Bulgaria / Sistem akadémik dumasar nagara:

Ieu mangrupikeun daptar sistem peunteun anu dianggo ku nagara-nagara di dunya, utamina dina bidang pendidikan menengah sareng pendidikan universitas, anu diatur ku buana anu aya hubunganana sareng spésifik dina sababaraha éntri.

Peunteun akadémik_di_Canada / Peunteun akadémik di Kanada:

Peunteun akademik di Kanada beda-beda dumasar propinsi, tingkat pendidikan, ku lembaga, sareng fakultas. Ieu mangrupikeun konversi anu biasa dianggo tina peunteun perséntase kana peunteun huruf, tapi, ieu henteu kedah hartosna, sabab teu aya skéma anu seragam pikeun masihan peunteun perséntase ogé.

Peunteun akademis_in_Chile / Peunteun akadémik di Chili:

Rata-rata peunteun nilai (IPK) di Chili berkisar tina 1.0 dugi ka 7,0.

Peunteun akadémik_di_Cina / Peunteun akadémik di Cina:

Di Cina, pikeun kaseueuran paguron luhur sareng paguron luhur, sareng kaseueuran SMA, sistem peunteun dibagi kana lima kategori:

  • A: alus teuing
A: 90-100%
A-: 85-89%
  • B: Saé
B +: 82-84%
B: 78-81%
B-: 75-77%
  • C: Rata-rata
C +: 72-74%
C: 68-71%
C-: 64-67%
  • D: Lulus
  • F: Gagal
Peunteun akadémik_di_Costa_Rica / Peunteun akadémik di Kosta Rika:

Peunteun akadémik di Kosta Rika dumasar kana skala 100-titik.

Peunteun akadémik_di_Croatia / Peunteun akadémik di Kroasia:

Peunteun akadémik di Kroasia diatur ku Kamentrian Élmu, Pendidikan sareng Olahraga.

Peunteun akadémik_di_ Czech_Republik / Peunteun akadémik di Républik Céko:

Di Républik Céko, sakola dasar sareng menengah nganggo sistem kelas 5-poin, sareng 1 salaku anu pangsaéna sareng 5 salaku anu paling parah. Aranjeunna saluyu sareng peringkat ieu: 1 = výborně (alus teuing), 2 = chvalitebně (kapuji), 3 = dobře (saé), 4 = dostatečn sufficient (cekap), sareng 5 = nedostatečně (teu cekap). Ngan ukur nomer lengkep anu némbongan dina kartu laporan, tapi tés atanapi ujian lisan sering ditandaan ku tanda-tanda has tambahan: 3+ rada langkung saé tibatan 3 , 2− rada handap tibatan 2 , 1-2 atanapi 1/2 hartosna satengahna antara 1 sareng 2 , sareng 1 * hartosna luar biasa pisan .

Peunteun akadémik_in_Denmark / Peunteun akadémik di Dénmark:

Di Dénmark , sistem pendidikan sacara historis ngagunakeun sajumlah sistem anu béda pikeun peunteun murid, sababaraha di antawisna dijelaskeun di handap. Sistem grading ayeuna nyaéta 7-trins-skala (7-step-scale) anu ngagantikeun 13 skala dina 2006.

Peunteun akadémik_di_East_Germany / Peunteun akadémik di Jérman:

Jérman nganggo skala grading 5- atanapi 6-point (IPK) pikeun ngaevaluasi kinerja akademik pikeun anu bungsu dugi ka siswa anu pangkolotna. Kelas beda-beda ti 1 dugi ka 5. Dina kelas akhir sakola Gymnasium Jerman anu nyiapkeun kuliah di universitas, sistem titik digunakeun kalayan 15 poin mangrupikeun kelas pangsaéna sareng 0 poin anu paling parah. Persentase anu nyababkeun peunteun tiasa bénten-bénten ti guru ka guru.

Peunteun akadémik_di_Eg Mesir / Peunteun akadémik di Mesir:

Di Mesir, sistem peunteun akadémik fungsina sareng nilai kecap sareng ningkat dina paningkatan tina 10-30 poin.

Peunteun akadémik_in_Finland / Peunteun akadémik di Finlandia:

Ieu tulisan ngeunaan peunteun anu digunakeun di Finlandia. Sababaraha sistem anu dianggo di lembaga pendidikan anu béda di Finlandia.

