Friday, February 26, 2021

Academic grading_in_chile/Academic grading in Chile

Peunteun akadémik_in_chile / Peunteun akadémik di Chili:

Rata-rata peunteun nilai (IPK) di Chili berkisar tina 1.0 dugi ka 7,0.

Peunteun akadémik_di_costa_rica / Peunteun akadémik di Kosta Rika:

Peunteun akadémik di Kosta Rika dumasar kana skala 100-titik.

Peunteun akadémik_in_croatia / Peunteun akadémik di Kroasia:

Peunteun akadémik di Kroasia diatur ku Kamentrian Élmu, Pendidikan sareng Olahraga.

Peunteun akadémik_in_denmark / Peunteun akadémik di Dénmark:

Di Dénmark , sistem pendidikan sacara historis ngagunakeun sajumlah sistem anu béda pikeun peunteun murid, sababaraha di antawisna dijelaskeun di handap. Sistem grading ayeuna nyaéta 7-trins-skala (7-step-scale) anu ngagantikeun 13 skala dina 2006.

Peunteun akadémik_in_eg Mesir / Peunteun akademik di Mesir:

Di Mesir, sistem peunteun akadémik fungsina sareng nilai kecap sareng ningkat dina paningkatan tina 10-30 poin.

Peunteun akadémik_di_finland / Peunteun akadémik di Finlandia:

Ieu tulisan ngeunaan peunteun anu digunakeun di Finlandia. Sababaraha sistem anu dianggo di lembaga pendidikan anu béda di Finlandia.

Peunteun akadémik_in_france / Akademi peringkat di Perancis:

Ti saprak 1890, ujian baccalauréat Perancis, diperyogikeun nampi diploma SMA, sacara tradisional nyitak murid dina skala (Barème) 0-20, sapertos ogé paling kelas sakola menengah sareng universitas. Sanaos skala tradisional eureun di 20/20, hasil baccalauréat Perancis tiasa langkung luhur tibatan 20/20 kusabab "pilihan" tambahan. Paguron luhur Perancis sacara tradisional peunteun dina cara anu langkung ketat tibatan sakola menengah, anu hartosna yén murid sigana moal nampi nilai saluhureun di sakola menengah. Terkenal, di Kelas Persiapan pikeun 'Grandes Écoles' (CPGE), persiapan 2-4 taun opsional pikeun paguron luhur anu paling elit di Perancis, siswa dipeunteun pisan yén peringkat kelas, tibatan sasmita individu, biasana nunjukkeun kinerja saurang jalma, khususna nalika ngabandingkeun peunteun ka kelas menengah atanapi universitas. Seringna, sasmita rata-rata 7-8 dina Kelas Persiapan pikeun 'Grandes Écoles' (CPGE) tiasa dianggap salaku kelas anu nyugemakeun upami kelas anu pangsaéna di kelas ngan ukur 12.

Peunteun akadémik_in_germany / Peunteun akadémik di Jérman:

Jérman nganggo skala grading 5- atanapi 6-point (IPK) pikeun ngaevaluasi kinerja akademik pikeun anu bungsu dugi ka siswa anu pangkolotna. Kelas beda-beda ti 1 dugi ka 5. Dina kelas akhir sakola Gymnasium Jerman anu nyiapkeun kuliah di universitas, sistem titik digunakeun kalayan 15 poin mangrupikeun kelas pangsaéna sareng 0 poin anu paling parah. Persentase anu nyababkeun peunteun tiasa bénten-bénten ti guru ka guru.

Grading_in_greece Akademis / Peunteun akadémik di Yunani:

Aya opat sistem nilai di Yunani - opat IPK anu béda - hiji pikeun pendidikan tinggi, hiji pikeun pendidikan menengah, sareng dua pikeun pendidikan dasar.

Peunteun akadémik_di_hong_kong / Peunteun akadémik di Hong Kong:

Tulisan ieu ngeunaan peunteun anu dianggo di Hong Kong.

Peunteun akadémik_di_hungary / Peunteun akadémik di Hungaria:

Di Hungaria, sistem kelas 5-poin dipaké. Ngan ukur aya jumlah nomer dina kartu laporan, tapi pikeun gradasi ujian, aya ogé pecahan. Sababaraha guru nganggo garis di luhur (jarang) atanapi dina nomer pikeun narik bédana anu langkung jelas: contona, 4- langkung parah tibatan 4 tapi langkung saé tibatan 3, 3 '(3-plus), atanapi 3/4; kadang aranjeunna malah nganggo sababaraha garis. Pikeun pagelaran anu hadé, peunteun 5 * tiasa dilélér, tapi kirang dianggo di sakola menengah. 1 mangrupikeun hiji-hijina kelas gagal. Nalika meunteun sikep atanapi rajin murid, ngan ukur peunteun 2-5 anu dianggo.

  • 5 ("Jeles") - (alus teuing)
  • 4 ("Jó") - (saé)
  • 3 ("Közepes") - (nyugemakeun)
  • 2 ("Elégséges") - (cekap)
  • 1 ("Elégtelen") - (teu cekap)
Peunteun akadémik_in_iceland / Peunteun akadémik di Islandia:

Di Islandia, rata-rata titik rata-rata (IPK) dirumuskeun salaku rata-rata ditimbang sadaya peunteun dina jaman anu dicirian. Kelas dibasajankeun 0-10, dimana 10 paling luhur, sareng IPK dibuleudkeun janten dua titik decimal.

Peunteun akadémik_in_india / Peunteun akadémik di India:

Peunteun akademik di India dumasar kana sistem perséntase.

Peunteun akadémik_in_indonesia / Peunteun akadémik di Indonésia:

Di Indonésia, skala skala peunteun dianggo. Sateuacan diadopsi Kurikulum Berbasis Kompetensi di 2004, skala peunteun anu digunakeun nyaéta:

  • 10: Luar Biasa
  • 9: Pinunjul
  • 8: Saé pisan
  • 7: Saé
  • 6: Lulus
  • 5: Kelas gagal paling luhur pikeun mata pelajaran anu tangtu
  • 4: Ngalangkungan peunteun dina sababaraha mata pelajaran, peunteun gagal pikeun anu sanés
  • 3: Kelas gagal paling luhur sacara umum
  • 2: Kelas gagal
  • 1: Kelas gagal
Peunteun akadémik_in_iran / Peunteun akadémik di Iran:

Sistem gradasi Iran sami sareng sistem penilaian sareng pola Perancis anu sanés sapertos Bélgia, Libanon, Vénézuéla, sareng Peru di sakola menengah sareng universitas. Kusabab padoman grading henteu disayogikeun ku Kamentrian Atikan Iran, konvérsi kana skala internasional dilaksanakeun nganggo pedoman konvérsi anu disayogikeun pikeun sistem peringkat pola Perancis. Dina kasus anu khusus, sasmita dikonversi numutkeun kabijakan peringkat lembaga anu dituju. Peunteun lulus 10 sareng biasana peunteun langkung ti 14 tina 20 dianggap alus pisan. Tabel ieu paling umum dianggo ku lembaga dunya sareng paguron luhur pikeun ngarobih tina sistem gradasi Iran:

Peunteun akadémik_di_ireland / Peunteun akadémik di Irlandia:

Di sakola menengah Irlandia, sasmita dilélér nganggo huruf sapanjang skala ieu:

 POIN LEVEL LEBIH TINGKAT EXTRA POINT Pikeun MATHS LEVEL LEBIH TINGGI
  • H1: 90% -100% 100 +25
  • H2: 80% - 89% 88 +25
  • H3: 70% - 79% 77 +25
  • H4: 60% - 69% 66 +25
  • H5: 50% - 59% 56 +25
  • H6: 40% - 49% 46 +25
  • H7: 30% - 39% 37 TEU Meunangkeun +25
  • H8: handapeun 30% 0
Peunteun akadémik_in_israel / Peunteun akadémik di Israel:

Peunteun akademik di Israél ngarujuk kana skala peunteun utama anu dianggo di sakola-sakola Israél. Skala, ti 0 dugi ka 100, padamelan di ampir sadaya tingkat pendidikan di Israél, ti SD, ngaliwatan SMA sareng studi akademi sarjana, nepi ka lulus gelar universitas.

