Musik kuno ngarujuk kana budaya musik sareng prakték anu dikembangkeun dina peradaban melek dunya kuno. Neruskeun musik masarakat prasejarah sareng tahan dugi ka jaman Pasca-klasik, pusat utama musik Kuno berkembang di Cina, Mesir, Yunani, India, Iran / Persia, peradaban Maya, Mesopotamia, sareng Roma. Sanaos seueur pisan, musik peradaban kuno sering dicirikeun ku monofon, improvisasi sareng dominasi téks dina setting musik.
Tulisan ieu mangrupikeun daptar filsuf Cina .
Filsafat Cina asalna dina jaman Spring sareng Autumn (春秋) sareng jaman Warring States (戰國 時期), salami jaman anu dikenal salaku "Hundred Schools of Thought", anu dicirikeun ku kamajuan intelektual sareng budaya anu signifikan. Sanaos seueur filsafat Tionghoa dimimitian dina jaman Nagara Warring, unsur filsafat Cina parantos aya sababaraha rébu taun. Sababaraha tiasa dipendakan dina I Ching , mangrupikeun ramalan ramalan kuno, anu ti saprak éta sahenteuna 672 SM. Mangsa era Amérika Ngadaptarkeun naon anu disebut Sima Tan salaku sakola filosofis utama Cina - Confucianism, Legalism, sareng Taoism-timbul, sareng filosofi anu teras-terasan janten kabur, sapertos Pertanian, Mohisme, Naturalisme Cina, sareng Logis. Malah di masarakat modéren, Konfusianisme masih kénéh mangrupikeun kapercayaan ngeunaan tatakrama pikeun masarakat Cina.
Fonologi Tionghoa sajarah nyaritakeun rekonstruksi sora-sora urang Cina ti baheula. Kusabab Cina ditulis ku karakter logografis, sanés abjad atanapi silabary, cara anu dianggo dina fonologi Tiongkok Sajarah bénten pisan sareng anu dianggo di, contona, linguistik Indo-Éropa; rekonstruksi langkung sesah kusabab, henteu sapertos basa Indo-Éropa, henteu nganggo éjahan fonétik anu dianggo.
Puisi Cina Klasik nyaéta puisi tradisional Cina anu ditulis dina Cina Klasik sareng diketikkeun ku bentuk-bentuk tradisional, atanapi modus; genre tradisional; sareng patalina sareng jaman sajarah anu khusus, sapertos puisi Dinasti Tang. Ayana puisi klasik Cina didokuméntahkeun sahenteuna ti mimiti medalkeun Klasik Puisi ,. Rupa-rupa kombinasi bentuk sareng jinis parantos maju dina sababaraha taun. Seueur atanapi kaseueuran bentuk puitis ieu dikembangkeun ku akhir Dinasti Tang, taun 907 CE.
Sistem politik Kaisar Cina tiasa dibagi kana badan administrasi nagara, administrasi propinsi, sareng sistem pikeun pamilihan resmi. Tilu kacenderungan anu kasohor dina sajarah politik Cina kalebet, konvergénsi persatuan, prioritas modal monarki absolut, sareng standarisasi seléksi resmi. Sumawona, aya sistem pengawasan mimiti anu dimimiti ku faksi lokal, ogé sistem politik anu sanés disebatkeun.
Nagara Tionghoa kuno diartikeun ku nagara-nagara ukuran anu luas sareng wilayah anu aya di Cina sateuacan disatukan ku Qin Shi Huang di 221 SM. Dina kaseueuran kasus ieu nagara bagian viefs sareng fiefs anu didirikeun dina sistem fengjian anu dicirikeun ku upeti anu dibayar ka dinasti Zhou anu ngatur. Nagara sapertos sareng fiefs sapertos kitu bakal muncul deui dina jaman dinasti engké salaku kabutuhan politik nalika diperyogikeun. Pamaréntah nagara-nagara ieu katelah zhuhou .
Nagara Tionghoa kuno diartikeun ku nagara-nagara ukuran anu luas sareng wilayah anu aya di Cina sateuacan disatukan ku Qin Shi Huang di 221 SM. Dina kaseueuran kasus ieu nagara bagian viefs sareng fiefs anu didirikeun dina sistem fengjian anu dicirikeun ku upeti anu dibayar ka dinasti Zhou anu ngatur. Nagara sapertos sareng fiefs sapertos kitu bakal muncul deui dina jaman dinasti engké salaku kabutuhan politik nalika diperyogikeun. Pamaréntah nagara-nagara ieu katelah zhuhou .
Satuan pangukuran Cina, dipikaterang dina basa Cina salaku shìzhì , mangrupikeun hijian tradisional pangukuran tina Cina Han. Sanaos angka Cina parantos decimal (base-10) ti saprak Shang, sababaraha ukuran Cina nganggo héksadesimal (base-16). Aplikasi lokalna rupa-rupa, tapi dinasti Cina biasana nyatakeun ukuran standar sareng nyatet sistem anu ngaheulaan na dina sajarahna.
Filsafat Cina asalna dina jaman Spring sareng Autumn (春秋) sareng jaman Warring States (戰國 時期), salami jaman anu dikenal salaku "Hundred Schools of Thought", anu dicirikeun ku kamajuan intelektual sareng budaya anu signifikan. Sanaos seueur filsafat Tionghoa dimimitian dina jaman Nagara Warring, unsur filsafat Cina parantos aya sababaraha rébu taun. Sababaraha tiasa dipendakan dina I Ching , mangrupikeun ramalan ramalan kuno, anu ti saprak éta sahenteuna 672 SM. Mangsa era Amérika Ngadaptarkeun naon anu disebut Sima Tan salaku sakola filosofis utama Cina - Confucianism, Legalism, sareng Taoism-timbul, sareng filosofi anu teras-terasan janten kabur, sapertos Pertanian, Mohisme, Naturalisme Cina, sareng Logis. Malah di masarakat modéren, Konfusianisme masih kénéh mangrupikeun kapercayaan ngeunaan tatakrama pikeun masarakat Cina.
Perencanaan kota Tiongkok kuno ngalangkungan rupa-rupa kapercayaan budaya, struktur sosial sareng ékonomi, sareng kamampuan téknologi anu sacara historis mangaruhan desain kota di jaman mimiti peradaban Cina. Faktor anu ngawangun kamekaran isme urban Cina diantarana: fengshui geomancy sareng astronomi; sistem well-lapangan; kapercayaan kosmologis yén Surga buleud sareng Bumi pasagi, konsép qi ; kakuatan pulitik dibagi antara imah penguasa sareng penasihat anu dididik; tempat suci bo ; sistem ékonomi tilu tingkat dina kontrol nagara; nyerat mimiti; sareng ibu kota anu dipager salaku diagram kakuatan politik.
Satuan pangukuran Cina, dipikaterang dina basa Cina salaku shìzhì , mangrupikeun hijian tradisional pangukuran tina Cina Han. Sanaos angka Cina parantos decimal (base-10) ti saprak Shang, sababaraha ukuran Cina nganggo héksadesimal (base-16). Aplikasi lokalna rupa-rupa, tapi dinasti Cina biasana nyatakeun ukuran standar sareng nyatet sistem anu ngaheulaan na dina sajarahna.