Peunteun akadémik_di_Féminis / Peunteun akadémik di Perancis:

Ti saprak 1890, ujian baccalauréat Perancis, diperyogikeun nampi diploma SMA, sacara tradisional nyitak murid dina skala (Barème) 0-20, sapertos ogé paling kelas sakola menengah sareng universitas. Sanaos skala tradisional eureun di 20/20, hasil baccalauréat Perancis tiasa langkung luhur tibatan 20/20 kusabab "pilihan" tambahan. Paguron luhur Perancis sacara tradisional peunteun dina cara anu langkung ketat tibatan sakola menengah, anu hartosna yén murid sigana moal nampi nilai saluhureun di sakola menengah. Terkenal, di Kelas Persiapan pikeun 'Grandes Écoles' (CPGE), persiapan 2-4 taun opsional pikeun paguron luhur anu paling elit di Perancis, siswa dipeunteun pisan yén peringkat kelas, tibatan sasmita individu, biasana nunjukkeun kinerja saurang jalma, khususna nalika ngabandingkeun peunteun ka kelas menengah atanapi universitas. Seringna, sasmita rata-rata 7-8 dina Kelas Persiapan pikeun 'Grandes Écoles' (CPGE) tiasa dianggap salaku kelas anu nyugemakeun upami kelas anu pangsaéna di kelas ngan ukur 12.

Peunteun akadémik_di_Jermani / Peunteun akadémik di Jérman:

Jérman nganggo skala grading 5- atanapi 6-point (IPK) pikeun ngaevaluasi kinerja akademik pikeun anu bungsu dugi ka siswa anu pangkolotna. Kelas beda-beda ti 1 dugi ka 5. Dina kelas akhir sakola Gymnasium Jerman anu nyiapkeun kuliah di universitas, sistem titik digunakeun kalayan 15 poin mangrupikeun kelas pangsaéna sareng 0 poin anu paling parah. Persentase anu nyababkeun peunteun tiasa bénten-bénten ti guru ka guru.

Peunteun akadémik_in_Greece / Akademi peringkat di Yunani:

Aya opat sistem nilai di Yunani - opat IPK anu béda - hiji pikeun pendidikan tinggi, hiji pikeun pendidikan menengah, sareng dua pikeun pendidikan dasar.

Peunteun akadémik_di_Hong_Kong / Peunteun akadémik di Hong Kong:

Tulisan ieu ngeunaan peunteun anu dianggo di Hong Kong.

Peunteun akadémik_di_Hungary / Akademi peringkat di Hungaria:

Di Hungaria, sistem kelas 5-poin dipaké. Ngan ukur aya jumlah nomer dina kartu laporan, tapi pikeun gradasi ujian, aya ogé pecahan. Sababaraha guru nganggo garis di luhur (jarang) atanapi dina nomer pikeun narik bédana anu langkung jelas: contona, 4- langkung parah tibatan 4 tapi langkung saé tibatan 3, 3 '(3-plus), atanapi 3/4; kadang aranjeunna malah nganggo sababaraha garis. Pikeun pagelaran anu hadé, peunteun 5 * tiasa dilélér, tapi kirang dianggo di sakola menengah. 1 mangrupikeun hiji-hijina kelas gagal. Nalika meunteun sikep atanapi rajin murid, ngan ukur peunteun 2-5 anu dianggo.

  • 5 ("Jeles") - (alus teuing)
  • 4 ("Jó") - (saé)
  • 3 ("Közepes") - (nyugemakeun)
  • 2 ("Elégséges") - (cekap)
  • 1 ("Elégtelen") - (teu cekap)
Peunteun akadémik_di_ Islandia / Peunteun akadémik di Islandia:

Di Islandia, rata-rata titik rata-rata (IPK) dirumuskeun salaku rata-rata ditimbang sadaya peunteun dina jaman anu dicirian. Kelas dibasajankeun 0-10, dimana 10 paling luhur, sareng IPK dibuleudkeun janten dua titik decimal.

Peunteun akadémik_in_India / Peunteun akadémik di India:

Peunteun akademik di India dumasar kana sistem perséntase.