Peunteun akadémik_in_italy / Peunteun akadémik di Italia:

Aya dua sistem peunteun anu dianggo di Italia :

Peunteun akadémik_in_japan / Peunteun akadémik di Jepang:

Di Jepang, unggal sakola ngagaduhan sistem peunteun anu béda. Seueur universitas nganggo sababaraha kategori di handap ieu:

Peunteun akadémik_in_kenya / Peunteun akadémik di Kénya:

Di Kénya, sistem peunteun beda-beda numutkeun performa umum calon dina ujian nasional anu disebat Kénya Sertifikat Pendidikan Menengah (KCSE).

Peunteun akadémik_in_latvia / Grading in education:

Peunteun dina pendidikan mangrupikeun upaya nerapkeun ukuran standar tina sababaraha tingkat prestasi dina kursus. Kelas tiasa ditugaskeun salaku hurup, sauntuyan, salaku perséntase, atanapi salaku jumlah tina total kamungkinan.

Peunteun akadémik_in_lithuania / Grading dina pendidikan:

Peunteun dina pendidikan mangrupikeun upaya nerapkeun ukuran standar tina sababaraha tingkat prestasi dina kursus. Kelas tiasa ditugaskeun salaku hurup, sauntuyan, salaku perséntase, atanapi salaku jumlah tina total kamungkinan.

Peunteun akadémik_in_luxembourg / Peunteun akadémik di Luksemburg:

Di Luksemburg, sistem kelas tina 01 dugi ka 60 dianggo di sakola menengah. Kelas sahenteuna 30 diperyogikeun kanggo lulus. Tanda anu henteu cekap (01-29) disebat Datz dina basa Luksemburg. Peunteun dibagi kana cara ieu:

Peunteun akadémik_di_mexico / Peunteun akadémik di Méksiko:

Peunteun akadémik di Mexico nganggo sistem decimal , ti 0 dugi ka 10, pikeun ngukur skor siswa. Nilai na nyaéta:

  • 10: Saé ( excelente )
  • 9: Sae pisan
  • 8: Saé ( bién )
  • 7: Rata-rata ( biasa )
  • 6: kacukupan (suficiente)
  • 0-5.9: Henteu cekap / Gagal ( kakurangan / reprobado )
Peunteun akadémik_in_morocco / Peunteun akadémik di Maroko:

Sistem gradasi di Maroko kalobaannana skala peunteun 20-titik, éta dipaké di sakola menengah ogé di universitas.

Peunteun akadémik_in_nepal / Peunteun akadémik di Nepal:

Di Nepal, sistem kelas dibagi kana sababaraha cara anu béda.

Peunteun akadémik_di_new_zealand / Peunteun akadémik di Selandia Anyar:

Rupa-rupa cara peunteun akademik di Selandia Anyar dipidangkeun di handap.

Peunteun akadémik_di_norway / Peunteun akadémik di Norwégia:

Universitas sareng paguron luhur universitas biasana nganggo skala peunteun ECTS. Kaseueuran lembaga ngagaduhan "panjelasan" resmi sasmita anu sami sareng ieu:

Peunteun akadémik_in_pakistan / Peunteun akadémik di Pakistan:

Peunteun akademik di Pakistan dumasar kana sistem perséntase.

Peunteun akadémik_di_poland / Grading in education:

Peunteun dina pendidikan mangrupikeun upaya nerapkeun ukuran standar tina sababaraha tingkat prestasi dina kursus. Kelas tiasa ditugaskeun salaku hurup, sauntuyan, salaku perséntase, atanapi salaku jumlah tina total kamungkinan.

Peunteun Akademis_in_portugal / Peunteun akadémik di Portugal:

Di sakola tengah Portugis, skala peunteun lima poin dipaké, dimana:

  • 5 mangrupikeun nilai anu pangsaéna (90-100%),
  • 4 (saé) (70-89%),
  • 3 (nyugemakeun) nunjukkeun kinerja "rata-rata" (50-69%),
  • 2 (teu nyugemakeun) (20-49%),
  • 1 (goréng) nyaéta kelas anu paling handap (0-19%).
Peunteun akadémik_in_romania / Peunteun akadémik di Romania:

Di sakola dasar Romania, skala skala 4-point dipaké:

  • Foarte Bine
  • Bine
  • Nyukupan / Nyugemakeun
  • Henteu cekap / Nesatisfăcător
Peunteun akadémik_in_russia / Grading dina pendidikan:

Peunteun dina pendidikan mangrupikeun upaya nerapkeun ukuran standar tina sababaraha tingkat prestasi dina kursus. Kelas tiasa ditugaskeun salaku hurup, sauntuyan, salaku perséntase, atanapi salaku jumlah tina total kamungkinan.

Peunteun akadémik_in_serbia / Peunteun akadémik di Sérbia:

Serbia ngawariskeun sistem peunteun akadémik Républik Féderal Sosialis Yugoslavia. Prosés peunteun ngagunakeun skala kahontalna mutlak pikeun nangtoskeun peunteun murid.

Peunteun akadémik_di_singapore / Peunteun akadémik di Singapura:

Sistem gradasi Singapura di sakola dibédakeun ku ayana seueur jinis lembaga anu ngagaduhan fokus pendidikan sareng sistem anu béda. Sistem grading anu digunakeun dina tingkatan Primer, Menengah, sareng Junior College anu paling penting pikeun sistem lokal anu dianggo.

Peunteun akadémik_in_slovakia / Grading dina pendidikan:

Peunteun dina pendidikan mangrupikeun upaya nerapkeun ukuran standar tina sababaraha tingkat prestasi dina kursus. Kelas tiasa ditugaskeun salaku hurup, sauntuyan, salaku perséntase, atanapi salaku jumlah tina total kamungkinan.

Peunteun akadémik_di_slovenia / Peunteun akadémik di Slovenia:

Slovenia ngawariskeun sistem peunteun akademik Républik Féstialis Sosialis Yugoslavia. Skala peunteun lima poin dipaké di sakola dasar sareng sakola menengah:

  • 5: alus pisan
  • 4: saé pisan
  • 3: saé
  • 2: cekap
  • 1: teu cekap
Peunteun akadémik_di_south_africa / Peunteun akadémik di Afrika Kidul:

Di Afrika Kidul, sistem peunteun anu dianggo di sakola menengah dugi ka 2008 nyaéta sapertos kieu:

  • Kode 7: 80 - 100%
  • Kode 6: 70 - 79%
  • Kode 5: 60 - 69%
  • Kode 4: 50 - 59%
  • Kode 3: 40 - 49%
  • Kode 2: 30 - 39%
  • Kode 1: 0 - 29%
Peunteun akadémik_in_south_korea / Peunteun akadémik di Koréa Kidul:

Peunteun akadémik di Koréa Kidul gumantung kana jinis sakola dimana éta dilibetkeun. Di Universitas, peunteunana kelas tingkatan hurup mirip sareng sakola Amérika. Nilai huruf tiasa nambihan rata-rata jumlah anu béda, ti 0,0 ka 4,5. Sistem hurup dilarapkeun ka Sakola Tengah ogé.

Peunteun akadémik_di_keuangan / Peunteun akadémik di Spanyol:
Peunteun akadémik_in_sweden / Peunteun akadémik di Swédia:

Tulisan ieu ngeunaan sasmita anu dianggo di Swédia.

Peunteun akadémik_in_swit Switzerland / Peunteun akadémik di Swiss:

Di Swiss, skala peunteun 6-poin biasana diterapkeun, dimana 1 ngagambarkeun peunteun anu panghandapna, sareng 6 nunjukkeun peunteun anu paling luhur.

  • 6
  • 5.5
  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2 (20%)
  • 1.5
  • 1
Peunteun Akademis

Di Républik Céko, sakola dasar sareng menengah nganggo sistem kelas 5-poin, sareng 1 salaku anu pangsaéna sareng 5 salaku anu paling parah. Aranjeunna saluyu sareng peringkat ieu: 1 = výborně (alus teuing), 2 = chvalitebně (kapuji), 3 = dobře (saé), 4 = dostatečn sufficient (cekap), sareng 5 = nedostatečně (teu cekap). Ngan ukur nomer lengkep anu némbongan dina kartu laporan, tapi tés atanapi ujian lisan sering ditandaan ku tanda-tanda has tambahan: 3+ rada langkung saé tibatan 3 , 2− rada handap tibatan 2 , 1-2 atanapi 1/2 hartosna satengahna antara 1 sareng 2 , sareng 1 * hartosna luar biasa pisan .