Arsitéktur kai Tionghoa kuno mangrupikeun anu paling henteu ditalungtik ngeunaan salah sahiji tradisi arsitéktur anu hébat di dunya tina sudut pandang kulon. Sanaos sajarah arsitéktur Cina dugi ka jaman baheula, pedaran ngeunaan arsitéktur Tiongkok sering dugi ka Kota Terlarang anu terkenal kalayan sakedik anu dieksplorasi ku Kulon. Sanaos ciri umum arsitektur Cina parantos dihijikeun kana kosa kecap anu ngagambarkeun bentuk sareng metode Cina anu unik, dugi ka ayeuna data teu acan aya. Kusabab kurangna pangaweruh ngeunaan akar arsitéktur Cina, pedaran unsur-unsurna sering ditarjamahkeun kana istilah Kulon sareng tiori arsitéktur, kaleungitan hartos Cina unikna. Kusabab kakirangan ieu nyaéta dua arsitéktur pamaréntah Cina anu paling penting, anu Dinasti Lagu Yingzao Fashi sareng Standar Arsitektur Qing henteu kantos ditarjamahkeun kana basa barat.
Chios mangrupikeun kalima panggedéna di kapuloan Yunani, perenahna di Laut Aegean kalér. Pulo ieu dipisahkeun sareng Turki ku Selat Chios. Chios kasohor pikeun ékspor permén karét sareng julukan na nyaéta "Pulo Mastic". Objek wisata kaasup kampung abad pertengahan na sareng biara abad ka-11 Nea Moni , Situs Warisan Dunya UNESCO.
Gojoseon , mangrupikeun karajaan Korea munggaran anu gaduh catetan sajarah tertulis, diadegkeun ku Dangun, pangadeg legendaris bangsa Korea. Mangrupikeun jaman dina Sejarah Koréa ti saprak 2333 SM (?) Dugi ka 108 SM. Gojoseon ngagaduhan budaya anu paling maju di samenanjung Korea dina waktos éta sareng mangrupikeun panyiri penting dina kamajuan ka nagara bagian anu langkung terpusat dina période salajengna. Tambihan Go , hartosna "kuno", digunakeun pikeun ngabédakeun éta sareng wangsa Joseon anu engkéna.
Gojoseon , mangrupikeun karajaan Korea munggaran anu gaduh catetan sajarah tertulis, diadegkeun ku Dangun, pangadeg legendaris bangsa Korea. Mangrupikeun jaman dina Sejarah Koréa ti saprak 2333 SM (?) Dugi ka 108 SM. Gojoseon ngagaduhan budaya anu paling maju di samenanjung Korea dina waktos éta sareng mangrupikeun panyiri penting dina kamajuan ka nagara bagian anu langkung terpusat dina période salajengna. Tambihan Go , hartosna "kuno", digunakeun pikeun ngabédakeun éta sareng wangsa Joseon anu engkéna.
Sejarah Kristen ngeunaan agama Kristen, nagara-nagara Kristen, sareng urang Kristen kalayan sagala rupa agama, ti abad ka 1 dugi ka ayeuna.
Komentar Kristen Kuno ngeunaan Kitab Suci (ACCS) mangrupikeun sajumlah dua puluh salapan jilid koméntaran dina Alkitab anu diterbitkeun ku InterVarsity Press. ACCS mangrupikeun proyék kolaborasi sacara confessionally sabab panyunting individual parantos ngempelkeun sarjana ti Orthodoxy Wétan, Katolik Roma, sareng Protestan ogé partisipasi Yahudi. Sarjana terkenal anu nyumbang kana publikasi séri ieu kalebet Andrew Louth, Peter W. Ochs, Benedicta Ward, Frances Young, Christopher A. Hall, Gerald L. Bray, sareng Manlio Simonetti. ACCS mimiti dikandung dina 1993 sareng diideuan ku Joseph Cardinal Ratzinger. Sarjana Metodis Thomas C. Oden, salah saurang ahli teologi paleo-orthodox anu kawéntar dina abad ka dua puluh dua, mimiti salaku siri sédisi séri ACCS sareng ACCS nganggo Évérsi Standar anu Pikiran Ékumenis dina Alkitab pikeun tarjamahan Alkitab na. .
Sejarah Kristen ngeunaan agama Kristen, nagara-nagara Kristen, sareng urang Kristen kalayan sagala rupa agama, ti abad ka 1 dugi ka ayeuna.
Nestorianism di India ngarujuk kana ayana Garéja Wétan di India kuno, daratan anu sakitar pakait sareng Asia Kidul Kidul. Numutkeun tradisi Kristen apokripal Garéja Thomasine didirikan di India dina 52 Maséhi, kalayan datangna Thomas the Rasul di Cranganore. Salajengna, komunitas Kristen di Pulo Malabar netepkeun hubungan anu caket sareng urang Kristen sanés Wétan Tengah sareng Kakaisaran Persia. Aranjeunna antukna ngagabung kana Garéja Wétan anu dipimpin ku Catholicos-Patriarch of Seleucia-Ctesiphon.
Nestorianism di India ngarujuk kana ayana Garéja Wétan di India kuno, daratan anu sakitar pakait sareng Asia Kidul Kidul. Numutkeun tradisi Kristen apokripal Garéja Thomasine didirikan di India dina 52 Maséhi, kalayan datangna Thomas the Rasul di Cranganore. Salajengna, komunitas Kristen di Pulo Malabar netepkeun hubungan anu caket sareng urang Kristen sanés Wétan Tengah sareng Kakaisaran Persia. Aranjeunna antukna ngagabung kana Garéja Wétan anu dipimpin ku Catholicos-Patriarch of Seleucia-Ctesiphon.
Sejarah Kristen ngeunaan agama Kristen, nagara-nagara Kristen, sareng urang Kristen kalayan sagala rupa agama, ti abad ka 1 dugi ka ayeuna.
Sejarah Kristen ngeunaan agama Kristen, nagara-nagara Kristen, sareng urang Kristen kalayan sagala rupa agama, ti abad ka 1 dugi ka ayeuna.
Pesenan garéja kuno ngabentuk hiji genre literatur Kristen awal, mimitian ti abad ka-1 dugi ka 5, anu ngagaduhan tujuan nawiskeun resep "kerasulan" anu berwenang dina hal tingkah laku moral, liturgi sareng organisasi Garéja. Téks ieu penting pisan dina pangajaran liturgi mimiti sareng dijantenkeun dadasar pikeun panerapan gereja kuno.
Garéja lami Santa Lucia di Massagno diwangun dina abad ka-16 sareng dibongkar di 1931 kusabab perpanjangan Via del San Gottardo.
Garéja Kuna di Wétan , sacara resmi Garéja Katolik Suci Apostolik Suci Wétan , mangrupikeun agama Kristen Wétan, tina Ritus Syriac Wétan. Éta cabang ti Garéja Asiria Wétan di 1964, dina kalungguhan mar Thoma Darmo. Éta mangrupikeun salah sahiji Garéja Asiria anu ngaku kontinuitas sareng Garéja bersejarah Wétan - Propinsi Patriarchal kuno Seleucia-Ctesiphon, salah sahiji Garéja Kristen pangkolotna di Wétan Deukeut. Garéja kantor pusatna di Baghdad, Irak. Ti saprak 1972, dipimpin ku Catholicos-Patriarch Addai II.