Peunteun akadémik_di_Indonesia / Peunteun akadémik di Indonésia:

Di Indonésia, skala skala peunteun dianggo. Sateuacan diadopsi Kurikulum Berbasis Kompetensi di 2004, skala peunteun anu digunakeun nyaéta:

  • 10: Luar Biasa
  • 9: Pinunjul
  • 8: Saé pisan
  • 7: Saé
  • 6: Lulus
  • 5: Kelas gagal paling luhur pikeun mata pelajaran anu tangtu
  • 4: Ngalangkungan peunteun dina sababaraha mata pelajaran, peunteun gagal pikeun anu sanés
  • 3: Kelas gagal paling luhur sacara umum
  • 2: Kelas gagal
  • 1: Kelas gagal
Peunteun akadémik_in_Iran / Peunteun akadémik di Iran:

Sistem gradasi Iran sami sareng sistem penilaian sareng pola Perancis anu sanés sapertos Bélgia, Libanon, Vénézuéla, sareng Peru di sakola menengah sareng universitas. Kusabab padoman grading henteu disayogikeun ku Kamentrian Atikan Iran, konvérsi kana skala internasional dilaksanakeun nganggo pedoman konvérsi anu disayogikeun pikeun sistem peringkat pola Perancis. Dina kasus anu khusus, sasmita dikonversi numutkeun kabijakan peringkat lembaga anu dituju. Peunteun lulus 10 sareng biasana peunteun langkung ti 14 tina 20 dianggap alus pisan. Tabel ieu paling umum dianggo ku lembaga dunya sareng paguron luhur pikeun ngarobih tina sistem gradasi Iran:

Peunteun akadémik_di_Ireland / Peunteun akadémik di Irlandia:

Di sakola menengah Irlandia, sasmita dilélér nganggo huruf sapanjang skala ieu:

 POIN LEVEL LEBIH TINGKAT EXTRA POINT Pikeun MATHS LEVEL LEBIH TINGGI
  • H1: 90% -100% 100 +25
  • H2: 80% - 89% 88 +25
  • H3: 70% - 79% 77 +25
  • H4: 60% - 69% 66 +25
  • H5: 50% - 59% 56 +25
  • H6: 40% - 49% 46 +25
  • H7: 30% - 39% 37 TEU Meunangkeun +25
  • H8: handapeun 30% 0
Peunteun Akademis_in_Israel / Peunteun akadémik di Israel:

Peunteun akademik di Israél ngarujuk kana skala peunteun utama anu dianggo di sakola-sakola Israél. Skala, ti 0 dugi ka 100, padamelan di ampir sadaya tingkat pendidikan di Israél, ti SD, ngaliwatan SMA sareng studi akademi sarjana, nepi ka lulus gelar universitas.

Peunteun akadémik_in_Itali / Peunteun akadémik di Italia:

Aya dua sistem peunteun anu dianggo di Italia :

Peunteun akadémik_di_Jepang / Peunteun akadémik di Jepang:

Di Jepang, unggal sakola ngagaduhan sistem peunteun anu béda. Seueur universitas nganggo sababaraha kategori di handap ieu:

Peunteun akadémik_di_Kenya / Peunteun akadémik di Kénya:

Di Kénya, sistem peunteun beda-beda numutkeun performa umum calon dina ujian nasional anu disebat Kénya Sertifikat Pendidikan Menengah (KCSE).

Peunteun akadémik_di_Korea / Peunteun akadémik di Koréa Kidul:

Peunteun akadémik di Koréa Kidul gumantung kana jinis sakola dimana éta dilibetkeun. Di Universitas, peunteunana kelas tingkatan hurup mirip sareng sakola Amérika. Nilai huruf tiasa nambihan rata-rata jumlah anu béda, ti 0,0 ka 4,5. Sistem hurup dilarapkeun ka Sakola Tengah ogé.

Peunteun akadémik_di_Kosovo / Peunteun akadémik di Kosovo:

Kosovo gaduh 13 peunteun

Peunteun akadémik_di_Kyrgyzstan / Peunteun akadémik di Kirgistan:

Kyrgyzstan ngagunakeun sistem skor lima poin:

Grading_in_Latvia / Sistem paningkatan akademik ku nagara:

Ieu mangrupikeun daptar sistem peunteun anu dianggo ku nagara-nagara di dunya, utamina dina bidang pendidikan menengah sareng pendidikan universitas, anu diatur ku buana anu aya hubunganana sareng spésifik dina sababaraha éntri.