Peunteun Akademis

Di Républik Céko, sakola dasar sareng menengah nganggo sistem kelas 5-poin, sareng 1 salaku anu pangsaéna sareng 5 salaku anu paling parah. Aranjeunna saluyu sareng peringkat ieu: 1 = výborně (alus teuing), 2 = chvalitebně (kapuji), 3 = dobře (saé), 4 = dostatečn sufficient (cekap), sareng 5 = nedostatečně (teu cekap). Ngan ukur nomer lengkep anu némbongan dina kartu laporan, tapi tés atanapi ujian lisan sering ditandaan ku tanda-tanda has tambahan: 3+ rada langkung saé tibatan 3 , 2− rada handap tibatan 2 , 1-2 atanapi 1/2 hartosna satengahna antara 1 sareng 2 , sareng 1 * hartosna luar biasa pisan .

Peunteun akadémik_di_the_Netherlands / Peunteun akadémik di Walanda:

Tulisan ieu ngeunaan jenis peunteun ayeuna anu dianggo di Walanda, anu tetep teu robih mangtaun-taun.

Peunteun akadémik

Di Cina, pikeun kaseueuran paguron luhur sareng paguron luhur, sareng kaseueuran SMA, sistem peunteun dibagi kana lima kategori:

  • A: alus teuing
A: 90-100%
A-: 85-89%
  • B: Saé
B +: 82-84%
B: 78-81%
B-: 75-77%
  • C: Rata-rata
C +: 72-74%
C: 68-71%
C-: 64-67%
  • D: Lulus
  • F: Gagal
Peunteun akadémik

Di Filipina, sababaraha paguron luhur nuturkeun Skala 4-Titik, anu mirip atanapi sami sareng sistem grading AS. Sistem ieu ngagunakeun peunteun antara 0,00 dugi ka 4,00 dimana 4,00 paling luhur sareng 0,00 mangrupikeun tanda gagal.

Peunteun Akademis

Di sakola menengah Irlandia, sasmita dilélér nganggo huruf sapanjang skala ieu:

 POIN LEVEL LEBIH TINGKAT EXTRA POINT Pikeun MATHS LEVEL LEBIH TINGGI
  • H1: 90% -100% 100 +25
  • H2: 80% - 89% 88 +25
  • H3: 70% - 79% 77 +25
  • H4: 60% - 69% 66 +25
  • H5: 50% - 59% 56 +25
  • H6: 40% - 49% 46 +25
  • H7: 30% - 39% 37 TEU Meunangkeun +25
  • H8: handapeun 30% 0
Peunteun akadémik_di_dina_USA / Peunteun akadémik di Amérika Serikat:

Peunteun akadémik di Amérika Serikat ilahar ngabentuk lima, genep atanapi tujuh sasmita huruf. Sacara tradisional, peunteun A +, A, A−; B +, B, B−; C +, C, C−; D +, D, D−; F; kalayan A + janten pangluhurna sareng F janten panghandapna. Konversi angka angka kana huruf biasana sacara béda-béda tina sistem kana sistem sareng antara disiplin sareng status. Dina sababaraha kasus, peunteun ogé tiasa angka.

Peunteun akadémik_dieun_di_United_Kingdom / Peunteun akademi di Inggris:

Ieu tulisan ngeunaan peunteun anu dianggo di handap tingkat gelar di seuseueurna Karajaan Inggris. Sakumna Karajaan Inggris henteu nganggo skéma peringkat anu sami. Pikeun tingkat gelar, tingali klasifikasi gelar sarjana Inggris.

Peunteun Akademis

Peunteun akadémik di Amérika Serikat ilahar ngabentuk lima, genep atanapi tujuh sasmita huruf. Sacara tradisional, peunteun A +, A, A−; B +, B, B−; C +, C, C−; D +, D, D−; F; kalayan A + janten pangluhurna sareng F janten panghandapna. Konversi angka angka kana huruf biasana sacara béda-béda tina sistem kana sistem sareng antara disiplin sareng status. Dina sababaraha kasus, peunteun ogé tiasa angka.

Peunteun akadémik

Di Républik Céko, sakola dasar sareng menengah nganggo sistem kelas 5-poin, sareng 1 salaku anu pangsaéna sareng 5 salaku anu paling parah. Aranjeunna saluyu sareng peringkat ieu: 1 = výborně (alus teuing), 2 = chvalitebně (kapuji), 3 = dobře (saé), 4 = dostatečn sufficient (cekap), sareng 5 = nedostatečně (teu cekap). Ngan ukur nomer lengkep anu némbongan dina kartu laporan, tapi tés atanapi ujian lisan sering ditandaan ku tanda-tanda has tambahan: 3+ rada langkung saé tibatan 3 , 2− rada handap tibatan 2 , 1-2 atanapi 1/2 hartosna satengahna antara 1 sareng 2 , sareng 1 * hartosna luar biasa pisan .

Peunteun akademis_di_the_netherlands / Peunteun akademik di Walanda:

Tulisan ieu ngeunaan jenis peunteun ayeuna anu dianggo di Walanda, anu tetep teu robih mangtaun-taun.

Peunteun akadémik

Di Filipina, sababaraha paguron luhur nuturkeun Skala 4-Titik, anu mirip atanapi sami sareng sistem grading AS. Sistem ieu ngagunakeun peunteun antara 0,00 dugi ka 4,00 dimana 4,00 paling luhur sareng 0,00 mangrupikeun tanda gagal.

Peunteun akadémik

Ieu tulisan ngeunaan peunteun anu dianggo di handap tingkat gelar di seuseueurna Karajaan Inggris. Sakumna Karajaan Inggris henteu nganggo skéma peringkat anu sami. Pikeun tingkat gelar, tingali klasifikasi gelar sarjana Inggris.

Peunteun Akademis

Peunteun akadémik di Amérika Serikat ilahar ngabentuk lima, genep atanapi tujuh sasmita huruf. Sacara tradisional, peunteun A +, A, A−; B +, B, B−; C +, C, C−; D +, D, D−; F; kalayan A + janten pangluhurna sareng F janten panghandapna. Konversi angka angka kana huruf biasana sacara béda-béda tina sistem kana sistem sareng antara disiplin sareng status. Dina sababaraha kasus, peunteun ogé tiasa angka.

Peunteun akadémik_in_tunisia / Peunteun akadémik di Tunisia:

Sistem gradasi Tunisia biasana mangrupikeun skala peunteun langkung 20 poin: éta dianggo di sakola menengah sareng universitas. Pikeun sakola dasar, sistem anyar parantos dikenalkeun, dumasar kana skala huruf-huruf; sistem lami ngagunakeun skala peunteun 10-titik pikeun istilah munggaran sareng skala 20-titik pikeun istilah kadua sareng katilu.

Peunteun akadémik_in_ukraine / Peunteun akadémik di Ukraina:

Peunteun akadémik di Ukraina dirobah tina sistem Soviét lami saatos 2002.

Peunteun akadémik_di_venezuela / Peunteun akademi di Vénézuéla:

Rata-rata poin poin (IPK) di Vénézuéla kisaran 0 dugi ka 20 poin, kalayan 20 mangrupikeun nilai paling luhur anu mungkin. Titik desimal ogé kadang dianggo, gumantung kana lembaga akademik.

Peunteun akadémik_in_vietnam / Peunteun akadémik di Vietnam:

Sistem gradasi Vietnam mangrupikeun sistem peunteun akademik anu digunakeun di Vietnam. Éta dumasarkeun kana skala 0-10 titik, sami sareng skala AS 1.0-4.0.

Kalulusan akadémik_datang_country / Kalulusan akadémik ku nagara:

Prosedur sareng tradisi ngeunaan upacara kalulusan akademik béda-béda di dunya.