Cilicia mangrupikeun daérah geo-budaya di Anatolia kidul (Turki), dugi ka daratan ti pantai timur laut Laut Mediterania. Kilikia gaduh penduduk sakitar genep juta, konsentrat kalolobaanana di dataran Cilicia. Daérah ieu kalebet propinsi Mersin, Adana, Osmaniye, sareng Hatay.
Kota mangrupikeun padumukan anu ageung. Éta tiasa dihartikeun salaku tempat anu permanén sareng padet sareng wates-wates anu ditetepkeun sacara administrasi anu anggotana damel utamina dina tugas-tugas non-tatanén. Kota-kota umumna ngagaduhan sistem anu éksténsif pikeun perumahan, transportasi, sanitasi, utilitas, panggunaan lahan, produksi barang, sareng komunikasi. Dénsitasna ngagampangkeun interaksi antar jalma, organisasi pamaréntah sareng bisnis, sakapeung nguntungkeun béda-béda pihak dina prosésna, sapertos ningkatkeun épisiénsi barang sareng distribusi jasa.
Kota Purba Liye mangrupikeun situs arkéologis di Kota Liye, Kabupaten Longshan, Propinsi Hunan, Cina. Éta tina korsi ti Qianling County kuno di Dongting Commandery ti dinasti Qin. Éta dipikaterang ku 37.400 slip Awi Qin anu digali di 2002. Kota ieu diwangun ku Karajaan Chu dina akhir jaman Amérika Serikat, didamel deui dina dinasti Qin sareng ditilar di mimiti dinasti Han Kulon. Éta disatujuan salaku situs sajarah sareng budaya anu dijaga di tingkat nasional di Hunan tanggal 22 Nopémber 2002. Museum Liye Qin Slips sareng Taman Runtuhan resmi dibuka tanggal 28 Oktober 2010.
Siam kuno mangrupikeun taman musium anu diwangun ku Lek Viriyaphant sareng nempatan langkung ti 200 hektar (0,81 km 2 ) dina bentuk Thailand.
Kota Kuna Aleppo mangrupikeun pusat kota bersejarah di Aleppo, Suriah. Sateuacan Perang Sipil Siria, seueur kabupatén kota kuno tetep dina dasarna henteu robih ti saprak diwangun nalika abad ka-12 dugi ka abad ka-16. Kusabab dijajah terus-terusan sareng henteu stabilitas politik, pangeusi kota dipaksa ngawangun suku sapertos kabupaten sareng kabupaten anu mandiri sosial sareng ékonomi. Unggal kabupatén dicirikeun ku ciri kaagamaan jeung étnis pangeusina.
Bosra, ogé dieja Bostra, Busrana, Bozrah, Bozra sarta sacara resmi disebutna Busra al-Syam, mangrupakeun kota di Suriah beulah kidul, administratif milik Kacamatan Daraa tina Daraa Governorate jeung geografi bagian wewengkon Hauran.
Kota kuno Damsik mangrupikeun pusat kota bersejarah di Damsik, Siria. Kota lami anu mangrupikeun kota paling lami anu teras-terasan di dunya, ngandung seueur situs arkéologis, kalebet sababaraha gereja sajarah sareng masjid. Seueur budaya parantos ngantepkeun tandatanganana, khususna Hellenistik, Romawi, Bizantium sareng Islam. Dina 1979, pusat sajarah kota, dikurilingan tembok jaman Romawi, dinyatakeun salaku Situs Warisan Dunya ku UNESCO. Dina Juni 2013, UNESCO ngalebetkeun sadaya situs Siria dina daptar Warisan Dunya dina Bahaya pikeun ngingetkeun résiko anu aranjeunna kakeunaan kusabab Perang Sipil Siria.
Meroë mangrupikeun kota kuno di sisi wétaneun Nil sapertos 6 km kalér-wétaneun stasiun Kabushiya caket Shendi, Sudan, sakitar 200 km kalér-wétaneun Khartoum. Di deukeut situs éta aya sakumpulan désa anu disebut Bagrawiyah . Kota ieu mangrupikeun ibukota Karajaan Kush sababaraha abad ti sakitar 590 SM, dugi ka runtuhna dina abad kaopat CE. Karajaan Kushitik Meroë masihan nami na "Pulo Meroë", anu mangrupikeun daérah modéren Butana, daérah anu diwatesan ku Nil, Atbarah sareng Nil Biru.
Nesebar mangrupikeun kota kuno sareng salah sahiji Resort di sisi laut utama di Bulgaria Laut Laut, ayana di Propinsi Burgas. Éta mangrupikeun pusat administrasi tina homonés Nesebar Munisipalitas. Sering disebut salaku " Mutiara Laut Hideung ", Nesebar mangrupikeun musium kota anu beunghar didefinisikeun ku langkung ti tilu millennia tina sejarah anu kantos robih. Kota leutik aya di dua bagian anu dipisahkeun ku isthmus buatan manusa anu sempit sareng bagian kuno padumukan di semenanjung, sareng bagian anu langkung modéren di sisi daratan. Bagian anu langkung lami nyayogikeun bukti penjajahan ku sababaraha jinis peradaban anu beda-beda salami ayana.
Pingyao , sacara resmi Kota Purba Pingyao , mangrupikeun padumukan di pusat Shanxi, Cina, kasohor pentingna dina sajarah ékonomi Tiongkok sareng perencanaan urban sareng arsitéktur Ming sareng Qing. Sacara administratif, éta ngandung kota Gutao di Pingyao County di Prefektur Jinzhong. Jumlah pendudukna sakitar 50.000 jiwa.
Poḷonnaruwa mangrupikeun kota utama Kacamatan Polonnaruwa di Propinsi Sulawesi Tengah, Sri Lanka. Daérah Kaduruwela nyaéta Kota Baru Polonnaruwa sareng bagian sanésna Polonnaruwa tetep salaku kota kuno karajaan Karajaan Polonnaruwa.
Sigiriya atanapi Sinhagiri mangrupikeun benteng batu kuno anu aya di Kacamatan Matale kalér caket kota Dambulla di Propinsi Pusat, Sri Lanka. Ngaranna ngarujuk kana situs anu penting sajarah sareng arkéologis anu didominasi ku kolom batu masif sakitar 180 méter (590 ft) jangkungna.
Tabran mangrupikeun bagian kuno kota Tus, beulah wétan kalér Iran. Tus Kuno ayana di daérah antara pagunungan Binalud di beulah kidul sareng gunung Hizar Masjid di kalér. Tus dibagi kana opat kota, Tabran, Radakan, Noan sareng Teroid. Sakumna daérah anu ayeuna ngan ukur disebut Tus mangrupikeun kota panggedéna di sakumna daérah dina abad ka lima. Anu nyésa ti kota kuno Tabran nyaéta bélaan kota, benteng, Kubah Haruniyeh, sésa Tabran, masjid ageung sareng tungtungna kebon sareng makam Ferdowsi anu direnovasi.