Grading_in_Lithuania / Sistem paningkatan ku nagara:

Ieu mangrupikeun daptar sistem peunteun anu dianggo ku nagara-nagara di dunya, utamina dina bidang pendidikan menengah sareng pendidikan universitas, anu diatur ku buana anu aya hubunganana sareng spésifik dina sababaraha éntri.

Peunteun akadémik_di_Luxembourg / Peunteun akadémik di Luksemburg:

Di Luksemburg, sistem kelas tina 01 dugi ka 60 dianggo di sakola menengah. Kelas sahenteuna 30 diperyogikeun kanggo lulus. Tanda anu henteu cekap (01-29) disebat Datz dina basa Luksemburg. Peunteun dibagi kana cara ieu:

Peunteun Akademis_in_Mexico / Peunteun akadémik di Mexico:

Peunteun akadémik di Mexico nganggo sistem decimal , ti 0 dugi ka 10, pikeun ngukur skor siswa. Nilai na nyaéta:

  • 10: Saé ( excelente )
  • 9: Sae pisan
  • 8: Saé ( bién )
  • 7: Rata-rata ( biasa )
  • 6: kacukupan (suficiente)
  • 0-5.9: Henteu cekap / Gagal ( kakurangan / reprobado )
Peunteun akadémik_di_Morocco / Peunteun akadémik di Maroko:

Sistem gradasi di Maroko kalobaannana skala peunteun 20-titik, éta dipaké di sakola menengah ogé di universitas.

Peunteun akadémik_in_Nepal / Peunteun akadémik di Nepal:

Di Nepal, sistem kelas dibagi kana sababaraha cara anu béda.

Peunteun Akademis_in_New_Zealand / Peunteun akadémik di Selandia Anyar:

Rupa-rupa cara peunteun akademik di Selandia Anyar dipidangkeun di handap.

Akademi grading_in_Nicaragua / Pendidikan di Nikaragua:

Pendidikan di Nikaragua gratis pikeun sadaya urang Nicaraguans. Pendidikan dasar gratis sareng wajib sanaos henteu ketat dilaksanakeun. Seueur murangkalih anu teu tiasa hadir upami kulawargana kedah damel aranjeunna damel. Komunitas di Basisir Atlantik ngagaduhan aksés ka pendidikan boh Spanyol sareng basa tina suku pribumi pituin anu hirup di daérah padesaan Nikaragua. Paguron luhur ngagaduhan otonomi kauangan, organik sareng administrasi, numutkeun hukum. Kabebasan mata pelajaran diakui. Taun sakola ngalir ti Pébruari dugi Nopémber.

Peunteun akadémik_in_Nigeria / Peunteun akadémik di Nigeria:

Di Nigeria, sistem peunteun akademik skala tina A dugi ka F (gagal). Di handap ieu sistem grading sakola Nigeria.

Sistem paningkatan akademi_in_North_America / Peunteun dumasar nagara:

Ieu mangrupikeun daptar sistem peunteun anu dianggo ku nagara-nagara di dunya, utamina dina bidang pendidikan menengah sareng pendidikan universitas, anu diatur ku buana anu aya hubunganana sareng spésifik dina sababaraha éntri.

Peunteun akadémik_in_Norway / Peunteun akadémik di Norwégia:

Universitas sareng paguron luhur universitas biasana nganggo skala peunteun ECTS. Kaseueuran lembaga ngagaduhan "panjelasan" resmi sasmita anu sami sareng ieu:

Peunteun akadémik_di_Pakistan / Peunteun akadémik di Pakistan:

Peunteun akademik di Pakistan dumasar kana sistem perséntase.

Peunteun akadémik_di_Papua_New_Guinea / Peunteun akadémik di Papua Nugini:
Peunteun akadémik_di_Pilipina / Peunteun akadémik di Filipina:

Di Filipina, sababaraha paguron luhur nuturkeun Skala 4-Titik, anu mirip atanapi sami sareng sistem grading AS. Sistem ieu ngagunakeun peunteun antara 0,00 dugi ka 4,00 dimana 4,00 paling luhur sareng 0,00 mangrupikeun tanda gagal.

Grading_in_Poland / Sistem akadémik dumasar nagara:

Ieu mangrupikeun daptar sistem peunteun anu dianggo ku nagara-nagara di dunya, utamina dina bidang pendidikan menengah sareng pendidikan universitas, anu diatur ku buana anu aya hubunganana sareng spésifik dina sababaraha éntri.