Senam akadémik / Gymnasium (sakola):

Gymnasium mangrupikeun hiji jinis sakola anu nekenkeun pisan kana diajar akadémik, sareng nyayogikeun pendidikan sékundér anu maju dina sababaraha bagéan Éropa anu tiasa dibandingkeun sareng sakola grammar Inggris, paguron kelas genep sareng SMA persiapan AS. Dina hartos na ayeuna, biasana ngarujuk ka sakola sekundér anu fokus kana nyiapkeun mahasiswa pikeun asup ka universitas pikeun studi akademik anu maju. Sateuacan abad ka-20, sistem gimnasium mangrupikeun ciri anu lega pikeun sistem pendidikan di sababaraha nagara Éropa tengah, kalér, wétan sareng kidul.

Aula akademik_di_ngalam_Universitas_di_Oxford / Aula akademik Universitas Oxford:

Aula akademik di universitas Oxford mangrupikeun lembaga pendidikan di jero universitas. Bédana pokok antara paguron luhur sareng aula nyaéta padahal anu baheula diatur ku babaturan kuliah, balai diatur ku kepala sekolahna. Tina langkung ti saratus balai di Abad Pertengahan, ngan ukur Aula St Edmund anu salamet dugi ka pertengahan abad ka-20, janten kuliah di 1957.

Aula akadémik_dél_universitas_datang_Oxford / Aula akademik Universitas Oxford:

Aula akademik di universitas Oxford mangrupikeun lembaga pendidikan di jero universitas. Bédana pokok antara paguron luhur sareng aula nyaéta padahal anu baheula diatur ku babaturan kuliah, balai diatur ku kepala sekolahna. Tina langkung ti saratus balai di Abad Pertengahan, ngan ukur Aula St Edmund anu salamet dugi ka pertengahan abad ka-20, janten kuliah di 1957.

Pelecehan akademik / Premanisme tempat damel di akademi:

Premanisme dina akademi mangrupikeun bentuk premanisme tempat damel anu lumangsung di lembaga pendidikan tinggi, sapertos paguron luhur sareng paguron luhur dina sababaraha rupa tindakan. Hal ieu dipercaya umum, sanaos henteu nampi seueur perhatian ti panaliti salaku premanisme dina sababaraha kontéks anu sanés. Akademisi kalapa kalapa sareng gaduh hirarki anu pasti, sareng padamel junior khusus rentan. Sanaos kaseueuran paguron luhur ngagaduhan kawijakan ngeunaan premanisme tempat damel, kampus masing-masing ngembangkeun sareng ngalaksanakeun protokolna nyalira. Ieu sering nyéépkeun korban kalayan henteu aya jalanna deui. Anyar-anyar ieu, Organisasi Nirlaba anu disebut "Gerakan Parity Akademik" parantos didirikeun di Massachusetts pikeun nyayogikeun naséhat hukum sareng méntal pikeun udagan premanisme akademik.

Pusat élmu kaséhatan akademik / Pusat élmu kaséhatan Akademik:

Pusat élmu kaséhatan akademik dihartikeun ku Asosiasi Pusat Kaséhatan Akademik salaku: "lembaga pendidikan anu kalebet sakola médis sareng sahenteuna hiji sakola propésional kasihatan sekutu sareng ngagaduhan atanapi aya hubunganana sareng rumah sakit atanapi sistem Podomoro". AHSCs ditujukeun pikeun mastikeun yén terobosan panilitian médis ngarah kana kauntungan klinis langsung pikeun pasién. Struktur organisasi anu kalebet AHSC tiasa nyandak sababaraha jinis, mimitian ti kemitraan saderhana dugi ka, kirang sering, organisasi anu terintegrasi lengkep sareng dewan manajemén tunggal. Aya AHSC anu beroperasi di sababaraha nagara kaasup Australia, Kanada, Républik Irlandia, Jepang, Walanda, Qatar, Singapura, Swédia, Inggris sareng Amérika Serikat.

Pusat élmu kaséhatan akademik / pusat élmu kaséhatan Akademik:

Pusat élmu kaséhatan akademik dihartikeun ku Asosiasi Pusat Kaséhatan Akademik salaku: "lembaga pendidikan anu kalebet sakola médis sareng sahenteuna hiji sakola propésional kasihatan sekutu sareng ngagaduhan atanapi aya hubunganana sareng rumah sakit atanapi sistem Podomoro". AHSCs ditujukeun pikeun mastikeun yén terobosan panilitian médis ngarah kana kauntungan klinis langsung pikeun pasién. Struktur organisasi anu kalebet AHSC tiasa nyandak sababaraha jinis, mimitian ti kemitraan saderhana dugi ka, kirang sering, organisasi anu terintegrasi lengkep sareng dewan manajemén tunggal. Aya AHSC anu beroperasi di sababaraha nagara kaasup Australia, Kanada, Républik Irlandia, Jepang, Walanda, Qatar, Singapura, Swédia, Inggris sareng Amérika Serikat.

Pusat élmu kaséhatan akademis / pusat élmu kaséhatan Akademik:

Pusat élmu kaséhatan akademik dihartikeun ku Asosiasi Pusat Kaséhatan Akademik salaku: "lembaga pendidikan anu kalebet sakola médis sareng sahenteuna hiji sakola propésional kasihatan sekutu sareng ngagaduhan atanapi aya hubunganana sareng rumah sakit atanapi sistem Podomoro". AHSCs ditujukeun pikeun mastikeun yén terobosan panilitian médis ngarah kana kauntungan klinis langsung pikeun pasién. Struktur organisasi anu kalebet AHSC tiasa nyandak sababaraha jinis, mimitian ti kemitraan saderhana dugi ka, kirang sering, organisasi anu terintegrasi lengkep sareng dewan manajemén tunggal. Aya AHSC anu beroperasi di sababaraha nagara kaasup Australia, Kanada, Républik Irlandia, Jepang, Walanda, Qatar, Singapura, Swédia, Inggris sareng Amérika Serikat.

Pusat élmu kasihatan akademik / pusat élmu kaséhatan Akademik:

Pusat élmu kaséhatan akademik dihartikeun ku Asosiasi Pusat Kaséhatan Akademik salaku: "lembaga pendidikan anu kalebet sakola médis sareng sahenteuna hiji sakola propésional kasihatan sekutu sareng ngagaduhan atanapi aya hubunganana sareng rumah sakit atanapi sistem Podomoro". AHSCs ditujukeun pikeun mastikeun yén terobosan panilitian médis ngarah kana kauntungan klinis langsung pikeun pasién. Struktur organisasi anu kalebet AHSC tiasa nyandak sababaraha jinis, mimitian ti kemitraan saderhana dugi ka, kirang sering, organisasi anu terintegrasi lengkep sareng dewan manajemén tunggal. Aya AHSC anu beroperasi di sababaraha nagara kaasup Australia, Kanada, Républik Irlandia, Jepang, Walanda, Qatar, Singapura, Swédia, Inggris sareng Amérika Serikat.

Pusat élmu kaséhatan akademik / pusat élmu kaséhatan Akademik:

Pusat élmu kaséhatan akademik dihartikeun ku Asosiasi Pusat Kaséhatan Akademik salaku: "lembaga pendidikan anu kalebet sakola médis sareng sahenteuna hiji sakola propésional kasihatan sekutu sareng ngagaduhan atanapi aya hubunganana sareng rumah sakit atanapi sistem Podomoro". AHSCs ditujukeun pikeun mastikeun yén terobosan panilitian médis ngarah kana kauntungan klinis langsung pikeun pasién. Struktur organisasi anu kalebet AHSC tiasa nyandak sababaraha jinis, mimitian ti kemitraan saderhana dugi ka, kirang sering, organisasi anu terintegrasi lengkep sareng dewan manajemén tunggal. Aya AHSC anu beroperasi di sababaraha nagara kaasup Australia, Kanada, Républik Irlandia, Jepang, Walanda, Qatar, Singapura, Swédia, Inggris sareng Amérika Serikat.