Kota Vijayanagara mangrupikeun inti kota ti kota kaisar sareng pimpinan sakitar ibukota karajaan Vijayanagara salami abad ka 14 dugi ka abad ka-16 CE. Catetan ku wisatawan asing sapertos Abdur Razzak, urang Persia anu ngadatangan Vijayanagara di 1440, nyebatkeun tujuh benteng sateuacan panto gerbang ka istana karajaan. Daérah ageung antara benteng kahiji sareng katilu ngandung kebon pertanian, kebon sareng padumukan. The catetan tina Robert Sewell ngajelaskeun warung countless na bazaars (pasar) ngeusi jalma ti nationalities béda antara fortification ieu sareng karaton.
Jiaohe atanapi Yarkhoto mangrupikeun kota anu rusak di Lembang Yarnaz, 10 km kuloneun kota Turpan di Wilayah Otonom Xinjiang Uyghur, Cina. Éta ibukota karajaan Tocharian Jushi. Éta bénténg alam ayana di luhur gawir lungkawing dina dataran ngawangun daun antara dua lebak walungan anu jero, sareng mangrupikeun hal anu penting di sapanjang Jalan Sutra.
Peradaban mangrupikeun masarakat kompléks anu dicirikeun ku pamekaran kota, stratifikasi sosial, bentuk pamaréntahan, sareng sistem komunikasi simbolis.
Peradaban mangrupikeun masarakat kompléks anu dicirikeun ku pamekaran kota, stratifikasi sosial, bentuk pamaréntahan, sareng sistem komunikasi simbolis.
Peradaban Kuno ti Scythia dugi ka Siberia mangrupikeun jurnal akademik anu ditinjau tara ngeunaan sajarah kuno sareng abad pertengahan sareng arkéologi tilas Uni Soviét. Pimpinan redaksina nyaéta A. Ivantchik. Jurnal ieu diterbitkeun ku Brill sareng diindéks dina Akademik Milarian Lengkap sareng Scopus.
Rangkaian Klasik Kuno pikeun Pamiarsa Inggris mangrupikeun kumpulan jilid klasik pustaka Yunani sareng Latin kuno, ditarjamahkeun kana basa Inggris kalayan paraphrases sareng koméntar ku sarjana klasik anu kawéntar. Séri ieu diterbitkeun ti 1870 di Edinburgh sareng London ku William Blackwood and Sons. Ti taun 1870 JB Lippincott & Co. nyebarkeun deui séri di Filadelfia. Éditor pendiri nyaéta W. Lucas Collins.
Numismatics mangrupikeun kajian atanapi kumpulan mata uang, kalebet koin, token, artos kertas, medali sareng objék anu aya hubunganana.
Koin Koléktor Koin Kuna diadegkeun di 2004 salaku grup pangacara pikeun dealer sareng koléktor koin kuno. ACCG mangrupikeun 501 (c) 4 organisasi nirlaba anu dipartékan di nagara bagian Amérika Serikat Missouri.
Numismatics mangrupikeun kajian atanapi kumpulan mata uang, kalebet koin, token, artos kertas, medali sareng objék anu aya hubunganana.
Sejarah koin kuno Iberia dimimitian ti abad ka lima SM, tapi panyebaran sareng sirkulasi nyebar di semenanjung Iberia henteu dimimitian dugi akhir abad katilu, nalika Perang Punik Kadua. Coinact civic - émisi anu dilakukeun ku kota-kota masing-masing ku masing-masing karepna - diteruskeun dina dua abad satengah pangendali Romawi dugi ka réngsé dina pertengahan abad Masehi. Sababaraha koin non-sipil dicetak atas nami kaisar Romawi salami periode ieu sareng teras dicetak saatos gencatan senjata koin masarakat. Saatos gencatan patempatan koin koin, koin Kaisar ieu mangrupikeun hiji-hijina koin anu dicetak di Iberia dugi ka koin Suebi sareng Visigoths.
Komentator Purba dina proyék Aristoteles anu dumasarkeun di King's College London sareng di handapeun arahan Richard Sorabji parantos ngusahakeun narjamahkeun kana basa Inggris koméntar kuno ngeunaan Aristoteles. Proyék dimimitian di 1987 sareng di 2012 diterbitkeun jilid ka-100 na. Jilid salajengna 30 atanapi langkung dijadwalkeun. Proyék ayeuna disunting ku Michael Griffin (UBC).
Komentator Purba dina proyék Aristoteles anu dumasarkeun di King's College London sareng di handapeun arahan Richard Sorabji parantos ngusahakeun narjamahkeun kana basa Inggris koméntar kuno ngeunaan Aristoteles. Proyék dimimitian di 1987 sareng di 2012 diterbitkeun jilid ka-100 na. Jilid salajengna 30 atanapi langkung dijadwalkeun. Proyék ayeuna disunting ku Michael Griffin (UBC).
Komentator Purba dina proyék Aristoteles anu dumasarkeun di King's College London sareng di handapeun arahan Richard Sorabji parantos ngusahakeun narjamahkeun kana basa Inggris koméntar kuno ngeunaan Aristoteles. Proyék dimimitian di 1987 sareng di 2012 diterbitkeun jilid ka-100 na. Jilid salajengna 30 atanapi langkung dijadwalkeun. Proyék ayeuna disunting ku Michael Griffin (UBC).
Konser Musik Antién , ogé katelah Konser Purba atanapi Konsér The King , mangrupikeun séri konsér anu berpengaruh anu dipasang unggal taun di London ti 1776 dugi ka 1848. Konser diwangun ngan ukur musik anu diwangun sahenteuna dua puluh taun ka pengker. Konser ngagaduhan sponsor aristokrat atanapi karajaan sareng nampilkeun sababaraha musisi pangsaéna sadidinten. Mimiti dua belas konser dibéré unggal taun; dina 1785 hiji konsér katilu belas, hiji kinerja Handel urang Al Masih pikeun musisi benefit pensiunan, ieu ditambahkeun dina paréntah Raja George III urang.
Konstitusi kuno Inggris mangrupikeun téori politik abad ka-17 ngeunaan hukum umum, anu digunakeun nalika éta khususna pikeun nolak hak prerogatif karajaan. Éta dikembangkeun mimitina ku Sir Edward Coke, dina laporan hukumna; sareng parantos dianalisis dina jaman modéren ku JGA Pocock dina Konstitusi Kuno sareng Hukum Feodal .
Urang Sinhala kuno unggul dina ngawangun bak ( Wevas ) atanapi waduk, dagobas sareng istana di Sri Lanka, sakumaha buktina tina ruruntuhan anu ningalikeun rupa-rupa bentuk arsitéktur.
Corfu atanapi Kerkyra mangrupikeun hiji pulo Yunani di Laut Ionia, Kapuloan Ionia, sareng, kalebet pulau-pulau satelit na anu alit, ngawujud pasisian bates kulon kalér-kulon Yunani. Pulo mangrupikeun bagian tina unit régional Corfu, sareng dikelola ku tilu kotamadya sareng kapuloan Othonoi, Ereikoussa, sareng Mathraki. Kota pokok di pulau ieu ogé dingaranan Corfu. Corfu nyaéta bumi Universitas Ionia.
Gojoseon , mangrupikeun karajaan Korea munggaran anu gaduh catetan sajarah tertulis, diadegkeun ku Dangun, pangadeg legendaris bangsa Korea. Mangrupikeun jaman dina Sejarah Koréa ti saprak 2333 SM (?) Dugi ka 108 SM. Gojoseon ngagaduhan budaya anu paling maju di samenanjung Korea dina waktos éta sareng mangrupikeun panyiri penting dina kamajuan ka nagara bagian anu langkung terpusat dina période salajengna. Tambihan Go , hartosna "kuno", digunakeun pikeun ngabédakeun éta sareng wangsa Joseon anu engkéna.