Peunteun akadémik_di_Portugal / Peunteun akadémik di Portugal:

Di sakola tengah Portugis, skala peunteun lima poin dipaké, dimana:

  • 5 mangrupikeun nilai anu pangsaéna (90-100%),
  • 4 (saé) (70-89%),
  • 3 (nyugemakeun) nunjukkeun kinerja "rata-rata" (50-69%),
  • 2 (teu nyugemakeun) (20-49%),
  • 1 (goréng) nyaéta kelas anu paling handap (0-19%).
Peunteun akadémik_in_Romania / Peunteun akadémik di Romania:

Di sakola dasar Romania, skala skala 4-point dipaké:

  • Foarte Bine
  • Bine
  • Nyukupan / Nyugemakeun
  • Henteu cekap / Nesatisfăcător
Peunteun akadémik_di_Rusia / Peunteun akadémik di Rusia:

Féderasi Rusia nganggo sistem peunteun akademik lima poin, dimana:

Peunteun akadémik_in_Serbia / Peunteun akadémik di Sérbia:

Serbia ngawariskeun sistem peunteun akadémik Républik Féderal Sosialis Yugoslavia. Prosés peunteun ngagunakeun skala kahontalna mutlak pikeun nangtoskeun peunteun murid.

Peunteun akadémik_di_Singapore / Peunteun akadémik di Singapura:

Sistem gradasi Singapura di sakola dibédakeun ku ayana seueur jinis lembaga anu ngagaduhan fokus pendidikan sareng sistem anu béda. Sistem grading anu digunakeun dina tingkatan Primer, Menengah, sareng Junior College anu paling penting pikeun sistem lokal anu dianggo.

Grading_in_Selvakia / Sistem akademi ku nagara:

Ieu mangrupikeun daptar sistem peunteun anu dianggo ku nagara-nagara di dunya, utamina dina bidang pendidikan menengah sareng pendidikan universitas, anu diatur ku buana anu aya hubunganana sareng spésifik dina sababaraha éntri.

Peunteun akadémik_in_Slovenia / Peunteun akadémik di Slovenia:

Slovenia ngawariskeun sistem peunteun akademik Républik Féstialis Sosialis Yugoslavia. Skala peunteun lima poin dipaké di sakola dasar sareng sakola menengah:

  • 5: alus pisan
  • 4: saé pisan
  • 3: saé
  • 2: cekap
  • 1: teu cekap
Peunteun akadémik_di_South_Africa / Peunteun akadémik di Afrika Kidul:

Di Afrika Kidul, sistem peunteun anu dianggo di sakola menengah dugi ka 2008 nyaéta sapertos kieu:

  • Kode 7: 80 - 100%
  • Kode 6: 70 - 79%
  • Kode 5: 60 - 69%
  • Kode 4: 50 - 59%
  • Kode 3: 40 - 49%
  • Kode 2: 30 - 39%
  • Kode 1: 0 - 29%
Peunteun akadémik_di_South_Korea / Peunteun akadémik di Koréa Kidul:

Peunteun akadémik di Koréa Kidul gumantung kana jinis sakola dimana éta dilibetkeun. Di Universitas, peunteunana kelas tingkatan hurup mirip sareng sakola Amérika. Nilai huruf tiasa nambihan rata-rata jumlah anu béda, ti 0,0 ka 4,5. Sistem hurup dilarapkeun ka Sakola Tengah ogé.

Peunteun akadémik_di_Spain / Peunteun akadémik di Spanyol:
Peunteun akadémik_in_Svalbard / Peunteun akadémik dina Svalbard:

Peunteun akadémik di Svalbard dilakukeun di Universitas Center di Svalbard sareng di Longyearbyen School.

Peunteun akadémik_in_Sweden / Peunteun akadémik di Swédia:

Tulisan ieu ngeunaan sasmita anu dianggo di Swédia.

Peunteun akadémik_di_Swit Switzerland / Peunteun akadémik di Swiss:

Di Swiss, skala peunteun 6-poin biasana diterapkeun, dimana 1 ngagambarkeun peunteun anu panghandapna, sareng 6 nunjukkeun peunteun anu paling luhur.

  • 6
  • 5.5
  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2 (20%)
  • 1.5
  • 1
Peunteun akadémik_in_Syria / Peunteun akadémik di Suriah:

Di Suriah sistem gradasi akademik fungsina kalayan poin tina 100, kelas minimum anu diperyogikeun pikeun lulus kelas sarjana nyaéta 60.