Pusat élmu kaséhatan akademis / pusat élmu kaséhatan Akademik:

Pusat élmu kaséhatan akademik dihartikeun ku Asosiasi Pusat Kaséhatan Akademik salaku: "lembaga pendidikan anu kalebet sakola médis sareng sahenteuna hiji sakola propésional kasihatan sekutu sareng ngagaduhan atanapi aya hubunganana sareng rumah sakit atanapi sistem Podomoro". AHSCs ditujukeun pikeun mastikeun yén terobosan panilitian médis ngarah kana kauntungan klinis langsung pikeun pasién. Struktur organisasi anu kalebet AHSC tiasa nyandak sababaraha jinis, mimitian ti kemitraan saderhana dugi ka, kirang sering, organisasi anu terintegrasi lengkep sareng dewan manajemén tunggal. Aya AHSC anu beroperasi di sababaraha nagara kaasup Australia, Kanada, Républik Irlandia, Jepang, Walanda, Qatar, Singapura, Swédia, Inggris sareng Amérika Serikat.

Pusat kaséhatan_sciences_centre / Pusat élmu kaséhatan akademik:

Pusat élmu kaséhatan akademik dihartikeun ku Asosiasi Pusat Kaséhatan Akademik salaku: "lembaga pendidikan anu kalebet sakola médis sareng sahenteuna hiji sakola propésional kasihatan sekutu sareng ngagaduhan atanapi aya hubunganana sareng rumah sakit atanapi sistem Podomoro". AHSCs ditujukeun pikeun mastikeun yén terobosan panilitian médis ngarah kana kauntungan klinis langsung pikeun pasién. Struktur organisasi anu kalebet AHSC tiasa nyandak sababaraha jinis, mimitian ti kemitraan saderhana dugi ka, kirang sering, organisasi anu terintegrasi lengkep sareng dewan manajemén tunggal. Aya AHSC anu beroperasi di sababaraha nagara kaasup Australia, Kanada, Républik Irlandia, Jepang, Walanda, Qatar, Singapura, Swédia, Inggris sareng Amérika Serikat.

Pusat kaséhatan_sciences_partnership / Pusat élmu kaséhatan akademik:

Pusat élmu kaséhatan akademik dihartikeun ku Asosiasi Pusat Kaséhatan Akademik salaku: "lembaga pendidikan anu kalebet sakola médis sareng sahenteuna hiji sakola propésional kasihatan sekutu sareng ngagaduhan atanapi aya hubunganana sareng rumah sakit atanapi sistem Podomoro". AHSCs ditujukeun pikeun mastikeun yén terobosan panilitian médis ngarah kana kauntungan klinis langsung pikeun pasién. Struktur organisasi anu kalebet AHSC tiasa nyandak sababaraha jinis, mimitian ti kemitraan saderhana dugi ka, kirang sering, organisasi anu terintegrasi lengkep sareng dewan manajemén tunggal. Aya AHSC anu beroperasi di sababaraha nagara kaasup Australia, Kanada, Républik Irlandia, Jepang, Walanda, Qatar, Singapura, Swédia, Inggris sareng Amérika Serikat.

Pusat kaséhatan_sciences_system / Pusat élmu kaséhatan akademik:

Pusat élmu kaséhatan akademik dihartikeun ku Asosiasi Pusat Kaséhatan Akademik salaku: "lembaga pendidikan anu kalebet sakola médis sareng sahenteuna hiji sakola propésional kasihatan sekutu sareng ngagaduhan atanapi aya hubunganana sareng rumah sakit atanapi sistem Podomoro". AHSCs ditujukeun pikeun mastikeun yén terobosan panilitian médis ngarah kana kauntungan klinis langsung pikeun pasién. Struktur organisasi anu kalebet AHSC tiasa nyandak sababaraha jinis, mimitian ti kemitraan saderhana dugi ka, kirang sering, organisasi anu terintegrasi lengkep sareng dewan manajemén tunggal. Aya AHSC anu beroperasi di sababaraha nagara kaasup Australia, Kanada, Républik Irlandia, Jepang, Walanda, Qatar, Singapura, Swédia, Inggris sareng Amérika Serikat.

Akademik historis_revisiisme / Révisi historis:

Dina historiografi, istilah révisiisme historis ngaidentipikasi interpretasi ulang hiji akun sajarah. Biasana ngalibatkeun nangtang pandangan ortodok anu dicekel ku sarjana panarjamah ngeunaan hiji kajadian sajarah atanapi waktos-waktos atanapi fénoména, ngenalkeun bukti anu sabalikna, atanapi napsirkeun deui motivasi sareng kaputusan ti jalma aub. Révisi catetan sajarah tiasa ngagambarkeun pamanggihan énggal ngeunaan kanyataan, bukti, sareng interpretasi, anu teras ngahasilkeun jujutan révisi. Dina kasus anu dramatis, révisiisme ngalibatkeun pembalikan hukuman moral anu langkung lami.

Sejarah akademik / Sejarah akademik:

Sejarah akademik tiasa janten karya multivolume anu ageung sapertos Sejarah Modéren Cambridge , diserat kolaborasi dina sababaraha éditor editorial pusat.

Hoax akademik / Hoax:

Hoax mangrupikeun kabohongan ngahaja didamel pikeun nyamar sakumaha anu leres. Éta tiasa dibédakeun tina kasalahan panineungan atanapi pangadilan, rumor, legenda kota, pseudosciences, sareng acara April Fools 'Day anu disalurkeun kalayan iman anu saé ku anu percaya atanapi salaku lulucon.

Kajujuran Akademis / kajujuran Akademis:

Henteu kajujuran akadémik , kalakuan salah akademik, panipuan akadémik sareng integritas akademik mangrupikeun konsép anu aya hubunganana sareng ngarujuk kana sagala rupa tindakan murid anu saluyu sareng norma anu diarepkeun di sakola, universitas atanapi lembaga pembelajaran anu sanés. Definisi kalakuan salah akademik biasana ditetepkeun dina kabijakan kelembagaan. Henteu kajujuran akadémik parantos didokuméntasikeun dina unggal jinis setting pendidikan ti SD dugi ka sakola lulusan. Sapanjang sajarah jenis henteu jujur ​​ieu parantos patepung sareng sababaraha darajat hukuman.

Kodeu honor akademik / Kode ngahargaan Akademis:

Kodeu ngahargaan akademik atanapi sistem ngahargaan mangrupikeun aturan atanapi prinsip étika anu ngatur komunitas akademik dumasar kana cita-cita anu nangtoskeun naon anu janten tingkah laku terhormat dina komunitas éta. Pamakéan kode ngahargaan gumantung kana anggapan yén jalma tiasa dipercaya pikeun kalakuan menak. Jalma anu ngalanggar kode kahormatan tiasa ditumpukeun dina sababaraha sanksi, kaasup diusir ti lembaga. atanapi ku kecap sanésna, kode ngahargaan ibarat ikrar anu dicandak ku murid-murid pikeun pangaruh yén aranjeunna bakal ngadukung integritas akademik sareng tingkah laku étika sareng moal ngiringan jinis curang, maok, sareng misrepresentasi.

Penghormatan akademik / Penghormatan Latin:

Penghormatan Latin mangrupikeun frasa Latin anu dianggo di sababaraha paguron luhur sareng paguron luhur pikeun nunjukkeun tingkat bédana anu ngagaduhan gelar akademik. Sistem ieu utamina dianggo di Amérika Serikat. Éta ogé dianggo di sababaraha nagara Asia Tenggara anu ngagaduhan sajarah kolonial Éropa, sapertos Indonésia sareng Pilipina, sanaos kadang tarjamahan tina frasa-frasa ieu dianggo tibatan asli Latin. Bédana honors teu kedah bingung sareng gelar honors anu ditawarkeun di sababaraha nagara, atanapi sareng gelar kehormatan.

Penghormatan akademik / Penghormatan Latin:

Penghormatan Latin mangrupikeun frasa Latin anu dianggo di sababaraha paguron luhur sareng paguron luhur pikeun nunjukkeun tingkat bédana anu ngagaduhan gelar akademik. Sistem ieu utamina dianggo di Amérika Serikat. Éta ogé dianggo di sababaraha nagara Asia Tenggara anu ngagaduhan sajarah kolonial Éropa, sapertos Indonésia sareng Pilipina, sanaos kadang tarjamahan tina frasa-frasa ieu dianggo tibatan asli Latin. Bédana honors teu kedah bingung sareng gelar honors anu ditawarkeun di sababaraha nagara, atanapi sareng gelar kehormatan.