Sajumlah dialek Korea diucapkeun di Semenanjung Korea. Semenanjung gunung pisan sareng tiap "dialek" masing-masing dialek pakait pisan sareng wates alam di antara daérah géografis anu béda-béda di Koréa. Kaseueuran basa dialék dingaranan pikeun salah sahiji Delapan Propinsi tradisional Koréa. Salah sahijina cekap bénten ti anu sanés kanggo dianggap basa anu misah, basa Jeju.
Sajumlah dialek Korea diucapkeun di Semenanjung Korea. Semenanjung gunung pisan sareng tiap "dialek" masing-masing dialek pakait pisan sareng wates alam di antara daérah géografis anu béda-béda di Koréa. Kaseueuran basa dialék dingaranan pikeun salah sahiji Delapan Propinsi tradisional Koréa. Salah sahijina cekap bénten ti anu sanés kanggo dianggap basa anu misah, basa Jeju.
Sajumlah dialek Korea diucapkeun di Semenanjung Korea. Semenanjung gunung pisan sareng tiap "dialek" masing-masing dialek pakait pisan sareng wates alam di antara daérah géografis anu béda-béda di Koréa. Kaseueuran basa dialék dingaranan pikeun salah sahiji Delapan Propinsi tradisional Koréa. Salah sahijina cekap bénten ti anu sanés kanggo dianggap basa anu misah, basa Jeju.
Korinta mangrupikeun nagara kota ( polis ) di Isthmus of Corinto, bentang sempit anu ngagabung sareng Peloponnese ka daratan Yunani, sakitar satengahna antara Athena sareng Sparta. Kota modéren Korinta ayana sakitar 5 kilométer (3,1 mi) kalér-wétaneun reruntuhan kuno. Ti saprak 1896, panyelidikan arkéologis sistematis tina Penggalian Korinta ku American School of Classical Studies di Athena parantos ngungkabkeun seueur bagian ti kota kuno, sareng penggalian anu anyar dilakukeun ku Kamenterian Kabudayaan Yunani parantos terang kana rupa-rupa penting jaman kuno.
Museum Arkéologis Korinta Kuno diwangun antara taun 1931-1932, kalayan maksud pikeun nembongkeun seueur penggalian arkéologis. Musium ieu aya di jero situs arkéologis Corona Kuno, Yunani, sareng aya dina yurisdiksi Époreia 37th of the Greek Archaeological Service.
Daérah Yunani kuno mangrupikeun daérah anu diidentifikasi ku Yunani kuno salaku sub-divisi géograpis dunya Hellenik. Daérah-daérah ieu dijelaskeun dina karya sejarawan kuno sareng ahli géografi, sareng dina legenda sareng mitos Yunani kuno.
Sejarah Korsika di jaman kuno dicirikeun ku kontes pikeun ngontrol pulau di antara sababaraha kakuatan asing. Panerusna budaya-budaya neolitikum di pulau éta tiasa ngajaga tradisi anu béda-béda bahkan dugi ka jaman Romawi, sanaos aya panganteur Etruska, Carthaginians atanapi Fénisia, sareng Yunani. Mangsa lila kakuasaan Romawi dituturkeun ku konflik anu diperpanjang pikeun ngendalikeun pulau ku Vandals, Byzantines sareng Saracens.
Cotta mangrupikeun kota kuno anu diwangun ku urang Romawi dina abad ka-1 Masehi, di propinsi Mauritania Tingitana, pikeun fungsina utamina salaku pabrik garum. Kota ieu sigana ditingalkeun dina abad ka-3 Maséhi. Runtuhan kuno na ayeuna aya di basisir Atlantik modéren Maroko sababaraha kilométer kiduleun Cap Spartel, sareng kalebet pabrik garum, pers zaitun, candi, villa sareng komplek mandi.
Patarosan ngeunaan historisitas Yesus mangrupikeun bagian tina kajian ngeunaan Yesus sajarah sakumaha anu dilakukeun dina milarian Yesus sajarah sareng rekonstruksi ilmiah ngeunaan kahirupan Yesus. Sedengkeun tiori mitos Kristus ngajukeun yén Yesus henteu pernah aya, ampir sadaya ahli sajarah nolak téori mitos Kristus sareng nampi yén Yesus aya manusa, sanaos sababaraha kajadian anu disebatkeun dina injil ditampi sacara universal. Kriteria historis standar parantos ngabantosan dina meunteun historisitas injil-narasi, sareng dua kajadian anu tunduk kana "pasatujuan universal" nyaéta yén Yesus dibaptis ku Yohanes Baptis sareng disalibkeun ku paréntah Préféktur Romawi Pontius Pilatus.
Sejarah Kreta balik ka milénium ka 7 SM, sateuacan peradaban Minoan kuno langkung ti opat millennia. Peradaban Minoan anu istana mangrupikeun peradaban munggaran di Éropa.
Sejarah Kreta balik ka milénium ka 7 SM, sateuacan peradaban Minoan kuno langkung ti opat millennia. Peradaban Minoan anu istana mangrupikeun peradaban munggaran di Éropa.
Lagu Palang Salin Ganti nyaéta EP 2009 ku Rasputina. Album ieu ngandung 3 folks kuno ngeunaan crossdressers awéwé-ka-lalaki. Éta ogé ngagaduhan pesen pribadi ti awéwé payuneun band, Melora Creager. Sami-sami sapertos dua EP na anu saacanna, Melora a la Basilica sareng The Willow Tree Triptych, albeum ieu ngan ukur aya di halaman wéb band sareng didamel ku Creager nyalira. Tina kaputusan henteu nganggo jasa distribusi labél rékaman, anjeunna milih éta,
Narikna kuring yén kipas musik ayeuna ningali rekaman salaku "biaya per lagu" - pola pikir iTunes anu nyata. Anjeun bakal ngaraos langkung saé upami ningali éta sapertos, "Melora ngadamel hal ieu pikeun kuring ku leungeun bulistir."
Salib Saint Thomas Christian mangrupikeun palang kuno anu aya hubunganana sareng komunitas Saint Thomas Kristen di India, anu ngalacak asal usulna kana da'wahna Thomas the Rasul dina abad ka 1 Masehi. Maka mangrupikeun salah sahiji komunitas Kristen pangkolotna di dunya. Salib Saint Thomas Christian sacara lega diklasifikasikeun salaku Mar Thoma Sleeva , palang India , Palang Persia , sareng Nasrani Sthambam .
Guwenhua Jie , Jalan Budaya Kuno Tianjin, mangrupikeun komplek jalur pejalan kaki sareng buruan kuil sareng kios di sisi kulon Walungan Hai di Tianjin, Cina. Daérah Distrik Nankai digolongkeun kana daérah anu hadé AAAAA ku Administrasi Pariwisata Nasional China.