Peunteun akadémik_in_Tunisia / Peunteun akadémik di Tunisia:

Sistem gradasi Tunisia biasana mangrupikeun skala peunteun langkung 20 poin: éta dianggo di sakola menengah sareng universitas. Pikeun sakola dasar, sistem anyar parantos dikenalkeun, dumasar kana skala huruf-huruf; sistem lami ngagunakeun skala peunteun 10-titik pikeun istilah munggaran sareng skala 20-titik pikeun istilah kadua sareng katilu.

Peunteun akadémik_di_Ukraine / Peunteun akadémik di Ukraina:

Peunteun akadémik di Ukraina dirobah tina sistem Soviét lami saatos 2002.

Peunteun akadémik_di_Vénezuela / Peunteun akadémik di Vénézuéla:

Rata-rata poin poin (IPK) di Vénézuéla kisaran 0 dugi ka 20 poin, kalayan 20 mangrupikeun nilai paling luhur anu mungkin. Titik desimal ogé kadang dianggo, gumantung kana lembaga akademik.

Peunteun akadémik_di_Vietnam / Peunteun akadémik di Vietnam:

Sistem gradasi Vietnam mangrupikeun sistem peunteun akademik anu digunakeun di Vietnam. Éta dumasarkeun kana skala 0-10 titik, sami sareng skala AS 1.0-4.0.

Peunteun akadémik_in_albania / Grading dina pendidikan:

Peunteun dina pendidikan mangrupikeun upaya nerapkeun ukuran standar tina sababaraha tingkat prestasi dina kursus. Kelas tiasa ditugaskeun salaku hurup, sauntuyan, salaku perséntase, atanapi salaku jumlah tina total kamungkinan.

Peunteun akadémik_di_australia / Peunteun akadémik di Australia:

Tulisan ieu mangrupikeun ringkesan pameuntasan akademik di Australia .

Peunteun akadémik_in_austria / Peunteun akadémik di Austria:

Di Austria, peunteun akademik nganggo skala peunteun 5-titik, dimana:

  • 1 mangrupikeun nilai anu pangsaéna sareng nunjukkeun performa anu luar biasa kalayan kasalahan minor.
  • 2 mangrupikeun peunteun paling luhur salajengna sareng dipasihkeun pikeun performa anu luhur-rata standar tapi aya sababaraha kasalahan.
  • 3 nunjukkeun umumna karya sora kalayan sababaraha kasalahan anu kasohor.
  • 4 mangrupikeun nilai lulus panghandapna sareng dipasihkeun upami standar parantos dicumponan tapi ku jumlah kakurangan anu signifikan.
  • 5 mangrupikeun peunteun anu panghandapna sareng hiji-hijina kelas gagal.
Peunteun akadémik_in_bangladesh / Peunteun akadémik di Bangladesh:

Tulisan ieu mangrupikeun ringkesan peunteun akadémik di Bangladesh. Dua jinis sistem grading sayogi di nagara ieu, Kelas Titik Rata-rata (IPK) & Rata-rata Rata-rata Nilai Kumulatif (CGPA)

Peunteun akadémik_in_belgian / Peunteun akadémik di Bélgia:

Pendidikan di Bélgia dikelompokeun dina tingkat tilu komunitas.

Peunteun akadémik_di_bosnia_and_herzegovina / Peunteun akadémik di Bosnia sareng Herzegovina:

Di Bosnia, skala peunteun ieu dilarapkeun pikeun murid SD sareng SMA:

Peunteun akadémik_in_bulgaria / Grading in education:

Peunteun dina pendidikan mangrupikeun upaya nerapkeun ukuran standar tina sababaraha tingkat prestasi dina kursus. Kelas tiasa ditugaskeun salaku hurup, sauntuyan, salaku perséntase, atanapi salaku jumlah tina total kamungkinan.

Peunteun akadémik_in_canada / Peunteun akadémik di Kanada:

Peunteun akademik di Kanada beda-beda dumasar propinsi, tingkat pendidikan, ku lembaga, sareng fakultas. Ieu mangrupikeun konversi anu biasa dianggo tina peunteun perséntase kana peunteun huruf, tapi, ieu henteu kedah hartosna, sabab teu aya skéma anu seragam pikeun masihan peunteun perséntase ogé.

No comments:

Post a Comment