Kaos akademik / Pakéan akademik:

Pakéan akademik mangrupikeun papakéan tradisional pikeun setting akademik, utamina pendidikan tersiér, diagem utamina ku anu parantos kéngingkeun gelar universitas, atanapi ngagaduhan status anu ngamungkinkeun aranjeunna nampi éta. Ogé kawanoh salaku pakéan akademik , akademisi , subfusc sareng, di Amérika Serikat, salaku régali akademik .

Hood akademik / Pakéan akademik:

Pakéan akademik mangrupikeun papakéan tradisional pikeun setting akademik, utamina pendidikan tersiér, diagem utamina ku anu parantos kéngingkeun gelar universitas, atanapi ngagaduhan status anu ngamungkinkeun aranjeunna nampi éta. Ogé kawanoh salaku pakéan akademik , akademisi , subfusc sareng, di Amérika Serikat, salaku régali akademik .

Imperialism Akademis / Imperialism Akademis:

Imperialisme akademik mangrupikeun hiji bentuk imperialisme dimana aya hubungan anu teu sami antara akademisi, dimana hiji kelompok mendominasi sareng anu sanés didominasi atanapi teu dipalire. Téori awal imperialisme akademik tanggal 1960-an.

Pembiakan Akademik / Pembibitan intelektual:

Pembiakan inteléktual atanapi inbreeding akademik mangrupikeun prakték di akademi universitas anu ngiringan lulusanna nyalira janten profesor. Umumna ditingali salaku insular sareng henteu séhat pikeun akademi. Pembiakan inteléktual panginten tiasa ngirangan kamungkinan ideu énggal sumping tina sumber luar, sapertos panyebaran genetik ngirangan kamungkinan gén énggal asup kana hiji penduduk.

Inflasi akademik / Kapercayaan sareng inflasi pendidikan:

Kapercayaan sareng inflasi pendidikan mangrupikeun salah sahiji prosés anu aya hubunganana sareng ngalibetkeun paménta pikeun kualifikasi pendidikan formal, sareng déforasi kualifikasi ieu. Di masarakat Kulon, parantos ningkatna kapercayaan kana kualifikasi resmi atanapi sertifikasi pikeun padamelan. Prosés ieu, kahareupna ngakibatkeun inflasi Kapercayaan , prosés inflasi tina Kapercayaan minimum anu diperyogikeun pikeun padamelan anu dipasihan sareng nurunkeun peunteunna nilai sakaligus diploma sareng gelar. Tren ieu ogé dikaitkeun sareng inflasi kelas, kacenderungan pikeun masihan peunteun akademik anu langkung luhur pikeun padamelan anu bakal nampi nilai anu langkung handap.

Lembaga akademik / Lembaga akademik:

Lembaga akademik mangrupikeun lembaga pendidikan anu didaptarkeun pikeun pendidikan sareng panilitian, anu masihan gelar akademik. Tingali ogé akademi sareng universitas.

Lembaga akademik / Lembaga akademik:

Lembaga akademik mangrupikeun lembaga pendidikan anu didaptarkeun pikeun pendidikan sareng panilitian, anu masihan gelar akademik. Tingali ogé akademi sareng universitas.

Integritas akademik / Integritas akademik:

Integritas akademik mangrupikeun kode moral atanapi kabijakan etika akademi. Istilah ieu dipopulerkeun ku almarhum Don McCabe (AS), anu dianggap "buyut integritas akademik". Sarjana integritas akademi anu terkenal sareng anu ngadukung kaasup Tracey Bretag (Australia), Cath Ellis (Australia), Sarah Elaine Eaton (Kanada), Thomas Lancaster (UK), sareng Foltýnek, Tomáš (Czechia) sareng Tricia Bertram Gallant (USA). Integritas akademik ngadukung panerapan nilai pendidikan ku paripolah sapertos nyingkahan selingkuh, plagiarisme, sareng selingkuh kontrak, ogé ngajaga standar akademik; kajujuran sareng ketat dina panilitian sareng penerbitan akademik.

Intervénsi akademik_kanggo_dyslexia / Manajemén disleksia:

Manajemén disleksia gumantung kana sababaraha variabel; teu aya hiji strategi khusus atanapi susunan strategi anu bakal dianggo pikeun sadayana anu gaduh disleksia.

Intervénsi akademik_kanggo_dyslexia_in_an_alphabetic_orthography / Manajemén disleksia:

Manajemén disleksia gumantung kana sababaraha variabel; teu aya hiji strategi khusus atanapi susunan strategi anu bakal dianggo pikeun sadayana anu gaduh disleksia.

Masalah akademik / Akademi:

Akademi mangrupikeun lembaga pendidikan tinggi, pendidikan tinggi, atanapi kaanggotaan luhur. Akademisi mangrupikeun kelompok sadunya anu diwangun ku profesor sareng panaliti di lembaga pendidikan tinggi.

Pasar padamelan akademis / pasar padamelan Akademis:

Pasar padamelan akadémik ngarujuk kana kumpulan posisi pengajaran sareng administrasi kosong di Academia, nyaéta di lembaga Pendidikan Tinggi sapertos paguron luhur sareng paguron luhur, sareng ogé persaingan pikeun jabatan ieu, sareng mékanisme pikeun iklan sareng ngeusianana. Pasar padamelan ieu rada béda ti pasar padamelan anu sanés kumargi lembaga sapertos ulayat. Éta sering janten topik perdebatan anu aya hubunganana sareng masalah kabuka, diskriminasi sareng diskriminasi tibalik, sareng gangguan politik.

Jurnal akademik / jurnal Akademik:

Jurnal akademik atanapi ilmiah nyaéta publikasi berkala dimana beasiswa anu aya hubunganana sareng disiplin akademik khusus diterbitkeun. Jurnal akademik janten forum anu permanén sareng transparan pikeun presentasi, pengawasan, sareng diskusi ngeunaan panilitian. Éta biasana tara ditinjau atanapi diadili. Eusi ilaharna mangrupikeun tulisan anu nampilkeun panilitian asli, tulisan resensi, sareng ulasan buku. Tujuan tina jurnal akademik, numutkeun ka Henry Oldenburg, nyaéta pikeun masihan panaliti tempat pikeun "nyayogikeun élmu masing-masing, sareng nyumbangkeun naon anu aranjeunna tiasa pikeun desain Grand ningkatkeun élmu alam, sareng nyampurnakeun sadayana Seni Filsafat, sareng Ilmu Pengetahuan. "

Jurnal akademik / jurnal Akademik:

Jurnal akademik atanapi ilmiah nyaéta publikasi berkala dimana beasiswa anu aya hubunganana sareng disiplin akademik khusus diterbitkeun. Jurnal akademik janten forum anu permanén sareng transparan pikeun presentasi, pengawasan, sareng diskusi ngeunaan panilitian. Éta biasana tara ditinjau atanapi diadili. Eusi ilaharna mangrupikeun tulisan anu nampilkeun panilitian asli, tulisan resensi, sareng ulasan buku. Tujuan tina jurnal akademik, numutkeun ka Henry Oldenburg, nyaéta pikeun masihan panaliti tempat pikeun "nyayogikeun élmu masing-masing, sareng nyumbangkeun naon anu aranjeunna tiasa pikeun desain Grand ningkatkeun élmu alam, sareng nyampurnakeun sadayana Seni Filsafat, sareng Ilmu Pengetahuan. "

Jurnalisme akademik_publishing_reform / Pembaruan jurnal akademik;

Reformasi penerbitan jurnal akadémik mangrupikeun pembelaan pikeun cara jurnal akademik diciptakeun sareng disebarkeun dina jaman Internét sareng munculna penerbitan éléktronik. Saprak kebangkitan Internét, jalma parantos nyusun kampanye pikeun ngarobih hubungan diantara sareng antara panulis akademik, distributor tradisionalna sareng pamaca. Kaseueuran diskusi parantos dipuseurkeun kana ngamangpaatkeun manpaat anu ditawarkeun ku kapasitas Internét pikeun sebaran bahan bacaan anu lega.