Ékuador Pra-Columbian kalebet seueur budaya pribumi, anu mekar salami rébuan taun sateuacan naékna Kakaisaran Incan. Budaya Las Vegas di basisir Ékuador mangrupikeun salah sahiji budaya pangkolotna di Amérika. Budaya Valdivia di daérah basisir Pasipik mangrupikeun budaya mimiti Ékuador anu kawéntar. Artefak Valdivian kuno ti mimiti 3500 SM parantos dipanggihan di sapanjang basisir kalér Propinsi Guayas di kota modéren Santa Elena.
Budaya Cycladic mangrupikeun budaya Zaman Perunggu anu kapendak di panjuru Pulo Siklon di Laut Aegean. Dina istilah kronologis, éta mangrupikeun sistem kencan relatif pikeun artefak anu sacara lega ngalengkepan kronologi Helladic sareng kronologi Minoan (Kreta) salami waktos anu sami.
Sinisme mangrupikeun sakola pamikiran filsafat Yunani kuno sakumaha anu dilakukeun ku urang Cynics. Pikeun urang Cynics, tujuan hirup nyaéta hirup dina kahadéan, sapuk sareng alam. Salaku mahluk penalaran, jalma-jalma tiasa kénging kabagjaan ku latihan anu ketat sareng hirup dina cara anu wajar pikeun diri nyalira, nolak sadaya kahoyong konvensional pikeun kabeungharan, kakawasaan, sareng kamashuran, malahan ngébréhkeun konvensi sacara terbuka sareng nyindir di tempat umum. Sabalikna, aranjeunna kedah hirup saderhana bebas tina sagala harta.
Prakték pangobatan sareng terapi di Siprus ngagaduhan akar dugi ka jaman kuno. Seueur prakték klasik didokuméntasikeun ogé ku dokter Yunani atanapi Romawi, sareng sababaraha terapi asalna ti Siprus nyalira.
Seni Siprus kuno nuduhkeun sadaya karya seni visual anu asalna ti Siprus di Wétan Tengah ti c. 10.000 SM dugi ka c. 330 Maséhi. Salami periode ieu, sababaraha jinis obyék dihasilkeun sapertos pakakas rumah tangga, sanjata senjata, perhiasan, sareng patung hiasan. Kisaran seni ieu nunjukkeun campuran tina pangaruh pituin sareng asing di Mesir kuno, Yunani sareng Roma nalika aranjeunna nyuksesan di nagara éta. Karya seni anu dihasilkeun di Siprus kuno ngahijikeun ampir sadaya média seni visual anu digarap dina sajarah kuno kalebet terracotta, batu, logam, kaca, sareng batu permata.
Sejarah kuno Siprus nunjukkeun sophistication precocious dina jaman Neolitikum anu katingali dina padumukan sapertos di Choirokoitia ti abad ka 9 SM, sareng di Kalavassos sakitar 7500 SM.
Cyrenaica nyaéta daérah basisir wétan Libya. Ogé kawanoh salaku Pentapolis di jaman kuno, éta janten bagian tina propinsi Romawi Kreta sareng Cyrenaica, teras dibagi kana Libya Pentapolis sareng Libya Sicca . Salami periode Islam, daérah éta katelah Barqa , saatos kota Barca.
Kythira mangrupikeun hiji pulau di Yunani anu ngagolér sareng ujung kidul-wétan samenanjung Peloponnese. Sacara tradisional didaptarkeun salaku salah sahiji tina tujuh Pulo Ionia utama, sanaos jauh ti grup utama. Sacara administratif, éta kagolong kana unit régional Kapuloan, anu mangrupikeun bagian tina daérah Attica, sanaos jarakna ti Kapuloan Saronic, sakitar sésana Attica dipuseurkeun.
DNA Kuno (aDNA) nyaéta DNA anu diisolasi tina spésimén kuno. Kusabab prosés dégradasi DNA kuno langkung régradasi upami dibandingkeun sareng matérial genetik kontémporer. Malah dina kaayaan pelestarian anu pangsaéna, aya wates luhur 0.4-1.5 juta taun pikeun sampel pikeun ngandung DNA anu cekap pikeun téknologi urutan. Bahan genetik parantos dipulihkeun tina bahan rangka / arkéologis sareng sajarah rangka, jaringan mummified, koleksi arsip spésimén médis anu teu beku, sésa-sésa tutuwuhan anu dilestarikan, és sareng tina inti permafrost, sédimén laut sareng danau sareng kokotor penggalian.
DNA Kuno (aDNA) nyaéta DNA anu diisolasi tina spésimén kuno. Kusabab prosés dégradasi DNA kuno langkung régradasi upami dibandingkeun sareng matérial genetik kontémporer. Malah dina kaayaan pelestarian anu pangsaéna, aya wates luhur 0.4-1.5 juta taun pikeun sampel pikeun ngandung DNA anu cekap pikeun téknologi urutan. Bahan genetik parantos dipulihkeun tina bahan rangka / arkéologis sareng sajarah rangka, jaringan mummified, koleksi arsip spésimén médis anu teu beku, sésa-sésa tutuwuhan anu dilestarikan, és sareng tina inti permafrost, sédimén laut sareng danau sareng kokotor penggalian.
DNA Kuno (aDNA) nyaéta DNA anu diisolasi tina spésimén kuno. Kusabab prosés dégradasi DNA kuno langkung régradasi upami dibandingkeun sareng matérial genetik kontémporer. Malah dina kaayaan pelestarian anu pangsaéna, aya wates luhur 0.4-1.5 juta taun pikeun sampel pikeun ngandung DNA anu cekap pikeun téknologi urutan. Bahan genetik parantos dipulihkeun tina bahan rangka / arkéologis sareng sajarah rangka, jaringan mummified, koleksi arsip spésimén médis anu teu beku, sésa-sésa tutuwuhan anu dilestarikan, és sareng tina inti permafrost, sédimén laut sareng danau sareng kokotor penggalian.
Jaringan Digital Layanan Terpadu ( ISDN ) mangrupikeun standar komunikasi pikeun pangiriman digital sakaligus sora, pidéo, data, sareng jasa jaringan sanés ngalangkungan sirkuit digital tina jaringan telepon umum. Ngerjakeun standar dimimitian di 1980 di Bell Labs sareng sacara standar distandarkeun di 1988 dina CCITT "Red Book". Dina waktos standar dileupaskeun, sistem jaringan anu langkung énggal kalayan kecepatan anu langkung ageung parantos sayogi, sareng ISDN ningali sakedik panyawat di pasar anu langkung lega. Hiji perkiraan nunjukkeun panggunaan ISDN muncak dina sajumlah dunya 25 juta palanggan dina waktos 1,3 milyar garis analog dianggo. ISDN seuseueurna parantos digentos ku sistem garis palanggan digital (DSL) anu performa langkung luhur.
Sejarah perang Dacian bentang ti c. Abad ka-10 SM nepi ka abad ka-2 Maséhi di daérah anu ditetepkeun ku ahli sajarah Yunani Kuno sareng Latin salaku Dacia, didumukan ku kumpulan suku Thracian, Ionian, sareng Dorian. Éta ngeunaan konflik bersenjata tina suku Dacian sareng karajaanna di Balkan. Salian ti konflik antara Dacians sareng nagara-nagara tatangga sareng suku, seueur perang ogé kacatet diantara urang Dacia.
Sejarah perang Dacian bentang ti c. Abad ka-10 SM nepi ka abad ka-2 Maséhi di daérah anu ditetepkeun ku ahli sajarah Yunani Kuno sareng Latin salaku Dacia, didumukan ku kumpulan suku Thracian, Ionian, sareng Dorian. Éta ngeunaan konflik bersenjata tina suku Dacian sareng karajaanna di Balkan. Salian ti konflik antara Dacians sareng nagara-nagara tatangga sareng suku, seueur perang ogé kacatet diantara urang Dacia.
Sejarah perang Dacian bentang ti c. Abad ka-10 SM nepi ka abad ka-2 Maséhi di daérah anu ditetepkeun ku ahli sajarah Yunani Kuno sareng Latin salaku Dacia, didumukan ku kumpulan suku Thracian, Ionian, sareng Dorian. Éta ngeunaan konflik bersenjata tina suku Dacian sareng karajaanna di Balkan. Salian ti konflik antara Dacians sareng nagara-nagara tatangga sareng suku, seueur perang ogé kacatet diantara urang Dacia.
Sejarah perang Dacian bentang ti c. Abad ka-10 SM nepi ka abad ka-2 Maséhi di daérah anu ditetepkeun ku ahli sajarah Yunani Kuno sareng Latin salaku Dacia, didumukan ku kumpulan suku Thracian, Ionian, sareng Dorian. Éta ngeunaan konflik bersenjata tina suku Dacian sareng karajaanna di Balkan. Salian ti konflik antara Dacians sareng nagara-nagara tatangga sareng suku, seueur perang ogé kacatet diantara urang Dacia.
Kaifeng mangrupikeun kota tingkat préféktur di propinsi Henan wétan-tengah, Cina. Éta mangrupikeun salah sahiji Dalapan Ibu Kota Tiongkok Tiongkok, anu parantos janten ibukota tujuh kali dina sajarah, sareng paling dikenal janten ibu kota Tionghoa dina dinasti Song Kalér.
Pulo Delos , caket Mykonos, caket tengah nusantara Cyclades, mangrupikeun salah sahiji situs mitologis, sajarah, sareng arkéologis anu paling penting di Yunani. Penggalian di pulau mangrupikeun anu paling lega di Laut Tengah; padamelan anu teras-terasan dilakukeun dina arahan Éporat Antiquities of Cyclades, sareng seueur artefak anu aya dipajang di Museum Arkéologis Delos sareng Museum Arkéologis Nasional Athena.
Delphi , dina legenda anu sateuacana disebat Pytho (Πυθώ), di jaman kuno mangrupikeun kawasan suci anu dijantenkeun korsi Pythia, oracle utama anu konsultasi ngeunaan kaputusan penting di dunya klasik kuno. Orakelna sacara internasional watek sareng ogé nimbulkeun perasaan kabangsaan Yunani, sanaon bangsa Yunani jauh mangabad-abad ti ngawujudna. Yunani kuno nganggap puseur dunya aya di Delphi, ditandaan ku tugu batu anu katelah omphalos (bujal). Daerah suci éta aya di daérah Phocis, tapi manajeménana dicandak ti Fésia, anu nyobian memeres artos ti para pangunjungna, sareng parantos disimpen dina tangan amfictyony, atanapi panitia jalma anu dipilih utamina ti Central Yunani. Numutkeun ka Suda, Delphi nyandak namina tina Delphyne, si éta-oray ( drakaina ) anu cicing di dinya sareng tiwas ku déwa Apollo.
Lintao County saderhana Cina: 临洮 县; Cina tradisional: 臨洮 縣; pinyin: Líntáo Xiàn ) sacara administratif aya dina kakawasaan Dingxi, propinsi Gansu. Di jaman kuno, Lintao dipuseurkeun kana ayeuna Min County.
Pulo Suci Lindisfarne , biasa dikenal salaku Pulo Suci atanapi Lindisfarne , mangrupikeun pulau pasang di lepas pantai belah wétan-kalér Inggris, anu mangrupikeun paroki sipil Pulo Suci di Northumberland. Pulau Suci ngagaduhan riwayat anu kacatet ti abad ka-6 Maséhi; éta mangrupikeun pusat penting Kristen Celtic handapeun Santo Aidan ti Lindisfarne, Cuthbert, Eadfrith of Lindisfarne sareng Eadberht ti Lindisfarne. Saatos serangan Viking sareng penaklukan Norman ka Inggris, périodeu diadegkeun deui. Kastil leutik diwangun di pulau éta dina 1550.
Tilas keuskupan Katolik Roma Perancis di Agde aya ti abad ka 6 dugi ka Concordat 1801 antara Konsul Kahiji Napoleon Bonaparte sareng Paus Pius VII. Agde aya di beulah kidul Perancis, anu ayeuna janten jurusan Hérault. Uskup pamungkas, Charles François de Rouvroy de Saint Simon Sandricourt, guillotined di Paris tanggal 25 Juli 1794.
Tilas keuskupan Katolik Perancis Alais didamel taun 1694, di luar daérah anu saacanna bagian tina keuskupan Nîmes. Éta diteken saatos Revolusi Perancis, kalayan wilayahna dibagi antara keuskupan Avignon sareng keuskupan Mende. Korsi na nyaéta Katedral Alès.
Tilas keuskupan Katolik Perancis Alet didamel taun 1317 ti daérah anu baheula di keuskupan Narbonne. Keuskupan terus dugi ka Révolusi Perancis nalika diteken ku Concordat 1801.
Tilas keuskupan Katolik Perancis di Grasse diadegkeun dina abad ka-4 atanapi ka-5 salaku keuskupan Antibe . Asalna diturunkeun ka Uskup Agung Aix, teras ka Uskup Agung Embrun. Tingali éta ngalih ti Antibes ka Grasse di 1244. Éta tetep di Katedral Grasse dugi Revolusi Perancis. Keuskupan diteken ku Concordat taun 1801, wilayahna ngalirkeun ka keuskupan Nice.
Tilas keuskupan Katolik Perancis Apt , di Perancis kidul-wétan, aya ti abad kaopat dugi ka Révolusi Perancis. Ku Concordat taun 1801, éta diteken, sareng wilayahna dibagi antara keuskupan Digne sareng kauskupan Avignon. Korsi na aya di Katedral Apt, di Vaucluse.
Tilas Uskup Agung Katolik Perancis di Arles parantos ningali episkopal na di kota Arles, di Perancis kidul.
Keuskupan Auxerre mangrupikeun keuskupan katolik Roma Roma Perancis. Tempo episkopal sajarahna aya di kota Auxerre di Burgundy, ayeuna bagian ti beulah wétan Perancis. Ayeuna Uskup Agung non-metropolitan Sens, biasa diosesis Sens sareng Auxerre, dumuk di Auxerre.
Keuskupan Bazas , dipuseurkeun kana Bazas di Aquitaine, ngaliput daérah Bazadais, dikenal dina kaayaan Romawi salaku pagus Vasatensis saatos padumuk kuno, Vasates. Dina abad ka-2 éta bagian tina Novempopulania, salah sahiji ti tujuh belas propinsi Gaul. Keuskupan pasti diciptakeun antara abad kahiji sareng katilu, tapi kusabab seueur penjajah anu ngalangkungan daérah ieu - Arians, Saracens, Normans - daptar uskup seueur dikirangan nalika milénium munggaran. Uskup munggaran diocese ieu disebatkeun, tanpa namina, ku Gregory of Tours dina De gloria martyrum na .