Édisi jurnalistik akademik / reformasi penerbitan jurnal Akademis:

Reformasi penerbitan jurnal akadémik mangrupikeun pembelaan pikeun cara jurnal akademik diciptakeun sareng disebarkeun dina jaman Internét sareng munculna penerbitan éléktronik. Saprak kebangkitan Internét, jalma parantos nyusun kampanye pikeun ngarobih hubungan diantara sareng antara panulis akademik, distributor tradisionalna sareng pamaca. Kaseueuran diskusi parantos dipuseurkeun kana ngamangpaatkeun manpaat anu ditawarkeun ku kapasitas Internét pikeun sebaran bahan bacaan anu lega.

Jurnalisme akademik_reformasi / Pembaruan jurnal akademi reformasi:

Reformasi penerbitan jurnal akadémik mangrupikeun pembelaan pikeun cara jurnal akademik diciptakeun sareng disebarkeun dina jaman Internét sareng munculna penerbitan éléktronik. Saprak kebangkitan Internét, jalma parantos nyusun kampanye pikeun ngarobih hubungan diantara sareng antara panulis akademik, distributor tradisionalna sareng pamaca. Kaseueuran diskusi parantos dipuseurkeun kana ngamangpaatkeun manpaat anu ditawarkeun ku kapasitas Internét pikeun sebaran bahan bacaan anu lega.

Jurnal akademik / jurnal Akademik:

Jurnal akademik atanapi ilmiah nyaéta publikasi berkala dimana beasiswa anu aya hubunganana sareng disiplin akademik khusus diterbitkeun. Jurnal akademik janten forum anu permanén sareng transparan pikeun presentasi, pengawasan, sareng diskusi ngeunaan panilitian. Éta biasana tara ditinjau atanapi diadili. Eusi ilaharna mangrupikeun tulisan anu nampilkeun panilitian asli, tulisan resensi, sareng ulasan buku. Tujuan tina jurnal akademik, numutkeun ka Henry Oldenburg, nyaéta pikeun masihan panaliti tempat pikeun "nyayogikeun élmu masing-masing, sareng nyumbangkeun naon anu aranjeunna tiasa pikeun desain Grand ningkatkeun élmu alam, sareng nyampurnakeun sadayana Seni Filsafat, sareng Ilmu Pengetahuan. "

Jurnal akademik_of_insect_science / Daptar jurnal entomologi:

Ieu mangrupikeun daptar jurnal sareng majalah entomologis:

Pangetahuan akademik / disiplin Akademik:

Disiplin akademik atanapi bidang akademik mangrupikeun bagian tina élmu anu diajarkeun sareng ditalungtik dina tingkat kuliah atanapi universitas. Disiplin ditetepkeun sareng diaku ku jurnal akademik dimana panilitian diterbitkeun, sareng masarakat anu diajar sareng departemén akademik atanapi fakultas dina paguron luhur sareng paguron luhur tempat milik praktisi na. Disiplin akademis sacara konvensional dibagi kana humaniora, kalebet studi basa, seni sareng budaya, sareng disiplin ilmiah, sapertos fisika, kimia, sareng biologi; élmu sosial kadang dianggap kategori katilu.

Liga akademik / liga akademik:

Di Brazil, liga akademik mangrupikeun asosiasi mahasiswa anu parantos sababaraha taun kalulusan médis anu milarian memperdalam élmuna, ngahias diri saluyu sareng prinsip "tripod universitas": pengajaran, panilitian sareng penyuluhan. Sacara umum, liga disusun kana sababaraha daérah anu béda, sapertos neurologi, trauma, onkologi, pediatrik sareng kardiologi.

Legiun Akademis / Legiun Akademis:

Legiun akademik tiasa ngarujuk:

  • Resimen Infanteri ka-36 (Polandia), resimen Polandia dibentuk dina awal abad ka-20
  • Legium Akademis (Wina), grup mahasiswa révolusionér di Wina di 1848
Tingkat akademik / Tahap atikan:

Tahap pendidikan mangrupikeun babagian pembelajaran formal, ilaharna ngaliput pendidikan dini, pendidikan dasar, pendidikan menengah sareng pendidikan tinggi. Organisasi Pendidikan, Ilmiah sareng Budaya PBB (UNESCO) ngakuan tujuh tingkatan pendidikan dina sistem Klasifikasi Standar Internasional Pendidikan na. Biro Pendidikan Internasional UNESCO ngajaga database sistem pendidikan khusus nagara sareng tahapanana.

Pustakawan akademik / Pustakawan:

Pustakawan mangrupikeun jalma anu damel sacara propésional di perpustakaan, nyayogikeun aksés kana inpormasi sareng kadang program sosial atanapi téknis pikeun pangguna. Salaku tambahan, pustakawan nyayogikeun pitunjuk ngeunaan literasi inpormasi ka pangguna.

Perpustakaan akademik / Perpustakaan akademik:

Perpustakaan akademik mangrupikeun perpustakaan anu napel sareng lembaga pendidikan tinggi sareng ngalayanan dua tujuan pelengkap: pikeun ngadukung kurikulum, sareng ngadukung panilitian fakultas universitas sareng mahasiswa. Teu dipikaterang sabaraha perpustakaan akademik di dunya. Portal akademik sareng riset anu dijaga ku UNESCO numbu ka 3.785 perpustakaan. Numutkeun ka Pusat Nasional pikeun Statistik Pendidikan, aya sakitar 3.700 perpustakaan akademik di Amérika Serikat. Baheula, matéri pikeun bacaan kelas, maksudna pikeun nambahan ceramah sakumaha anu diresepkeun ku instruktur, parantos disebat cadangan. Dina période sateuacan sumberdaya éléktronik sayogi, cadangan disayogikeun salaku buku saleresna atanapi salaku fotokopi tulisan jurnal anu saluyu. Perpustakaan akademik modéren umumna ogé nyayogikeun aksés kana sumber éléktronik.

Perpustakaan akademik_in_Leuven / Perpustakaan akademik di Leuven:

Kota Leuven di Bélgia mangrupikeun korsi tina tilu paguron luhur, anu masing-masing ngagaduhan perpustakaan akademik anu terkenal.

Perpustakaan akademik / Perpustakaan akademik:

Perpustakaan akademik mangrupikeun perpustakaan anu napel sareng lembaga pendidikan tinggi sareng ngalayanan dua tujuan pelengkap: pikeun ngadukung kurikulum, sareng ngadukung panilitian fakultas universitas sareng mahasiswa. Teu dipikaterang sabaraha perpustakaan akademik di dunya. Portal akademik sareng riset anu dijaga ku UNESCO numbu ka 3.785 perpustakaan. Numutkeun ka Pusat Nasional pikeun Statistik Pendidikan, aya sakitar 3.700 perpustakaan akademik di Amérika Serikat. Baheula, matéri pikeun bacaan kelas, maksudna pikeun nambahan ceramah sakumaha anu diresepkeun ku instruktur, parantos disebat cadangan. Dina période sateuacan sumberdaya éléktronik sayogi, cadangan disayogikeun salaku buku saleresna atanapi salaku fotokopi tulisan jurnal anu saluyu. Perpustakaan akademik modéren umumna ogé nyayogikeun aksés kana sumber éléktronik.

Silsilah akadémik / Silsilah akadémik:

Silsilah akademik , atanapi ilmiah nyusun tangkal kulawarga élmuwan sareng sarjana numutkeun hubungan bimbingan, sering dina bentuk hubungan pengawasan disertasi, sareng henteu numutkeun hubungan genetik sapertos dina silsilah konvensional. Kusabab istilah silsilah akademik ayeuna parantos ngembangkeun hartos khusus ieu, panggunaan tambahan pikeun ngajelaskeun pendekatan langkung akademik pikeun silsilah konvensional bakal ambigu, janten pedaran silsilah ilmiah ayeuna umumna dianggo dina kontéks anu terakhir.

Pustaka akadémik / Penerbitan akadémik:

Penerbitan akadémik mangrupikeun subfield penerbitan anu ngadistribusikaeun panilitian akademik sareng beasiswa. Kaseueuran karya akademik diterbitkeun dina tulisan jurnal akademik, buku atanapi bentuk tesis. Bagian tina kaluaran tinulis akademik anu henteu diterbitkeun sacara formal tapi ngan ukur dicitak atanapi dipasang dina Internét sering disebut "literatur abu". Kaseueuran jurnal ilmiah sareng ilmiah, sareng seueur buku akademik sareng ilmiah, sanaos henteu sadayana, didasarkeun kana sababaraha bentuk tinjauan peer atanapi wasit editorial pikeun mumpuni pikeun téks pikeun diterbitkeun. Kualitas ulasan tara sareng standar pamilihna bénten-bénten pisan tina jurnal ka jurnal, penerbit ka penerbit, sareng lapangan ka lapangan.