Keuskupan Katolik Bergen atanapi Keuskupan Bjørgvin di Norwégia aya ti abad ka-11 dugi ka Reformasi Protestan (1537), sareng kalebet wilayah-wilayah (modérn) Hordaland sareng Sogn og Fjordane.
Keuskupan Katolik Roma di Béziers aya di Perancis. Éta sanés deui keuskupan bebas, sareng mangrupikeun bagian tina Keuskupan Montpellier.
Tilas keuskupan Katolik Perancis di Boulogne aya ti 1567 dugi ka Revolusi Perancis. Éta didamel saatos kauskupan Thérouanne diteken kusabab karusakan perang ningali; sacara épéktip ieu mangrupikeun nami. Concordat 1801 neken keuskupan Boulogne, mindahkeun wilayahna ka keuskupan Arras. Tempatna nyaéta Katedral Boulogne, dibongkar di 1793.
Keuskupan Bristol mangrupikeun yurisdiksi gereja atanapi keuskupan Garéja Inggris di Propinsi Canterbury, Inggris. Éta dumasarkeun di kota Bristol sareng ngalangkungan Selatan Gloucestershire sareng bagéan beulah kalér Wiltshire, dugi ka wétan Swindon. Keuskupan dipimpin ku Uskup Bristol sareng korsi Episkopal tempatna di Garéja Katedral Holy and Undivided Trinity, anu biasa dikenal salaku Bristol Cathedral.
Keuskupan Katolik Roma di Béziers aya di Perancis. Éta sanés deui keuskupan bebas, sareng mangrupikeun bagian tina Keuskupan Montpellier.
Carpentras mangrupikeun keuskupan Garéja Katolik Roma di daérah Provence, ti Kakaisaran Romawi engké dugi ka 1801. Éta mangrupikeun bagian tina propinsi gareja handapeun Metropolitan, Uskup Agung Arles. Uskup mangrupikeun tokoh utama di Comtat Venaissin, sareng anggota Estates of the Comtat. Anjeunna diangkat langsung ti paus.
Keuskupan Katolik Castres, di Perancis Kidul, didamel taun 1317 ti keuskupan Albi. Éta diteken dina waktos Révolusi Perancis, dina kaayaan Concordat taun 1801. Wewengkonna balik deui ka keuskupan Albi.
Tilas keuskupan Perancis di Cavaillon aya dugi ka Révolusi Perancis salaku keuskupan Comtat Venaissin, setoran Garéja Roma. Éta mangrupikeun anggota propinsi garéja dipimpin ku Metropolitan Archb Bishop of Avignon. Korsi na aya di Cavaillon, di belah kidul-wétaneun anu ayeuna janten Perancis, di jurusan modéren Vaucluse.
Tilas keuskupan Katolik Perancis Chalon-sur-Saône aya dugi ka Révolusi Perancis. Saatos Concordat 1801, éta diteken, sareng daérah na angkat ka keuskupan Autun. Éta tingali nyaéta Katedral Chalon.
Tilas keuskupan Katolik Perancis Chalon-sur-Saône aya dugi ka Révolusi Perancis. Saatos Concordat 1801, éta diteken, sareng daérah na angkat ka keuskupan Autun. Éta tingali nyaéta Katedral Chalon.
Tilas keuskupan Katolik Perancis Comminges sahenteuna aya ti abad ka genep, dugi ka Revolusi Perancis. Korsi para uskup éta di Saint-Bertrand-de-Comminges, ayeuna henteu langkung ti hiji désa, di jurusan modérn Haute-Garonne di Perancis kidul-kulon. Wewengkon keuskupan kuno ayeuna kagolong keuskupan agung Toulouse. Nami Comminges dilebetkeun kana titulatur Uskup Agung Toulouse tanggal 19 Januari 1935. Anjeunna ayeuna janten Uskup Agung Toulouse-Saint Bertrand de Comminges-Rieux.
Tilas keuskupan Katolik Perancis di Couserans aya panginten ti abad kalima dugi ka Revolusi Perancis di akhir abad ka dalapan belas. Éta ngalebetkeun urut propinsi Couserans, di belah kidul-kulon Perancis. Korsi episkopal na aya di Saint-Lizier, kota leutik di beulah kulon Foix. Éta mangrupikeu hak pilih arkib di Auch.
Keuskupan Dax atanapi Acqs mangrupikeun daérah gereja Katolik Roma di Gascony di Perancis kidul-kulon. Numutkeun tradisi éta didirikeun dina abad ka-5. Éta diteken saatos Revolusi Perancis, ku Concordat taun 1801 antara Konsul Mimiti Napoleon Bonaparte sareng Paus Pius VII. Wewengkonna ayeuna milik ka Keuskupan Aire sareng Keuskupan Bayonne.
Tilas keuskupan Katolik Perancis Die aya ti abad kaopat dugi ka tilu belas, teras deui ti 1678 dugi ka Revolusi Perancis. Éta diteken ku Concordat 1801, wilayahna ditugaskeun ka keuskupan Grenoble. Éta tingali nyaéta Katedral Asumsi dina Maot.
Keuskupan Breton sareng Perancis Katolik Dol aya ti 848 dugi ka Révolusi Perancis. Éta diteken ku Concordat taun 1801. Éta tingali nyaéta Katedral Dol. Téritori anu sumebar dibageakeun utamina ku Keuskupan Rennes sareng Keuskupan Saint-Brieuc.
Aya dua suksesi Uskup Dorchester dina jaman abad pertengahan:
- pikeun uskup abad ka 7 di Wessex, tingali Bishop of Winchester
- pikeun uskup abad ka-9 – 11 di Mercia, tingali Uskup Lincoln
Tilas Archdiocese Metropolitan Katolik Roma di Eauze , di Aquitaine, kidul-kulon Perancis, aya ti kira-kira 300 nepi ka 879.
Keuskupan Agung Katulik Roma di Embrun aya di Perancis beulah kidul, di pagunungan Pegunungan Alpen Maritime, dina jalur anu ngalir ti Gap ku jalan Briançon ka Turin. Éta ngagaduhan salaku anggota Suzuki di Digne, Keuskupan Antibes sareng Grasse, Keuskupan Vence, Keuskupan Glandèves, Keuskupan Sénna sareng Keuskupan Nice. Éta tingali nyaéta Katedral Nôtre Dame di Embrun.
Keuskupan Exeter mangrupikeun Gereja diosesis Inggris anu ngaliput kabupaten Devon. Éta mangrupikeun kauskupan panggedéna di Inggris. Garéja Katedral St Peter di Exeter mangrupikeun tempat cicing diosesis Uskup Exeter. Éta mangrupikeun bagian tina Propinsi Canterbury. Uskup diosesan dibantuan ku dua uskup anu gaduh hak pilih, uskup Crediton sareng uskup Plymouth. The See of Crediton didamel taun 1897 sareng See of Plymouth di 1923.
Glanate mangrupikeun kota Gallo-Romawi di sisi katuhu Var, anu janten tempat ningali Episopal Glandève .
Glanate mangrupikeun kota Gallo-Romawi di sisi katuhu Var, anu janten tempat ningali Episopal Glandève .
No comments:
Post a Comment