Jurusan akademik / Jurusan akademik:

Jurusan akademik mangrupikeun disiplin akademik anu dilakukeun ku mahasiswa sarjana sacara formal. Murid anu suksés ngalengkepan sadaya kursus anu diperyogikeun pikeun lulusan utama pikeun gelar sarjana. Kecap utama ogé kadangkala dianggo sacara administratif pikeun ngarujuk kana disiplin akademik anu diudag ku mahasiswa pascasarjana atanapi mahasiswa pascasarjana dina program master atanapi doktor.

Jurusan akademik / Akademis jurusan:

Jurusan akademik mangrupikeun disiplin akademik anu dilakukeun ku mahasiswa sarjana sacara formal. Murid anu suksés ngalengkepan sadaya kursus anu diperyogikeun pikeun lulusan utama pikeun gelar sarjana. Kecap utama ogé kadangkala dianggo sacara administratif pikeun ngarujuk kana disiplin akademik anu diudag ku mahasiswa pascasarjana atanapi mahasiswa pascasarjana dina program master atanapi doktor.

Akademisi male_voice_choir_of_Helsinki / Akademiska Sångföreningen:

Paduan Suara Akademik Jalu Sora ti Helsinki , disingget AS , sacara ékol ogé dikenal salaku Akademen , mangrupikeun paduan suara akademi-sora akademi Finlandia-Swédia di Helsinki, Finlandia. Paduan suara didirikan taun 1838 ku Fredrik Pacius sareng mangrupikeun paduan suara anu pangkolotna di Finlandia. Éta salah sahiji ti dua paduan suara-sora lalaki anu aya hubunganana sareng Universitas Helsinki, anu sanésna janten paduan suara bahasa Finlandia pangkolotna, paduan suara YL Male Voice. Salajengna, éta mangrupikeun salah sahiji dua paduan suara berbahasa Swédia anu berafiliasi sareng Universitas Helsinki, anu sanésna nyaéta Akademis Paduan Suara Awéwé Lyran.

Akademisi male_voice_choir_of_helsinki / Akademiska Sångföreningen:

Paduan Suara Akademik Jalu Sora ti Helsinki , disingget AS , sacara ékol ogé dikenal salaku Akademen , mangrupikeun paduan suara akademi-sora akademi Finlandia-Swédia di Helsinki, Finlandia. Paduan suara didirikan taun 1838 ku Fredrik Pacius sareng mangrupikeun paduan suara anu pangkolotna di Finlandia. Éta salah sahiji ti dua paduan suara-sora lalaki anu aya hubunganana sareng Universitas Helsinki, anu sanésna janten paduan suara bahasa Finlandia pangkolotna, paduan suara YL Male Voice. Salajengna, éta mangrupikeun salah sahiji dua paduan suara berbahasa Swédia anu berafiliasi sareng Universitas Helsinki, anu sanésna nyaéta Akademis Paduan Suara Awéwé Lyran.

Pusat élmu médis Akademik / Pusat élmu kaséhatan Akademik:

Pusat élmu kaséhatan akademik dihartikeun ku Asosiasi Pusat Kaséhatan Akademik salaku: "lembaga pendidikan anu kalebet sakola médis sareng sahenteuna hiji sakola propésional kasihatan sekutu sareng ngagaduhan atanapi aya hubunganana sareng rumah sakit atanapi sistem Podomoro". AHSCs ditujukeun pikeun mastikeun yén terobosan panilitian médis ngarah kana kauntungan klinis langsung pikeun pasién. Struktur organisasi anu kalebet AHSC tiasa nyandak sababaraha jinis, mimitian ti kemitraan saderhana dugi ka, kirang sering, organisasi anu terintegrasi lengkep sareng dewan manajemén tunggal. Aya AHSC anu beroperasi di sababaraha nagara kaasup Australia, Kanada, Républik Irlandia, Jepang, Walanda, Qatar, Singapura, Swédia, Inggris sareng Amérika Serikat.

Pusat élmu médis Akademik / Pusat élmu kaséhatan Akademik:

Pusat élmu kaséhatan akademik dihartikeun ku Asosiasi Pusat Kaséhatan Akademik salaku: "lembaga pendidikan anu kalebet sakola médis sareng sahenteuna hiji sakola propésional kasihatan sekutu sareng ngagaduhan atanapi aya hubunganana sareng rumah sakit atanapi sistem Podomoro". AHSCs ditujukeun pikeun mastikeun yén terobosan panilitian médis ngarah kana kauntungan klinis langsung pikeun pasién. Struktur organisasi anu kalebet AHSC tiasa nyandak sababaraha jinis, mimitian ti kemitraan saderhana dugi ka, kirang sering, organisasi anu terintegrasi lengkep sareng dewan manajemén tunggal. Aya AHSC anu beroperasi di sababaraha nagara kaasup Australia, Kanada, Républik Irlandia, Jepang, Walanda, Qatar, Singapura, Swédia, Inggris sareng Amérika Serikat.

Pusat élmu médis akademik / pusat élmu kaséhatan Akademik:

Pusat élmu kaséhatan akademik dihartikeun ku Asosiasi Pusat Kaséhatan Akademik salaku: "lembaga pendidikan anu kalebet sakola médis sareng sahenteuna hiji sakola propésional kasihatan sekutu sareng ngagaduhan atanapi aya hubunganana sareng rumah sakit atanapi sistem Podomoro". AHSCs ditujukeun pikeun mastikeun yén terobosan panilitian médis ngarah kana kauntungan klinis langsung pikeun pasién. Struktur organisasi anu kalebet AHSC tiasa nyandak sababaraha jinis, mimitian ti kemitraan saderhana dugi ka, kirang sering, organisasi anu terintegrasi lengkep sareng dewan manajemén tunggal. Aya AHSC anu beroperasi di sababaraha nagara kaasup Australia, Kanada, Républik Irlandia, Jepang, Walanda, Qatar, Singapura, Swédia, Inggris sareng Amérika Serikat.

Kedokteran akademik / Kedokteran:

Kedokteran mangrupikeun seni, sains, sareng prakték miara pasién sareng ngatur diagnosis, ramalan, pencegahan, pangubaran atanapi palliation tina tatu atanapi panyakitna. Pangobatan nyertakeun rupa-rupa prakték perawatan kaséhatan anu mekar pikeun ngajaga sareng mulangkeun kasihatan ku pencegahan sareng pangobatan panyawat. Obat kontémporér nerapkeun élmu biomédis, panilitian biomédis, genetika, sareng téknologi médis pikeun ngadiagnosa, ngubaran, sareng nyegah cilaka sareng panyakit, biasana ngalangkungan apoték atanapi operasi, tapi ogé ngalangkungan terapi sakumaha rupa-rupa psikoterapi, splints éksternal sareng daya tarik, alat médis, biologis, sareng radiasi pangionan, sareng anu sanésna.

Kedokteran akademik_ (jurnal) / Kedokteran Akademik (jurnal):

Kedokteran Akademik mangrupikeun jurnal médis anu dibahas tiap bulan, diterbitkeun ku Association of American Medical Colleges.

Obat akademik _: _ journal_of_the_Association_of_American_Medical_Colleges / Academic Medicine (journal):

Kedokteran Akademik mangrupikeun jurnal médis anu dibahas tiap bulan, diterbitkeun ku Association of American Medical Colleges.

Rapat akademik / Konperénsi akademik:

Konperénsi akademik atanapi konperénsi ilmiah mangrupikeun acara pikeun panaliti nampilkeun sareng ngabahas karya-karyana. Babarengan jurnal akademik atanapi ilmiah sareng arsip Eprint sapertos arXiv, konperénsi nyayogikeun saluran penting pikeun patukeuran inpormasi antara panaliti.

No comments:

Post a Comment